Olen aika kohtelias ja juttelenkin helposti ihmisten kanssa
mutta minua jotenkin vältellään mielummin
Toisaalta olen jo elänyt ja nähnyt paljon kun mittarissa on 56-vuotta
Testailin muuten vaan ja aikani kuluksi erilaisia deitti-palveluja ja olin oikein mukava kaikille vastanneille mutta silti olen yksin aina vaan.
Ulkomailta tulee postia myös ja siellä kyllä arvostetaan rehellistä suomalaista miestä :)
Olenkin miettinyt että pitäisi kai muuttaa jonnekin huitsin nevadaan täältä Suomesta :)
Mikähän on vialla ?
2
156
Vastaukset
- yks kottarainen
Olen samanikäinen akka ja saan olla yksin kun köyhä työtön ei kelpaa kuin korkeintaan petiseuraksi. Olen myös kokeillut noita deittipalveluja ja sain viestejä ainoastaan varatuilta seksinvonkaajilta. Kai mulla tuo ulkonäkökin jo suojelee, kun en välitä hirveesti meikata ja jo harmaatakin pukkaa, mut so what, itselleni kelpaan, muille ei tarvii kelvatakaan :))
- dsgfgsdfsfsfsdgs
Hei teitähän on kaksi ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607154- 1243811
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.263130- 212718
- 272383
- 182040
- 251910
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3681909- 471830
- 321828