Vapaa kuvaus

Ja mitaan ette voi... Suosikkibändit/artistit: I´like Chopin. Suosikkileffat: Raid on hyvä. Yleensäkin kotimainen tuotanto. Lempikirjat: Päätalon Iijoki-sarja, yleensäkin kotimainen kirjallisuus Vapaa-aikanani: marjastus, sienestys ja muutenkin koiran kanssa metsissä samoilu. Parasta on, kun koiran kanssa lyödään metsässä persaus kannonokkaan, istutaan hiljaa ja ihmetellään luonnon ihmeellisyyksiä Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Talousrikokset Katson tv:stä mieluiten: Uutiset Kotieläimet: Neitokakadupariskunta Ansa ja Tauno, sekä bordercollie Teppo ja tietty se Matti (Matti on mun sponsori). En pidä: Kieroista ihmisistä. Etenkään en sellaisista, jotka uunottavat/huijaavat muita saadakseen itselleen taloudellista hyötyä. Parhaat matkakohteet: Pohjois-Norja ja Suomen lappi (käsivarsi). Ruoka & juoma: Leivitetty, mediumiksi paistettu kokolihapihvi ja maito. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

176

Kommenttia

10454

1. Mä+en+oikein+ymmärrä+tuota+Sofian+koston+himoa+Martinaa+kohtaan.+Martina+sai+käräjillä+tuomion+siitä+Sofian+riepottamisesta+ja+sen+pitäisi++riittää+myös+Sofialle.++Oliko+Martinan+tuomio+sitten+liian+vähäinen+Sofian+mielestä,+vai+mistä+tuollainen+naurettava+koston+tarve+johtuu?
  2. Ulkonäköä+saa+ja+pitääkin+arvostella+silloin,+kun+se+on+tehty+keinotekoisesti,+eli+on+muutettu+luojan+luomaa+kaiken+maailman+kauheusleikkauksilla.++Sellaista,+vaikkapa+vammaa,+syntymämerkkiä,+ihon+väriä,+pituutta+joissakin+määrin+yms.+sellaista+mihin+ihminen+ei+voi+itse+mitenkään+vaikuttaa+on+ala-arvoista+haukkua+rumilla+sanoin.+Samoin+kulttuuri+ja+uskonto+pitää+jättää+haukkumisen+ulkopulolelle.+Samoin+LAPSET+pitää+jättää+haukkumisen+ja+törkeyksien+ulkopuolelle.+Tosta+syntyperästä+sen+verran,+että+Sofia+on+itse+sanonut+suunnilleen+näin:+Olen+puoliksi+suomalainen+ja+puoliksi+marokkolainen+ja+siksi+minulla+on+++temperamenttinen+ja+helposti+(kiihtyvä)+tunteeni+näyttävä+luonne.+Siis+jotenkin+tonne+päin.++Löytynee+kuukkeloimalla.Mä+voin+sanoa+omalla+nimelläni+sen,+jotta+miksi+en+pidä+Sofiasta+ja+joihin+Sofia+on+voinut+ja+voi+edelleenkin+itse+vaikuttaa.+-+Sofia+oli+melkoisen+nätti+ja+persoonallinen+nuori+nainen,+mutta++pilasi+liian+"ankarilla"+kauheusleikkauksilla+kaiken+luonollisuuden+ja+oman+persoonallisuutensa.+Sofian+kasvot+ovat+kylmät,+laskelmoidut+ja+persoonattomat.++Sellaiset+väkisin+tekemällä+tehdyt.+-+Sofia+valehtelee+aina+kaiken+itselleen+edulliseksi.+Hänessä+ei+koskaan+ole+omasta+mielestään++mitään+vikaa.+Paitsi+se+ahdistuneisuushäiriö+jonka+hän+julkaisi+sääliä/paapomista+hakiessaan.++-+Sofia+on+ylimielinen+muitten+kustannuksella+elävä+aikuinen+nainen.+Hän+ei+edes+pyri+pois+tuosta+ahdingosta+ja+miesten+lattialuuttuna+olemisesta.++Hän+ei+kunnioita+itseään,+vaan+hakeutuu+aina+toisten+hoteisiin,+vaikka+"turpaan"+tulee+ja+Ikean+kassi+lentää.+Eli+se+siitä+itsenäisyydestä.++Lapset+käyttätyvät+noin+turvaa+ja+hellyyttä+hakiessaan.+-+Sofian+hävytön+käytös+Martinaa+kohtaan.++Aikuinen+nainen+ei+käyttäydy+noin,+kuten+Sofia+on+Martinaa+kohtaan+käyttäytynyt.+Sofia+on+kiusaaja+pahimmasta+päästä.+Sofian+röyhkeä+käytös+piahtaroida+Martinan+kämpän+lakanoissa+ennen+kuin+Martina+on+edes+ehtiny+viedä+kamppeitaan+ulos+asunnosta.++Sofiahan+toi+jopa+piskinsä+asumaan+Eiraan,+vaikka+Martina+ei+ollut+vielä+omista+kamoistaan+tyhjentänyt+asuntoa.++Ja+kaiken+tuo+suttura-Sofia+julkaisi+Instassaan+Martinaa+kiusatakseen.++Törkein+oli+se+Isabellan+kuvaaminen+Hangossa.+-+Sofia+kuppaa+yhteiskuntaa.+Verot+++muut+lakisääteiset+jutut+jätetään+maksamati,+mutta+niin+rikasta+ja+menestyvää+näytellään.+Saas´+nähdä,+jotta+paljonko+juristin+palkkio+on+käräjiltä+ja+myöhemmin+sitten+lisälaskua+hovista.+Saattaa++sata+tonnia+paukkua+rikki.+Kuka+sen+maksaa?+-++Sofian+sotkeutuminen+Katiskaan.+Inhoan+ja+vihaan+ylikaiken+huumeita+ja+niiden+levittäjiä+tai+jollakin+tapaa+edistäneitä.+He+ovat+kuoleman+kauppiaita.++Toivonkin+sydämeni+pohjasta,+että+Sofia+saa+mahdollisimman+ison+tuomion+Katiskasta.+Olen+pettynyt,+jos+oikeusistuin+uskoo+Sofian+juristin+ja+Sofian+vakuutteluihin+"ei+tiennyt,+ei+pitänyt+tietää....+ja+plaap...plaap+-+juttuihin.+-+Toi+Sofian+Lontoon+juttu+oli+viimeinen+niitti+siihen,+että+tuntisin+edes+sääliä+Sofiaa+kohtaan.++En+sääli+vaan+inhoan+häntä+sydämeni+pohjasta.+-+Tossa+tärkeimmät+,+mutta+eiköhän+Sofia+kehittele+lisää+tuohon+listaan.+Joo+ja+en+ole+kateellinen.+Ihmettelen+yleensäkin+tuota+kateuskorttia+Sofian+kohdalla.+Tuollaisesta+Sofian+harjoittamasta+elämänmenosta+kukaan+selväjärkinen+ja+oman+arvonsa+tunteva+nainen/mies+ei+voi+olla+kateellinen.
  3. Kuinkahan+Maisa+suhtautuu+sitten+siihen+tytärpuoleensa,+kun+oma+vauva+on+putkahtanut+maailmaan?