Vapaa kuvaus

moi ! Mä etin kunnon miestä elämääni joka EI:polta, ryyppää, huumeet, omia lapsia, on vaan mun oma, ei kato muita naisia, rakastaa mua sellaisena kun mä oon.. ......ja mikä tärkeintä: EI PETÄ MUA TOISEN KANSSA ! Jos teitä 28-40-v mie- hiä vielä täällä suomessa on, se olisi kivaa. Suosikkibändit/artistit: paljon...... Suosikkileffat: huumori Lempikirjat: paljon..... Vapaa-aikanani: tv:n katselu Katson tv:stä mieluiten: paljon.... Kotieläimet: ei ole En pidä: savustaminen yleisillä paikoilla, lupaa kysymättä.... Parhaat matkakohteet: Tukholma ja Irlanti Ruoka & juoma: Pizza Koulutus: Peruskoulu Koulut: liian paljon, että muistaisin kaikki..... Ammatti: Muu Työskentelen: ylityöllistetty ja alipalkattuna.........työpajassa.... Yhdistykset/kerhot: en kuulu mihinkään Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä Skype: ei Messenger: ei IRC: ei Twitter: ei Flickr: ei

Aloituksia

38

Kommenttia

546

1. Tiiän yhen ukon, jolla on kauheat hörökorvat. Se ei vaan välitä niistä. Ne on nauretta -van näköiset. Ainakin sillä.........kyllä pokka on pettää monta kertaa, kun näen sen, onneksi se on potikttu veke työpaikalta, ku se sekoili siellä ja huusi lähes koko ajan... Jo tuli hiljaista........
  2. Ilmoita asuinalueen isännöitsijälle asiasta, ja vaadi, että menee tarkastamaan asun- non parin muun ihmisen kanssa. Ja yritä äänittää koirien melua ja sen asukkaan ää- niä yms salaa, jos siinä olis sitten vähän todisteita naapuria vastaan......onks hän mi- es vai nainen ? Voi kai sinne eläinsuojeluyhdistykseen ethdä ilmotuksen nimettömä- nä, tai mikset vaan sanoisi rehellisesti nimesi, tai jos sulla on pari muutakin lisäni- meä, niin käytä niistä toista....koiria saisi mun mielestä olla yhdessä asunnossa max. 1 iso tai 2 pientä. Eikä niitä saa pitää sisällä, ne kuuluu ulos omaan ulkotarhaan, ei muiden pihalle ! Joskus ne saa tuoda sisälle, mutta ne on ulkokoiria kaikki. Tällä alu- eella, missä asun, ei ainakaan näy eikä kuulu olevan yhtään koiraa, kissoja on enim - mäkseen, itsellänikin on kissa. Ja koiria ei saa haukuttaa liikaa, kun ihmiset on koto -na, ettei tule kenellekään sanomista. Entäs, jos joku asukas on allerginen, ja ne ju- oksentelee pihoilla......? Kyllä ne koirat on oltava käyneet ja läpäisseet koirien käytös -koulun ennen, kuin yksikään niistä saa uuden kodin. Tuskin yksikään naapurisi koi- rista on sitä nähneetkään.........saati kuuleetkaan..... Ja jos teet viisaasti ja ilmoitat sinne eläinsuojeluyhdistykseen, ei heillä ole mitään oikeutta ilmoittaa, kuka on tehnyt sen ilmoituksen, jos et itse sitä halua, että se ilmoitetaan. Ja muuttakaa joukolla ve-ke sieltä, et se hullu jää yksin sinne.........
  3. No, ei moni aikuinenkaan osaa liikennesääntöjä ! Varsinkin koiranulkoiluttajat ! Piu-paut vaan säännöille ja laille, ei ne todellakaan koske meitä, olemme niiiiiiin tärkeitä.. Ja tasan ette ole kukaan ! Täälöä ei osata liikennesääntöjä niin lapset, kuin aikuiset- kaan.......aniharva, kuten mä, ne osaa, eikä kukaan oo tullu nipottaan asiasta......kä-velijän kannalta, siis.....ja kun olen ylittämässä tietä, jossa on suojatie ja autoja tulee, niin ei hekään kovin moni laske menemään ensin.....siitä vaan huristellaan ohi ja ta-san puipaut vaan sille, että siinä on joku odottelemassa......luulevat, että kyllä se sii- nä nyt jaksaa odotella, ei sillä oo minnekään kiire.........vaikka olisikin......he itse ovat olevinaan niiiiiin tärkeitä.......täällä pitäisi olla poliisivalvonta, että jäävät tyhmät autoi-lijat heti kiinni, jos tekevät non tyhmästi..........narsisteja ovat ne kaikki autoilijat !