Tulin vain..

Mökin flikka

kurkkaamaan tälle puolelle tuolta 40. Alkuvuodesta tuli 50 v täyteen. Mutta kun vastahan sitä täytettiin 30? Mihin tämä aika kuluu?

8

88

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tervetuloa joukkoon. Ja se on muuten niin, että kun on hauskaa niin aika menee siivillä...heh heh ja sulla on vissiin sitten ollut niin kivaa viimeiset kymmenen vuotta?

• ...

Joutavuuksiin.

Että niinkuin rehellinen vastaus ikiaikuiselta nettiaddiktilta. Mä kuitenkin katon myös telkkaria.

=DW=

• Hei kun keikuskelen

Joo, tuu vaan kurkistelemaan, kiva-kiva jos uutta väkeä tulee.
      Oon minäkin jonkun kerran kävässyt kurkistelemassa 60 palstalla, mutta jotenkin on tullut tunne, että mun juttuni eivät siellä kolahtele:) Jonkun Miinuksen ovat nakanneet perääni muistutukseksi kait, että älä ala liikaa örhentelemään. Kiesusta sentään.

Kumman nopiaa se aika tosiaan kuluu. Suorastaan sukkelaan.
      On ollut aika, että lääkärit, opettajat, poliisit, pankkivirkailijat ja ja ja ja muut sen semmoset ovat olleet Vanhoja (siis itseäni paljon vanhempia). Nykyään kaikki ovat NIIN nuoria, että ei meinaa tajutakaan.:)

• pysytään täällä

Ei kannata mennä 60 palstalle siellä on vaan vanhoja ihmisiä vanhojen ihmisten murheineen, eivät ymmärrä meitä nuorempia. Kiukkuissti pois välillä ajelevat.

• Vai semmoista siellä oli. Pysy täällä vaan ei kait se niin väliä mihin ikäryhmään kuuluu. Oletko oikeesti jo kohta sinne kuuluva?Mulla onneksi viisi vuotta vielä ja niin kauan joudutte mua kestämään....

• Hei kun keikuskelen
        miljoona kirjoitti:

Vai semmoista siellä oli. Pysy täällä vaan ei kait se niin väliä mihin ikäryhmään kuuluu. Oletko oikeesti jo kohta sinne kuuluva?Mulla onneksi viisi vuotta vielä ja niin kauan joudutte mua kestämään....

Vastasitkohan minulle sinä miljoonatar:)

En ole pahemmin tuola toisella puolella ollut, kuhan oon vaan kävässyt silloin, kun täällä ei ole ollut ristin sielua. Ehkä kaikenkaikkiaan hmmmm.... 6 kertaa oon käynyt.

Oon vuosimallia -57 elikkä hetkonen-putkonen sitten täytin 55 vuotta. On siinäkin aikamoinen kasa kannettavaksi, etten sano.

Älä höperöitä juttele, etteikö sinua täällä kestettäisi. Lyönkö sua heinällä, kun tommosia höpäjät. Kivaa kun kirjottelet tänne. Tätä mieltä meikäläinen on:)

• Tere tulemas ihan reilusti sisään, ei tarvi jäädä sinne kynnyksen toiselle puolelle.
      Aika kuluu sitä nopeampaa mitä enemmän ikää tulee.
      Ja elämä tuntuu aina paremmalta, kun ei enää tarvi välittää siitä mitä muut miettii.
      Näin ainakin itse koen.

• sitroen.

"Aika kuluu sitä nopeampaa mitä enemmän ikää tulee."
        Juttuhan on niin, että kun sinne loppusijoituspaikkaan olemme kaatumassa, niin sitä lujempaa mennään mitä enemmän kallellaan ollaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      94
      5372
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4161
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      29
      2292
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2138
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1825
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1484
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      33
      1312
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1128
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1020
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1011
    Aihe