Vapaa kuvaus

Ja mitaan ette voi... Suosikkibändit/artistit: I´like Chopin. Suosikkileffat: Raid on hyvä. Yleensäkin kotimainen tuotanto. Lempikirjat: Päätalon Iijoki-sarja, yleensäkin kotimainen kirjallisuus Vapaa-aikanani: marjastus, sienestys ja muutenkin koiran kanssa metsissä samoilu. Parasta on, kun koiran kanssa lyödään metsässä persaus kannonokkaan, istutaan hiljaa ja ihmetellään luonnon ihmeellisyyksiä Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Talousrikokset Katson tv:stä mieluiten: Uutiset Kotieläimet: Neitokakadupariskunta Ansa ja Tauno, sekä bordercollie Teppo ja tietty se Matti (Matti on mun sponsori). En pidä: Kieroista ihmisistä. Etenkään en sellaisista, jotka uunottavat/huijaavat muita saadakseen itselleen taloudellista hyötyä. Parhaat matkakohteet: Pohjois-Norja ja Suomen lappi (käsivarsi). Ruoka & juoma: Leivitetty, mediumiksi paistettu kokolihapihvi ja maito. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

177

Kommenttia

10454

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Mikä+hitto+siinä+on,+että+ette+ite+voi+kaivaa+mitään,+vaan+mun+pitää+tuoda+teille+kaikki+valmiina+eteen?Myhyssä+on+tuollainen+volli,+kuin+263.+Se+alkaa+14.06.2021.+Se+on+täynnä+ohjeita+ja+yllytyksiä+näädille,+että+miten+lasu+tehdään+sinne+ja+tänne+ja+millä+kielellä.+++Kannattaa+lukea+toi+koko++volli++(ei+herkkähermoisille)+.+Siellä+nimimerkki+Noora+ottaa+ottaa+yhteyttä+Loviisan+lasuun+.++Vol+263,+5.7.-21+klo+13.34.Lainattu+myhyn+näätäforumilta:""""Minä+soitin+tänään+heti+aamusta+Loviisan+kaupungin+nettisivuilta+löytyvälle+lastensuojelun+työntekijälle.+Kerroin+kaiken+ja+osoitin+huoleni+perustuen+Tuksun+historiaan+ja+siihen+jo+kännissä+postattuun+videoon.+Hän+kysyi+Tuksun+puhelinnumeroa,+helpottaisi+heidän+työtään,+mutta+sitä+ei+kai+missään+ole?+Kuitenkin+ilmoitus+on+nyt+otettu+vastaan+ja+kiitetty,+että+on+huolehdittu.+Liekkö+perusmantra,+jonka+sanovat.+En+ole+ennen+lasua+tehnyt.Kerroin+myös+nuo+pedofiili-huutelut.+Sanoin,+että+en+itse+usko+niiden+paikkansapitävyyteen,+mutta+tälläistä+huudellaan.+Työntekijä+sanoi,+että+tuollaiset+kuuluu+ilmoittaa+poliisille.+Mutta+ymmärsi,+että+toki+huolestuttavat.+Että+niistä+pitää+poliisille+laittaa+tietoa,+heidän+toimialaansa.Itselleni+jäi+tunne,+että+ei+työntekijä+pitänyt+huoltani+yliampuvana.+Että+ne+keistä+tässä+nyt+ylireagoidaan+turhaan+ja+aiheutetaan+hallaa+vain+muille+niin+itse+en+koe+niin.+Kai+minulle+olisi+suoraan+sanottu+jos+asia+olisi+ollut+ns.+Turhaa."""""Eli+kyllä++Jasminan+pyynnön+jälkeen+lasumba+jatkui.++Saan+täsät+tietenkin+kauheet+huudot+ja+poistopyyntöjä+satelee,+mutta+ei+se+haittaa.
  2. Jasminan+oikea+nimi+on+Jasmina.++Ei+siis+Jasmine.+Kyllä+Jasmina+toimi+tuolloin+vastoin+eläinsuojeluviranomaisten+ohjeita.