Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
manman84
profiilit
manman84
manman84
Vapaa kuvaus
Sivilisääty: Naimisissa Lemmikki: Kissa
Aloituksia
0
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Itse olen nyt sinkkuna jonkun aikaa oleskellu ja takana ties minkäslaista suhdetta, eroa yms. En näe mitään pahaa et haluaa olla sinkku. Mieluummin yksin kuin jonkun "väärän" ihmisen kanssa väkisin. Itse en sulje seurustelusuhdetta pois, mutta se on tullakseen jos on. Nyt tuntuu, että pystyy nauttimaan elämästä ihan eri tavalla. Saa tulla, mennä ja tehdä miten haluaa. Parisuhteessa on toki puolensa, mutta jos sitä ei itselle enää tule (vaik ikää vasta 27) niin sit ei tule. En todellakaan stressaa. Elämä on kivaa näinkin :)
04.08.2011 18:54
Pelkkä hymy tai katse ei välttämättä riitä, varsinkaan jos tämä on vain hetkittäistä. Kyllä se vaatii mielestäni enemmän, jotta viesti ainakin tulee selväksi. Jutteleminen, toisen seuraan hakeutuminen (esim duunissa), yms ovat vielä selkeämpiä keinoja. Ja miksei voi vieläkin suorempaa aina näyttää mitä toisesta ajattelee? Ei sitä voita tai saa mitään, jos ei edes yritä.
20.06.2011 01:44
Sosiaalin pitäisi minun mielestäni jos mennään kaikkien lakien mukaan niin velvoittaa sut ensin hakemaan opintolainaa. Se on velvollista hakea ennen sosiaaliavustusta. Vaikka nuo lupaukset ja tuo toiminta ei muuten järin oikealta kuullosta. Oletko hakenut lainaa vielä?
04.08.2010 23:57
1 / 1