Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jakki73
profiilit
jakki73
jakki73
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
liikuntakin auttaa
24.09.2014 07:19
Ostin tuollaisen shiatsu hieromalaitteen, joka asetetaan harteille. siinä on lämmitystoiminto joka on tärkeä elementti, jos haluaa rentoutua. sillä hierotaan niska- hartiaseutua ja se toimii minulla hyvin. niitä saa ainakin kärkkäiseltä. hinta oli alta 100 euroa. minulla tämä laite auttaa myös jännityspäänsäryn poistamiseen, koska se johtuu niska-hartiaseudun jumiutumisesta.
lääkkeiden syöminen on vähentynyt olemattomiin.
olen myös korjannut RYHTIÄ istuessani, esim tietokoneen ääressä. hyvä ryhti on tärkeä, niin kävellessä kuin paikoillaan ollessakin. näihin kikkoihin olen painottanut ja nämä on toiminut hyvin...
24.09.2014 07:17
mie kyllä tykkään. Ja jag tycker hohohooo
20.07.2014 21:32
rintalihakset: tee vipunostoja ja viputyöntöjä penkillä selällään kohtalaisen pienillä painoilla pitkiä noin 15-25 toiston sarjoja 5-6. sovita painot toistojen määrään. eli jos käytät liian isoja painoja niin et jaksa tehdä pitkää sarjaa.
tee päänylivetoja selällään penkin päässä käsipainolla (yksi käsipaino- kumpikin käsi painosta kiinni). toistoja noin 10-20 ja sarjoja 6-8. tai mikä tuntuu hyvältä. sovita painomäärä toistojen määrään.
jos sallilla on laitteita joilla voisi näitä liikkeitä tehdä, niin tee. muista kyynärkulmat ( ei ihan suorilla käsillä eikä koukussa olevilla käsillä). vähän yli 90 astetta kyynärkulmat.
21.04.2013 14:26
tee juoksuharjoituksia, pitkillä askelilla ja hyppyjuoksuharjoituksia(polviennostoja joka hyppy askeleella. ja tietenkin perusvatsalihasliikkeet.
21.04.2013 14:16
1 / 1