miehet?

??

mikä on paras tapa kiinnittää huomionne? hymy ja katse? jos ei niiden jälkeen tapahdu mitään tarkoittaako ettei kiinnosta?

8

354

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LaBo

Ei tarkoita ettei kiinnostaisi.Itse kerran jäädyin täydellisesti kun minulle hymyiltiin niin kauniisti.

• mies..

Ei tarkoita ettei kiinnostaisi jos mies on ujo, yhdessä työssä yksi nainen hymyili aina tosi leveästi minut nähdessäni ja minä vain ihmettelin, että hymyileeköhän noin kaikille..
      Kaupassa toinen nainen katsoo huulia lipoen minua kohti ja minä katson taakse, koska en voinut uskoa että katse oli itselle kohdistettu, mutta käytävä oli tyhjä, jäädyn totaalisesti ja poistun paikalta..

• match.com

Oi ihana!
        Oot varmasti symppiksen näköinen jos tuntemattomatkin katsoo sua silmät kiiluen ja huuliaan lipoen :)
        Ja sinäpoika vain poistut paikalta...

• mäentiedämistäämitää

kanttaa varmaan tuijottaa suoraan silmiin naama peruslukemilla. Heti kun toinen huomaa nostat naamallesi hymyn. Jos hymyilee takaisin ----> juttelemaan.
      Jos ei niin yritä uudestaan =D saattoi vain olla ujo ja jäätyä. Varsinkin jos olet hänen mielestään kaunis.

• Pelkkä hymy tai katse ei välttämättä riitä, varsinkaan jos tämä on vain hetkittäistä. Kyllä se vaatii mielestäni enemmän, jotta viesti ainakin tulee selväksi. Jutteleminen, toisen seuraan hakeutuminen (esim duunissa), yms ovat vielä selkeämpiä keinoja. Ja miksei voi vieläkin suorempaa aina näyttää mitä toisesta ajattelee? Ei sitä voita tai saa mitään, jos ei edes yritä.

• Onnea matkaan!

Ei tarkoita sitä, että mies ei olisi kiinnostunut :)

Mies saattaa helposti luulla (varsinkin ujompi ja sellainen, joka ei ole aikaisemmin seurustellut) hymyilysi olevan pelkkää ystävällisyyttä. Itse hymyilen paljon ihmisille, ilman, että minulla olisi heitä kohtaan sen erityisempiä tunteita.

Mene juttelemaan hänelle, hakeudu seuraan ja jos jutun juurta löytyy niin pyydä puhelinnumeroa. Kannattaa myös kokeilla tuota tuijotus hymy -taktiikkaa. Kunnon tuijotus, eikä vilkaisu, niin toinen ymmärtää, että tarkoitat katseellasi jotain :D

• ap

mites kun ei ole oikein paikkoja missä tätä tyyppiä voisi tavata? sain kyllä katseella kiinni ja taisi hymyillä takaisin mutta nyt on kädet sidottuna...

• asdasdasdasads

No joo, hymy ja katse ovat parhaimmat. Mutta ei se välttämättä mitään tarkoita, jos niiden jälkeen ei tapahdu mitään. Itse ainakin jäädyn ja kuvittelen yleensä, että nainen varmasti katsoo jotain takanani olevaa tai korkeintaan hymyilee jollekin ruoantähteelle paidassani tai jotain :P

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      27
      7752
    2. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      35
      7311
    3. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      105
      3600
    4. V*ttuu että mä haluan sua

Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      64
      3372
    5. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      590
      3081
    6. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      71
      2871
    7. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      38
      2568
    8. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      34
      2434
    9. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      32
      1973
    10. Kolmas kerta toden sanoo

Näinhän sitä sanotaan. 🤭
      Ikävä
      33
      1524
    Aihe