Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tulisilla
profiilit
tulisilla
tulisilla
Vapaa kuvaus
Aloituksia
30
Kommenttia
3657
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kivaa kun olet saanut lapset luoksesi pitkäksi aikaa :)
Meillä ei nää perinteiset reissut menneet nyt niin kun ennen.
Mulla on ollut siskon tyttö oman tyttönsä kanssa yleensä heti heinakuun alussa täällä.
Mutta kun hänen isompi tyttö nyt sai sen pojan niin ei he ole pikkulikan kanssa tänne tietenkään vielä joutaneet.
Noo katellaan päivä kerrallaan ja mie sitten taas menen siellä käymään alkuviikosta.
Mullahan ei itellä olekaan omia, joten omin noita siskon tekemiä
Tähän puolestani vastaan Santanalla ja Chad Kroegerilla, Into the night:
http://www.youtube.com/watch?v=4UpGAh3OKk4
08.07.2012 11:40
Muuten se on ihan kivaa, mutta kun en yhtään tiedä minkälaisia ovat jo ostaneet.
Kun asuvat ihan eri kaupungissa. Mutta onhan niitä niiiiiin paljon että aikamoisen ihme jos samoja ovat.
Jalkojen päällä olevan kannattaa satsata jalkoihin. Muutenkin elämä on aikas synkkää kun ei jalat ole kunnossa.
Itellä on joku kipu just nyt toisessa jalassa mutta ei siinä löytynyt mitään kun kuvattiin.
Ei vaan kestä sitä norrmaalia määrää kävelyä.
Kuuntelin ton sun levyn ja se on kaunis.
Ite laitan vastaan Anna Puun kappaleen Linnuton puu.
Äsken katoin sarjasta Itämeri osan jossa olivat Utö:ssä ja siellä oli mukana Anna Puu.
Ihan hirveetä miten on noi meidän meret saastuneet.
http://www.youtube.com/watch?v=eCqCFosTa6Y&feature=related
08.07.2012 11:20
No joo :)
Löysithän taas sen naisten samanlaisuuden, oikeastaan yritin tehdä sellaista ettet pääsisi tuota väitettä laittamaan.
Yleisestihän naisilta ei mene hermot shoppaillessa vaan useimmat meistä rakastaa sitä, minä en todellakaan.
Mutta en tajunnutkaan että tohon hermo juttuun yleisesti voisit tarttua :)
Ite mietiskelin puolestani saaressa että miksi miehillä pitää aina olle porukkaa mukana joka paikassa?
Sinne kun menin niin kolmessa mökissä oli yksin olevia naisia ja näin on usein. Mutta taaskaan en nähnyt miehiä yksin.
Joko he olivat perheensä / vaimonsa kanssa tai sitten isolla remuavalla ryhmällä.
Tätä vaan jälleen kerran pohdiskelin itsekseni siellä seuratessa mökkikylän elämää.
Tossa lakana jutussa olen sinänsä samaa mieltä kanssasi että kun on tälläinen lyhyt ihminen niin ei saa hyvin heiluteltua sitä peittoa siellä lakanan sisällä, muuten kyllä mulla on onneks niin pienet kädet että hyvin mahtuu niistä reiìstä vetämään.
Toi musiikki valinta oli ihan hyvä, Mun sitten puolestani vastaus meneekin ihan eri maahan kreikkaan ja Zorban tanssiin:
http://www.youtube.com/watch?v=ihJbh8zrIzU
08.07.2012 11:06
Selvä, en osta pöydällä pidettävää. En en en en ja viiskytä kertaa en.
Vinkit on kyllä ihan hyviä mulle. Enkä muutenkaan ihan tosta vaan sitä osta.
Kyllä pikkasen katson ja mietiskelen.
Ja noista tunneistakin mun täytyy ottaa selvää täällä, kuka niitä antaa......
07.07.2012 21:35
Joo, siis todella ihania on vauvanvaatteet.
Ja siinähän se ongelma loppujen lopuksi onkin.
Olis pitänyt ostaa ne ensimmäiset ja sitten vaan olis ihaillut.
Mutta kun piti katsoa seuraava ja seuraava paikka niin jalat siinä oli sitten kovilla.
Kaikkea vauvoihin ja lapsiin liittyvää on ihan hirveästi.
Mietin kun yhdessä kaupassa oli värillisiä pestäviä vaippoja että liekö terveellistä laittaa lapsen iholle värjättyä vaippaa, ite en ostais sellaisia.
Kyllä noi eläimet aika hyvin tiedostaa matkansa, ainakin viimeisen.
Mun kissa oli ihan surkee kun vein sen viimeiselle piikille.
Katsoi mua sanoen silmillään "näinkö tässä kävikin". En ikinä unohda sitä.
Aikaa siitäkin on sentään 15 vuotta, ylikin.
07.07.2012 21:30
Nyt mun on sitten ihan pakko mennä tonne paikalliseen soitin kauppaan kyselemään niistä digitaalisista pianoista..
Mulla on tossa ikkunan alla sellainen pöytäkin että siihen sopisi sellainen aivan upeasti, ei tarvis ostaa jalallista.
Hahaa onkohan mulla ihan uusi ura edessä :))
Se on kyllä tosi sääli että sinä olet siellä toisen meren takana.
Jos oltais lähekkäin niin olisin sun oppiis tullut jo ajat sitten.
07.07.2012 20:10
Mulle tuli tosta valinnanvaran vähenemisestä mieleeni kaikenlaisia ajatuksia.
Esim kuinka ne on jo vähentyneet noiden vapailla markkinoilla olevien miesten suhteen muutenkin.
Kun en esimerkiksi voisi kunnioittaa ja näin ollen edes ajatella yhteiseloa miehen kanssa joka on epätoivoissaan hakenut naista itselleen muista maista.
Kaikenlaista kun olen nähnyt ja kuullut ihan tässä lähistölläkin tapahtuneen.
Miehen pitää tulla toimeen itsensä kanssa, tulenhan minäkin itseni.
Eikä tulis mieleenkään mennä etsimään jotain gigoloa tahän elämääni.
07.07.2012 19:52
Olen sitten niin suuresti (kylläkin ihan hyvällä) kateellinen tosta sun pianonsoiton taidosta.
Risteilyn jälkeen mietin sitäkin että voiko tämän ikäinen ihminen joka ei ymmärrä nuoteista tuon taivaallista vielä oppia soittamaan pianoa.
No en ihan tosissani miettinyt kyllä.
Risteilyllä oli bändi jonka pojat soitteli välillä ja sitten kun eivät soittaneet niin tekivät jotain muuta.
Siinä laivassa kun kaikki tekivät vaikka ja mitä.
No sitten oli päivällä sellainen tunnin mittainen hetki jolloin oli kahvilassa pianomusiikkia.,
Mehän systerin kanssa tietysti istuttiin jo siellä ajoissa.
Paikalle tuli bändin kitaristi ja alkoi pianon ympärillä puuhaamaan.
Jostain tuli toisista töistä.
Kävi istumaan siihen pianon ääreen, venytteli käsiään ja sormiaan.
Katsoi koskettimia ja ihan tosta noin vaan alkoi soittamaan, ihan ilman nuotteja.
Aivan ihania kappaleita sieltä tuli ja minä tuijotin välillä sen käsiä ja välillä sitä miestä muuten.
Kuinka voi ihminen, tavallinen ihminen, jonka päältä ei mitenkään näy mitään soittaa niin ihanan kauniisti.
Sama tunne mulle tuli aikoinaan kun menin katsomaan yhtä ystävääni joka oli harrastelija teatterissa. Esittivät Juha Watt Vainion elämästä musikaalin.
Likkakaverini esitti Junnun ensimmäistä vaimoa.
Kun hän aukaisi suunsa ja alkoi laulaa ensimmäistä kappalettaan, jätin väliin monta hengähdystä.
Ei voi ihminen niin vapaasti laulaa kovaa ja korkealle, ja hän oli mun ystäväni vielä.
Tälläiset hetket on niitä parhaita elämässä.
Kun saa haukkoa henkeään jonkun ihmisen taidon edessä.
Silloin voi ajatella että elämäni on kannattanut elää tähän saakka.
Lisää Chopinia, Tristesse:
http://www.youtube.com/watch?v=ikBD3DcSGFM&feature=related
07.07.2012 18:35
Ajattelepa jos vaikka elät sellaiset sata vuotta, niin sulla on varmaan todella pitkää tuo aika kun kaiken ajan vaan ajttelet että kuinka kamalaa elämä on.
Itse kun olen myös noita ihmisiä jotka välillä siellä todella syvällä suossa rämmin niin olen saanut itseni ajoittain nousemaan sieltä kun mietin että eikö todellakaan mitään hyvää ole enään elämässä.
Maailma menee niinkun menee.
Välillä ajattelen että oikeastaan eletään mielenkiintoisia aikoja kun seuraa kaikkea.
Nyt tällä hetkellä vielä on esim. ruokaa kaapissa mutta kohta en tiedä kuinka käy.
On työpaikka mutta en tiedä kuinka kauan.
Mihinkään ei voi oikein luottaa tässä maailmassa.
Silloin kannattaa pysähtyä ajattelemaan niitä asioita jotka nyt on hyvin.
Etsiä hyvän olon lähteitä tähän hetkeen.
Musta tuli isoisotäti viime viikolla ja jos ajattelen sen pikkuisen tulevaisuutta toki se pelottaa.
Toisaalta ehkä tulevat sukupolvet on meidän sukupolvea viisampia.
Kaikkihan ei voi elämässä mennä vain ylöspäin, tätä olen toitottanut jo vaikka kuinka kauan, parikymmentä vuotta.
Nyt ehkä on edessä jotain joka ensin tuntuu ihan hirveältä mutta siinä saattaa olla paremman elämän siemen sisällä.
Jossain vaiheessa kaikki kääntyy hyväksi. Ei siten kun toivotaan kenties mutta ehkä paremminkin.
Toivon että löydät tien nuoruuteen sieltä vanhuudesta. Jos et lääkkeiden avulla niin jotenkin kuitenkin. Kikkailemalla ajatuksilla.
Mehn emme missään nimessä ole vanhoja vielä, ei kiitos ainakaan minulle vuosikymmeniä kestävää vanhuutta.
07.07.2012 15:00
Tämänkin laitan tänne.
Löysin Abbalta hienon kappaleen Eagle.
Upea myös tuo video:
http://www.youtube.com/watch?v=qdoSy4ROZpg&feature=related
07.07.2012 14:27
Tere tulemas ihan reilusti sisään, ei tarvi jäädä sinne kynnyksen toiselle puolelle.
Aika kuluu sitä nopeampaa mitä enemmän ikää tulee.
Ja elämä tuntuu aina paremmalta, kun ei enää tarvi välittää siitä mitä muut miettii.
Näin ainakin itse koen.
07.07.2012 14:12
Kyllä se apu kelpas, mutta kun sen takia mun vauhti hiljeni sen verran että ne "pommittajat" oli mun kimpussa. Mulla ei ollut hyttysmyrkkyä mutta se toinen oli ittensä sillä jo lähtiessä valellut.
Löysin tälläisen ihan hirveän Dannyn kappaleen, en oo koskaan kuullutkaan enkä varmaan toista kertaa kuuntele.
Hyttystanssi:
http://www.youtube.com/watch?v=ZKrKN7we44A
06.07.2012 21:40
Tulin tänään saaresta...ja kiroilen ittekseni etten enää koskaan mene auttamaan ketään. Oli ihminen pulassa keskellä metsää (polulla kylläkin) jossa oli hyttysiä ainaskin miljoona eikä mulla hyttysmyrkkyä.
Yleensä menen sen kohdan kovalla vauhdilla kun siellä on kuusia ja tuntuu noi hyttyset niistä tykkäävän.
Shortsit jalassa ja hyttysiä mustanaan....
No ehkä kymmenen vuoden perästä en tätäkään kutinaa muista :)
Nyt on ihan pakko laittaa tohon sulle vastaukseks Froikkarit ja Mystinen työmies:
http://www.youtube.com/watch?v=GmswTKNpuOQ
06.07.2012 20:38
Kunhan tässä reissuun taas pääsen niin menen katsomaan meidän pikkuprinssiä.
Ja siellähän niitä doggeja piisaa.
Toisessa taloudessa on kaksi doggia ja yksi perhoskoira.
Ja toisessa taas näiden kahden dogin isä.
Kuinka ollakaan kun jotenkin se toinen pentu oli jollekin ihmiselle myyty, ja hän ei osannut ottaa paikkaansa sen koiran elämässä, eli ei osannut olla johtaja.
No siitä oli tullut ongelmia joten sitten joku kasvattaja oli pyytänyt ottamaan se heille.
Mulle noi kasvatus ja muut jutut on ihan hebreaa mutta sujuvasti kyllä kuuntelen.
Eikä koiria vastaan ole mitään, ihan ovat hyviä koiria mutta kun olen kissaihminen niin en ole tutustunut tuohon elämään sen kummemmin.
Ja kissoissakin tykkään ihan perusmaatiaisesta, ei mitään rotuja tartte niilläkään olla.
Toi oli kyllä kamalan hauska toi linkki :))
Ja koirakin osas hävetä, niinkun kuuluukin.
06.07.2012 19:16
Pookissapa hyvinkin.
06.07.2012 19:04
Katsoin Hyasintin ja yhtäkkiä alkoi soimaan päässäni.
Chicago, If you leave me no.
http://www.youtube.com/watch?v=llx8kJltQnA
06.07.2012 19:01
Satoi tai paistoi saari odottaa taas omaansa.
Kulkijan on näköjään pakko taas kulkea:
http://www.youtube.com/watch?v=HCr1nO_DuhE
01.07.2012 13:01
En syyllisty, koskaan ei mulle ole tapahtunut mitään mutta jossain kantapäässä on ajatus että pitää olla aikaa olla kotona kun päälle laitan.
Jotenkin se vesimäärä mikä siellä pyörii niin saa ajattelemaan että tulis suuri vesivahinko jos....
Muutenkaan en lähde kotoonta pitemmälle ennenkuin kierrän ja katson että hella on pois päältä jne.
Pihalle voin kyllä mennä käymään.
01.07.2012 11:10
Aika on aikaa, se tulee ja menee muttei tee pesää.
Joskus se häviää jonnekin mutta kukaan ei ole koskaan kertonut mulle minne.
Aikaa on jokaisella yhtä paljon tunneissa ja minuuteissa mutta itsestä riippuu mihin sen käyttää, vai käyttääkö ollenkaan.
On mennyttä aikaa ja sitä ei kiinni saa.
On tulevaa aikaa mutta kuinka paljon sitä ei tiedä kukaan.
Seija Simola, Kun aika on:
http://www.youtube.com/watch?v=pLvSfpcO0iU
30.06.2012 23:15
Multa voimia sulle paljon ja halaukset.
Tiedän tasan mitä tunnet, olen joskus kokenut itsekin sen.
30.06.2012 22:41
47 / 183