lepus-timidus

Vapaa-aikanani: metsästys ja kalastus
Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: thaimaa, Brasilia
Katson tv:stä mieluiten: Sarjoja, elokuvia, luontofilmejä
Kotieläimet: kaksi koiraa
Koulutus: Ammattikorkeakoulu
Ammatti: Talous/hallinto
Työskentelen: Eläkkeellä
Siviilisääty: ---
Lapset: ---
Messenger: [email protected]
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia1 aloitusta · 3 kommenttia
- 40 päivää se matka kesti, mutta ei tässä mikään kiire olekaan. Se tuli todettua, että kyllä Suomi on kallis maa, kun tavara maksoi 560 euroa Helsinkiin toimitettuna ja sitten maksat satamakuluja, alvia ja tullia vähän enemmän kuin tuo summa. Vielä oli kuitenkin kannattava hankinta verrattuna täällä pyydettäviin hintoihin.
- Löysin toisista keskusteluketjuista hyvän vihjeen osoitteesta, josta oli apua. (alibaba.com). Tilasin jo yhden keräimen ja pumput, säätimet sun muut releet eräältä kiinalaisfirmalta. Palvelu oli hyvin yksityiskohtaista ja ystävällistä ja englanniksi. Hintakin, veroineen rahteineen, ym. tulee olemaan vain alle puolet täällä pyydettävistä vastaavan paketin hinnoista. Tulee laivarahtina Helsinkiin puulaatikossa. Toimitusajaksi luvattiin pari viikkoa. Suomesta olen niitä paketteja kysellyt puoleltatusinaa firmaa ja vain kaksi on viitsinyt edes vastata. Täällä menee niin hyvin ilmeisesti.
- Mulla on Moultrie i60 kamera ja kyllä se kuvaa alhaalla ja ylempänä kulkevat elikot. Närhiä ja kyyhkysiä oli syksyllä kymmenissä kuvissa (muutamassa päivässä). Siinä on vaan ollut ongelmana videoiden heikko laatu yöaikaan. Myyjä ei ole osannut syytä asiaan sanoa. Luulen että se on herkkä kostealle ilmalle ja sateelle. Lasit höyrystyy ja huurtuu ja silloin kuva on sökö.
Kuivassa autotallissa pilkkopimeässäkin tulee ihan hyvää kuvaa.
Kaverin Scout (puolta halvempi) kuvaa paljon parempia kuvia.
2 GB:n kortille sopii parhaankin laadun kuvia ja videoita ihan riittävästi.