Vapaa kuvaus

Ja mitaan ette voi... Suosikkibändit/artistit: I´like Chopin. Suosikkileffat: Raid on hyvä. Yleensäkin kotimainen tuotanto. Lempikirjat: Päätalon Iijoki-sarja, yleensäkin kotimainen kirjallisuus Vapaa-aikanani: marjastus, sienestys ja muutenkin koiran kanssa metsissä samoilu. Parasta on, kun koiran kanssa lyödään metsässä persaus kannonokkaan, istutaan hiljaa ja ihmetellään luonnon ihmeellisyyksiä Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Talousrikokset Katson tv:stä mieluiten: Uutiset Kotieläimet: Neitokakadupariskunta Ansa ja Tauno, sekä bordercollie Teppo ja tietty se Matti (Matti on mun sponsori). En pidä: Kieroista ihmisistä. Etenkään en sellaisista, jotka uunottavat/huijaavat muita saadakseen itselleen taloudellista hyötyä. Parhaat matkakohteet: Pohjois-Norja ja Suomen lappi (käsivarsi). Ruoka & juoma: Leivitetty, mediumiksi paistettu kokolihapihvi ja maito. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

177

Kommenttia

10445

1. """"""Rahoja voi vaatia takaisin siihen saakka, kunnes asiassa on annettu oikeuden lainvoimainen ratkaisu. Ei siis vieläkään ole liian myöhäistä.""""""

Aivopesua ja jatkoajan hakemista EOK:n huru-ukkojen avustuksella (tietenkin korotettua jäsenmaksua vastaan) parhaimmilla tai voitaisiko sanoa pahimmillaan.

Moni jäsen teki tutkintapyynnön/rikosilmon vuoden 2008-2009 aikana. Moni jäsen teki sen kuulematta sponssia. Moni jäsen teki siksi, että turhautui, kun sponssilta ei löytynyt järkevää selitystä rahojen katoamiseen. Moni teki siksi, että asiasta alkoi tulla esiin sellaista, että poliisia oli uskominen.

Eräät sponsorit tekivät kaikkensa ja tietty EOK avusti, että rikosilmoja perutaan. Näin sponsorit saivat jatkoaikaa painostaa rikosilmon tehneitä ja ikävä kyllä jotkut jäsenet taipuivatkin. Moni sponssi kertoi, että jos näette tarpeelliseksi, niin tehkää sitten, kun asia on ollut eri oikeusasteissa ja saanut lainvoiman. Kieroilua, uhkailua, alistamista, asioiden ptkittelyä, yms. yms...

Sponssit laskivat, että jos he saavat jonkun perumaan tutkintapyynnön/rikosilmon, niin perujalla on tulevaisuudessa melkoisen korkea kynnys lähteä poliisin luokse peräämään uudelleen saataviaan. Kyllä noi rosvot tietävät, jotta miten ihmismieleen vaikutetaan ja miten vaikutusta vahvistetaan heidän toivomallaan tavalla. Ja EOK oli tässä perumiskampanjoinnissa hyvin näyttävästi esillä. He jopa huu-haa-sivuillaan julkaisivat sellaisesta hurlum-hei-tilaisuudesta kohdan, jossa eräs jäsen kertoo, että ei luota (muistaakseni poliisin) ja hän on perunut tekemänsä rikosilmoituksen. Piilomarkkinointiahan tuo EOK:n puolelta oli.

Ja mitaan ette voi...
  2. """"Korjataan yksi asia: minä en ole puolueeton. Minä olen alusta saakka puolustanut tasapuolisesti kaikkia hyvässä uskossa toimineita jäseniä ennalta tuomitsevassa suolimurotuomioistuimessa. Pitkäsen asioista en tiedä, kenen asialla hän on.""""

Pitkänen on itsensä asialla. Mitä enemmän oikeudenkäyntejä on, sen enempi se nettoaa. Täällä (mulla on tallella) oli kirjoitus, jotta miten erästä jäsentä yritettiin "väen väkisin" saada kertomaan Pitkäsen toimesta sellaista, mikä ei clubissa alkuunkaan pitänyt paikkaansa. Tämä jäsen oli ymmärtääkseni melkoisen korkealla C:ssä.

Ja mitaan ette voi...
  3. Hyi hitto murkkujako? Opin inhoomaan muurahaisia yli kaiken sen jälkeen, kun veljet istutti kilpailumielessä mua muurahaiskeossa. Olivat lyöneet naapurin penskojen kanssa veikkaa siitä, että meidän suku voittaa teidän suvun kakarat ihan missä vaan. Tehtävänä oli murkkupesässä istuminen ja veljet piteli mua siinä niin pitkään, että voittivat. Vuosikymmenten kammo siitä tuli ja veljille punaset perseet äitin saatua tietää.

Nyt takapihalle on tullut murkkuja ihan siitä syystä, että se on osittain "mullilla". Kekkasin tuossa yksi päivä sitten, jotta teen mansikkapenkin joutomaan mullille (ette halua tietää, jotta mistä kössin mullan sekaan hiekkaa). Tai oikeestaan ostin taimet hintaan 1€/kpl (10 kpl) ennen oivallustani ja siten niille oli pakko keksiä käyttöä. Sanoin sponsorilleni, että alan kyttäämään niitä taimia sillä silmällä, että josko satoa tulisi. Muutama niistä kukkii ja kaipaa vaan pölyttäjää (en viitti aina pullasudilla käydä niitten kanssa vehtaamassa). Jos satoa tulee, niin laitan Venäjän pojille ilmoituksen, että mansikanpoimijan paikka on vapaana (en palkkaa tyttöjä).

Täytyy nyt vaan toivoa, että satoa tulee, jotten joudu tekemään EU:lle satovahinkoilmoitusta. Se on kuulemma sellainen savotta, että siitä hengissä selviäminen on kunniamaininnan arvoinen suoritus.

Kun täällä tunnetusti liikkuu niitä mansikanviljelijöitä, niin kehtaisiko kysyä, jotta onko hirveen paha synti, jos istutin taimet 30 centin välein, vaikka ohjeissa on 40 cm? Mä vaan silleesti ajattelin noin kasvien kilpailun kannalta, että niillä ei ole ketään kilpailemassa kasvupaikastaan, joten siksi ne voisi ottaa yhteen keskenään. Jos ne mättelisi oikein kunnolla keskenään, niin ne reväyttäis ainakin ensi vuonna kunnon kukkasadon pystyyn ja siten sato olisi taattu (siis jos pölyttäjät olisivat mulle kilttejä).

On tää vaan niin kovaa homaa viljellä mansikoita. Ette muuten arvaa, jotta miten nimesin Polkat?

Ja mitaan ette voi...