Vapaa kuvaus

Tavallisen tylsä kahden lapsen äiti :D No ei kai...

Sun täytyy ottaa selvää:)

Suosikkibändit/artistit: madonna, Robbie Williams, Chisu..

Suosikkileffat: Sademies, saanko esitellä Joe Black...esim:)

Lempikirjat: Stephen King uppoo...

Katson tv:stä mieluiten: The Walking Dead, Tosi-tv

Kotieläimet: koira

En pidä: kusettavista, itsekeskeisistä kaksinaamaisista ihmisistä

Ruoka & juoma: maksalaatikko

Linkit: http://fi-fi.facebook.com/facebook, http://www.youtube.com/watch?v=6nE8hYZzimM, http://www.youtube.com/watch?v=Qbxz6Je6dV8

Koulutus: ---

Koulut: monta...:)

Ammatti: Muu

Ase tai siviilipalvelus: MerivKoulK / SmMepa I/2000

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Email: [email protected]

Hakusanat: saab, saksanpaimenkoira, Madonna

Aloituksia

9

Kommenttia

82

  1. Kyllä musta voi laittaa hetkeksi, jos ei todellakaan muu auta...kun pari kertaa toteutat uhkauksen, voipi olla että seuraavalla kerralla uskookin jo, jos vaihtoehto on raitis ilma!
    Isä kyllä polkee myös äitiä tuollaisella käytöksellä, joten pidä puolesi rajojen asettamisessa. Ei se kolme vuotias välttämättä ymmärrä, jos yrität sille selittää miksi keksi on vajaa, jos on raivarin saamassa. Ja muutenkin, aikuisia pitää kunnioittaa, joten kaiken maailman "herran terttu"- selitykset voi joskus jättää väliin!!
    Meillä ei näitä ongelmia ole, koska pienestä pitäen opettanut rajat ja sen että jos sanotaan, niin uskotaan...