Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tulisilla
profiilit
tulisilla
tulisilla
Vapaa kuvaus
Aloituksia
30
Kommenttia
3657
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Näillä tunnelmilla Tuuren kanssa sunnuntaihin:
http://www.youtube.com/watch?v=_myBektvtnM
21.09.2014 08:58
Nyt löyty tälläinenkin :
http://www.youtube.com/watch?v=fUis9yny_lI
20.09.2014 19:03
Täällä on mennyt pitkkäti Cat Stevensin tahdissa tänään:
http://www.youtube.com/watch?v=k_0U3DlLFSU
20.09.2014 18:31
Niinhän miekin silloin joskus join lasini pohjaan asti.
Ja siitä tuli paha pakkomielle ettei mikään riittänyt.Ei se mikään makujuttu ollut vaan nimenomaan tunnejuttu. Oli maku mikä tahansa mutta pääasia että sai pään täyteen..
Sitten tuli aika jolloin join sen viimeisen lasillisen neljännes vuosisataa sitten.
Sen jälkeen en ole tarvinnut enkä halunnut.
Ja voih kun kaikki tunteet on niin raskaina ja ihanina käytävä ilman sitä niin sanoisin että tunnemaailma on vahvistunut valtavasti kun ei sitä tarvitse enää käyttää.
Kyllä mie ymmärrän niitä jotka kiinni siinä aineessa ovat että hakevat vaikka mistä sen. Se kun on aine joka pitää kiinni jos....
Tosin sitten on myös niitä jotka ottaa vaan huvikseen eikä heillä sitä pakkomiellettä siihen ole eikä ilmeisesti tulekaan.
Tosin sitten on myös viisaita ihmisiä joille se on pakko. Joten sanonta "viina on viisasten juoma" ei oikein pidä paikkaansa.
20.09.2014 12:42
Tuota mie usein mietin että moititaan syksyn sateet ja nautitaan kevään loskasta.
Lumi kun sulaa ja vettä sataa niin ei siinä ole mitään ihannoitavaa. Loskassa kengät kastuu.
Miekin kyllä tykkään talvella kuunnon lumesta mutta se sais sulaa sitten nopesti ettei tarviis sitä inhaa loska aikaa elää.
Ja silloin kun aurinko on korkeimmillaan niin alkaa ne silmä ongelmat. Ilman aurinkolaseja en voi missään kulkea. Jos lähden ilman niin on ostettava ne lähimmäsä kaupasta kun maailma alkaa heittämään.
Kyllä syksy vaan on ihanaa.
19.09.2014 07:42
Ihan kyllä aina raivostun suorastaan kun tulee noita sääntöjä.
Ja niitähän riittää.
Ihan ehdottomasti ihmisellä pitäisi olla elämäänsä itsemääräämis oikeus.
Kaikissa asioissa joilla ei tehdä pahaa muille.
Vai pistetääks kaikki vielä samaan leikkikehään!
17.09.2014 19:49
Hassua kun miun mielestä suomessa syntyneet ihmiset jotka tykkää siitä kamalasta kuumuudesta joka tänäkin kesänä oli niin on outoja,
Hiki valuu eikä pysty yhtään vaatteita enää vähentämään kun kaikki on riisuttu.
Sisällä tuulettimet hurisee päivää ja yötä myöten.
Puhumattakaan se valo.
No miulla on ikkunat makuuhuoneessa erittäin suljettu, sieltä ei valoa tule. Muuten en nuku senkään takia.
Kesä on kiva kun on sopivan viileää ja välillä sentään sataa ja pilveilee. No täällä on meri vieressä että jonkun verran sentään tuuli.
Mennyt kesä oli ihan hurja.
Nyt on taas vauhti päällä kun jaksaa tehdä kaikkea.
Kiva suunnitella ja menä harrastamaan.
Ja se sadeaika, ei silloin ole pakko, jos ei ole pakko tehdä mitään. Saa nauttia sisällä lukea ja touhuta niitä muita juttuja ja katsella elokuvia ja ja ja ja .
Onneksi suomessa on monta vuoden aikaa sen sanon jälleen.
17.09.2014 08:26
Mutta ajattele mikä mahdollisuus käyttää mielikuvitusta.
Saat kuvitella sen toppatakin sisään vaikka minkälaisen ihannevartalon.
Onhan toppatakeissakin montaa sorttia jotkut voi antaa sille mielikuvalle vielä oikein vauhtia.
15.09.2014 08:51
Voi miesparat. Kaikenlaisia ja kaikenmaalaisia naisia saatte pelätä.
Nähnyt tässä ihan kun muilta mailta naidut naiset on suomimiehen jättäneet kun tänne ovat päässeet.
On meillä naisilla sentään hyvä kun..... no jotain nyt kuitenkin :D
14.09.2014 20:00
Siis kuvia ;)
14.09.2014 18:36
Eilen ja tänään on tullut kovia otettua taas paljon.
Ihan pikkuötököisä kaikenlaiseen. Kamera kulkee melkein aina mukana.
14.09.2014 18:35
Niin ja se talvikin on ihan ok.
Kiva kävellä ulkona pikkupakkasella kun narskuu jalkojen alla.
Kyllä siellä tulee käveltyä kunnon pakkasellakin.
Luonto on taas kaunis jos lunta tullut kunnolla.
Suomi on hieeno maa kun meille annetaan niin monta ihanaa vuodenaikaa. Kaikki erilaisia.
14.09.2014 18:14
Nimenomaan syksy on JESSSS.
Kevät on aina tuskainen, mikään ei etene. Junnaa vaan paikallaan.
Tää viikonloppu on ollut ihan mahtava. Sellainen kesän ja syksyn välimuoto.
Jo haistaa tulevan ja värit puissa muuttuu.
Yöllä oli pimeetä mutta vielä lämmintä kävellä ja metsästää revontulia joita ei sitten kuitenkaan näkynyt.
Ilma viilenee ja aina vaan on helpompi hengittää.
Tervetuloa syksy.
14.09.2014 18:09
Helpompi se on keskustella jos käyttää samaa nicciä. Vaikka sitten puskasta. Tulee sekopäinen tunne jos aina on vastassa eri nicci.
Puskanicissä on vaan se sitten että sillä voi kirjoittaa eri henkilö kuitenkin.
Ite kirjoittelen tällä silloin kun....
14.09.2014 10:57
Niin on myönnän.
Siksi tää täytyykin aina katsoa uudestaan kun näkee että uutta on tullut :)
Ja allekirjoitan tuon Dame Cave:n kirjoituksenkin. Ei tule tappotuomiota ainakaan täältä :D
19.08.2014 20:54
Vielä täytynee tulla tänne kertomaan omasta kokemuksesta.
Mun exä on huonekalujen entisöijä ja tykkäs maalata tauluja. Oli mun mieiestä kyllä ihan näköisiäkin.
Mutta hän oli meillä se sisutaja siinä mielessä että kun muutettiin uuteen asuntoon niin silloin se alkoi.
Kaikki mahdollinen seinille.
Itestä tuntui että asutaan suorastaan kirppiksellä kun siellä oli erilaisia lautasia ja kaikenaailman muuta krääsää.
Mulla on nyt puhtaat seinät kun asun yksin.
Tosin on nyt tullut mieleen että pari sinistä taulua tässä syksyn mittaan laitan yhdelle seinälle. Mutta vain yhdelle.
Siitä liitosta lähtiessäni olen sen jälkeen pitänyt hyvinkin pienenä kaiken räpellyksen missään. Ihana vapaus on kotona kun ei ole kaikki paikat täynnä huonekaluja ja seinät täynnä tavaraa.
Täällä voi hengittää eikä tule ahtaan paikan kammoa.
19.08.2014 10:13
Kaikenlaista on tullut koettua.
Vihattuakin mutta sitten huomasin että ainoa joka kärsii olin minä. Toinen vaan nautti elämästä.
Paras kosto on näissä ihmissuhteissa kun unohtaa sen joka on loukannut ja jatkaa omaa elämää mahdollisimman tyytyväisenä elämäänsä.
Mietin sitäkin että kovin nopeasti ei kannata varmaan uutta metsästää. Anna ajan kulua.
15.08.2014 21:58
Täytyy myöntää turhaa tuon olevan.
Toki kodit ei ole samanlaisia edes samalla sukupuolella :)
Eikä saman maan kansalaisilla :)
Eikä edes saman ikäisillä ihmisillä :)
15.08.2014 21:36
En kierrä. Koska en yleisesti ottaen mieti tuollaisia.
Ja niin monenlaisissa asunnoissa olen käynyt.
Oma systerin tyttö sanoo aina minun asunnosta että se on "minun näköinen"...Jaa siitäkin voi miettiä vaikka mitä kun hän pitää kotinsa koristeltuna ja kauniina viimeisen päälle laitettuna.
Toisaalta olen saanut häneltä kuulla olevani boheemi luonne :) Vaikka en itse välttämättä ajattele niin.
Mulla ei ole prosentteja esittää tuohon tunnistanko miehen ja naisen kodin nähdessäni. Yleensä kun jonnekin menen uuteen paikkaan niin tiedän jo onko se miehen vai naisen.
15.08.2014 21:20
En välttämättä pysty.
Kaikki naiset ei tykkää hörhelöistä..mm allekirjoittanut. Tyynyjä kyllä löytyy mutta ne ei ole näön vuoksi vaan siksi että niihin nojaten on kivempi katsoa telkkaa.
Ja toisaalta olen käynyt erittäin siisteissä miesten asunnoissa joissa kaikki on paikoillaan ja kunnossa.
15.08.2014 21:00
9 / 183