Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
zach86
profiilit
zach86
zach86
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
1
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Täällä yritetään kaupata kamalan kalliita koneita. Jos on fiksu ja ostaa hinta-/laatusuhteeltaan parhaita osia, saa loistavan pelikoneen n. 1000 eurolla. Ja tällä siis pyörii pelit vielä vuosienkin päästä, toki asetuksia voi pelistä riippuen joutua tiputtamaan. Mutta tuollainen 1000 euron "hinta-/laatusuhdekone" toimii varmasti pari vuotta hyvillä asetuksilla. Itse olen monta konetta itse kasannut ja huomannut, että monet tutut ostavat niitä uusimpia ja parhaita osia, jotka ovat täysin ylihinnoiteltuja. Lopulta siitä, että tunget koneeseesi 500 euroa ylimääräistä ei saa juurikaan vastinetta rahoillesi.
Eli jos et tarvi tämän hetken parasta ja kalleinta tehomyllyä, vaan hinta-/laatusuhteeltaan fiksun pelikoneen, jolla pärjää muutaman vuoden, kannattaa varautua n. 1000 euron budjettiin.
Itse ostin 4,5 vuotta sitten juurikin 1000 eurolla koneen järkevistä osista ja toimii edelleen täysin moitteetta ja 95% uusista peleistä pyörii asetuksia laskemalla (hyvin harvassa täytyy vetää minimiin ja vielä harvempi ei toimi minimilläkään).
Mikäli sinulla on tuttuja tai tutun tuttuja, jotka tietävät aiheesta enemmän, kannattaa pyytää apua osien valintaan ja kasaukseen. Tietokoneista jonkin verran tietäville kasaus on loppujen lopuksi todella helppo homma. Ja sanot sille kaverille, että budjetti on noin 1000 euroo, tee sillä mulle niin hyvä pelikone kun mahdollista. Kunhan hinta on lähempänä 1000 e kuin 1500 e, jälkimmäisessä menee rahaa ilmaan ihan tolkuttomasti.
02.08.2013 15:20
1 / 1