jack-55
Suosikkibändit/artistit: Sting, Melody Gardot, Juice, Hurricaness, Hassisen kone jne Suosikkileffat: 127 tuntia, Vares-leffat, Clint Eastwoodin leffat jne Lempikirjat: Raamattu, sähkötekniikan käsikirja, garafologia, toimi oikein hätätilanteessa :) Vapaa-aikanani: uimista, saunomista, musiikkia, lukemista, tietsikoita, myös fillariretket kiinnostaa Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Apua aloittelijoille, yksinäisyys Katson tv:stä mieluiten: leffat, Rikossarjoja, uutisia salkkarit emmerdale Kotieläimet: Kissa En pidä: valehtelusta Parhaat matkakohteet: Victoria Kanadassa, Qualicum beach Kanadassa jne... Ruoka & juoma: monipuolisesti ja terveellisesti Kotimaa: --- Koulut: Riksun aikuislukio Ase tai siviilipalvelus: KRHK/HämJP
Aloituksia
2
Kommenttia
17
Mikähän on vialla ?
Olen aika kohtelias ja juttelenkin helposti ihmisten kanssa mutta minua jotenkin vältellään mielummin Toisaalta olen jo2158Nykyaika ja sen ongelmat
Nykyaika kaikkine hienoine automaatteineen on tehnyt elämän aika tylsäksi. Ennen oli asiat paremmin ja asioilla oli aina066