Vapaa kuvaus

Aloituksia

299

Kommenttia

16298

1. Mä+kumminkin+luulen+että+Maria+tuli+raskaaksi+ihan+luonnollisin+menoin,+vaikkei+jeesuksen+isä+ollutkaan+joosef.+Luultavammin+tuo+"jumalan+poika"+-hokema+on+sellainen+jolla+peitetään+Marian+syrjähyppyä.+Yksikään+nainen+ei+ole+tullut+raskaaksi+"pyhästä+hengestä"+ellei+sitten+ole+käynyt+sattuimoisin+vieraissa+eikä+muista+mitään+tapahtumien+kulusta+tai+ei+halua+muistaa.+Ontuva+tarina+ja+tuon+Marian+petoksen+takia+sitten+meillä+on+jokin+kristinusko.+:DEi+varmaan+yksikään+mies+ellei+sitten+joku+uskova+mies+uskoisi+vaimonsa+selitystä....olin+viime+viikolla+kapakissa+ja+tulin+raskaaksi+silloin+"pyhästä+hengestä"...menisikö+läpi+vaimon+selitys+nykyisin!?+Tuskin!
  2. Kyllä+se+ensimmäisen+ja+toisen+maailmansodan+syttyminen+johtui+Hitlerin+natsipropagandasta,+josta+maailmalla+tiedettiin+hieman+liikaakin.+Siitä+syystä+Hitlerin+kimppuun+hyökättiin.Äänestäjiä+uskoteltiin+äänestämään+natseja+valtaan,+eikä+sille+annettu+oikein+muitakaan+mahdollisuuksia,+mutta+jatkosodan+aikaan+ei+sitä+pidetty+enää+hyvänä+tai+mahdollisuudet+Hitlerin+"kolmannesta+valtakunnasta"+alkoi+murentua+eikä+ne+jotka+olivat+pukeneet+"natsien+univormuun"+ja+lähteneet+Suomeen+olivat+lopulta+ihan+tavallisia+saksalaisia+sotilaita+eivätkä+pitäneet+univormuaan+päällä+kuin+kaasukammio+pelko+persiissä.+Vähän+samoin+kun+täällä+Suomessa+kaikkein+tyhjäpäisemmät+ääliöt+äänestää+nyt+persuja+...ja+sen+natsismin+vuoksi.+Suomessakin+alettaisi+sekoilemaan+Hitlerin+tyylisesti+jos+persuille+annettaisi+valtaa.+En+halua+kuulla+Halla-ahon+mietintöjä+ja+sekoiluja+persujen+"kolmannesta+valtakunnasta"+!