Muutamat teistä alkaa jo ihan miehiä muistuttamaan ja kukaan normaali hetero ei sellaisesta "naisesta" kiinnostu seksuaalisesti tippaakaan. En tajua miksi te olette alkaneet ravata meidän miesten reviirillä? Mielestäni teidän tulisi vaan käydä siellä kevyellä jumppatunnilla ja lenkillä, ei mitään raudan kiskomista enää!! Punttisali on meidän miesten oma juttu, pysykää naiset sieltä jatkossa erossa! naisen ei kuulu olla lihaksikas vaan hoikka, seksikäs ja NAISELLINEN NAINEN!!!!
Naiset huom!! Lopettakaa nyt se salilla juokseminen jo!!
165
5952
Vastaukset
- mun elämä
Vaan katsos, poju, kun me naiset emme ole täällä teitä miehiä miellyttämässä. Minä elän itseäni varten, ja jos joku minuun mieltyy ja rakastuu, niin rakastuukin sitten todelliseen minään!
- mentori
tommosia ne on :D Paras taito nykynaisilla on vastaan inttäminen ja salilla riuhtominen. Vaikka ei ne siellä salilla ikinä tule miehille pärjäämään.
- billyboy
Kuin kanalauma te naiset painatte vouhotuksien perässä, kot kot kot.
Naisia on niin helppo höynäyttää kaikkeen turhamaisuuteen. - itseäni varten
mentori kirjoitti:
tommosia ne on :D Paras taito nykynaisilla on vastaan inttäminen ja salilla riuhtominen. Vaikka ei ne siellä salilla ikinä tule miehille pärjäämään.
Eipä huolta, samanlainen epävarma pikkutyttö siellä muskelipimunkin sisällä on kuin muillakin naisilla, vaikka se yrittää sitä kätkeä. Naiset kun eivät koskaan tee mitään miesten vuoksi. Pukeutuvat seksikkäästi itseään varten, meikkaavat itseään varten, laittelevat nettiin seksikkäitä kuvia itseään varten, kerjäävät huomiota ja hyväksyntää vain itseään varten. Ulkopuolisen silmissä saattaa näyttää että naiset käyttävät kaiken aikansa ja voimansa ollakseen hyväksyttyjä, suosittuja ja haluttuja ennen kaikkea miesten silmissä, mutta ehei, luulosi on väärä, nainen tekee tuon kaiken vain itseään varten.
- tietäjä.
itseäni varten kirjoitti:
Eipä huolta, samanlainen epävarma pikkutyttö siellä muskelipimunkin sisällä on kuin muillakin naisilla, vaikka se yrittää sitä kätkeä. Naiset kun eivät koskaan tee mitään miesten vuoksi. Pukeutuvat seksikkäästi itseään varten, meikkaavat itseään varten, laittelevat nettiin seksikkäitä kuvia itseään varten, kerjäävät huomiota ja hyväksyntää vain itseään varten. Ulkopuolisen silmissä saattaa näyttää että naiset käyttävät kaiken aikansa ja voimansa ollakseen hyväksyttyjä, suosittuja ja haluttuja ennen kaikkea miesten silmissä, mutta ehei, luulosi on väärä, nainen tekee tuon kaiken vain itseään varten.
joo, on huomattu. Nykynaiset on tosi itsekkäitä.
- Se poitsu
Tokko siellä salilla voisi kasvattaa vaikka tommoisen seksyn masun ja tisut. Eikä sitä jumppaa nyt niin haudanvakavasti tarvitse ottaa vaan.
https://www.youtube.com/watch?v=HLFkD8rN9Jc
Tietysti voihan sitä sitten yksinään vanhainkodilla muistella kuinka tuli nuorena oltua tiukka ja timmi omaksi ilokseen. Vaikka varmaan naurat tuolle "jumppaavalle" pullukalle mutta paljon mieluummin eläisin tuommoisen seksyn pampulan kanssa kun jonkin laudan tai muskelinaisen joka on vielä itsensä täynnä kiireestä kantapäähän.
Juu, läskifeteissi, minä jo opin. - nbkklp
Bodarit ovat lyhytikäisempiä kuin ei bodarit
- mies kaksi ysi
AP on ihan oikeassa! Harvat hetero miehet ihastelevat tälläisiä naisia;
http://www.gojuttago.com/wp-content/uploads/2010/02/small-9574-1.jpg
Epä seksikästä on myös tämä;
http://files.fitfashion.fi/wp-content/uploads/sites/10/2012/12/andreia.jpg
Ei! Naisen kuuluu olla NAISELLINEN! On se sitten hoikka tai hieman muotova omaava;
http://i01.i.aliimg.com/wsphoto/v0/546323589/Hot-Sale-Women-s-Swimsuits-Red-Original-Swimwear-BIKINI-One-Piece-Free-Shipping-5080.jpg
http://lolzepic.com/23035/photos-will-proof-curvy-women-hotter/12/
Nainen joka tykkää bodata kunnolla, kannattaisi miettiä miksi tykkää tehdä.Omasta mielestäni koska kokee naisten olevassa heikomassa asenteessa miehiin nähden ja haluaa tällä tavoin näyttää että "minähän näytän!".
Nainen nimittäin jos kokee olevansa oikeasti naisellinen, ei sen tarvitse lähteä ryhkäämään toista sataa kiloa penkistä. kyllä se naistenkin on hyvä saada pientä lihas massaa, vanhana tarpeen,paremman näköinen se kiinteä hoikka vyötäröinen nainen on kuin ylipainoinen pullamössö,eikun kaikki naiset vaan raudan ääreen.myös aineen vaihdunta vilkastuu
- sitä tavoitellaan
tietäjä. kirjoitti:
joo, on huomattu. Nykynaiset on tosi itsekkäitä.
Kyllä. Tasa-arvoistutaan siinäkin. Pian ollaan jo yhtä itsekkäitä kuin miehet!
- ......
billyboy kirjoitti:
Naisia on niin helppo höynäyttää kaikkeen turhamaisuuteen.Onko siitä sulle haittaa? Mikä pelottaa?
- Tämä näin
...... kirjoitti:
Onko siitä sulle haittaa? Mikä pelottaa?
On. Se tyhmyys ärsyttää jota laumasielut edustaa... Ole enemmän yksilöllinen äläkä mene mukaan kaikkiin kotkotuksiin mitä maa päällään kantaa.
- ......
Tämä näin kirjoitti:
On. Se tyhmyys ärsyttää jota laumasielut edustaa... Ole enemmän yksilöllinen äläkä mene mukaan kaikkiin kotkotuksiin mitä maa päällään kantaa.
Eli se haitta on tuntemasi ärsytys. Yritä elää enemmän omaa elämääsi niin helpottaa jo kummasti.
- Teen mitä haluan
mentori kirjoitti:
Naiset voivat toteuttaa itseään elämässään aivan kuten miehetkin, turha miesten on kuvitella voivansa asetella naisille jotain sääntöjä. Etsikööt itselleen sopivan naisen. Me muut elämme ja nautimme niista asioista mistä haluamme.
- Emme kaipaa teitä
billyboy kirjoitti:
Naisia on niin helppo höynäyttää kaikkeen turhamaisuuteen.Perustakaa miehille tarkoitettuja saleja joissa voitte käydä kuin muslimit.
- Tasa-arvo on älyä
Se poitsu kirjoitti:
Tokko siellä salilla voisi kasvattaa vaikka tommoisen seksyn masun ja tisut. Eikä sitä jumppaa nyt niin haudanvakavasti tarvitse ottaa vaan.
https://www.youtube.com/watch?v=HLFkD8rN9Jc
Tietysti voihan sitä sitten yksinään vanhainkodilla muistella kuinka tuli nuorena oltua tiukka ja timmi omaksi ilokseen. Vaikka varmaan naurat tuolle "jumppaavalle" pullukalle mutta paljon mieluummin eläisin tuommoisen seksyn pampulan kanssa kun jonkin laudan tai muskelinaisen joka on vielä itsensä täynnä kiireestä kantapäähän.
Juu, läskifeteissi, minä jo opin.Jotkut miehet haluavat että voivat halveksia naista ja olla tämän yläpuolella siitä nuo toiveesi kumpuavat, kaikin mokomin. Tasa-arvoista suhdetta haluava nainen ei menetä sinussa mitään.
- litsari lärviin
sitä tavoitellaan kirjoitti:
Kyllä. Tasa-arvoistutaan siinäkin. Pian ollaan jo yhtä itsekkäitä kuin miehet!
olette menneet itsekkyydessä ohi miehistä jo ennen ajanlaskun alkua.
- tosinainen35
Lesbo... puhu vain omista asioista. Kaikki naiset eivät ole sellaisia rekkalesboja kuin sinä. Toki pitää ajatella itseään, mutta miehiäkin voi miellyttää ja miehet voivat mielyttää naisia. Me teeme hyvää lapsillemme ja lapset vastaavat samalla. Sinä kun vaan teet mitä haluat. Onneksi oolkoon, kasvata se pippeli ihan rauhassa.
- tietäjä.
Emme kaipaa teitä kirjoitti:
Perustakaa miehille tarkoitettuja saleja joissa voitte käydä kuin muslimit.
lesbon kommenti siinä.
- mentori
et sä ihan väärässä ole. Nykypäivänä naiset haluaa olla, kuin miehet ja tästä syystä tunkevat itsensä miehisiin juttuihin väkisin mukaan. Naiset ovat tyhmiä, kun eivät tajua että esim. raju punttitreeni usein toistettuna nostaa testosteroni tasoja myös nasilla ja sitten tyhmänä ihmettelevät, kun parta kasvaa 30 vuotiaana heillä. Tulee myös kaikenlaisia muita terveyshäiriöitä heille, jotka saattavat olla paljon vakavempia, kuin parrankasvu. Noh, ehkäpä sekin päivä vielä tulee että tutkimuksilla todistetaan, että naisten kova punttitreeni ei ehkä olekkaan niin hyvä juttu. Kyllä naisen kuuluisi pysyä siinä, mihin luonto heidät alunperin tarkoitti, mutta yritä nyt alkaa tuota selittämään nykypäivän jääräpäisille ämmille. Pitää muistaa sitten joskus 20 vuoden kuluttua heittää pientä kuittia niille partaisille akoille, jotka nyt riuhtovat tuolla salilla miesten jaloissa.
- Nainen salilta...
Tänä päivänä myös miehet ovat aivan jotakin muuta kuin ennen vanhaan. Ei mies ole enää se sama mies, joka elätti perheensä ja huolenti kaikesta perinteisestä miehen hommasta, ei myöskään nainen ole enää se perinteinen hellapoliisi vaan usein elättää perheensä siinä kuten mieskin.
Miehet harrastavat nykyään muutakin kuin voimailua ja salitreenejä, samoin naisten harrastusvalikoima on laajempi. Nämä ovat faktoja ja niillä on varmasti vaikutusta mielikuviin nykyajan naisesta tai miehestä.
Sitkeään elää kuitenkin myytti luonnon tarkoittamasta naisen asemasta, ainakin tietyntyyppisillä miehillä. Nämä miehet kokevat nykynaisen viholliseksi koska heillä ei ole nykynaisen vaatimaa miehekkyyttä. Miehisyys ei ole tyhjää uhoamista ja naisen identiteetin yksikertaistamista. - mentori
Nainen salilta... kirjoitti:
Tänä päivänä myös miehet ovat aivan jotakin muuta kuin ennen vanhaan. Ei mies ole enää se sama mies, joka elätti perheensä ja huolenti kaikesta perinteisestä miehen hommasta, ei myöskään nainen ole enää se perinteinen hellapoliisi vaan usein elättää perheensä siinä kuten mieskin.
Miehet harrastavat nykyään muutakin kuin voimailua ja salitreenejä, samoin naisten harrastusvalikoima on laajempi. Nämä ovat faktoja ja niillä on varmasti vaikutusta mielikuviin nykyajan naisesta tai miehestä.
Sitkeään elää kuitenkin myytti luonnon tarkoittamasta naisen asemasta, ainakin tietyntyyppisillä miehillä. Nämä miehet kokevat nykynaisen viholliseksi koska heillä ei ole nykynaisen vaatimaa miehekkyyttä. Miehisyys ei ole tyhjää uhoamista ja naisen identiteetin yksikertaistamista.no ei ne nykymiehet muutu sillä paremmiksi, jos sinä tai joku toinen nainen reuhtoo salilla.
Mutta kuten sanottu, yritä nyt puhua järkeä näille jääräpäisille nykynaisille :D Tästä kaikesta tämän päivän turhasta naisten konhotuksesta muovautuu vain naisia, joiden paras taito on lausua omia teräviä ja tosi "järkeviä" mielipiteitään ja käydä salilla, mutta kaikki muu on sitten ihan hukassa. - kuka viimeksi nauraa?
Voihan olla, että maltillisesti treenaavilla on 20 vuoden kuluttua ikäisiään parempi lihasmassa ja kunto - eikä sitä partaa, mistä sinä fantasioit.
Kodin hengettäret, mies- ja naispuoliset, ovat tietysti ehtineet sillä välin tyhjentää useampia sipsipusseja ja energiajuomapulloja, vaikkeivät erityistä energiaa mihinkään tarvitse. - mentori
kuka viimeksi nauraa? kirjoitti:
Voihan olla, että maltillisesti treenaavilla on 20 vuoden kuluttua ikäisiään parempi lihasmassa ja kunto - eikä sitä partaa, mistä sinä fantasioit.
Kodin hengettäret, mies- ja naispuoliset, ovat tietysti ehtineet sillä välin tyhjentää useampia sipsipusseja ja energiajuomapulloja, vaikkeivät erityistä energiaa mihinkään tarvitse.niin ehkä maltillisesti treenaavilla, mutta niillä salilla miesten jaloissa reuhtovilla lesboilla on parta! Ja silloin minä nauran räkäisesti ja olen edelleen vahvempia, kuin ne partalesbot!
- Lisää vaan treeniä
mentori kirjoitti:
niin ehkä maltillisesti treenaavilla, mutta niillä salilla miesten jaloissa reuhtovilla lesboilla on parta! Ja silloin minä nauran räkäisesti ja olen edelleen vahvempia, kuin ne partalesbot!
Jos nainen treenaa maltillisesti eikä kuin mies niin ei silloin kehity mitään isoja lihaksia. Salilla käy myös hoikat ja pienikokoiset naiset kiinteyttämässä kroppaansa, sellaiset naiset eivät todellakaan ole mitään parrakkaita lesboja vaan itsestään huoltapitäviä naisia.
- Niin...
mentori kirjoitti:
niin ehkä maltillisesti treenaavilla, mutta niillä salilla miesten jaloissa reuhtovilla lesboilla on parta! Ja silloin minä nauran räkäisesti ja olen edelleen vahvempia, kuin ne partalesbot!
No jos ne on lesboja, niin ei kai niitä sun mielipiteet kiinnosta?
- mentori
Niin... kirjoitti:
ei se kiinnosta heteroitakaan, koska ei nykypäivän naiset mitään kuuntele, mutta sanon mielipiteeni silti.
- realitycheck1
mentori kirjoitti:
no ei ne nykymiehet muutu sillä paremmiksi, jos sinä tai joku toinen nainen reuhtoo salilla.
Mutta kuten sanottu, yritä nyt puhua järkeä näille jääräpäisille nykynaisille :D Tästä kaikesta tämän päivän turhasta naisten konhotuksesta muovautuu vain naisia, joiden paras taito on lausua omia teräviä ja tosi "järkeviä" mielipiteitään ja käydä salilla, mutta kaikki muu on sitten ihan hukassa.Luuletko sinä oikeasti omaavasi järkeviä mielipiteitä? Et osaa muuta kuin räkyttää tyhjää aivottoman koiralauman kannustamana.
- kysyy epätietoinen
mentori kirjoitti:
Saitko pakit?
- nääsnäääs
Vai miesten jaloissa riuhtovat.
- Antaakaikkienkukkien
Niin että nyrkin ja hellan väliin vaan.. Kiitos ei. Tuskinpa kovin moni nainen sellaista treeniä vetää että lihakset kovin kasvaa. Salireidet eivät itsestänikään ole viehättävät ja vältettävissä jos niin haluaa. Suurin osa naisista kuntoilee sopivasti ei liikaa. Eikähän teille miehet riitä siinä joukossa sopivia kumppaneita. On myös miehiä jotka pitävät treenatuimmista, joten jokaiselle löytyy sopiva. Luulen että useimmiten parisuhteissa on ongelma pikemminkin se ettei treenata. Suvaitsevaisuutta miehet salilla tai menkää muualle.
- Siksi ei kuunnella
Niin... kirjoitti:
Ei vaan surkimusten mielipiteet ei kiinnosta. Harva nainen, jos kukaan haluaa sellaista miestä. Kunnon mies kestää kunnossa olevan naisen vierellään, eikä nainen ole uhka hänelle. Suuria lihaksia naiselle ei tule ellei käytä aineita.
- naisen mielipide
Lisää vaan treeniä kirjoitti:
Jos nainen treenaa maltillisesti eikä kuin mies niin ei silloin kehity mitään isoja lihaksia. Salilla käy myös hoikat ja pienikokoiset naiset kiinteyttämässä kroppaansa, sellaiset naiset eivät todellakaan ole mitään parrakkaita lesboja vaan itsestään huoltapitäviä naisia.
Pakko nyt laittaa myös kommenttia tänne. Olen nainen ja harrastanut kuntosalia jo n. 20 vuotta. Minulle se on ihan elinehto, koska laihana ja luisevana saan edes vähän lihaksia. Toisaalta olen huomannut varsinkin sen aineenvaihduntaa parantavan vaikutuksen eikä samanlaista saa muusta liikunnasta jossa ei ole vastaavaa lihasta kuormittavaa treeniä. En ole koskaan missään liikesarjassa käyttänyt yli 25 kg painoja. Tämä on naiselle ihan sopiva painoraja omasta mielestäni. Sillä saa ihan sopivasti lihasta ja pysyy kunnossa. En siksi myöskään ymmärrä tätä nykytrendiä treenata hirmuisilla painoilla. Jos treenaa pitääkseen itsensä hyvässä kunnossa pieni painomäärä riittää ihan hyvin. Itse käyn salilla suht usein eli 4-5 kertaa vkossa. Tuolla määrällä saa pidettyä itsensä timminä muttei liian lihaksikkaana.
Ilmeisesti nyt on tullut joku lähes nollarasvaprosentti innostus, johon pääsee parhaiten juuri kovalla salitreenillä mutta naiselle se on jopa vaarallista. Naisella täytyy olla jo ihan hormonaalisten juttujen takia enemmän rasvaa kuin miehellä. Tämä on tosiasia. Kovaa treenaavat naiset siis riskeeraavat omaa terveyttään ja siinä ei ole enää mitään järkeä jos salille kuitenkin mennään terveydellisistä syistä. Jotenkin ihan älyttömän ristiriitaista.
- kyl mä se usko
Juu ei tarvi miellyttää miestä, mutta saattaa olla miesystävät vähissä. Vähän anaa ja muuta, niin kasvaa rintakarvat ja pikkuisen lisää niin tulee tussun tilalle pallitkin, että silleen vähän niin kuin ennen vanhaa venäjällä , jossa etsittiin kuulantyöntö joukkueeseen ehdokkaita..
Paikallinen urheiluvalmennus kierteli maaseudulla ja ottivat valmennettavaksi suurikokoisia maatalon emäntiä. Antoivat heille "vitamiinipillereitä" jotta jaksaisivat tehdä paremmin työnsä. No, aikaa kului ja valmentaja soitti maatilalle ja kysyi vointia, johon nainen , että kun ääni alkaa mennä käheäksi. No jarka vaan ohjeilla.
Seuraavalla kerralla- kun rintakarvat kasvaa, ei se haittaa jatka vaan.
Tämän jälkeen, entäs kun pallit on kasvanut. - Hyi kauheaa
Minä ainakaan en pysty edes katsomaan salilla juoksevia naisia, kyllä naisen tulee olla oikea nainen! Naiset vain vahingoittavat itseään siellä salilla ja kun eivät osaa laitteita edes käyttää ja jäädään painojen alle :) En minä halua mennä sänkyyn minkään miesvartalon kanssa?
- typerät miehet
"Minä ainakaan en pysty edes katsomaan salilla juoksevia naisia, kyllä naisen tulee olla oikea nainen! Naiset vain vahingoittavat itseään siellä salilla ja kun eivät osaa laitteita edes käyttää ja jäädään painojen alle :)"
Täh!?:D Miten typerinä sinä naisia oikein pidät? Puhut heistä kuin pienistä lapsista. Ei ne kuntosalien laitteet niin ihmeellisiä ole, niitä osaisi käyttää simpanssikin. En ole koskaan nähnyt naisen vahingoittuvan salilla jäädessään painojen alle. Miehet sen sijaan aiheuttavat itselleen ongelmia jättäessään alkulämmittelyn väliin ja luullen liikoja omista voimistaan hajottavat lihaksensa liian suurten painojen kanssa.
Iän kertyessä niin mies kuin nainenkin hyötyy voimaharjoittelusta. Naisten kunto ja sitä myöten koko kroppa romahtaa paljon nopeammin kuin miesten, juuri siksi kun naiset eivät treenaa lihaskuntoa vaan käyvät vain kevyissä jumpissa ja hölkkälenkillä. Mutta sinulle on tärkeämpää, että nainen näyttää nuorena seksikkäältä sinun silmiisi kuin se, että hän eläisi terveenä loppuun asti. - Älä sitten tuijota
typerät miehet kirjoitti:
"Minä ainakaan en pysty edes katsomaan salilla juoksevia naisia, kyllä naisen tulee olla oikea nainen! Naiset vain vahingoittavat itseään siellä salilla ja kun eivät osaa laitteita edes käyttää ja jäädään painojen alle :)"
Täh!?:D Miten typerinä sinä naisia oikein pidät? Puhut heistä kuin pienistä lapsista. Ei ne kuntosalien laitteet niin ihmeellisiä ole, niitä osaisi käyttää simpanssikin. En ole koskaan nähnyt naisen vahingoittuvan salilla jäädessään painojen alle. Miehet sen sijaan aiheuttavat itselleen ongelmia jättäessään alkulämmittelyn väliin ja luullen liikoja omista voimistaan hajottavat lihaksensa liian suurten painojen kanssa.
Iän kertyessä niin mies kuin nainenkin hyötyy voimaharjoittelusta. Naisten kunto ja sitä myöten koko kroppa romahtaa paljon nopeammin kuin miesten, juuri siksi kun naiset eivät treenaa lihaskuntoa vaan käyvät vain kevyissä jumpissa ja hölkkälenkillä. Mutta sinulle on tärkeämpää, että nainen näyttää nuorena seksikkäältä sinun silmiisi kuin se, että hän eläisi terveenä loppuun asti.Ei sinne salille vastakkaista sukupuolta mennä katsomaankaan eikä sitä omaakaan vaan treenaamaan sinne mennään. Jos et kestä älä tule salille.
- tietäjä..
Älä sitten tuijota kirjoitti:
Ei sinne salille vastakkaista sukupuolta mennä katsomaankaan eikä sitä omaakaan vaan treenaamaan sinne mennään. Jos et kestä älä tule salille.
Boooooooohaaaahahahahahahahah! :D Siitä inttäjäakalle heti keralla kilo jauhoja suuhun! Siitä sai akka per_kele :D
- Vai tällasta...
Ja sitten samaan aikaan jotain Jen Selteriä ja Jennifer Nicole Leetä hehkutetaan, ja käsketään kaikkien läskien ja laihaläskien ämmien ottaa mallia... Koittakaa nyt herranen aika päättää, että pitääkö siellä salilla rehkiä vai ei. :D
- juujust
OI aamen! Tosin olen tullut siihen tulokseen, että kyllä ne salimimmejä hehkuttavat ovat 95% itsekin mimmejä. Ei miehiä kiinnosta raamikkaat naiset.
- Naisten omat lait
juujust kirjoitti:
OI aamen! Tosin olen tullut siihen tulokseen, että kyllä ne salimimmejä hehkuttavat ovat 95% itsekin mimmejä. Ei miehiä kiinnosta raamikkaat naiset.
" salimimmejä hehkuttavat ovat 95% itsekin mimmejä"
Tätä minä komppaan! Tämä on juuri se ongelma. Naiset kilpailet keskenään ja naisten itsensä laatimilla kriteereillä. Naisia ei edes kiinnosta se mitä miehet ajattelevat.
Naisen pitää olla naisen näköinen. Terve, hyvin syöneen näköinen, notkea. Pieni jumppa tekee terää. Joillakin se menee vaan överiksi ja toinen puoli jättää sen kokonaan väliin. Siihen sitten vielä että syödään aivan jalat alta sohvalla maaten tai laihdutetaan itsensä luisevaksi tai kenties treenataan läskitön ja lihaksista muhkurainen kroppa. Siis sellainen naisbodibildarin vartalo on ihan järkky. Ei se sellaisen kanssa voisi mennä sänkyyn Viagrankaan voimalla.
Naiset nipistelevät ihon rasvakerroksen paksuutta, punnitsevat ja vielä yrittävät vaateilla tilsiä läskiä piiloon. Yrittäkää nyt ymmärtää että se pömpöttävä maha on useimmille miehille aivan yhtä kiinnostava kuin rinnatkin. Lautamiehet on sitten erikseen... - Vai tällasta...
Naisten omat lait kirjoitti:
" salimimmejä hehkuttavat ovat 95% itsekin mimmejä"
Tätä minä komppaan! Tämä on juuri se ongelma. Naiset kilpailet keskenään ja naisten itsensä laatimilla kriteereillä. Naisia ei edes kiinnosta se mitä miehet ajattelevat.
Naisen pitää olla naisen näköinen. Terve, hyvin syöneen näköinen, notkea. Pieni jumppa tekee terää. Joillakin se menee vaan överiksi ja toinen puoli jättää sen kokonaan väliin. Siihen sitten vielä että syödään aivan jalat alta sohvalla maaten tai laihdutetaan itsensä luisevaksi tai kenties treenataan läskitön ja lihaksista muhkurainen kroppa. Siis sellainen naisbodibildarin vartalo on ihan järkky. Ei se sellaisen kanssa voisi mennä sänkyyn Viagrankaan voimalla.
Naiset nipistelevät ihon rasvakerroksen paksuutta, punnitsevat ja vielä yrittävät vaateilla tilsiä läskiä piiloon. Yrittäkää nyt ymmärtää että se pömpöttävä maha on useimmille miehille aivan yhtä kiinnostava kuin rinnatkin. Lautamiehet on sitten erikseen...Kyllä Jen Selter ja Jennifer Nicole Lee on juuri miesten suosikkeja.
Huomaa Jenniferin paidan teksti:
http://ww1.prweb.com/prfiles/2011/12/16/9086816/JNL CLOTHING STRONG IS NEW SKINNY POP PHOTOS 1.jpg
http://media.bsnonline.net/imagebank/image/strong-is-the-new-skinny-berry-color-jnl-clothing.jpg
Lisäksi hänen "bravuureihinsa" kuuluu bikinien putoaminen, niin että melkein vilahtaa pimpsa tai silarit:
http://www.play4movie.com/file_hot/417/gallery/BG_Jennifer Nicole Lee loses her bikini bottom in Miami 3.jpg
http://www.play4movie.com/file_gossip/1534/gallery/BG_Jennifer-Nicole-Lee-Wardrobe-malfunction-5.jpg
http://www.gazetatema.net/web/wp-content/themes/transcript/timthumb.php?src=http://www.gazetatema.net/web/wp-content/uploads/2014/02/3114.jpg&q=90&w=629&zc=1
http://www.p-dogimages.com/jnl_still_04.jpg
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2012/07/27/article-0-143FAB05000005DC-306_634x486.jpg
Jen Selterin "bravuuri" on takapuoli:
http://pmchollywoodlife.files.wordpress.com/2014/01/jen-selter-gallery46.jpg?w=600
https://www.youtube.com/watch?v=P85Pf0IDMog
Älä väitä ettei sulla juuri tirahtanut pöksyihin, kun katsoit nuo...
Ja TUO on se, mitä naiset nykyisin lähtee salilta hakemaan. Ainakin ensi alkuun, mutta osa ehkä hurahtaa ja alkaa haluta kilpailla, jolloin lihaksia täytyy olla enemmän ja rasvaa vähemmän, että pärjää. Tosin aika rasvattomia on myös Jennifer ja Jen...
Osittain lopputuloksen myös määrää ruumiinrakenne, ja voit itsekin vertailla kyseisiä naisia, ja havaitset että kaikesta takaliston muokkauksesta huolimatta Jennifer Nicole Leellä ei ole samanlaisia jättipakaroita kuin Jen Selterillä. Osalle ei tule tuollaista persusta sitten millään, vaan liikunta saattaa jopa pienentää perseen, kun rasvakerros ohenee... Tosin tällä palstallahan haukutaan paljon läskiperseitä, että onko se sitten hyvä vai huono asia?
Mutta koittakaa nyt ihmeessä siis päättää, että onko se höllyvä läski joko laihaläskin tai läskiläskin varressa parempi kuin nuo salilla huhkivien fitness -naisten vartalot.
Aloittaja voisi kyllä linkittää tähän kuvia tai videoita siitä, mikä hänen käsityksensä siitä "naisellisesta" vartalosta on... Ellei ne olleet sitten nuo pulleat ja isomahaiset naiset, joista hän tykkää. No se ei nyt ainakaan ole terve vartalonmalli, vaan kertoo että naisella kertyy rasvaa ihan väärään paikkaan, eli mahaan jossa se on juuri sitä vaarallista rasvaa. - Entäs napatanssi ?
Vai tällasta... kirjoitti:
Kyllä Jen Selter ja Jennifer Nicole Lee on juuri miesten suosikkeja.
Huomaa Jenniferin paidan teksti:
http://ww1.prweb.com/prfiles/2011/12/16/9086816/JNL CLOTHING STRONG IS NEW SKINNY POP PHOTOS 1.jpg
http://media.bsnonline.net/imagebank/image/strong-is-the-new-skinny-berry-color-jnl-clothing.jpg
Lisäksi hänen "bravuureihinsa" kuuluu bikinien putoaminen, niin että melkein vilahtaa pimpsa tai silarit:
http://www.play4movie.com/file_hot/417/gallery/BG_Jennifer Nicole Lee loses her bikini bottom in Miami 3.jpg
http://www.play4movie.com/file_gossip/1534/gallery/BG_Jennifer-Nicole-Lee-Wardrobe-malfunction-5.jpg
http://www.gazetatema.net/web/wp-content/themes/transcript/timthumb.php?src=http://www.gazetatema.net/web/wp-content/uploads/2014/02/3114.jpg&q=90&w=629&zc=1
http://www.p-dogimages.com/jnl_still_04.jpg
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2012/07/27/article-0-143FAB05000005DC-306_634x486.jpg
Jen Selterin "bravuuri" on takapuoli:
http://pmchollywoodlife.files.wordpress.com/2014/01/jen-selter-gallery46.jpg?w=600
https://www.youtube.com/watch?v=P85Pf0IDMog
Älä väitä ettei sulla juuri tirahtanut pöksyihin, kun katsoit nuo...
Ja TUO on se, mitä naiset nykyisin lähtee salilta hakemaan. Ainakin ensi alkuun, mutta osa ehkä hurahtaa ja alkaa haluta kilpailla, jolloin lihaksia täytyy olla enemmän ja rasvaa vähemmän, että pärjää. Tosin aika rasvattomia on myös Jennifer ja Jen...
Osittain lopputuloksen myös määrää ruumiinrakenne, ja voit itsekin vertailla kyseisiä naisia, ja havaitset että kaikesta takaliston muokkauksesta huolimatta Jennifer Nicole Leellä ei ole samanlaisia jättipakaroita kuin Jen Selterillä. Osalle ei tule tuollaista persusta sitten millään, vaan liikunta saattaa jopa pienentää perseen, kun rasvakerros ohenee... Tosin tällä palstallahan haukutaan paljon läskiperseitä, että onko se sitten hyvä vai huono asia?
Mutta koittakaa nyt ihmeessä siis päättää, että onko se höllyvä läski joko laihaläskin tai läskiläskin varressa parempi kuin nuo salilla huhkivien fitness -naisten vartalot.
Aloittaja voisi kyllä linkittää tähän kuvia tai videoita siitä, mikä hänen käsityksensä siitä "naisellisesta" vartalosta on... Ellei ne olleet sitten nuo pulleat ja isomahaiset naiset, joista hän tykkää. No se ei nyt ainakaan ole terve vartalonmalli, vaan kertoo että naisella kertyy rasvaa ihan väärään paikkaan, eli mahaan jossa se on juuri sitä vaarallista rasvaa.Minä kyllä tykkään paljon enemmän tämmöisestä. Ehkä tuo napatanssi olisikin naisille hyvä harrastus. Tuolla naisella on todella kaunis vartalo ja muutenkin kaunispiirteinen, naisellinen.
https://www.youtube.com/watch?v=VohAxpboJAs - Vai tällasta...
Entäs napatanssi ? kirjoitti:
Minä kyllä tykkään paljon enemmän tämmöisestä. Ehkä tuo napatanssi olisikin naisille hyvä harrastus. Tuolla naisella on todella kaunis vartalo ja muutenkin kaunispiirteinen, naisellinen.
https://www.youtube.com/watch?v=VohAxpboJAsNapatanssissa ei ole kyse lihavuudesta, ja Shakirakin osaa:
https://www.youtube.com/watch?v=w_PpjieRyd4
https://www.youtube.com/watch?v=qsPJbRITsfg - Voi viddu naiset
Voi vittu naiset :D Eiköhän semmonen normipainoinen kurvikas naisellinen nainen oo yleinen ihanne miehille. Te keksitte aina noita mallilaiha-ihanteita ja fitness-ihanteita. Tietysti joku mies noistakin varmasti tykkää, kuten myös pullukoista tykkäävät jotkut.
Voi viddu naiset kirjoitti:
Voi vittu naiset :D Eiköhän semmonen normipainoinen kurvikas naisellinen nainen oo yleinen ihanne miehille. Te keksitte aina noita mallilaiha-ihanteita ja fitness-ihanteita. Tietysti joku mies noistakin varmasti tykkää, kuten myös pullukoista tykkäävät jotkut.
Rohkenenpa väittää, että jos pyrkii tasan siihen mitä yleiset terveyssuositukset nykyään pitää normaalipainona, katoaa aika monet kurvit.
- Ja parta kasvaa
Entäs napatanssi ? kirjoitti:
Minä kyllä tykkään paljon enemmän tämmöisestä. Ehkä tuo napatanssi olisikin naisille hyvä harrastus. Tuolla naisella on todella kaunis vartalo ja muutenkin kaunispiirteinen, naisellinen.
https://www.youtube.com/watch?v=VohAxpboJAsYlipaino altistaa nimenomaan sille kammoamallesi parrankasvulle ;))
- Niin siis vain
sinun mielestä. Tuo on vain sinun mielipide. EI kaikkien miesten.
Entä se naisen oma tarve olla voimakkaampi ja terveempi?
Hyvä yleiskunto tarkoittaa jaksamista.
Ja joku muu mies voi tykätä sporttisesta. Sinä tykkäät yhdsta toinen toisesta. - sellaista elämä on
Ei saliharjoittelussa ole pahaa, kun se ei mene liiallisuuksiin, ymmärräthän, että naisen tulee olla nainen. Ei luuranko, mutta ei kuitenkaan sumopainija. Kun teet jotakin, tee se omaksi iloksi, älä sen vuoksi, mitä oletat toisten odottavan tai haluavan.
Ymmärräthän, että mies rakastaa silmillään. Jos olet treenannut itsesi esim. yhden suomessa tunnetus naiskehonrakentajan näköiseksi, niin ei siinä normaalilla miehellä halut nouse, pikemminkin tulee mieleen, että onhan tuo kehoaan harjoittanut, mutta mitä hän sillä luulee saavansa.
Sinun naiselliset muotosi yksinkertaisesti ovat paras keino pitää itsesi kunnossa ja löytää kumppani, jonka kanssa lenkkeilet ja käyt salilla joskus, mutta kohtuus kaikessa.
Älä vaan laihduta liikaa, mies ei ole koira, vain koira tykkää luusta.- ....
Pointtisi on nolla, sillä Jutalle ja muille lihaksikkaille naisille löytyy kyllä lihaksikkaampia miehiä, jollaisen he haluavatkin. Kykenetkö mitenkään ymmärtämään, että naistenei tarvitse elää sinun ihanteidesi mukaan? Keskiverrosta voidan toki puhua, mutta kaikki eivät halu olla keskivertoja.
- Niin?
"ymmärräthän, että naisen tulee olla nainen."
Selvähän se. Ymmärräthän sinä, ettei nainen muutu mieheksi, vaikka kuinka rehkisi salilla?
- lady5
Spottinen voi olla vaikka ei salilla kävisikään. Minä en käy saleilla vaan mielummin hölkkään tai kävelen ulkona ja venyttelen kotona. Saanpahan raitista ilmaa samalla. Aina voi kattella millainen mie tulee vastaan ;)
- manmen
Sporttinen = verkkarirytkyissä liikkuva miesklooni.
Miksi ei nainen voi olla naisellinen nainen sellainen kodin hengetär, enkä tarkoita kodin yleiskoneena olemista? - KunnossaOlevanVaimo
manmen kirjoitti:
Sporttinen = verkkarirytkyissä liikkuva miesklooni.
Miksi ei nainen voi olla naisellinen nainen sellainen kodin hengetär, enkä tarkoita kodin yleiskoneena olemista?Vaikket tarkoita niin sitähän se olisi. Onneksi et ole mieheni.
- olet pelle
KunnossaOlevanVaimo kirjoitti:
Vaikket tarkoita niin sitähän se olisi. Onneksi et ole mieheni.
ja varmaan tuon miehenkin onni...
Lady 5. Missä päin käyt lenkillä, Teetkö 20-40 km. lenkkejä tavallisesti, jos teet niin pidetään yhteyttä. Lähde lenkkikaveriksi.
- lady5
Minä lenkkeilen yleensä 4-10 km ja Lapin neito olen :)) Lenkkikaveria etsin minäkin, eipä vaan ole tullut vielä vastaan... Sinulla noin pitkät lenkit, joten sinulle ei minusta lenkkikaveriksi ole ja missä kaukana sitten lenkkeiletkin...
lady5 kirjoitti:
Minä lenkkeilen yleensä 4-10 km ja Lapin neito olen :)) Lenkkikaveria etsin minäkin, eipä vaan ole tullut vielä vastaan... Sinulla noin pitkät lenkit, joten sinulle ei minusta lenkkikaveriksi ole ja missä kaukana sitten lenkkeiletkin...
Missä päin lappia. käyn Sallassa lomilla joka vuosi hiihtämässä ja lenkkeilemässä.
Nähdäänkö silloin lenkkipolulla sukset jalassa.- lady5
johnny68 kirjoitti:
Missä päin lappia. käyn Sallassa lomilla joka vuosi hiihtämässä ja lenkkeilemässä.
Nähdäänkö silloin lenkkipolulla sukset jalassa.Salla on liian pohjoisessa, vaikka pohjoisessa asunkin jos pääkaupunkiseudulta katsotaan. Tasaisilla seuduilla asustelen. Pidän kuitenkin tunturimaisemista ja luonnosta, myös merestä... esim. merellä hiiitämisestä kevätaurinkossa ;) .
- lady5
lady5 kirjoitti:
Salla on liian pohjoisessa, vaikka pohjoisessa asunkin jos pääkaupunkiseudulta katsotaan. Tasaisilla seuduilla asustelen. Pidän kuitenkin tunturimaisemista ja luonnosta, myös merestä... esim. merellä hiiitämisestä kevätaurinkossa ;) .
siis kevätauringossa jos jäät vahvat..
- Käyttäkää sauvaa!!
Naiset laittaa kuvaa näihin eri treffipalstoille vain ja ainoastaan sen vuoksi kun kerjäävät kehuja ja nuoleskeluja? Siksi en ole enää heille mitään positiivista kommentoinutkaan, vaan jotain negatiivista olen laittanut ja saanut nää naiset kiukun partaalle :) :) Sääntö on että mitä "kauniinpi" nainen on kuvassa poseeraamassa niin sitä vittumaisempi hän on luonteeltaan, tässä ole 100% oikeassa. Kuvia oikein valmistellaan huolella ja sitten julkaistaan, odotetaan miten miehet alkavat kuolaamaan ja miten polvillaan kukin kerjäämässä treffeille? Naiset vaan leikittelee miesten tunteilla nykyään! Laitoin kerran muutamalle naiselle jotka selvästi luulivat olevan kauneuden lähettiläitä, niin laitoin jotain että olet aika tavallisen ja hieman pullean näköinen tms :) voi pojat sitä viestien määrää minkä sain niskoilleni ja jos ne voisivat tappaa olisin kuollut mies :)))) ja kun vastasin niin arvaatte vaan että esto päällä heillä :)
- tietäjä.
aivan oiken! Siitä saavat typerät ja itseriittoiset akat! JIIIIIIIIIIIHAAAAAAAH!!!!!
- Nyyh...
tietäjä. kirjoitti:
aivan oiken! Siitä saavat typerät ja itseriittoiset akat! JIIIIIIIIIIIHAAAAAAAH!!!!!
Atm:n kosto on kauhea... Jiiiihaaa..?
- Lady in red
No ei ihme, ettei käy flaksi, jos ensimmäinen yhteydenotto on tuollainen! Itse kun valitsin profiilikuvaa, oli pakko poseerata kuvassa, että olisi edes siedettävä kuva. Mulla kun on sellainen erikoinen kyky aina epäonnistua kuvissa: milloin silmät on kiinni, outo ilme, epäselvä kuva jne. Kun täräyttää kerralla n. 50-100 kuvaa niin pakko niistä on ainakin pari siedettävää löytyä :D. Onneksi nykyään voi heti kameralla valita parhaimmat päältä.
Ensi kerralla suosittelen aloittamaan keskustelun jollakin toisella tavalla kuin haukkumalla.
- Älä esitä
Joku kirjoitti että elää itseään varten, ei miehiä varten.
Minä ainakin elän just miestäni varten . hänen vuokseen jumppaan, meikkaan, laitan tukkaani, käytän kivoja vaatteita, sexyjä alusasuja jne jne.
Mies on mies ja nainen on nainen, joka muuta vaittää, on väärässä !- tietäjä.
aivan oikein! Arvostan kovasti hieno ja naisellista asennettasi!
- onnetonta.
tietäjä. kirjoitti:
aivan oikein! Arvostan kovasti hieno ja naisellista asennettasi!
vahinko, ettet siitä mitään kostu ;D
- .......
onnetonta. kirjoitti:
vahinko, ettet siitä mitään kostu ;D
no et kyllä säkään.. Vai?
- Ei pidä roikkua
Onhan se hyvä että sinäkin lopulta löysit elämällesi tarkoituksen ;))
- salimies.
Mä tykkään kun salilla on timmejä ja hyvännäkösiä naisia treenaamassa. Pysyy omakin motivaatio korkeella käydä salilla kun siellä on silmänruokaa. Ykskin noin nelikymppinen nainen siellä on tosi hot. Sen treeniä kun kattelee, niin alkaa ottaa eteen. :D
- edrtfgyuhjiko
Ja samalla kun käy siellä salilla tytöt voi hakea vaikka pizzan Siwasta hiukapalaksi. (siis ylipäätään kaupasta, ei mistään hämärämiesten pizzaräkälästä)
- Tasa-arvon aikaa
Nykypäivänä kenenkään on vaikea tietää mitä on oikein tehdä. Homojen mukana miehet meikkaamaa ja hihittelevät käsilaukkujen kanssa ja lesbojen mukana pukeudutaan miesmäisesti. Helpot naiset, lutkat ja huorat juoksentelevat baareissa puolialastomina ja parhaimmat hankkivat silikonitissit, täytetyt huulet ja perseen ja pääsevät televisioonkin esittelemään niitä.
- tTÄMÄHÄN TIEDetäTÄN
kyll naisellisuus on mennyt (Rinnat ainakin ) jos nainen vetää3-5 leukaa.
- lesbot salilla
Mistä tuo naisten innokkuus salille on perujaan? Mistä muoti ja kuntolehdistä heille sellainen käsky on esitetty? Naiset toimiin vain muodin mukaan joka asiassa, mitenkähän pitkään tämä naurettava salimuoti jatkuu :) Toivottavasti ei kuitenkaan enää kovin pitkään sillä useat kauniit naiset on jo menetetty, he ovat muuttuneet rumiksi miehen näköisiksi :(
- eteenpäin mennään
"Mistä tuo naisten innokkuus salille on perujaan? Mistä muoti ja kuntolehdistä heille sellainen käsky on esitetty?"
Muoti nyt vaan muuttuu. Hoikkuus on ollut muotia jo pitkään. Sitä ennen oli muodissa lihavuus. - Vitut on
eteenpäin mennään kirjoitti:
"Mistä tuo naisten innokkuus salille on perujaan? Mistä muoti ja kuntolehdistä heille sellainen käsky on esitetty?"
Muoti nyt vaan muuttuu. Hoikkuus on ollut muotia jo pitkään. Sitä ennen oli muodissa lihavuus.Muoti = naisten keksimiä ihanteita toisilleen.
- Kaikkea sitä onkin
Sulla on vaan asenne vika, näkee jo otsikostasi. Pysy pois salilta jos et kestä muita, niin on kaikille parempi ja eiköhän joku siiderivalas sinullekin löydy?
- eteenpäin mennään
Vitut on kirjoitti:
Muoti = naisten keksimiä ihanteita toisilleen.
"Vitut on"
"Muoti = naisten keksimiä ihanteita toisilleen."
Ja miten tämä määrittelysi kumoaa sen, mitä minä sanoin? Pitäisikö muodin olla miesten keksimiä ihanteita naisille? Eikö kuitenkin ole parempi, että naiset keksivät niitä ihanteita itselleen kuin niin, että miehet määräävät, miltä naisen tulee näyttää?
- puntti-mimmi
Hhahahahahaha :D anteeksi mutta ei voi kun nauraa! Täällä nämä ns.punttimiehet asiantuntevasti avautuvat kuinka kauheaa on kun naisella on lihaksia. Oikeasti taidatte olla niitä rumia pulkannaruja yms. muita inisijöitä, joita tuo sinkkupalstakin on täynnä.
Itse olen lihaksikas, kauniiksi kehuttu nainen, minulla kyllä riittää vientiä vaikka seurustelen nykyään. Kaikki kehuvat aina kroppaani ja erityisesti selkääni ja peppuani.- Mä nauran ja pieren
puntti-mimmi veti oikeesti herneet nenään ja meni heti peilille katsomaan miten epäluonnolliset pakarat hän omistaakaan HA HA!!! Ootte kaikki ilmeisen lesboja ja tämä on faktaa!
- Olet nössö
Mä nauran ja pieren kirjoitti:
puntti-mimmi veti oikeesti herneet nenään ja meni heti peilille katsomaan miten epäluonnolliset pakarat hän omistaakaan HA HA!!! Ootte kaikki ilmeisen lesboja ja tämä on faktaa!
Olet itse epävarma kaappihomo ja se on faktaa! :D Harvalla salilla käyvistä naisista edes on erottuvia lihaksia, kun itse käyn salilla niin vastaa ei ole kertaakaan tullut sellaista vaan kaikki naiset siellä ovat täysin normaalivartaloisia ja hoikkia. Ainoa ero heidän ja sohvaperunoiden vartaloihin on se että näillä salimimmeillä on todella kiinteät kropat. Sellaista ei saa ilman kovaa säännöllistä treeniä.
- homppeliukot
Mä nauran ja pieren kirjoitti:
Miten lesbous asiaan liittyy. Tuon yhtälön mukaan kaikki laihat salilla käymättömät miehet on homoja.
- sportttttt
Ei nainen isoja lihaksia voi saada ilman jotain lääkekuuria alhaisten testojen vuoksi. Itseäni sytyttää sporttiset naiset, harrasti sitten mitä liikuntaa tahansa.
Taitaa vain olla epävarmojen 60 kiloisten miesten ininää tämä ketju. :) - sofia soffapottu
Voi, kun olisikin mies, joka sanoisi, että aloita hyvä nainen se salilla käynti nyt heti! Tarvitsisin miehen joka potkisi peffalle ja pakottaisi kuntoilemaan. Olen kyllästynyt makaamaan sohvalla ja mutustamaan suklaata telkkua katsellessa. Ei vaan ole puhtia lähteä liikkeelle, mutta jos olisi sellainen mies, joka laittaisi muhun liikettä....
- Provoko, Sofia ?
" Olen kyllästynyt makaamaan sohvalla ja mutustamaan suklaata telkkua katsellessa."
No joo. Vähän on siis huvit harvassa siellä. Siis ei ole elämä vaikeaa ilman miestä eikä miehenkään kanssa. Jos sinulla on mies, kovin hän hyvää huolta sinusta pitää. Jos taas ei niin miksikäs sitten ei ole niitä naisten rientoja. Niitähän on ainakin kotirouvilla niin että tuskin ehtii tiskikoneeseen vilkaisemaan. - sofia soffapottu
Provoko, Sofia ? kirjoitti:
" Olen kyllästynyt makaamaan sohvalla ja mutustamaan suklaata telkkua katsellessa."
No joo. Vähän on siis huvit harvassa siellä. Siis ei ole elämä vaikeaa ilman miestä eikä miehenkään kanssa. Jos sinulla on mies, kovin hän hyvää huolta sinusta pitää. Jos taas ei niin miksikäs sitten ei ole niitä naisten rientoja. Niitähän on ainakin kotirouvilla niin että tuskin ehtii tiskikoneeseen vilkaisemaan.Siis ei ole miestä, joka patistelisi liikkumaan tai tekemään mitään muutakaan. Yksinasuvalla naisella ei juurikaan ole mitään kotitöitä, minkä parissa aika kuluisi, kun ei ole ketään, jonka jälkiä siivoilisi, jolle tekisi ruokaa, jonka astioita ja pyykkejä pesisi jne. Kissa tulee tietysti hoidettua, mutta siinä se. Työpäivän jälkeen ei ole mitään muuta tekemistä, kuin köllötellä sohvalla ja katsella telkusta ohjelmia, jotka ei oikeastaan edes kiinnosta ja syödä siinä samalla jotain, sitä suklaatakin. Tulisipa joku mies ja vaikka väkisin raahaisi jonnekkin salille mukanaan.
- mulla on kiva mies
sofia soffapottu kirjoitti:
Siis ei ole miestä, joka patistelisi liikkumaan tai tekemään mitään muutakaan. Yksinasuvalla naisella ei juurikaan ole mitään kotitöitä, minkä parissa aika kuluisi, kun ei ole ketään, jonka jälkiä siivoilisi, jolle tekisi ruokaa, jonka astioita ja pyykkejä pesisi jne. Kissa tulee tietysti hoidettua, mutta siinä se. Työpäivän jälkeen ei ole mitään muuta tekemistä, kuin köllötellä sohvalla ja katsella telkusta ohjelmia, jotka ei oikeastaan edes kiinnosta ja syödä siinä samalla jotain, sitä suklaatakin. Tulisipa joku mies ja vaikka väkisin raahaisi jonnekkin salille mukanaan.
Höh. Etsipä Suomi24:stä treenikaveri. Elämä menee muuten hukkaan :'(
- .....
Voi hyvää päivää näitä juttuja. Salilla käy erikokoisia ihmisiä treenaamassa, harva nainen taimieson ihan poikkeuksellisen ja ""järkyttävän"" lihaksikas.Ja mitä hittoa se ketään haittaa, että jotkut treenaavat kovaa? Ja että on erilaisia naisia ja miehiä, kaikista ei tarvitse tykätä, mutta jos ei hyväksy sitä että joku muu tykkää niin itseä se vain vahngoittaa.
- Niinpä niin
Onhan niitä feminiinisiäkin miehiä, jotka ovat olemukseltaan kaikkea muuta kuin puoleensavetäviä, mielestäni. Täytyy muistaa, että makunsa kullakin.
- realitywarp
Aloittaja tod.näk. heikon miehisen itsetunnon ja tuloksettoman 'treenaamisen' uhri. Tottahan se v|tuttaa, kun tuloksia ei tule ja vähemmän aikaa salilla treenanneet naisetkin ovat lihaksekkaampia. Tottakai vika on silloin treenaavissa naisissa ja heidän ulkonäössään.
Sitten nämä muut mukana määkivät lampaat; samanlaisia oidipus-kompleksissaan kärvisteleviä 'muka-miehiä'. Hankkikaa munat.
Montakohan promillea salilla käyvistä miehistä tai naisista saa 'bodari-lihakset'?
V|tunko väliä sillä on, jos tykkää enemmän fateista kuin fiteistä? Tai toisinpäin. Käsittääkseni nämä naiset eivät kilpaile samoista miehistä. Eikä bodari-miehet kilpaile samoista naisista mallipojujen, läskien, tai narujen kanssa.
Joka muuta väittää, elää jossain v|tun ajatuspieru-kuplassa. Pää pois perseestä ja herätys todellisuuteen.
Ja tän kirjoitti mies, joka treenaa tavoitteellisesti, myös itseään timmimpien naisten kanssa, tykkää siroista, hoikista, sporttisista ja esim body-fitness vartaloisista (myös offilla) naisista, mutta hyväksyy kaikenvartaloiset naiset ystävikseen ja kavereikseen (suurin osa on muita). Sama juttu miesten kohdalla, mutta ilman seksuaalista virettä.
Ihqua vuotta 2015! - BEM
Kyllä salimimmin pyöreä kiinteä takapuoli ja kapea vyötärö on ihan mahtavia.
- Oslslsl
Ei ole olemassa mitään "oikeaa" naista tai miestä.
Mitä se teitä kiinnostaa jos naiset käy salilla? Ja sekö on muka teidän reviiriä? Salli mun nauraa. Yritätte vain saada naiset potemaan huonoa omatuntoa siitä että he pitävät itsestään huolta. Miehet ylipäätänsä heittävät lokaa naisten niskaan jos nämä eivät vastaan näiden käsitystä "oikeasta" naisesta. Mutta nykynaisten ei tuollaisten reppanoiden hölötyksistä tarvitse välittää, antaa niiden jäädä hiekkalaatikolle huutelemaan. - naurettavat pellet
Naisia on niin paljon eikö riitä niitä muita että olet niistä muutamista huolissaan. Ahdasmielinen oman napan tuijottaja sanelemassa kuka mitäkin pitäisi tehdä ja miltä näyttää. Ketä kiinnosta jonkun vajakin mielipide, ota rennosti ja katselee muita muijia jotka miellyttävät. Mikä olika ongelmasi ...
- Ruipelo 65kg
Onko kellään kamabodilla antaa osoitetta mistä ostaa aineita kehon epänormaaliin ja nopeaan kasvamiseen? Pitäis saada nopeasti aineilla edes pehmeät lihakset, painoja en paljon jaksa nostella, mutta noilla aineilla saisin kans lihaksikkaan vartalon nopeasti.
- Kuvaa pliis
No jos nyt sitte vaikka linkittäisit kuvan siitä mikä sun mielestä on kaunis naisvartalo, että kaikki kaikkien mielipiteistä välittävät kaikkia kohtaan miellyttämisenhaluiset voi yrittää pyrkiä siihen sun ihanteeseen........
- voi rumilus
Kun kerran kysyit kirjoitti:
Näiden tytsyjen kanssa ei tarttis Viagraa
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/1c/3d/68/1c3d6872748bed8fd230c3543d5f9187.jpg
http://cdnpix.com/show/imgs/701ce0f4281c2821e75153195e5e4667.jpg
http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/fa/b2/ff/fab2ffbd43e00a606038e032a6aa7c1d.jpgjoo, viagra ei auttaisi
- Kuvaa pliis
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/1c/3d/68/1c3d6872748bed8fd230c3543d5f9187.jpg
http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/fa/b2/ff/fab2ffbd43e00a606038e032a6aa7c1d.jpgOletko aloittaja? Tykkäät siis sairaalloisen ylipainoisista. Linkittelet kuvia photoshopatuista pulleroista, jotka ei näytä edes hyvältä - ja luonnossa oikeasti vielä pahemman näköisiä, kun kaikki läskipoimut ja selluliittimuhkurat ja -kraaterit on näkyvissä, jotka nyt noista kuvista poistettu.
- Kun kerran kysyit
Kuvaa pliis kirjoitti:
Oletko aloittaja? Tykkäät siis sairaalloisen ylipainoisista. Linkittelet kuvia photoshopatuista pulleroista, jotka ei näytä edes hyvältä - ja luonnossa oikeasti vielä pahemman näköisiä, kun kaikki läskipoimut ja selluliittimuhkurat ja -kraaterit on näkyvissä, jotka nyt noista kuvista poistettu.
No en todellakaan. Aihe sinällään ihan kiinnostava.
Sinulla on pahemman kerran vinoutunut käsitys naisen painosta. Toivottavasti löydät jonkun läpipaskurin joka pysyy aina laihana. - Pappatuntsa
http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/fa/b2/ff/fab2ffbd43e00a606038e032a6aa7c1d.jpgNoiden polkeminen on kuin mopolla ajo. Kivaa niin kauan kuin joku kaveri saa tietää...
- HENGENVAARA!!!
No en todellakaan. Aihe sinällään ihan kiinnostava.
Sinulla on pahemman kerran vinoutunut käsitys naisen painosta. Toivottavasti löydät jonkun läpipaskurin joka pysyy aina laihana.Jos ei pysty syömään kulutuksen mukaan, vika on korvien välissä, siellä, missä mielisairauskin majailee. Ylensyöminen on eräänlainen mielisairaus, eli mielisairaus näkyy myös ulospäin. En todellakaan haluaisi, että joku kaveri tuo tuollaisen huonekalunmurskaajan kylään kotiini. Enkä haluaisi istua autossa, jos tuollainen valas istuu takana, tekee samanlaista jälkeä kuin tukkirekka, kun ilman turvavyötä joutuu siellä istumaan.
- Kilpaurheilija
Entä me naiset jotka harrastamme kilpaurheilua? Ei kehonrakennusta vaan lajeja kuten koripallo tai korkeus huppu tai uinti. On vain silkka tosi asia, ettei sm tasolla saati sitten sitä korkeammalla pärjää, jos ei käy myös salilla ja kasvata lihasmassaa voimakkuuden takia. Ja ei, en todellakaan harrasta kilpaurheilua miesten takia, vaan koska olen aivan älyttömän kilpailu henkinen ja tarvitsen sen lajin minkä parissa voin vappaa aikana viettää tai muuten hypin seinille. Minusta ei vain ole tv:tä katselemaan. Olen jo aikuinen nainen ja vieläkin lajissani pärjään ja useita sm mitalleja olen voittanut. En ikinä ole kasvattanut lihaksia lihasten takia, mutta voin sanoa että silti lihaserottuvuuteni on aika silmiinpistävää.
- njet njet
Niin sulla on punttisali harjoittelu ja kisat koko elämä, ei sun elämääsi muuta mahdu. Et olisi hääppönen kumppani, rauhaton tapaus joka on aina menossa.
- naisten alamäki
siinähän tuo onkin kun kultainen keskitie tuntuu puuttuvan naisilta kaikessa tänä päivänä. On lähes tasan kaksi leiriä: eli ne naiset jotka vouhottavat 24/7 itsestään ja juoksevat treeneistä/ kilpailusta toiseen ja sairastuvat johonkin saa_tanan syömishäiriöön lopulta. Heillä ei ole kellekään aikaa ikinä, paitsi itselleen jatkuvasti. Sitten se toinen ääripää, joka makaa sohvalla syöden itsensä sikaläskiksi ja on kuitenkin muka laihdutuskuurilla jatkuvasti. Mitään eivät jaksa muuta kuin syödä, lihota ja ruikuttaa. Valitse nyt noista kahdesta vaihtoehdosta sitten, ei ihme että nuoret miehet homoutuu. Minne on kadonnut se tervehenkinen asenne omaa kehoa kohtaan nuorilla naisilla??! Vi_tuttaa sanoa se typerä kilise, että "ennen oli kaikki paremmin", mutta kun tuo edellä mainittu asia oli todellakin paremmin! Kyllä nuoret naiset harrasti urheilua ja kävivät treeneissä, mutta kyllä sitä aikaa riitti sitten kuitenkin muuhunkin ja normaaliin seurusteluun jopa kykenivät. Muutamat harvat tapaukset saatettiin lahjakkuutensa takia otta tiukempaan valmennukseen ja heillä vapaa-aika saatoi olla heiman kortilla, mutta tänäpäivänä kaikki ihan perus turhiksetkin vaahtovat kuntoilustaan, kuten joku mailman urheiluhuippu ja ilman että hommasta tulee/on mitään suurempaa, kuin perus kuntosalikäynti.
Eikä ennen ollut nuorissa ainakaan niin paljon sikaläskejä, kuin tänäpäivän?
Superurheilijat ja sikaläskit, siinä on vaihtoehdot tänäpäivänä. Naiset on pilalla.
- hahhahh
Musta vaan on kiva käydä salilla ja nostella puntteja, ja jos se on jollekin miehelle ongelma niin se tottavie on sen miehen ongelma, ei mun.
- 31miesvaan
En ole kun kerran salilla nähnyt siis OIKEASTI treenatun naisen "bodari nainen" ja eipä se nyt paljoa tilaa vienyt kun siellä treenaili, muutenhan siellä sitten käykin aivan normaali muotoisia naisia jotka käyvät treenailemassa kuka mistäkin syystä. Myös treenattu pylly ja reidet on todella kaunis näky, eli naiset salille vaan. Enemmän kait ne miehet on siellä tiellä jotka ittensä laittaa nätiksi ja valtaa kaikki laitteet ja jauhaa paskaa ja räplää sitä kännykkää.
- ÄFD oififf82w
Mielestäni ihminen saa tehdä keholleen mitä haluaa, mutta haluan tässä jakaa harmini eräästä toisesta kuntosali asiasta, vaikka paikka on varmaan väärä, Katselin viime vuonna aika kauon painon-nosto ja kehon rakennus opetus videoita youtubesta, sitten uskaluiduin salille, ensin kaikki meni hyvin muutaman viikon. Sitten joku ihmeen nynny jengi valtasi maasta nosto paikan detliftin kohdan jossa on oikein suojatu lattia että saa tiputtaa painon, ne on aina siinä ja kerkeän tehdä koko kehän. Sivusta seuranut voisi kuvitella että Nämä "miehet" ovat tavallisia sali käviöitä ja kuntoilioita mutta minusta tuntuu että he yritävät vain ärsyttää minua. Ensinnäkin he eivät tee mitään oikeita painonosto hommia vaan kaikkia naisten perseen kasvatus liikkeitä ja selän rikkomis liikkeitä. Kerran jouduin niiden kanssa pieneen kärhämään kun luulin että ne viimein lopettivat, niin ne tulikin takasin ja alkoivat valittaa, nyt joudun käymään salilla joka on paljon kauempana, koska nämä rasittavat ihmiset, niin ja ne otti kanssa kuvia toisistaan kännykällä
- VANHA ja Raih-nainen
Eipä sieltä haeta muskeleita vaan terveyttä ja voimaa selvitäksemme arkipäivästä, kun ei voi lenkkeillä niin potkitaan kuntosalivempaimia! Siinä olen samaa mieltä että fitnespimut eivät miellytä.
- eetu.
Fitnespimut ei varmaankaan kiinnostu vanhoista ja raihnaisista miehistä, eli mielipiteesi heistä on niille ihan yhdentekevä.
- satusetä1
https://www.youtube.com/watch?v=C3UUpta18w4
Ei nuo naiset minusta miehiltä näytä - heikko provo
> Muutamat teistä alkaa jo ihan miehiä muistuttamaan ja kukaan normaali hetero ei sellaisesta "naisesta" kiinnostu seksuaalisesti tippaakaan.
Jaa, onko seksuaalinen kiinnostuminen siis jokin itseisarvo, jota pitää tavoitella?
> En tajua miksi te olette alkaneet ravata meidän miesten reviirillä?
Ehkä siksi että vahva ihminen on parempi kuin heikko?
> naisen ei kuulu olla lihaksikas vaan hoikka, seksikäs ja NAISELLINEN NAINEN!!!!
Eli ei saa olla lihaa eikä läskiäkään eli pelkkä luu ja nahka = kamalan näköinen?Joo, ja laiha, kuin tikku ja SAIRAAN NÄKÖNEN MUIJA ! Sellasenko te siellä ravaajat haluatte ?
- guurmoi
Jälleen tyyppi jolta on jäänyt väliin muutama vuosisata, muutama satatuhatta aivosolua tai sitten itsetunto hieman alikehittynyt. Et nyt viitsisi muita salilla kävijöitä leimata noin stereotyyppisellä käytöksellä.
Jos joku nainen haluaa käydä salilla kiskomassa rautaa, niin ihmettäkö se on sinulta pois? Vai onko tullut vastaan tapauksia joilla on itseäsi suurempi haba ja on käynyt pojun luonnon päälle? Avautumisesi kuulostaa nimittäin kohtalaisen lapselliselta ja epävarmalta ruikuttamiselta.
Jännä juttu, minä en itsekään erityisesti pidä ns. lihaksikkaita naisia erityisen viehättävänä, mutta kas kummaa, kun se ei ole minulta itseltäni millään tavalla pois. Joku muu sitten pitää ja vaikkei pitäisikään, entä sitten. Naiset päättävät itse omista asioistaan. Ja ne jotka eivät siihen kykene kierrän kaukaa, jos nyt ei lapsista tai diagnosoidusti vajaamielisistä ole kyse.
Jos haluat jonkun alistuvan koristevaimon, niin kyllä niitäkin tuolta löytyy, älä huoli, mutta itse jätän välistä kun ei tarvitse erikseen kompensoida mitään omia puutteita tai todistella naapureille mitään.
Varmasti on myös lukemattomia naisia jotka eivät pidä esim. minua kiinnostavana/komeana jne. jne. mutta c'est la vie. Minun ei tarvitse miellyttää kaikkia, eikä kaikkien tarvitse viehättää minua.
Kyllä niitä omaan makuun sattuvia naisia on silti riittänyt vaikkei ole tarvinnut mennä jollekin foorumille ruikuttamaan miten kaikkien pitäisi näyttää ja käyttäytyä minua miellyttääkseen. Minun egoni kestää tämän.
Byhyy, kaikki naiset eivät haluakaan heittäytyä jalkoihini ja miellyttää ja palvoa minua.
Suosittelen ihan vakavasti että jätät esim. joskus sen rinta-hartia-selkä-haba-sektorin väliin ja koetat kehittää niiden yläpuolelta löytyvää harmaata massaa, niin ei tuo henkinen kehitys jäisi kovin pahasti sen sixpäkin jalkoihin. - Yxkax1
Salille vaan oli sitten katselemassa pimuja tai muskelimiehiä, se ja sama.Jotain sieltä haetaan kuitenkin, toivon mukaan hyvää oloa.
- Esimerkkikö?
Tavallisuuden tuntee huumorintajusta, väittely taidoista, hallinnasta ja oikeasta asenteesta, täysin riipumatta ulkopuolisen mielipiteistä. Asenne on menestyksen mitta ja matka oppimiselle, tunnistetaan se kyllä itsestämme. Näin yhtälä on valmis suureen harppaukseen ja mielipiteisiin. Tuleeko naisesta mies, jos hän tuntee itsensä paremmaksi, tai päinvastoin. Monta kertaa miehen esittämä kysymys kuullaan naisen suulla. Usein ja liian aikaisin itsetunnon kehitys pysähtyy, jos ja kun kyse on pelkästään mahdollisuuksista ja tekemisestä. Oikeasta käytöksestä tulee löytäjänsä oma. Mallia voisi ottaa rantakuvista, missä miehet ja naiset yhdessä loikoilevat ja pitävät seuraa tosilleen, se on aitoa. Vankkojen, vahvojen, naisten ja miesten on oltava vapaita tunnistamaan ennakkokäsitykset ja luopumaan niistä. Mallia kyllä saadaan ja sanon sinulle, kyllä rauhan löytäjä on onnellisin.
- tikkulaihaa
minä en kyllä ole nähnyt naisten kuntosalilla hyvin bodattuja miehekkäitä naisia. enkä itsekään ole sellainen.
- Mies38v.
Mä kävin ennen sairastumistani kuntosalilla ahkerasti ja mukavia timmejä tyttöjä ja naisia siellä kävi. Ei mitään hulluja steroidihirmuja vaan itsestään huolehtivia ja usein aika älykkäitä naisia. Minulla henk. koht. kunnioitus itsestään huolta pitäviin älykkäisiin naisiin enemmän kuin siideri/sipsit/sohva tyylin emäntiin. Valitettavasti sairastuin vakavasti ja en ole aikoihin kyennyt treenaamaan mutta kaikki kunnioitus saleilla käyville naisille täältä.
Ja miksi kauniin naisen pitää olla HOIKKA ?!? Itse en ole mikään laiheliini, enkä halu -aisikaan olla ! Mutten ole mikään läskikään. Inhoan salilla käymistä, joten sinne en mene enää koskaan, enkä haluaisi miestä, joka siellä ravaa turhaan. Tuhlaatte jokai- nen siellä käyvät vaan rahaa ja aikaa, eikä mitään oikeita tuloksia ! Mieluummin mä pysyn poissa sieltä hikilästä, kun itte sinne menisin turhaan ja liikaa maksaa edes ko -keilu...........ei sinne kukaan normaali ihminen koskaan mene, sinne menee vain ih-miset, jotka ovat täysiä narsisteja ja sivistymättömiä törkimyksiä, joilla ei ole muka mi -tään muuta paikkaa, missä kytätä muita ihmisiä.......ja sinne myös menee laiskat ja tylsät ihmiset. Eräskin ihminen käy siellä joka viikko, muttei ole koskaan laihtunut yh-tään........ja se sentään on käynyt siellä jo monta vuotta.
- Mies -56
Mielestäni on todellakin hienoa että on naisia jotka käyvät salilla ja pitävät huolta siitä tärkeimmästä eli koko kehosta,ei vain hiuksista ja kasvojen meikkaamisesta.Ei myöskään ole pelkoa suurista miesmäisistä lihaksista ,treenaa ihan rauhassa vaan
ainostaan voit muokata bodiasi ,vähentää rasvaa,ja saada tosi n äyttävän ja hyvän
kehon!Nainen näyttää todellakin sexikkäältä treenattuaan bodiaan ja tuloksiakin saat nopeasti.Onhan selvää että myös hyvä yleiskunto edesauttaa myös jokapäiväisissä askareissa ja olet aktiivisempi myös työelämässä!
Nähdään salilla! - Kuntoilu on mukavaa
Työnantaja kannustaa kuntoilusetelillä huolehtimaan omasta kunnosta. Kuntoilu on myös itsestäni todella mukavaa. Terveisin kolmen jo aikuisen lapsen äiti ja lasteni isän vaimo. Salilla nähdään.
- Jokainen tyylillään
Puolestani voit kaikin mokomin viihtyä kotona sohvalla ja niin voin minäkin hyvällä omalla tunnolla viihtyä salilla.
Mitä se kenellekään kuuluu millaiselta näyttää tai laihtuuko salilla käytyään, eihän se välttämättä ole edes tavoite vaan saavuttaa parempi lihaskunto. Ei minuakaan kiinnosta missä kunnossa siellä sohvalla istut/makaat tai oletko lihonut tai laihtunut.
Hanki oma elämä ja suo se muillekin. Ettet vaan olisi kuitenkin vähän kateellinen naisille jotka viitsivät ja jaksavat pitää huolta itsestään ja omasta voinnistaan.
- taitaa
MissFinland olla pystyyn nostettu hikinen sika, joka katkeruuttaan täällä
itkee. Itse hävitin pornokokoelmani, koska saan tarpeeksi silmäkarkkia
salin trikoostringipepuista aaaaaahhh.....
Muna kovana on kiva treenata :)- No nyt löytyi
Äälähän nyt, siinä on aloittajan etsimä NAINEN.
Taisipa joku muukin täällä kaivata juuri tuota tyyppiä.
Nyt pojat älkää jättäkö tilaisuuttanne käyttämättä, kun unelmanne on käsienne ulottuvilla.
- Man Selter
Salille vaan kaikki muijat, hankkimaan Jen Selterin takapuoli:
www.instagram.com/p/uwgLJZmkR3/ - Mun mielipide
Hehhee bodarit tulee puolustelemaan bodarimimmejä. Joo näin perushyväkuntoisena perusmiehenä (pari kertaa viikossa salille tai liikkumaan jne) eniten kiinnostaa normaalit naiset, pehmeillä kurveilla mut ei myöskään lihavina, vaan normipainoisina (enpä nyt jaksaisi murehtia pienestä ylipainosta vielä tosin)
Tämän ketjun kommentit saa aikaan valtavan myötähäpeän oman miehisen sukupuolen puolesta. Jos nainen kehittää itseään, niin ratkaisu ei ole moisen dissaaminen vaan oman itsensä kehittäminen.
- omanapa
En käy salilla sinua ja muita riiputtajia miellyttääkseni, vaan oman terveyteni vuoksi - haluan olla lihaksikas ja vahva. Seksuaalisuus ja naisellisuus eivät ole olemukseni oleellisia osia vaan se, että kroppani toimii niinkuin pitääkin.
- salityttövituttaako?
jjaaaa eli ymmärsinkö nyt oikein että naishenkilö ei saa tehdä töitä hyvän yleisen olon vuoksi, koska se ei nyt vaan kuulu naisille? Pitäis käyä lenkillä ja kevyessä junpassa, mut sit valitetaa että ei oo muotoja? Ja arvostelua tulee tasan joka mieheltä, jos naikkonen on yleisesti jaksamaton. Katos se jaksamattomuus riippuu siitä yleiskunnosta, mitä ei saavuteta millään kevyellä vetkutusjumpalla. En henkilökohtasesti tykkää mitenkään puolustella naisia tai viljellä feminismiä,mutta kuule kun myös meillä on oikeus noudattaa liikuntasuosituksia ja tehdä ihmisille luontaisia perusliikkeitä, kuten kyynärvarren koukistusta niin ilman painoa, kuin niillä 12,5 kg punteillakin, jos vaan haluamme. Eli mitähän vittua siinä iniset, kun oma itsetuntosi ei riitä kohtaamaan myös kauniimpaa osapuolta kuntosalilla?? :D
Ja tosiaan alan tulevana ammattilaisena ovin sulle valasta, että kaikki ei käy kuntosalilla tavoittelemassa lihaskasvua. Jos jäät seuraamaan näitä naisihmisiä heidän punttitouhuissaan, huomaat, että melko useat tekevät jokseenkin pitkiä sarjoja,eli sellasta 12-15 toistoa. Tällä menetelmällä haetaan voimakestävyyttä. Sinä teet todennäköisesti tiukkoja 6-8 toiston sarjoja, koska tavoittelet arvatenkin hypertrofiaa eli sitä helVEtinmoista haukkaria, jolla sitten iskeä niitä jumppaneitosia, kun ulkonäkö ei muuten riitä. Eri tiivistettynä kaikki ei ole pinnallisia egoilijoitaniinkuin sinä, vaan suurin osa pyrkii aidosti vain parantamaan suorituskykyään omassa lajissa tai yksinkertaisesti arjessaan.
Aavistan tässä vähän porvoon maata, mutta näitä jannuja on valitettavasti ihan arkielämässäkin, joten menkäähän poijjaat vähän itseenne nyt asian kanssa. - azj
En ymmärrä tätä nykyajan treenausbuumia sitten alkuunkaan niin naisten kuin miestenkään osalta. Ymmärrän kyllä, jos joku oikeasti saa nautintoa salilla käymisestä, mutta minusta vain vaikuttaa siltä, että moni käy siellä vain kasvattamassa jonkinlaista egon jatketta, vaikka oikeasti eivät pidä salilla käymisestä. Tottakai itsestään kannattaa pitää huolta enkä kannusta ketään nyt sohvalla lojumaan, mutta tästä treenaamisesta on tehty elämää suurempaa. Ei enää muisteta nauttia elämästä vaan elämä pyörii oudon rutiinin ympärillä... elämä on salia, eikä sali osa elämää.
Loppujen lopuksi salilla käymisestä ei ole paljoakaan yhteiskunnallista hyötyä ja ne omatkin edut jäävät vähäisiksi, jos treenaamisella yritetään saada hyväksyntää tai arvostusta, sillä en todellakaan itse ainakaan arvostaisi luonne- ja asennevikaista ihmistä sen enempää vaikka olisikin hyväkuntoinen ja vahvan näköinen. Jos niistä tuloksista oikeasti haluaaa jotain hyötyä, pitää niiden saavuttamisesta oikeasti iloita. Epäilen kuitenkin, että kovin suurin osa ihmisistä tässä maailmassa oikeasti nauttii muutamanlaisten raajaliikkeen toistamisesta aika ajoin kauas tulevaisuuteen, ja jos hommaa vielä pidemmälle vie niin itsensä rajoittamisesta niin ruokavalion kuin vapaa-ajankin suhteen.
Mitä siis annan ohjeeksi kaikille, jos käyt salilla tai oikeastaan mitä tahansa teetkään kannattaa miettiä nauttiiko siitä aidosti.- azj
Liikunta ei tuo hyvää oloa, jos siitä ei nauti. Outoa todellakin, että koko homma on näinkään suosittua... monilla kaikki aika joka tähän rutiiniin kuluttaa menee periaatteessa hukkaan. Aiheuttaen turhaa stressiä, pahaa oloa, turhautumista. Niin miehillä kuin naisillakin. Aiheen vierestä saattoivat nyt mennä nämä kommenttini, mutta ilmaisen nyt kuitenkin tähän loppuun mielipiteeni itse asiasta: ei se, että sattuu syntymään naiseksi saa evätä mahdollisuutta salilla käyntiin. Kyllä naiset saavat salilla käydä, jos he haluavat ja jos heillä on aitoa kiinnostusta.
- ex xxxxxl tyttö
azj kirjoitti:
Liikunta ei tuo hyvää oloa, jos siitä ei nauti. Outoa todellakin, että koko homma on näinkään suosittua... monilla kaikki aika joka tähän rutiiniin kuluttaa menee periaatteessa hukkaan. Aiheuttaen turhaa stressiä, pahaa oloa, turhautumista. Niin miehillä kuin naisillakin. Aiheen vierestä saattoivat nyt mennä nämä kommenttini, mutta ilmaisen nyt kuitenkin tähän loppuun mielipiteeni itse asiasta: ei se, että sattuu syntymään naiseksi saa evätä mahdollisuutta salilla käyntiin. Kyllä naiset saavat salilla käydä, jos he haluavat ja jos heillä on aitoa kiinnostusta.
Minäkin olen aina inhonnut liikuntaa, mutta mun oli pakko pudottaa painoa pois ennen pantaleikkausta. Se juoksumatolla kävely alkoi tuntua ihan mukavalle ja nyt olen hankkinut kotiinkin sellaisen. Kaikenkaikkiaan olen nyt leikkauksen ja kuntoilun aloittamisen jälkeen laihtunut melkein 50 kiloa.
- bodysculpt
Juuri niin kuin sanot: "En ymmärrä.." Ymmärrätkö, että vika on silloin sinun ymmärryksessäsi - ei siinä, mitä et ymmärrä.
- Salit turhia
Lihaksikkaat naiset ovat YACH! Eivät muuta kuin luotaan työntäviä. Tosi on! Samoin tatuoidut! Lumitöitäkin olisi ollut joskus kavereille, mutta ei kelvannut...mieluummin maksoivat salille..,hullua joukkoa.
- Sumo
Hyvä jos ihmiset saavat tehdä mitä haluavat. Tässä vaan tuntuu käyvän niin
että kovasti halutaan muuttaa luonnon lakeja. Miehet hoivaavat lapsia ja tekevät kotityöt kuten naisetkin mutta lopputulos on se että kukaan ei ole onnellinen ja tyytyväinen. Ei perinteisissä malleissa tarvitse olla mitään pahaa, naista tai miestä alentavaa. Kysymys on asenteesta. Helposti suomimies rakastuu ulkomaiseen naiseen joka yleensä haluaa olla nainen, naisellinen ja nauttii siitä. Ei ole jatkuvasti
ongelmia, tämä vaan oikeasti on totta. Tällainen parisuhteissa tapahtuva kilpailu vaan tuhoaa kaiken mukavan. Kaikkea hyvää kaikille ja ottakaa rennosti. Seurannu muutamia akkoja jotka käy vaan siellä matolla ravaamassa,eikö olisi järkevämpää pihalla tehä nekin lenkit.
- HHUHUH
Joo, toisessa keskustelussa naisia nimenomaan patistetaan kuntosalille, kun mokomat ovat läskejä.. No aiheet näköjään pyörii vuonna 2015 naisissa ja naisgten läskeissä... Mutta oikeassa olet siinä, kun toiset alkaa muistuttamaan jo kuivan lkesän oravaa.. Juonteikkaita ja yli ruskettaneet itsensä erilaisilla aineilla.. Mitähän noi akat on 3-kymppisinä.. Ruttuisia rusinoita.. Makunsa kullakin, mutta ne ämmät on jo niin rumia ja luisia, että kuka semmosia huolii vällyihinsä.. Kyllä naisissa täytyy olla jotain pideltävääkin
- Ennemmin.
Katselen hoikkaa ja lihaksikasta naista, kuin lyllertävää, ylipainoista ja lässähtänyttä naista. Onhan treenattu nainen 100 kertaa kauniimpi ja naisellisempi, kuin perunasäkkiä muistuttava ylipainoinen nainen. T: aikuinen treenattu mies.
- makunsa kullakin
Ei kun ne laihat hyytelö-sellu naiset ovat kauniit. Kun se kävelee niin ne löllövät rasvat luiden päällä oikein nätisti heiluu :)
- menetin kaunokaiseni
Tämä tarina on tosi! olin kesällä 2012 hetken naisen kanssa joka kävi salilla aikas ahkeraa, hänen koko elämänsä näytti pyörivän salin ympärillä, hän oli suihkussa lähes jatkuvasti, lenkillä ja söin kaikkea mielestäni omituista moskaa ja tarkkaili jatkuvasti päiväkirjastaan kaloreita yms yms, seksi naisen kanssa oli melko omituista aina, tunsin että olin miehen kanssa sängyssä ja välillä minulta katosi seisokki kokonaan ja laitoin sen muka väsymykseni piikkiin, joskus pystyin jatkamaan hommia, joskus en. aloin kerta kerralla tuntea vastenmielisyyttä seksiin hänen kanssaan, ja lopulta jouduin sen kertomaan hänelle. Erosimme oikeastaan sinä iltana naisen suuttuessa minun sanoistani. Täytyy sanoa että ainakin kuvista mitä hänestä näin ennen tätä mieletöntä salirumbaa niin näytti kauniilta ja haluttavalta hoikalta naiselta :( menetin siis kauniin naiseni ja sain tilalle lihaskimppuisen "miehen" ei naisellani nyt hirveitä muskeleita tietenkään ollut, mutta sen verran kuitenkin että näytti jo mieheltä :(
- juu ei käy
Niin kun "miehillä" ei niitä lihaksia ole. Minua naisena etoo miehet jotka ovat laihat tai hoikat, sellaiset joilla ei ole mitään lihaksi...luut läskit ja nahka. Hyi saatana.
- ihailija N
juu ei käy kirjoitti:
Niin kun "miehillä" ei niitä lihaksia ole. Minua naisena etoo miehet jotka ovat laihat tai hoikat, sellaiset joilla ei ole mitään lihaksi...luut läskit ja nahka. Hyi saatana.
Kyllä timmi, kunnostaan ja kropastaan huolta pitävä, hieman lihaksikas mies on upeaa katseltavaa. Ja ne naisetkin tietysti, jotka jaksavat pitää itsestään huolta vielä keski-ikäisinäkin, eivätkä päästä itseään lösähtämään, niinkuin itselleni on käynyt.
- Menetin kaunokaiseni
ihailija N kirjoitti:
Kyllä timmi, kunnostaan ja kropastaan huolta pitävä, hieman lihaksikas mies on upeaa katseltavaa. Ja ne naisetkin tietysti, jotka jaksavat pitää itsestään huolta vielä keski-ikäisinäkin, eivätkä päästä itseään lösähtämään, niinkuin itselleni on käynyt.
Hui nyt veti pari naista herneet nekkuun :) osuiko kalikka pömppömahaan kenties? :)
- Fitnessmimmi salilta
Menetin kaunokaiseni kirjoitti:
Hui nyt veti pari naista herneet nekkuun :) osuiko kalikka pömppömahaan kenties? :)
Siellä taas taitaa kirjoitella joko ylipainon mies tai kukkakappi. Totta kai lihaksikas mies on paras ja haluttavin. Itse olen timmi ja lihaksikas nainen ja miehistä ei kyllä ole puutetta. Täällä inisevät ne miehet, jotka eivät saa meitä fitness-mimmejä tai ovat itse jtn muuta kun kunnossa.
- 11+1
Fitnessmimmi salilta kirjoitti:
Siellä taas taitaa kirjoitella joko ylipainon mies tai kukkakappi. Totta kai lihaksikas mies on paras ja haluttavin. Itse olen timmi ja lihaksikas nainen ja miehistä ei kyllä ole puutetta. Täällä inisevät ne miehet, jotka eivät saa meitä fitness-mimmejä tai ovat itse jtn muuta kun kunnossa.
Just joo. Kaikkien, tai edes suurimman osan miehistä naisihanne ei ole mikään fitnessnainen. Mutta kiva, että sinulla on vientiä.
- Kalikkaa perseeseen
Fitnessmimmi salilta kirjoitti:
ha ha! ketä oikeesti kiinnostaa joku vitun fitness-pelle? ootte niin naurettavia että olen sanaton, mutta oikeesti sinä olet kuitenkin joku n 160cm hirveä pullukka :))))
- Fitnessmimmi salilta
Kalikkaa perseeseen kirjoitti:
ha ha! ketä oikeesti kiinnostaa joku vitun fitness-pelle? ootte niin naurettavia että olen sanaton, mutta oikeesti sinä olet kuitenkin joku n 160cm hirveä pullukka :))))
Kiva tuottaa sinulle pettymys, vaikka pulleat naiset ovat ilm. sinun mieleesi :D itse en sellainen ikinä halua olla, onneksi elämäntapani ovat terveelliset ja treenaan tarpeeksi, niin ettei tarvitse pelätä olevansa pullukka tai edes löysä jostain kohtaa.
- Dat ass
Ulkomuotohan tulee siinä sivussa, eivät kaikki naiset ja miehetkään urheile ja käy salilla pelkästään ulkonäön vuoksi. No, joillekin se voi olla sitäkin ja sehän on täysin niiden ihmisten oma valinta, ei toisten. Salilla voi käydä jumpissa ja treenata esimerkiksi siten, että se tuottaa terveydellistä merkitystä jonkun aiemman fyysisen haitan tai vamman kurissa pitämisessä. Eivät kaikki näy päällepäin, eivätkä kaikki ole myöskään älylliseltä kapasiteetiltaan vajaita tyhjäpäitä. Ihmisillä on myös erilaiset geenit ja toiset meistä on täysin onnellisia, omina itsenään, treenasivat tai eivät. Elä ja anna toistenkin elää, kukkia. ;)
- ole miehekäs mies
Ihminen joka on muita haukkumassa aina josta epävarma itsessään. Katso peiliin ja etsi se syy miksi salilla treenavat naiset sua niin ärsyttää.
- Piristykseksi
Pannaan välillä vähän silmänruokaa tähän keskusteluun.
http://rantsofacurvelover.tumblr.com/post/87436317411- 123456123
enemmänkin viemäriruokaa...
- HetskuÄijä!
123456123 kirjoitti:
enemmänkin viemäriruokaa...
Kyllä tuolla näytti olevan useampikin seksikän nainen:
http://rantsofacurvelover.tumblr.com/post/99363460926/plus-sized-fashion-varsity-snap-front-hoodie
http://rantsofacurvelover.tumblr.com/post/77968006947/lovefigures-follow-lovefigures-for-more
http://rantsofacurvelover.tumblr.com/post/91118832801/cisforcurves-stephanie-dorr
http://rantsofacurvelover.tumblr.com/post/84447563176/rhapsodymagazine-if-i-were-a-friend-of-joans
Jos pidät enemmän poikamaisista tikuista, kannattaa miettiä, onko se nainen sittenkään se sukupuoli, joka on enemmän mieleesi... - :))))
HetskuÄijä! kirjoitti:
Kyllä tuolla näytti olevan useampikin seksikän nainen:
http://rantsofacurvelover.tumblr.com/post/99363460926/plus-sized-fashion-varsity-snap-front-hoodie
http://rantsofacurvelover.tumblr.com/post/77968006947/lovefigures-follow-lovefigures-for-more
http://rantsofacurvelover.tumblr.com/post/91118832801/cisforcurves-stephanie-dorr
http://rantsofacurvelover.tumblr.com/post/84447563176/rhapsodymagazine-if-i-were-a-friend-of-joans
Jos pidät enemmän poikamaisista tikuista, kannattaa miettiä, onko se nainen sittenkään se sukupuoli, joka on enemmän mieleesi...Niinpä, hanki possu, ovat mieleesi sopivia, helpompi varmaan elättääkin kuin nainen.
- erxctfvbgyunhij
:)))) kirjoitti:
Niinpä, hanki possu, ovat mieleesi sopivia, helpompi varmaan elättääkin kuin nainen.
Ei nämä nyt niin kovin possulta näytä. Ihania !!!
http://rantsofacurvelover.tumblr.com/post/107372491466/ruby-is-just-roxxing-those-damn-curves
- Amberta
Aloittaja, missä käyt salilla? Kerro toki minullekin, koska sillä salilla missä minä käyn, ei näy näitä "miesmäisiä lihaksikkaita naisia"!
Huomaan ensinnäkin kirjoituksestasi sen, että et ole ainakaan kovin kokenut treenaaja. Naiselta vaatii äärimmäisen sitoutunutta ja VUOSIEN työtä sekä RUOKAVALIOTA saada itsestään kuvailemasi kaltainen lihaskimppu.. Kuntosalilla itse näen todella kauniita naisia, olivat he sitten hieman pyöreitä tai atleettisempia, silmiinpistävän lihaksikkaita en näe kuin ehkä muutaman kerran kuukaudessa.
Tiesitköhän sitäkään, että naiselle tuo niitä "seksikkäitä kurveja" nimenomaan se, että siellä ihon alla on lihasta? Itse olen käynyt salilla monta vuotta, mutta en todellakaan näytä miltään muskelimieheltä. Okei, lihasta on, mutta niin on myös rasvaa ja näytän kauniin muodokkaalta (näin sanoo miesystävä). Sitähän sun varmaan on vaikee uskoo.Toisekseen, rakastan liikuntaa ja vaikka käyn salilla niin on tullut myös maratoneja vedettyä viime vuosina.
Ihmeellistä kitinää, yleensä ottaen suomalaisia naisia haukutaan joka palstalla läskeiksi, nyt se onkin sitten ihan kamalaa kun pitää itsestään huolta. On sullakin ongelma, mitä jos prosessoisit jotenkin kypsemmin tuota naisvihaasi. - UMPIHETERO
"Muutamat teistä alkaa jo ihan miehiä muistuttamaan ja kukaan normaali hetero ei sellaisesta "naisesta" kiinnostu seksuaalisesti tippaakaan."
...???
Nainen :) tai mies salilla...liian usein...liikaa painoja...liian vähän toistoja...liian mitä tahansa...!
Avauksessa on pieni juju,näin heteron miehen mielestä,ketään sorsimatta...
Itse olin salilla jo kun suurinta osaa teistä ei liene syntynytkään...ja kaikki virheet alku ja loppulämmittelyä lukuunottamatta taisin siihen aikaan tehdä!
Ja kangistuihan siinä!
Itse arvostan monipuolista elämää ja sen iloa ...liian jotain,ei vain kiinnosta...jos se ketään kiinnostaa...:).
Kunnon monipuolinen NORMAALI ruokavalio,monipuolinen liikunta esim. 3-4 kertaa viikossa varmasti kaikille "normaaleille" ihmisille.
(todetut puutostilat ja rajotteet/suositukset ovat sitten ihan erikseen)
Itsensä jollekkin "alttarille uhraavat" ovatkin sitten eri asia.
Mikään asia,joka tehdään omahyväisesti ei oikein tunnu hyvältä,sillä muitakin ihmisiä asuu lähellämme ja toisten solvaaminen (varsinkin ihanien Suomalaisnaisten)nimettomästi netissä tai muuten ei rakenna tätä yhteiseloa mitenkään,vaan hajottaa sitä!
Kuunnelkaa AMMATTILAISIA,mutta muistakaa alalla olemassa olevien "ammattilaisten" tienaavan sillä,kun säntäilette kun "sätkynuket" siellä sun täällä!
Oikea ammattilainen alalla kun alalla osaa opastaa tavoitteen mukaan päämäärään!(meitä on kuitenkin moneksi joka alalla)
Ja HETERON mielipide,jos se ketään taas kiinnostaa...:)
Liian lihaksikas nainen/MIESKÄÄN ei kyllä hivele silmää...ei kyllä hintelä maratoonrikaan sukupuolesta riippumatta...anteeksi lajimaininta... - Janpp7777
sul on aika hoikka maailmankatsomus, ap. kaikki ei ole hoikkia, terveitä, fyysisesti pystyviä, notkeita, kiinnostunu liikunnasta, vaan tiedätkö sä mitä?? niillekin löytyy ottajia. makuja kaikenlaisia ja kyllä komeimmat ja kauneimmat tyypit vaan katsoo ulkosen annin ohi. likaset ihmiset,,superläskit ja ärsyttävät nirsoilevat anorektikot tietyst pipipäitä, mut niissähä onnii jo sairauksista kymysys, niinkun pinnallisuuskin on sairautta! se on hirveen rumaa jos ihminen on liian pinnallinen, vaikka miltä näyttäisi!!
- Voi Pojat ja tytöt
Minulla vasta seitsemäntoista vaimoa, jos minulla olisi yksi enemmän. minulla olisi täysireikäinen golfkenttä.
Ei muuten tarvitse juosta salilla tyttöjenkään, kun haaremin huumassa ovat.
Pysyy muuten paikat kunnossa molemmilla ja vaihtelyhan virkistää. - ukkeli__
Vain murto-osa salilla käyvistä naisista on miesmäisiä himobodaajia. Timmissä kunnossa oleva kiinteä nainen on AINA kauniimpi ja mielenkiintoisempi kuin löysä ja laiska pullanmussuttaja. Se nyt vain on fakta.
- älä katso
jos mies on laiha kukkakeppi tottakai naisten treenatut vartalot ärsyttää, mutta silloin voi katsella niitä anorektikoita
- näin se menee
Tai jos mies on lihakseton ihraläjä, se katselee tasoisiaan siiderivalaita, joilla on tupakka suussa, ja hampaat seksikkään kellastuneet.
- ölsdkfhg
Omasta puolestani vilipitön kiitos kaikkille juppapakaraisille kiressä releissä.
Kaunista ja ehkä vähän hypnoottista, mutta ihanaa.
Sivusilmällä korrektisti aina. - kumpi parempi?
Itse olen luonnostani laiha rääpäle. Jos lihon, saan ensimmäiseksi pömppömahan. Aloitin 3 kuukautta sitten käymään salilla tavoitteena päästä eroon löysästä pömppömahasta ja saadakseni vähän lihaa laihojen käsivarsien ympärille. Onko siis parempi tyytyä vain olemaan sama vanha laihaläski kuin koettaa tehdä asialle jotain? Syömällä en niitä muotoja näytä saavan, believe me, on kokeiltu.
- biologi
Ihan turha makuasioista kiistellä.
Voi olla, että joku lihasmimmi tekee sen sikis, että kokee ITSE naiset ja naiseutensa jotenkin heikkona ja halveksuttavana, ja siten yrittää olla ihailoemiensa miehen kaltainen ITSE. Eli ei ole hyväksynyt omaa sukupuoltaan eikä pidä naiseutta hyvänä asioana.
MUTTA...
Toinen puoli on se, että joku nainen vain KOKEE itsensä vahvana, ja haluaa näyttää vahvalta ja voimakkaalta, ihan vain koska se tuntuu hänestä hyvältä, joten tottakai hän saa toteuttaa itseään juuri niin kuin haluaa.
Ja aina löytyy miehiä, jotka tykkäävät minkälaisesta naisesta vain. Jotkut tykkää laihasta keujista, toisen lihaksikkaasta vahvasta mimmistä, toiset uhkean muodokkaasta, toiset sopusuhtaisesta jne.
Kaikki miehetkään eivät halua ainoastaan perusnaisellista naista, usko pois.
Siksi nykymaailmassa on hyvä, että kaikki saavat olla selliseia kuin haluvat olla, ja kaikille löytyy ihailijansa kuitenkin.
Tosin, terve heteromies yleensä kiihottuu ja haluaa naista jonka ulkomuoto kertoo HEDELMÄLLISYYDESTÄ (=terveydestä ja estrogeenista), ja tottahan on se, että muista ihanteista huolimatta se hedelmällisin keho ihan tieteenkin mukaan on hoikka, muttei suinkaan täysin rasvaton keho, jossa lihaksisto keskittyy lähinnä takapuoleen ja reisiin (ei esim isoja hartiamuskeleita), vyötärö on hoikka, rinnat on olemassa, ja lantion kaari on erottuva. suuret lihakset kertovat testosteronista, minkä valtavat määrät voi heikentää naisen hedelmällisyyttä (esim bodareilla jää menkat pois, samoin kuin rasvattomilla anorektikoilla).
Eli suurin osa miehistä tykkää naisesta josta näkee että hän on terve ja hänellä on naishormoonia (esim kaarevat synnyttäjän lanteen EI voi edes kehittyä ilman estrogeenia).
Useinhan mis valitsee alitajuisesti sellaisen naisen jonka voi helposti saattaa raskaaksi, ja joka tuottaa terveitä jälkeläisiä. Tietynlaiset kehot kielivät hedelmällisyydestä enemmän kuin toiset, oli maut mitä tahansa.
Ei se silti tarkoita että joku maku olisi "parempi" kuin toinen maku. Kaikilla omat mieltymyksensä. - Hoh hoijaa
Testosteronitasosta kertovat kyllä naisessa jotkin muut ulkoiset seikat, ota selvää asioista. Mikä on biologian oppimäärän tasosi? Joillakin lihakset ovat kehittyneet pitkäaikaisen, tietyntyyppisen urheilun parissa, eikä salilla. Ja sen jälkeen kunnon ylläpitäminen on helpompaa. Urheilu on useimmille sitä elämäntapanaan harrastaville enemmän henkistä ja kokonaishyvinvointia tuottava asia. Arkisista asioista urheilulla on eniten mielen terveydelle pitkäaikaisia edullisia vaikutuksia. Puhutaan nyt ihan eri aspekteista, kun itsensä vahvana pitämisestä tai oman naiseuden hyväksymättömyydestä. Ajatteletko, että jo lapsena opittu hyvinvoinnin ja liikkumisen ilo on jotain tällaista? Kenenkään toisen mieliksi harrastamisessa sitäpaitsi tuskin on mitään itua.
- ladyslowsdownnn
Testosteronitaso nousee naisilla rankasti, kun käyttää alkoholia.
Irtopainojen nostelu ei kylläkään ole mitään naisellisen näköistä, sitä ei voi kukaan kiistää, mutta varmaan ne naiset, jotka niitä nostelee, on ihan normaaleja salin ulkopuolella. Kun tekee minkä tahansa raskaan urheilusuorituksen, niin kyllähän se nostattaa hetkellisesti, eikä sekään välttämättä ole kovinkaan naisellista.
Mut kyllä naisena nautin esim pitkän juoksun tuomasta voiton ja voiman tunteesta todella paljon, eikä sillä ole mitään tekemistä sen kanssa, mitä sukupuolta edustan.
Enkä todellakaan ole mikään pallinmurskaaja ihmissuhteissani. Ei tarvi pelätä;))
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2006188Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442857- 442317
- 932079
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382031Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311427- 771402
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031397Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131326Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61266