Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

112

Kommenttia

7917

1. Onkohan+luterilaiset+uskikset+maahanmuuttajavastaisempia+kuin+muut+suomalaiset,+vai+tuntuuko+minusta+siltä+turhaan?
  2. Koetan+tuosta+runsaasta+proosastasi+löytää+kohdan,+jossa+julkitoisit+yhdenkään+asettamani+väärän+premissin.+Jos+väität,+että+minä+kieltäisin+mahdollisuuden+absoluuttien+olemassaoloon,+niin+olet+väärässä+kahdessakin+suhteessa.+Ensinkään+en+kiellä+sellaista,+ja+toisekseen+en+käytä+sellaista+väittämää+premissinä+millekään+päättelylle.+Olet+sentään+oikeassa+arvellessasi+minun+uskovan,+ettei+minun+tarvitse+perustella+uskomattomuuttani.+Kun+uskomatta+jättämisen+syy+on+se,+ettei+väitteen+uskottavuudelle+ole+riittävää+perustaa,+ei+tilanteelle+sen+kummempia+perusteluja+tarvita.+Kerro+ihmeessä+jos+olet+eri+mieltä,+niin+koetan+selittää+tarkemmin.+Muutoin+oletan+sinun+olevan+samalla+kannalla,+eikä+siitäkään+siten+löytynyt+väärää+premissiä.+Muita+kohtia+en+hoksaa,+joissa+edes+yrittäisit+vääntää+jotain+asiantynkää+minun+asettamaksi+vääräksi+premissiksi.+Sano+ihmeessä+jos+varsinainen+pääsiäismuna+olikin+piilossa+jossain+muussa+kohdassa.Pari+lisäkommenttia:+"Uskot+että+sinun+havaitsemattomuutesi+tai+havaintokyvyttömyytesi+on+jotenkin+parempaa+kuin+se+että+havaitsisi."+Illuusiosi+ei+ole+tiedon+väärti.+Milestäni+havaintojen+saaminen+parantaa+aina+tilannetta.+"Oletko+muuten+tutustunut+kaikkiin+Jumalan+olemassaolon+perusteluihin?"+Todella+outo+kysymys.+On+varmaan+kauheasti+perusteluyrityksiä,+joihin+en+ole+törmännyt.+Mutta+olisikin+hullua+ajattella,+että+pitäisi+uskoa+satunnaista+väitettä,+jos+kelpoisaa+argumenttia+sen+puolesta+ei+ole+[vielä[kään]]+tullut+esille.
  3. "Näin+on,+mutta+se+ei+ole+peruste+lapsen+luovuttamiseksi+samaa+sukupuolta+olevien+parien+huostaan."Ei+sitä+ole+tarkoitettu+perusteluksi+millekään.+Se+on+huomautus+tilanteessa,+jossa+aloittaja+ilmeisesti+kuvitteli+lapsilla+olleen+oikeus+kasvaa+isänsä+ja+äitinsä+hoidossa+ennen+1.3.2017.