miehet?

??

mikä on paras tapa kiinnittää huomionne? hymy ja katse? jos ei niiden jälkeen tapahdu mitään tarkoittaako ettei kiinnosta?

8

342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LaBo

      Ei tarkoita ettei kiinnostaisi.Itse kerran jäädyin täydellisesti kun minulle hymyiltiin niin kauniisti.

    • mies..

      Ei tarkoita ettei kiinnostaisi jos mies on ujo, yhdessä työssä yksi nainen hymyili aina tosi leveästi minut nähdessäni ja minä vain ihmettelin, että hymyileeköhän noin kaikille..
      Kaupassa toinen nainen katsoo huulia lipoen minua kohti ja minä katson taakse, koska en voinut uskoa että katse oli itselle kohdistettu, mutta käytävä oli tyhjä, jäädyn totaalisesti ja poistun paikalta..

      • match.com

        Oi ihana!
        Oot varmasti symppiksen näköinen jos tuntemattomatkin katsoo sua silmät kiiluen ja huuliaan lipoen :)
        Ja sinäpoika vain poistut paikalta...


    • mäentiedämistäämitää

      kanttaa varmaan tuijottaa suoraan silmiin naama peruslukemilla. Heti kun toinen huomaa nostat naamallesi hymyn. Jos hymyilee takaisin ----> juttelemaan.
      Jos ei niin yritä uudestaan =D saattoi vain olla ujo ja jäätyä. Varsinkin jos olet hänen mielestään kaunis.

    • Pelkkä hymy tai katse ei välttämättä riitä, varsinkaan jos tämä on vain hetkittäistä. Kyllä se vaatii mielestäni enemmän, jotta viesti ainakin tulee selväksi. Jutteleminen, toisen seuraan hakeutuminen (esim duunissa), yms ovat vielä selkeämpiä keinoja. Ja miksei voi vieläkin suorempaa aina näyttää mitä toisesta ajattelee? Ei sitä voita tai saa mitään, jos ei edes yritä.

    • Onnea matkaan!

      Ei tarkoita sitä, että mies ei olisi kiinnostunut :)

      Mies saattaa helposti luulla (varsinkin ujompi ja sellainen, joka ei ole aikaisemmin seurustellut) hymyilysi olevan pelkkää ystävällisyyttä. Itse hymyilen paljon ihmisille, ilman, että minulla olisi heitä kohtaan sen erityisempiä tunteita.

      Mene juttelemaan hänelle, hakeudu seuraan ja jos jutun juurta löytyy niin pyydä puhelinnumeroa. Kannattaa myös kokeilla tuota tuijotus hymy -taktiikkaa. Kunnon tuijotus, eikä vilkaisu, niin toinen ymmärtää, että tarkoitat katseellasi jotain :D

    • ap

      mites kun ei ole oikein paikkoja missä tätä tyyppiä voisi tavata? sain kyllä katseella kiinni ja taisi hymyillä takaisin mutta nyt on kädet sidottuna...

    • asdasdasdasads

      No joo, hymy ja katse ovat parhaimmat. Mutta ei se välttämättä mitään tarkoita, jos niiden jälkeen ei tapahdu mitään. Itse ainakin jäädyn ja kuvittelen yleensä, että nainen varmasti katsoo jotain takanani olevaa tai korkeintaan hymyilee jollekin ruoantähteelle paidassani tai jotain :P

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      328
      3916
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      259
      3764
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      146
      2693
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      114
      2278
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      23
      2210
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      23
      2152
    7. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      45
      1873
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1866
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      319
      1603
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      123
      1442
    Aihe