Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tulisilla
profiilit
tulisilla
tulisilla
Vapaa kuvaus
Aloituksia
30
Kommenttia
3657
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin oonkii, ja myönnän sen kyllä :)
Mutta siitä huolimatta mulla on usein hauskaa tylsine juttuineni, ja kummasti tuntuu nauravan ihmiset mun ympärilläkin.
Tylsyys on hauskaa
24.09.2011 11:53
Syksyn lapsi oon, vielä silloinkin kun oon jo harmaahapsi :)
Syksy on parasta aikaa ja kaikenlisäksi parast`aikaa.
Mun elämä uusiutuu aina syksyllä.
Noh, olen syntynyt marraskuun lopussa, ja kait tää aika on kuin kohdussa olisi.
Kaikki ikävät asiat mun elämässä on sattuneet keväällä, maaliskuusta toukokuuhun jäävälle ajalle. Kuolemat, ja muu surullinen tai muuten ikävä asia.
Tässä ketjussa on ihania runoja, olen niistä nautiskellut. Mutta itse laitan linkin.
Siinä yhdistyy yksi lempikappaleistani ja meri.
Marjatta Leppänen: Syyslaulu:
http://www.youtube.com/watch?v=JeowjtBRjLo&feature=related
Itse kuljeskelin jo aamulla aikaisin meren rannalla, kävin kaupassa ja kuvailin taas.
Jos vain osaisinkin maalata, mutta systerin tytölle sanoin eilen että kamera on mun sivellin.
24.09.2011 11:35
Sinkkuna on se tunne etä omalle kohdalle ei voi enää tulla sitä pitkäkestoista suhdetta eteen....ellei, se tupsahda jostain jo tänään ja anna molemmille ikää vielä vanhaksi.
Mutta jos alkaisin ajattelemaan kyynisesti, (senkin osaan), niin silloin ajaisin kauas koko mahdollisuuden.
Uskon hyvään tulevaisuudessa, niinkuin sitä oli menneisyydessäkin, kaiken tuskan ja hirveyden lisäksi.
Ja uskon Rakkauteen, kuitenkin.
22.09.2011 11:46
Surullista on lukea jos noin ajattelee.
Silloin ei anna oikeastaan enää itselleen mahdollisuutta kokea sitä hurmaa ja ihanuutta.
22.09.2011 11:27
Niin tästähän voi olla niin montaa mieltä.
Ja aina pohjalla ajatuksissa on mennyt elämä, ja toisaalta myöskin se kuinka hyvin on menneet suhteet käynyt läpi.
Tuolla ylempanä jo kirjoittelen ajatuksiani yleensä Rakkaudesta.
Toisaalt se mitä olen nähnyt ihan lähuipiirissäni kyllä tukee uskoa oikeaan rakkauteen miehen ja naisen välillä.
Muuten eräässäkin suhteessa olisi varmasti lyöty ovi erittäin monta kertaa kiinni toisen edessä.
Yhdessä ovat käyneet läpi tosi rankkoja tilanteita.
Lapsia ei heillä ole, joten se syynä ei voi olla että vielä katsovat rakastaenkin toisiaan.
Ja ovat yhdessä olleet lähes 30 vuotta.
Joten kyllä se on ihan pakko uskoa heitä katssoessaan johonkin muuhun kuin pelkkään itsekkyyteen.
22.09.2011 11:24
On se kuitenkin niin ihanaa itsekkyyttä kun vastakappaleeksi osuu ihminen josta oikeasti ja tosissaan välittää.
Siinä kun kaks itsekkyyttä oikeain roihuaa niin mikäpä sen parempaa :))
22.09.2011 10:56
Hei Pirre!
Melkein hukuin jo tuolla reissulla töistä kotiin, oli nin pimiääkin jossain kohtaa ja vettä tulee.
Myö tehdää Ancelin kanssa sellainen uintireissu että otetaan vene, toinen soutaa Suursaareen ja toinen ui ja takaisin tullessa tehdään vaihto.
Otetaan vielä eväätkin veneeseen, kahvia ja leipää, pullaa tietty.
Siinä se on sitten hyvä huilata puolivälissä pitää veneen reunasta kiinni ja toinen sitten syöttä ja juottaa.
Mutta kyllähän saaristoon mahtuu, ja se on sellainen paikka toi Kaunissaari että sinne kun tulee niin pala sielua jääpi. Siihen saat sitten varautua että ikuinen kaipuu voipi jäädä sinullekin :)
21.09.2011 22:53
Hunksi
Luulisin että sinulla riittää kestämistä ihan itsessäsi.
Minua ei tarvitse kenenkään kestää.
Dekkarit kaikki pahaiset ovat parasta lääkettä tässä hullussa maailmassa.
Niitä katsoessa ei tarvitse ajatella.
21.09.2011 12:39
Onnekseni sain Rebusin nauhalle.
Hän joutuikin taas kovaan paikkaan, moni ei siitä olis selvinnyt :))
21.09.2011 12:19
Oli tarkoitettu Ancelille 15.02 vastaukseksi.
20.09.2011 23:17
Niin ja Kaunissaaren rannasta näkyy hyvinkin Suursaareen.
Uimaan pystyisi hyvä uimari.
20.09.2011 23:15
Kiva kun muistutit, mulla oliskin jäänyt muuten tallentamatta muutama juttu. Ja illala oisvoinut harmittaa :)
20.09.2011 11:57
A.lle ja muillekki :)
Hunsvottihan se on ihan selkesti ilman mitään ylimääräisiä änniä.
Hunsvonttihan on ihan kun joku kameleontti, ja se sopiikin eräälle vallan mainiosti :))
Enkä laita nim.merkkiä kenelle, nih!
20.09.2011 11:40
Kyllä se siitä pikkuhiljaa :))
Ne pelottavat konttaavat palleroiset on kohta parhaita kavereita....ja tappelukavereita. :)
Jännää varmasti seurailla tossa vaiheessa sitä kasvua ja muuttumista..
Parantumista sulle.
20.09.2011 11:32
Hyvää päivää myös sinulle :)
Iltaan töihin pitää mennä ja nyt on sellainen jännä olotila että kiva mietiskellä monenlaista asiaa tässä vähän touhutessa samalla.
Ja välillä pitää tietysti kurkistella tännekin.
Sanoin systerille kun kävi täällä viime viikolla että minua on siunattu kutovilla ja virkkaavilla ihmisillä.
Jaloissa oli serkun vaimon kutomat sukat ja päällä systerin kutoma villatakki,
Itse kun en ole kiinnostunut kovinkaan käsitöistä.
20.09.2011 10:51
Jäin miettimään omalla kohdalla lisää tuota rakkautta ja tunnetta jne.
Kaikkea mistä sen ympärillä kuulee puhetta.
Rakkaus on minulle tunne, mutta ei pelkästään tunne.
Rakkaudessa toiseen ihmiseen (nyt en puhu parisuhteesta) saa ja pitääkin käyttää myös järkeä. On rakkautta silloinkin kun kieltää jotain.
Rakkaus ei ole jotain höttöä jonka keskellä eletään ja sanotaa kyllä, ihan niin.
Olkoon se sitten itsekästä tai ei niin rakastan omiani, kaikistaa heidän vioistaan huolimatta. Eikä minulla ole harhaluuloja tai ajatuksia ettei minun rakkaani koskaan tekisi sitä tai tätä. Ihan samoin kun se naapurin kakara on ihminen on myös nämä minun "lapseni" ihmisiä ja omilla aivoillaan ajattelevia. Jopa minun ajatuksian vastaan ajattelevia, eli tekevät myös "virheitä :)
Rakkaus ja seksi, mennäkseni parisuhteeseen. On paras yhdistelmä.
Mutta seksi ja rakkaus ei todellakaan ole yksi ja sama. Ihminen voi haluta toista ilman minkäänlaista rakkautta.
Ja rakastaa voi toista ilman minkäänlaista seksiä.
Rakkaus ja tahtotila. Hmm. Voiko rakkautta tahdolla säätää. Ei minusta.
Jos voisi niin ehkäpä en eläisikään sinkkuna. Koska jossain vaiheessa oikeasti yritin tahtoa rakastaa ihmistä joka oikeasti Rakasti minua, tiesin tunsin ja koin sen. Itse en tahdostani huolimatta pystynyt vastaamaan siihen. Ja näin suhteemme pysyi kaikesta huolimatta kaveruutena.
Mutta nähdä toisen silmissä Rakkaus, tuntea kuinka toinen välittää ja tekisi kaiken itse siihen kykenemättä vastaamaan on sekin rankkaa.
Tässä nyt tämän hetkisiä ajatuksia Rakkaudesta, jatkan pohdintaa :)
20.09.2011 10:44
Kun kuulin musiikin alkoi heti soimaan päässäni eräs muu kappale mutta ihmekö tuo kun taitaa olla sama tekijä:
Aina tulee jotain: Vesa-Matti Loiri:
http://www.youtube.com/watch?v=21Fz92N_yv4
Ja aloitukseen sen verran että olen joissain entisissä huomannut, että vaikka ei ole kymmeniin vuosiin nähty ja kun tavataan niin, kuvitelma on että voitaisiin jatkaa siitä mihin se joskus silloin elämän ikä sitten jäi.
No mulle se ei onnistu, olen kuitenkin sen verran muuttunut vuosien aikana.
19.09.2011 12:31
Minä olen puhunut ihan yleisesti, koska täällä on niin monenlaista.
Sinä itse vedät sen itseesi.
Ja nyt lopetan tämän tähän.
18.09.2011 19:38
Näkyi osuvan ihan henkilökohtaiseen nilkkaan.
Testata, siis mitä. Mitä sä testaat??????
Ei ne sun testis kuitenkaan mitään totuutta näytä.
Eikä ainakaan mun kirjoitteluuni vaikuta.
Ja tuska täytyy olla ihmisellä joka kiukuttelee, en ainakaan minä ole vielä tavannut ihmistä joka riemusta kiukuttelee.
Riemusta halutaan hyvää muille, mutta jos kiukkuaa niin siinä on takana jonkinmoinen tuskatila.
18.09.2011 19:22
Kiitos kipaleesta usein Tommi Läntisen kanssa seurustelen täällä kotona :)
Tässä taas sellainen joka voi hyvinkin kuvata sellaisen ihmisen tuskaa joka täälläkin kiukuttelee:
http://www.youtube.com/watch?v=fm0LfKCLu0s
18.09.2011 19:07
136 / 183