Vapaa kuvaus

Aloituksia

299

Kommenttia

16298

1. Homot ovat parempia ihmisenä kuin sinä koskaan! He sentään harrastavat seksiä keskenään kuin sinä pihtaat itseäsi kyvyttömyydelläsi. Ymmärtäisin sinut paremmin jos olisit eunukki!

Transseksuaalit ovat taas minusta hyvin säälittäviä tapauksia. Se on hyvin luonnotonta ihmiseltä että haluavat olla vastakkaista sukupuolta mitä ovat. Esimerkiksi se pappi joka syntyi mieheksi ja on nykyisin joku Pirkko tai vastaava! Kaikilla pitää olla kuitenkin vapaus olla se mikä on, mutta on niitäkin tapauksia minulle jotka ovat minulle hyvin säälittäviä tapauksia, joita en taas ymmärrä ollenkaan.

Asennoitumiseni pihtareita kohtaan johtuu kokemuksesta, eikä mistään ennakkoluuloista.

En tiedä oliko minun kaverini (en pidä häntä edes ex-seurustelukumppanina) aseksuaali vai selibaatti. Hänen seksuaalista taipumusta en tiedä. Masturboiko hän itseensä jne. (tosin se ei minua kiinnosta), mutta jokatapauksessa hän on niitä jotka haluavat säilyttää neitsyttään hääyöhönsä asti ja hän on nyt yli kolmikymppinen. Olen hänelle sanonut suoraan sen mitä ajattelen hänestä eli sen että hän ei tule saamaan koskaan miestä itselleen tai sitä mistä unelmoi eli hääyötä. Eikä hän ole siitä loukkaantunut, vaikka tuolloin kun päätimme lopettaa sen mun kidutuksen hän yhä tahtoi minun taipuvan hänen tahtoonsa eli hänellä oli tunteita minua kohtaan ja tietääkseni on vielä yhäkin. Oudoksun sitä, ettei hän voinut tulla tässä minua vastaan. Kävin läpi sellaisen helvetin, ettei moni ole käynyt. Eli en voi poissulkea sitäkään, etteikö tämä vaikuttanut siihen että ryhdyin ateistiksi. Uskomisella yliluonnollisuuksiin saadaan pahaa aikaan myöskin ihmisten välillä ja siitä johtuu monet välirikot. Tietenkin selibaatti voi johtua myöskin muusta kuin uskonnosta, mutta hänen kohdallaan se johtui uskonnosta!

Tiedän erään pariskunnan, joka erosi sen takia että toinen halusi ryhtyä jehovantodistajaksi ja hyväksyn yhtä hyvin parisuhteen lopettamisen siinäkin asiassa, mikäli parisuhteesta alkaa puuttumaan seksi. Se taipumus on usein sellaisissa parisuhteissa, joissa nainen on paljon vanhempi miestä!
  2. Homous ei ole sairaus! Liika konservatiivisuus, uskovaisuus ja ahdasmielisyys ovat sairauksia!

http://www.kirkkojakaupunki.fi/kirkko/psykoosilaaketta-jumalharhoihin

En kirjoittanut ADHD:stä vaan sydämen sepelvaltimosairauksista!

Miksi tahdot ja tahdot uskotella, että ihmisten pitäisi viettää elämänsä jossakin vankeudessa mitä jossakin helvetin Raamatussa sanotaan ja sallitaan!? Suomi on vapaa maa, mutta teidänlaisenne idiootit yrittävät jatkuvasti tehdä kaikkien muidenkin elämästä vankilaa. Minä haluan elää vapaasti heterona ja soisin sitä sullekin, mutta itse sitä Kakolaa tänne ihmisille kaipaat!

Kysyt kuitenkin, miksi puolustan homoja jos kerran olen hetero. Syy on se, että tahdon ihmisille tasapuolisen ja oikeudenmukaisen elämän ja kohtelun heidän seksuaalisuuteensa, ihon väriinsä jne. katsomatta. Ainut mikä siitä luettelosta puuttuu on uskontoon katsomatta, koska pidän uskontoja suurimpana uhkana maailmassa kun sinä taas pidät homoja suurimpana uhkana jopa HETEROILLEKIN! Uskovaisille ei tulisi antaa mitään oikeudenmukaisuutta tai tasapuolisuutta, mikäli heillä itselläänkin on taipumuksena uhkailla muita ihmisiä heidän seksuaalisen suuntautumisen vuoksi.

Olen tämän huomannut:
    Raamattu = Rasististen ihmisten opas. Se opettaa ihmiset rasisteiksi ja erottelemaan muita ihmisiä! Rasismi ei tästä maasta lopu ennen kuin Suomi sekulaarisoituu tai kieltää kokonaan uskontojen harjoittamisen uskovilta! Uskovia tulisi potkia ja lyödä kun hekin lyövät väkivaltaisesti muita sillä paksulla kirjallaan!!
  3. "Ja tulipa vielä mieleen, 7 on kristinuskossa täydellisyyden luku."

Siellä 7 neitsyttä vartoo, heh!!

ihmettelen sitä, miksi teille uskovaisille sitten vasta siellä teidän taivaassa sallitaan kaikki teot, mutta ei silloin kun te elätte...silloin siihen kuuluu estoja. Miksi elää täällä itsekidutettuna, kun teillä on kerran tieto paremmasta? Islamilaiset osaavat toteuttaa sen, eikä jankuttaa siitä taivaastaan pääsemisestä ja siitä että kun eletään niin kaikki tekeminen tulisi perustua johonkin Raamatun sanomaan. Sitä voisi verrata Hitlerin Mein Kampf -teokseen, jossa uskotellaan että kidutuksella saavutetaan joku virstaan pylväs tai joku tavoteltu asia...siinä Raamatun sanomassa taivaassakin on vaan yksi mutta...sitä ei ole todistettu, joten miksi kiduttaa itseään ja muita sellaisella, jolla on suuremmat todennäköisyydet ettei se koskaan tule tapahtumaan, mitä Raamatussa väitetään. Elämän tulee olla myöskin riskien ottamista! ;)

Onneksi minun ei tarvitse valita helvetin tai taivaan väliltä, koska en niihin kumpaakaan usko. Mutta kun sä olet uskovainen niin sinun tulee valita jomman kumman tien. Kun se ei ole kerran totta, niin minusta sinun aviomiehesi odotti turhaan ja teeskenteli ettei kiduttaisi itseään.

Olen "seurustellut" selibaatissa olleen naisen kanssa ja se loppui siihen että hän pihtasi juuri näiden syiden vuoksi. Siksi laitoin sanan "seurustellut" lainausmerkkeihin, koska minusta ei voi sanoa sellaista edes seurusteluksi, mikäli seurustelun aikana suhteesta puuttuu seksi. Kuka nyt ostaisi autoa, jos siitä puuttuisi moottori? Eikö sinusta sitten pihtaaminen ole ollenkaan syntiä?

On hyvin ristiriitaista, jos uskovainen sanoo että Jumala on luonnut tämän maailman ja naisen ja miehen jne. ja Jumala antoi lahjaksi heille toisistaan nauttimisen (Jumala ei puhu tässä yhteydessä mitään vielä hääyöstä) niin on hämmästyttävää kuinka uskovainen tulkitsee sen niin että se nauttiminen alkaa vasta sen jälkeen kun pappi sanoo kirkossa aamen! Mitä muuta toisistaan nauttimista tällöin se teidän Jumalanne olisi tarkoittanut kuin yhdyntää ja seksiä? Kannibalismia vai? Syökää toisenne! :)
  4. Uskovainen valehtelee aina. Vähän sama kun "kepu pettää aina"!! Kenenkään ateistin ei tarvitse todistella väitteitään, sillä ateistilla ei ole mitään todistettavaa!