Vapaa kuvaus

Ja mitaan ette voi... Suosikkibändit/artistit: I´like Chopin. Suosikkileffat: Raid on hyvä. Yleensäkin kotimainen tuotanto. Lempikirjat: Päätalon Iijoki-sarja, yleensäkin kotimainen kirjallisuus Vapaa-aikanani: marjastus, sienestys ja muutenkin koiran kanssa metsissä samoilu. Parasta on, kun koiran kanssa lyödään metsässä persaus kannonokkaan, istutaan hiljaa ja ihmetellään luonnon ihmeellisyyksiä Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Talousrikokset Katson tv:stä mieluiten: Uutiset Kotieläimet: Neitokakadupariskunta Ansa ja Tauno, sekä bordercollie Teppo ja tietty se Matti (Matti on mun sponsori). En pidä: Kieroista ihmisistä. Etenkään en sellaisista, jotka uunottavat/huijaavat muita saadakseen itselleen taloudellista hyötyä. Parhaat matkakohteet: Pohjois-Norja ja Suomen lappi (käsivarsi). Ruoka & juoma: Leivitetty, mediumiksi paistettu kokolihapihvi ja maito. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

176

Kommenttia

10454

1. Martina+kylläkin+viihtyi+lasten+kanssa+koko+joulun+ajan,+joten+on+täysin+oikeutettua,+että+iskät+saavat+nyt+nauttia+lasten+kanssa+teuhuamisesta+ja+äippä+saa+hiukka+heittää+viihteelle.+Joopa+joo.+En+Martinasta+pidä+sen+isottelun+ja+omahyväisyyden+vuoksi,+mutta+kyllä+se+oikeesti+on+viimeaikoina+petranut+lasten+kanssa+olemista.
  2. Sääli+on+sairautta.
  3. Olen+lukenut+pääpiirteittäin+tuosta+Erikan+tapauksesta.+Jotain+meni+pieleen,+mutta+en+tiedä+tarkemmin+mitä,+mutta+et+tiedä+sinäkään.+Nuo+ovat+hyvin+harvinaisia+Suomessa+ja+siksi+on+täysin+idioottimaista+vedota+Erikan+tapausta+Johannan+lapsen+hoitoon.+Ihan+mitä+tahansa+voi+tapahtua+ihan+milloin+vaan+missä+päin+Suomea+tahansa,+mutta+aina+tapahtumia+ei+voi+estää,+vaikka+kuinka+haluaisi.+Te+näädät+teette+hallaa+painostamalla+kymmenin+ilmoituksin+kahden+maan+lastensuojelua+Johannan+vauvan+hoidosta.++Etenkin,+koska+teillä+ei+ole+mitään+näyttöä+siitä,+että+Johanna+hoitaa+vauvaa+huonosti+tai+on+väkivaltainen+vauvalle.+Joskus+käy+vielä+niin,+kuin+siinä+sadussa+poika+ja+susi.+Oletko+kenties+lukenut+sen,+vai+onko+joku+lukenut+sulle+lukutaidottomalle+sen?+Kun+tarpeeksi+paljon+huudetaan+apua+turhaan,+niin+jossain+vaiheessa+silloin,+kun+todella+apua+tarvitaan+teidän+huutonne+saattavat+kaikua+kuuroille+korville.++Te+kokisitte+sen+suurena+voittona,+mutta+mä+kokisin+sen+niin,+että+syy+ikäviin+tapahtumiin+on+teidän+räksyttävien+näätien.+Muistatteko+joskus+sellaisen+ketjun+täällä,+kun+Johanna+oli+hankkinut+sen+valkoisen+pienen++koiran?+Näädät+pilkkasivat+Johannaa+ja+nauroivat+sille,+että+koira+ei+ole+rotumääritelmän+mukainen+ja+ei+ole+täysin+valkoinen+vaan+jotain+muuta.++Lisäksi+koira+oli+sairas+jo+Suomeen+tullessa.+Joku+Johannan+läheinen+tuli+tänne+ja+suunnilleen+aneli+polvillaan,+että+älkää+haukkuko+sitä+koiraa,+koska+Johanna+on+aivan+raivoissaan+ja+saattaa+tehdä+jotain+koiralle.++Hän+aneli+ja+aneli+ja+pyysi+ja+pyysi+ja+rukoili+näätiä+olemaan+pilkkaamatta,+mutta+mitä+näädät+tekivät?+Jatkoivat+haukkumista+ja+naureskelua+koirasta+ja+hetken+pääsät+pientä+valkoista+koiraa+ei+enää+ollut.+Se+oli+teidän+näätien+vika,+vaikka+syytätte+siitä++tuolloin+tasapainotonta+Johannaa.+Joskus+on+järkevää+olla+hiljaa+ja+miettiä,+mitä+tekee+ja+mikä+on+totta+ja+mikä+ei+ja+mikä+on+yleensäkin+järkevää.+Riittikö+vastaus?++Ja+toisekseen,+jos+haluat+mun+vastaavan+johonkin+sun+kommenttiin,+niin+älä+vastaa+omaasi,+koska+silloin+siitä+tulee+sellainen+fiilis,+että+et+halua+mun+vastaavankaan.++Ja+toisekseen+jos+en+vastaa+muutamaan+tuntiin,+niin+ei+se+tarkoita+sitä,+että+sinä+olisit+"voittanut".