anika_76

anika_76 profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

moi ! Mä etin kunnon miestä elämääni joka EI:polta, ryyppää, huumeet, omia lapsia, on vaan mun oma, ei kato muita naisia, rakastaa mua sellaisena kun mä oon.. ......ja mikä tärkeintä: EI PETÄ MUA TOISEN KANSSA ! Jos teitä 28-40-v mie- hiä vielä täällä suomessa on, se olisi kivaa. Suosikkibändit/artistit: paljon...... Suosikkileffat: huumori Lempikirjat: paljon..... Vapaa-aikanani: tv:n katselu Katson tv:stä mieluiten: paljon.... Kotieläimet: ei ole En pidä: savustaminen yleisillä paikoilla, lupaa kysymättä.... Parhaat matkakohteet: Tukholma ja Irlanti Ruoka & juoma: Pizza Koulutus: Peruskoulu Koulut: liian paljon, että muistaisin kaikki..... Ammatti: Muu Työskentelen: ylityöllistetty ja alipalkattuna.........työpajassa.... Yhdistykset/kerhot: en kuulu mihinkään Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä Skype: ei Messenger: ei IRC: ei Twitter: ei Flickr: ei

Liittynyt 24v sitten
38 aloitusta · 546 kommenttia
Totta ! Kerran jotkut alaikäset saastat penskat vaativat mua ostaan nille sitä, en ostanut, koska en haluu joutuu vankilaan, jos jään kii..... Sen jälkeen eivät ole vaatineet ostamaan......onneksi......ja vain tyhmät ostaa niitä alaikäsille ! Kaikki se saasta pitäisi poistaa kaikista kaupois- ta ja kioskeista, tai ainakin laittaa ne piiloon kunnolla, ettei ne ole mi- tenkään näkyvillä, ja hinnat on ehdottomasti nostettava paljon, jotakin 20-30 €/aski, ja vain niitä pieniä askeja, ja ikärajat on nostettava jon- nekin 30-vuoteen, ostaja siis...ja myös, että jos alaikänen jää kiinni sen hallussapidosta, siitä tulee sille lapselle/nuorelle kunnon sakot, jotka sen on itse maksettava jotenkin. Näin kerran, kun arviolta alle 10-v poi- ka tupakoi ihan, kuin se olis tehnyt sitä jo muutaman vuoden.......eikä sen vanhemmat tee mitään........eivät välitä........ On se nyt kumma, kun ei ymmärretä, että tupakoimalla vaan aiheuttaa toiselle ja itselleen syövän yms, joita me ainakaan ei haluta !! Tuo kaikki pitäisi tosiaan kieltää koko suomessa NYT !!!! Ja myös maahantuonti mistä tahansa maailmalta kielletään heti. Jokaiselta !!!
Hei
Onko kissasi leikattu ? Omani on n. 2-v kollikissa, eläinsuojelusta ostettu 7.1.15, leikattu. Tai käy eläinlääkärillä. Oletko koskaan katsonut sitä ohjelmaa kissakuis- kaaja ? Siis My cat from hell se on amerikkalainen sarja, siinä on juuri kissoja, joi- den omistajat on sekopäisiä, kun niiden kissat käyttäytyy miten käyttäytyy....ja tämä juontaja Jackson Galaxy on joku ihmeen kissojen käyttäytymistä tutkiva ih- minen. Ja lopussa sitten kissat osaavat käyttäytyä kunnolla, jokainen.
Kisaa kannattaa leikkuttaa.