Vapaa kuvaus

Aloituksia

299

Kommenttia

16298

1. "Itse+en+ole+törmännyt+tungetteleviin+uskovaisiin,+ikävä+että+itse+olet,+käänny+poliisin+puoleen,+tänne+on+turhaa+kirjoitella.+"Tuosta+hyvin+huomaa+että+olet+uskovaisten+puolella!+Kyse+on+siitä+että+onko+kyseinen+toiminta+yleensä+ottaen+sallittua+Suomessa+eikä+siitä+minkä+puoleen+minun+pitäisi+kääntyä!
  2. Lyhyen+elämäni+aikana+olen+omien+kokemukseni+mukana+saanut+tietää+millaisia++uskovaiset+todellisuudessa+ovat.+Syy+ei+ole+minussa+mitenkään+vaan+siinä+mitä+uskovaiset+haluavat+ja+vaativat+muilta+ihmisiltä+ja+minkälaisen+ensivaikutelman+he+itsestään+antaa,+mutta+itseltään+eivät+vaadi+mitään+muuta+kuin+että+pitää+jokainen+uskonnottomalle+väkisin+tahkota+uskoa+kielloista+piittaamatta.+se+on+heille+elämän+tehtävä+ja+ilmeisesti+uskovat+että+jokaisesta+käännytetystä+saa+kuoleman+jälkeisiä+taivaspisteitä.+Olen+törmännyt+monesti+sellaisiin+uskovaisiin+joille+olen+sanonut+"ei+kiinnosta"+niin+ovat+vain+siitä+yltyneet+yhä+paasaamaan+uskonnostaan.En+todellakaan+pelkää+uskovaisia+en+vain+siedä+heitä+ja+heidän+käännytystyötään!+Yksikään+ateisti+ei+ole+häirinnyt+kotirauhaani+soittamalla+ovikelloa.+Taloyhtiössämme+on+kaikenlainen+kaupustelu+kielletty+ja+rapussa+lukee+se+selvästi+kyltillä,+mutta+silti+näitä+uskovaisia+käy+kaupustelemassa+omaa+sanaansa.+Sitä+nimittävät+varmaan+kristittyjen+vainoomisena,+kun+taloyhtiö+kieltää+sellaisen+toiminnan.Toivon+mukaan+Suomessa+otetaan+käyttöön+Venäjän+malli,+jossa+uskovaiset+saavat+rangaistuksen+uskontyrkyttämisestä+ja+-saarnaamisesta+julkisella+paikalla+tai+jos+vain+uskonnoton+on+läsnä+tai+kulkee+ohi.+Rajat+pitää+olla+uskonvapaudellakin!+Suomessa+on+kirkot+ja+uskovaisilla+omat+kodit+jossa+uskontoaan+voi+harjoittaa+täysin+vapaasti.+Uskonvapaus+on+olemassa+myöskin+uskonnottomalla,+ettei+uskonnottoman+tarvitse+kuulla+julkisella+paikoilla+uskovaisten+uskontyrkytyksiä+tai+-saarnoja.
  3. Älä+väitä+olevasi+ateisti,+koska+sä+et+muiden+mielestä+ole+ateistia+nähnytkään.