Olen aika kohtelias ja juttelenkin helposti ihmisten kanssa
mutta minua jotenkin vältellään mielummin
Toisaalta olen jo elänyt ja nähnyt paljon kun mittarissa on 56-vuotta
Testailin muuten vaan ja aikani kuluksi erilaisia deitti-palveluja ja olin oikein mukava kaikille vastanneille mutta silti olen yksin aina vaan.
Ulkomailta tulee postia myös ja siellä kyllä arvostetaan rehellistä suomalaista miestä :)
Olenkin miettinyt että pitäisi kai muuttaa jonnekin huitsin nevadaan täältä Suomesta :)
Mikähän on vialla ?
2
205
Vastaukset 2
- yks kottarainen
Olen samanikäinen akka ja saan olla yksin kun köyhä työtön ei kelpaa kuin korkeintaan petiseuraksi. Olen myös kokeillut noita deittipalveluja ja sain viestejä ainoastaan varatuilta seksinvonkaajilta. Kai mulla tuo ulkonäkökin jo suojelee, kun en välitä hirveesti meikata ja jo harmaatakin pukkaa, mut so what, itselleni kelpaan, muille ei tarvii kelvatakaan :))
- dsgfgsdfsfsfsdgs
Hei teitähän on kaksi ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty391197Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä2841051Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s296890Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto25879Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel33761Treffi-ilmoituksia!
Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte191639- 59565
- 40526
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine77492Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁59467