Vapaa kuvaus

Ja mitaan ette voi... Suosikkibändit/artistit: I´like Chopin. Suosikkileffat: Raid on hyvä. Yleensäkin kotimainen tuotanto. Lempikirjat: Päätalon Iijoki-sarja, yleensäkin kotimainen kirjallisuus Vapaa-aikanani: marjastus, sienestys ja muutenkin koiran kanssa metsissä samoilu. Parasta on, kun koiran kanssa lyödään metsässä persaus kannonokkaan, istutaan hiljaa ja ihmetellään luonnon ihmeellisyyksiä Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Talousrikokset Katson tv:stä mieluiten: Uutiset Kotieläimet: Neitokakadupariskunta Ansa ja Tauno, sekä bordercollie Teppo ja tietty se Matti (Matti on mun sponsori). En pidä: Kieroista ihmisistä. Etenkään en sellaisista, jotka uunottavat/huijaavat muita saadakseen itselleen taloudellista hyötyä. Parhaat matkakohteet: Pohjois-Norja ja Suomen lappi (käsivarsi). Ruoka & juoma: Leivitetty, mediumiksi paistettu kokolihapihvi ja maito. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

176

Kommenttia

10454

1. Martinan+ei+tartte+vapista+tai+hävetä+yhtään+mitään+tässä+sopassa.+Kyllä+se+vaan+on+niin,+että+Sofia+on+ihan+paska+akka+tehdessään+tollasta.
  2. Mä+pystyn+näppäilemään+likimain+puheen+tahtiin,+joten+ei+mulle+tuota+suurta+vaivaa,+eikä+vie+paljon+aikaa+näppäillä+pitempiäkin+sepustuksia.Mulle+sanotaan+usein,+että+olen+kateellinen+Sofialle+ja+Sofian+ulkomaan+matkoille.+Kerroin+esimerkilläni,+että+mut+voi+jättää+kateellisuuskortin+ulkopuolelle,+mitä+noiden+tyrkyjen+matkoihin+tulee.++En+todellakaan+halua+matkata+noihin+turistirysiin.++Mä+suorastaan+vältän+niitä,+kuin+ruttoa.+Ymmärrätkö?+Ihan+oikeesti+en+ymmärrä,+että+noi+tollaset+matkat+ovat+noiden+tyrkkyjen+fanien+mielestä+niin+ainutlaatuisia++ja+ihmeellisiä,+että+niitä+ei+tavallinen+duunari+voi+koskaan+saavuttaa.++Uskaltaisn+jopa+väittää,+että+noi+fanit+eivät+ikinä+ole+päässeet+mihinkään+matkalle+ja+siksi+heille+noi+tyrkkyjen+matkat+ovat+ihmeellistäkin+ihmeellisempiä.