Vapaa kuvaus

Ja mitaan ette voi... Suosikkibändit/artistit: I´like Chopin. Suosikkileffat: Raid on hyvä. Yleensäkin kotimainen tuotanto. Lempikirjat: Päätalon Iijoki-sarja, yleensäkin kotimainen kirjallisuus Vapaa-aikanani: marjastus, sienestys ja muutenkin koiran kanssa metsissä samoilu. Parasta on, kun koiran kanssa lyödään metsässä persaus kannonokkaan, istutaan hiljaa ja ihmetellään luonnon ihmeellisyyksiä Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Talousrikokset Katson tv:stä mieluiten: Uutiset Kotieläimet: Neitokakadupariskunta Ansa ja Tauno, sekä bordercollie Teppo ja tietty se Matti (Matti on mun sponsori). En pidä: Kieroista ihmisistä. Etenkään en sellaisista, jotka uunottavat/huijaavat muita saadakseen itselleen taloudellista hyötyä. Parhaat matkakohteet: Pohjois-Norja ja Suomen lappi (käsivarsi). Ruoka & juoma: Leivitetty, mediumiksi paistettu kokolihapihvi ja maito. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

177

Kommenttia

10445

1. Osa noista kait onkin totta. Ainakin se on totta, että tämä Jerry viihty Helsingissä tollasessa horatsupaikassa, kuin Mikado. Sillä oli kissankuvalla varustettu leimasin, jolla se leimasi kaupalla olevien tyttöjen rintaan kuvan. Se kuva tarkoitti sitä, että tyttö oli varattu hänelle hauskanpitoon sitten valomerkin jälkeen (no joskus ennakkoonkin muutaman liikaa otetun banana-whiskeyn jälkeen) .

Cluso sitten kärytti ton porukan poliiseille. Mulla on siitä paskasta poliisien ja cluson välistä sähköpostiliikennettä tallessa. Poliisien isku sinne Mikadoon tehtiin muistaakseni juuri Vapun aikoihin jotain vuonna -04- tai -05. Cluso sai varoituksen ennakkoon poliisilta (KP:tä = on mm. ihmiskaupan ulkoryhmän tutkija KRP:ssä), että sinne horatsukuppillaan ei kande mennä siihen ja siihen aikaan tiettynä päivänä, koska se ratsataan. Tiedän siitä, että Cluso lähetti sen poliisien viestin mulle. Mä olisin voinu vesittää sen iskun soittamalla Mikadoon ja erääseen toiseen A-alkuiseen paikkaan ja kertomalla, että eivät huoli venäläisiä huoria sisään. Noihin kahteen kuppilaan tehtiin todellakin poliisien isku juuri silloin, kun mulle oli kerrottu. Luin tapahtumat Ilttiksestä sellaisesta osiosta, kuin "Poliisin matkassa, tai poliisin yö tms. tms. ".

Ja mitaan ette voi...