Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ateisti1982
ateisti1982
ateisti1982
Vapaa kuvaus
Aloituksia
299
Kommenttia
16298
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vaikka+Venäjä+on+ortodoksinen+maa+niin+silti+siellä+on+kielletty+uskonnosta+puhuminen+julkisella+paikalla+tai+paikassa+jossa+on+läsnä+uskonnoton+henkilö.+Milloin+täällä+"luterilaisessa+Suomessa"+tehdään+samoin!?+Vai+onko+täällä+hellaridiktatuuri?!+:D
11.11.2018 15:15
"Itse+en+ole+törmännyt+tungetteleviin+uskovaisiin,+ikävä+että+itse+olet,+käänny+poliisin+puoleen,+tänne+on+turhaa+kirjoitella.+"
Tuosta+hyvin+huomaa+että+olet+uskovaisten+puolella!+Kyse+on+siitä+että+onko+kyseinen+toiminta+yleensä+ottaen+sallittua+Suomessa+eikä+siitä+minkä+puoleen+minun+pitäisi+kääntyä!
11.11.2018 15:13
Ymmärtäisin+että+se+uskovainenkin+osaisi+lukea+sen+kyltin,+mutta+näköjään+ei+osaa+lukea+kuin+raamattua,+joka+on+kun+verrataan+siihen+kyltin+tekstiin+hyvin+epäselvää!
11.11.2018 15:09
Olen+useaan+otteeseen+kertonut+että+minut+on+todettu+täysin+terveeksi+lääkärintarkastuksessa,+mutta+silti+sä+vänkäät+minusta+kaikkea+muuta.+Uskominen+on+kuin+skitsofrenia+ja+se+ei+ole+minusta+mitenkään+kiinni+vaan+uskovaisista+minkä+ensivaikutelman+he+itsestään+antaa+kun+käyttäytyvät+kuin+jokin+skitsofrenia+potilas+väittäessään+jumalan+olevan+olemassa.
11.11.2018 15:07
Uskominen+on+kuin+skitsofrenia.+On+kummallista+ettei+uskoa+jumalaan+tunneta+sairasluokituksella,+mutta+joku+homoseksuaalisuus+oli+vielä+70-luvulla+sairasluokitus.+
Uskominen+jumalaan+kuitenkin+vaikuttaa+vielä+moneen+asiaan.+Sillä+tehdään+poltiikkaa+ja+sillä+koitetaan+vaikuttaa+yhteiskunnallisen+päätöksen+teossa.+Uskonto+aiheuttaa+yhteiskunnalle+vahinkoa,+mutta+sitähän+ei+uskonnostaan+sokeat+uskovaiset+koe.
Terveys+on+sulle+kumminkin+sama+kuin+sairaus!
11.11.2018 15:02
Mikä+moraali+se+on+kun+vanhempi+tappaa+oman+lapsensa+kun+joku+jumala+on+kuulemma+käskenyt+tekemään+niin?!+Sitten+puolustaudutte+ettei+jumala+ole+niin+voinut+tehdä,+mutta+sille+vanhemmalle+kumminkin+oli+käskenyt+kun+kysytään+lapsen+vanhemmalta+motiivia+siihen+tekoon!
11.11.2018 14:43
Ateistin+elämään+ei+kuulu+tai+liity+jumala,+joten+lopeta+tuo+jumalan+tyrkytyksesi!+Ei+ole+olemassa+mitään+jumalaa,+mutta+sä+et+sitä+torvi+ymmärrä+vaan+väkisin+asiaan+kuin+asiaan+haluat+änkeä+syyksi+tai+asiaksi+sen+jumalasi...sitä+ei+kukaan+täällä+ymmärrä+kuinka+joku+voi+olla+noin+tyhmä,+mutta+ilmeisesti+se+jumala+tekee+ihmisen+täysin+tyhmäksi!
11.11.2018 14:39
Niinpä+väitätkö+olevasi+joku+asiantuntija.+Se+uskomisesi+jumalaanko+sen+antaa+että+olet+asiantuntija?!+Hehheh..paras+vitsi+teiltä+jumalan+asiantuntijilta,+jotka+kuvittelette+itse+olevanne+jokin+jumala.+Rikotte+itse+jopa+kymmenen+käskyn+ensimmäistä+kohtaa+kun+saa+sellaisen+käsityksen+että+jokainen+uskovainen+tahtoisi+olla+itse+jumala.+Ettehän+te+usko+enää+vanhaan+liittoon,+mutta+homoasioissa+kuitenkin+tavaatte+sitä+vanhaa+liittoanne!++Uskovaiset+ovat+moraalittomia+ja+ristiriitaisia+paskiaisia!
11.11.2018 14:32
Uskonsodat+ja+muut+ristiretket+oli+sinusta+hyvä+ihmiskunnalle+kun+viattomat+ihmiset+mestattiin.+Kertoo+hyvin+mitä+te+hihhulit+pidätte+hyvänä+ja+mitä+pahana.
Pyhä+Henrikin+ja+Erikin+ristiretket+Suomeen+olivat+osoitus+vain+siitä+kuinka+moraalittomia+uskovaiset+ovat+yhä+tänäkin+päivänä!
11.11.2018 14:23
Sulle+terveys+on+sama+kuin+sairaus.+Olet+sairas+päästäsi+ja+omastasi+mielestäsi+terve!+Terveen+ihmisen+merkki+on+se+että+koittaa+välttää+teidän+hihhuleiden+sanomaa+eikä+tule+koskaan+uskomaan+väitteisiinne!
11.11.2018 14:18
Ateismi+on+todiste+siitä+ettei+jumalaa+ole.+Ateismi+olisi+turhaa+jos+jumala+olisi+olemassa.
11.11.2018 14:16
Moraali+on+omittu+raamattuun,+mutta+se+on+ihmisellä+ollut+aina+eikä+sitä+ole+sidottu+mihinkään+jumalaan.+Samoin+kun+avioliittokin+on+omittu+raamattuun+vaikka+se+tiedetään+että+avioliittoja+on+ollut+jo+ennen+kuin+raamattuun+on+kirjoitettu+riviäkään!
Väitän,+ettei+uskovaisella+tai+sulla+Mark5+ole+minkäänlaista+moraalia!+Onko+moraalia+puuttua+ihmisten+elämään+tai+onko+moraalista+tehdä+politiikkaa+uskonto-ideologia+tai+raamattu+edellä.+Moraalitonta+on+käyttää+uskontoa+politiikan+välineenä,+mutta+sitä+on+turha+teille+uskovaisten+kansanedustajille+sanoa+kunnei+teille+uskovaisille+mikään+mene+perille!+
Missä+on+uskovaisten+moraali!?
11.11.2018 14:15
Lyhyen+elämäni+aikana+olen+omien+kokemukseni+mukana+saanut+tietää+millaisia++uskovaiset+todellisuudessa+ovat.+Syy+ei+ole+minussa+mitenkään+vaan+siinä+mitä+uskovaiset+haluavat+ja+vaativat+muilta+ihmisiltä+ja+minkälaisen+ensivaikutelman+he+itsestään+antaa,+mutta+itseltään+eivät+vaadi+mitään+muuta+kuin+että+pitää+jokainen+uskonnottomalle+väkisin+tahkota+uskoa+kielloista+piittaamatta.+se+on+heille+elämän+tehtävä+ja+ilmeisesti+uskovat+että+jokaisesta+käännytetystä+saa+kuoleman+jälkeisiä+taivaspisteitä.+Olen+törmännyt+monesti+sellaisiin+uskovaisiin+joille+olen+sanonut+"ei+kiinnosta"+niin+ovat+vain+siitä+yltyneet+yhä+paasaamaan+uskonnostaan.
En+todellakaan+pelkää+uskovaisia+en+vain+siedä+heitä+ja+heidän+käännytystyötään!+
Yksikään+ateisti+ei+ole+häirinnyt+kotirauhaani+soittamalla+ovikelloa.+Taloyhtiössämme+on+kaikenlainen+kaupustelu+kielletty+ja+rapussa+lukee+se+selvästi+kyltillä,+mutta+silti+näitä+uskovaisia+käy+kaupustelemassa+omaa+sanaansa.+Sitä+nimittävät+varmaan+kristittyjen+vainoomisena,+kun+taloyhtiö+kieltää+sellaisen+toiminnan.
Toivon+mukaan+Suomessa+otetaan+käyttöön+Venäjän+malli,+jossa+uskovaiset+saavat+rangaistuksen+uskontyrkyttämisestä+ja+-saarnaamisesta+julkisella+paikalla+tai+jos+vain+uskonnoton+on+läsnä+tai+kulkee+ohi.+Rajat+pitää+olla+uskonvapaudellakin!+Suomessa+on+kirkot+ja+uskovaisilla+omat+kodit+jossa+uskontoaan+voi+harjoittaa+täysin+vapaasti.+Uskonvapaus+on+olemassa+myöskin+uskonnottomalla,+ettei+uskonnottoman+tarvitse+kuulla+julkisella+paikoilla+uskovaisten+uskontyrkytyksiä+tai+-saarnoja.
11.11.2018 14:07
Briteissä+on+tutkittu+että+uskonnottomat+ihmiset+ovat+uskonnollisia+ihmisiä+älykkäämpiä.+Koitatko+kumota+tutkittua+asiaa+toiseksi+vai+mistä+sait+mieleesi+tehdä+aloituksen?!+Uskonnollisilla+ihmisillä+on+keskiössä+yleensä+vain+oma+uskonto+ja+ideologiaansa+liittyvät+asiat+eivätkä+useinkaan+hahmoita+uskontonsa+ulkopuolisia+asioita.+Uskovaiset+vastustavat+kaikkea+raamattu+kädessä,+joka+tekee+heistä+todella+tyhmiä+eikä+todellakaan+älykkäitä!
Älykkyys+mitataan+yleensä+siten,+kuinka+selviytyy+omin+avuin+elämästä+tai+eri+tilanteesta.+Koen+ettei+uskovainen+tahdo+selviytyä+kunnolla+ilman+raamattua+tai+uskoaan+edes+paskalla+käymisestä.
11.11.2018 13:28
Uskovallekin+terveys+on+sama+kuin+sairaus.+Vainoharhoissa+elät+itse+kun+väität+täysin+terveeksi+todettua+miestä+mielenterveysongelmalliseksi+kun+se+tiedetään+että+uskominen+on+samaa+kuin+skitsofrenia.+
Oletko+sitä+mieltä+että+esimerkiksi+seksi+ei+edistä+terveyttä+vaikka+on+tutkittu+sen+edistävän+terveyttä+ilman+minkäänlaisia+uskovaisen+ehtoja?!?+Uskovakin+sanoo+että+avioliitossa+pitää+olla+ettei+tule+HIV:ä+tai+uskovaisellehan+HIV+on+jo+AIDS!+Uskovaisen+mukaan+avioliitto+ehkäisee+sukupuolitaudeilta+ja+avioliitto+on+jokin+100%+varma+"kortsu".+Kyllä+vaan+on+ollut+ihmisiä+jotka+ovat+saaneet+sukupuolitaudin+avioliitossa,+mutta+uskovainen+väittää+toiseksi+että+sen+saa+vain+avioliiton+ukopuolisista+suhteista.+Ei+niin+pyhää+avioliittoa+olekaan+että+avioliitto+olisi+itseisarvo+sille+ettei+mitään+sukupuolitautia+tule.+Ihmisten+välinen+luottamus+on+ihmisten+välinen,+eikä+siihen+tarvita+avioliittoa+sitä+luottamusta+suojaamaan.
11.11.2018 13:07
Uskovat+eivät+niele+tätä+toisen+momentin+kohtaa,+koska+kiellettäisi+ehdoin+alaikäisten+avioliitot+esimerkiksi+Hihhuli-Laukkasen+puheenvuoro+oli+sellainen+että+"minun+pitää+harkita+tätä+asiaa+ja+kuunnella+asiantuntijoita".+:)+Mitä+helkkarin+harkintaa+tai+asiantuntijoiden+kuulemista+tämä+asia+tarvii?!+Ketä+Laukkanen+pitää+asiantuntijana+..sitä+jumalaa+jota+ei+ole+olemassa?!+:)+Laukkasen+puheenvuorosta+sointui+ettei+avoliitto+ole+mikään+ratkaisu+vaan+tällöin+tulisi+vain+alaikäisten+avioliitto+kysymykseen,+joten+sitä+ei+tulisi+kieltää+ehdoilla+ja+siksi+Laukkanen+harkitsee.+Avioliitto+on+uskovilla+keskiössä+joka+käänteessä+kun+teiniraskaaksi+tulleillekin+sitä+rivien+välistä+halutaan+tarjota+tai+ennen+aikuisiän+yhdyntää/seksuaalisuutta+ehkäisisi+kun+alaikäisiltä+kiellettäisi+avioliitto+ehdoin.+Seurustellakaan+uskovaiset+eivät+voi+ilman+avioliittoa?+Ihan+kuin+avioliittoa+heikennettäisi+uskovien+mielestä+suuresti.
Miten+uskovat+löytävät+ylipäätänsä+puolisonsa,+jollei+siihen+liity+avioliittoa+ennen+seurustelua+tai+mitään+muutakaan+parisuhteen+tapaista!?+Jostakin+uskonlahkon+sisältä+vanhempiensa+pakottamana+valitaan+se+puoliso?!+
Uskovaiset+kiertää+avoliittoa+kuin+kissa+kuumaa+puuroa.+Sitä+ei+ole+heistä+olemassakaan.+Räsänen+olisi+valmis+varmaan+kieltämään+avoliitonkin+alaikäisiltä,+kuten+seksuaalisuuden+harjoittamisen+halusi+puheenvuorossa+kieltää.
11.11.2018 12:56
Ei+ollut+kysymys+siitä.+Sisälukutaitosi+taitaa+riittää+vain+otsikkoon+asti?
11.11.2018 12:37
Osaatko+lukea+ja+päätellä!?+Täysin+terveeksi+todettu+mies+ei+lääkkeitä+tarvitse+tai+käytä+aamulla+eikä+illalla.
11.11.2018 12:36
Älä+väitä+olevasi+ateisti,+koska+sä+et+muiden+mielestä+ole+ateistia+nähnytkään.
11.11.2018 12:34
Harhailet+itsekin+uskonnon+väliltä+ja+väität+olevasi+ateisti.+Susta+ei+ota+selvää+oletko+lintu+vai+kala!+Ateisti+ei+kylläkään+puolustele+myöskään+uskovaisia+niin+paljon+kuin+sä!
11.11.2018 12:33
101 / 815