Vapaa kuvaus

Hellouu! Oon tyttö täät satakunnasta.Oon kymmene,tammikuus 11. :) Fanitan ikuisesti jumalaani Lady GaGaa ♥ Mulla on koira ☺ Mulla on kavereita ja asun Porissa..tai siit on 30km Porii... I ♥ YOU GAGA FOREVER ♥ Suosikkibändit/artistit: Lady GaGa ♥♥♥♥♥ FOREVERRR Suosikkileffat: titanic, Poseidon Lempikirjat: Risto Räppääjä, Askartelu kirjat, GaGa kirjat♥ Vapaa-aikanani: kaverit <3, koirat, netti, GaGan palvominen♥ Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: eläimet <3 Katson tv:stä mieluiten: FRENDIT♥♥♥ HOUSE♥♥♥ Kotieläimet: sasu koira <3 En pidä: hyttysistä, käärmeistä, maanantaista ↓ (luin tosta) ↓ :DD Parhaat matkakohteet: Amerikka Ruoka & juoma: p Linkit: www.goSupermodel.com Koulutus: Peruskoulu Koulut: Pomarkun kirkonkylän koulu 3lk Ammatti: Opiskelija Työskentelen: Olen koulussa ;)- Ase tai siviilipalvelus: täh?? Yhdistykset/kerhot: ei ole ! ;) Siviilisääty: --- Lapset: En halua lapsia Skype: Ei ole ;) Messenger: ei ole EDELLEENKÄÄN! Email: [email protected] IRC: täh?? Twitter: ei oo ;) Flickr: ?? en tajunnu Hakusanat: goSu

Aloituksia

1

Kommenttia

4

  • Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. voi oo hiljaa -.-