Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ateisti1982
profiilit
ateisti1982
ateisti1982
Vapaa kuvaus
Aloituksia
299
Kommenttia
16298
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Seksistä luopuminen olisi minulle sama kuin luopuisin elämästä!
06.11.2011 13:07
Homot ovat parempia ihmisenä kuin sinä koskaan! He sentään harrastavat seksiä keskenään kuin sinä pihtaat itseäsi kyvyttömyydelläsi. Ymmärtäisin sinut paremmin jos olisit eunukki!
Transseksuaalit ovat taas minusta hyvin säälittäviä tapauksia. Se on hyvin luonnotonta ihmiseltä että haluavat olla vastakkaista sukupuolta mitä ovat. Esimerkiksi se pappi joka syntyi mieheksi ja on nykyisin joku Pirkko tai vastaava! Kaikilla pitää olla kuitenkin vapaus olla se mikä on, mutta on niitäkin tapauksia minulle jotka ovat minulle hyvin säälittäviä tapauksia, joita en taas ymmärrä ollenkaan.
Asennoitumiseni pihtareita kohtaan johtuu kokemuksesta, eikä mistään ennakkoluuloista.
En tiedä oliko minun kaverini (en pidä häntä edes ex-seurustelukumppanina) aseksuaali vai selibaatti. Hänen seksuaalista taipumusta en tiedä. Masturboiko hän itseensä jne. (tosin se ei minua kiinnosta), mutta jokatapauksessa hän on niitä jotka haluavat säilyttää neitsyttään hääyöhönsä asti ja hän on nyt yli kolmikymppinen. Olen hänelle sanonut suoraan sen mitä ajattelen hänestä eli sen että hän ei tule saamaan koskaan miestä itselleen tai sitä mistä unelmoi eli hääyötä. Eikä hän ole siitä loukkaantunut, vaikka tuolloin kun päätimme lopettaa sen mun kidutuksen hän yhä tahtoi minun taipuvan hänen tahtoonsa eli hänellä oli tunteita minua kohtaan ja tietääkseni on vielä yhäkin. Oudoksun sitä, ettei hän voinut tulla tässä minua vastaan. Kävin läpi sellaisen helvetin, ettei moni ole käynyt. Eli en voi poissulkea sitäkään, etteikö tämä vaikuttanut siihen että ryhdyin ateistiksi. Uskomisella yliluonnollisuuksiin saadaan pahaa aikaan myöskin ihmisten välillä ja siitä johtuu monet välirikot. Tietenkin selibaatti voi johtua myöskin muusta kuin uskonnosta, mutta hänen kohdallaan se johtui uskonnosta!
Tiedän erään pariskunnan, joka erosi sen takia että toinen halusi ryhtyä jehovantodistajaksi ja hyväksyn yhtä hyvin parisuhteen lopettamisen siinäkin asiassa, mikäli parisuhteesta alkaa puuttumaan seksi. Se taipumus on usein sellaisissa parisuhteissa, joissa nainen on paljon vanhempi miestä!
06.11.2011 13:06
Se, mikä sun kaltaistasi piristää on se että lyöt pääsi seinään niin että kuolet (kuolema kidutuksella koska elämässäsi muutenkin kidut), jotta pääset vihdoinkin sinne ihannoimaasi paratiisiisi täältä maailmasta, jossa ihmiset haluavat elää ilman teidän idioottien ohjetta ja uskottelua tai teet parannuksen harakirillä!! Kolmas vaihtoehto on venäläinen ruletti! Ne ovat ainoat vaihtoehdot teille, joita kannatan!!
Sodat alkavat siitä kun ihmiset uskovat omiin kummituksiinsa ja toiset omiin kummituksiinsa, jolloin riita on valmis! Suuremmat sodat ovat alkaneet uskosta...Hitler koitti vallata koko maailman, koska uskoi kykyihinsä ja täällä paheksutaan Stalinia joka koitti estää Hitlerin hullut aikeet! Kaikkein inhottavinta oli että suomalaisetkin sekoitettiin moiseen sotaan jatkosodassa. Suuri palvelus muille ihmisille olisi, jos uskovaiset tappaisivat itsensä!
Uskonkäännyttäjät saavat minulta välittömästi turpaansa, jos ovelleni tulevat rimputtelemaan...ateismi on minulla voimakkaampi ideologia kuin pasifismi. En ymmärrä ollenkaan, miksi uskovaiset saavat tässä maailmassa vielä elää ja harjoittaa uskoaan!
Uskominen = elämästä luopuminen
06.11.2011 12:34
Jos menisit naimisiin niin tahtoisitko elää sellaisen puolison kanssa lopun elämäsi, mikäli tuntisit elämän menevän päin helvettiä tämän kanssa ja mikäli et haluaisi erota (joka on uskovaisille se suurin synti), niin varmasti sellainen pienehkö syrjähyppy piristäisi ja olisi sallittua uskovaisellekin.
Sinulla ei saa olla muita Jumalia, mutta se ei taida koskea puolisoiden lukumäärään!? :D
05.11.2011 23:05
aseksuaali sinulla on sairaus. kannattaisiko sinun mennä lääkäriin tai kokeilla Päivi Räsäsen suosittelemaa eheyttämistä!!
05.11.2011 23:00
Seksi kuuluu parisuhteeseen oli kysymyksessä avioliitto tai ilman. Ilman seksiä se ei ole parisuhde!
"Miksi ne sulkisivat toisensa ? "
Kyllä ne sulkevat toisensa. Raamatun sanoman mukaan seksiä tulee harrastaa vain avioliitossa ja avioliitto ei ole terveyttä edistävä!! Seksi ehkäisee sydämen sepelvaltimosairauksia, kun Raamattu eristää psykoosiin sairastumista!
http://www.kirkkojakaupunki.fi/kirkko/psykoosilaaketta-jumalharhoihin
05.11.2011 22:46
Et elä vaan täysillä kun se sellainen sinulle annettu!
05.11.2011 22:40
Anteeksi vaan mutta vaikka olen nuori, niin taitaa minulla olla enemmän kuitenkin elämän kokemusta kuin sinulla. Se, että sinä uskot johonkin yliluonnolliseen hahmoon ei tee sinusta parempaa ihmistä tai kokemusrikkaampaa. Mitään muuta sinun sekavastasi tekstistäsi en saanut selvää!
Väitätkö, että olisin hippi ja minulla ei ole moraalia koska olen ateisti? Sinulla ei ollut nuorena munaa harrastaa seksiä ja olet siitä nyt kateellinen nykypäivän nuorisolle, joka tuntee seksin tärkeämmäksi kuin Raamatun!
Raamatun lukeminen tulisi kieltää, koska se tuottaa ihmisille halluusinaatioita esimerkiksi kieltää Raamatun avulla seksi. On äärimmäisen vaarallista ja moraalitonta tehdä niin!
Sanotaan, että kristityillä on moraali kohdallaan ja muilla kateissa! On tainnut jäädä kristityillä miehillä se moraali peniksen kanssa sinne Raamatun väliin jo silloin 60-luvulla!
Uskovaiset miehet ovat muuten todella naismaisia miehiä! Enää puuttuisi hame!
05.11.2011 22:39
Oletko käynyt sitten tarkistamassa vaimoni vaatekaapin?
Kyllä seksi uskovaisilla on vain lasten hankintaa varten, josta puuttuu tyystin nautinto kaikessa sen tarkoituksessa.
05.11.2011 22:17
Kristityt pitäisi karkottaa Suomesta Israeliin. Sinnehän monet helluntailaiset menevät pyhiinvaellusmatkalle ja vievät pienet lapsensakin mukanaan!!
05.11.2011 22:11
Ehkä sellaiselle, joka on kuulunut johonkin uskonyhteisöön niin heille ateismikin voi olla uskonto!
05.11.2011 22:08
Se minua vihastuttaa, kun Seija Vilénkin toteaa että ateismi on uskonto. Miten Jumaluskon puute voi olla uskonto? Siis kaljukin on tukan väri, jos ateismikin on uskonto!!
05.11.2011 22:06
Homous ei ole sairaus! Liika konservatiivisuus, uskovaisuus ja ahdasmielisyys ovat sairauksia!
http://www.kirkkojakaupunki.fi/kirkko/psykoosilaaketta-jumalharhoihin
En kirjoittanut ADHD:stä vaan sydämen sepelvaltimosairauksista!
Miksi tahdot ja tahdot uskotella, että ihmisten pitäisi viettää elämänsä jossakin vankeudessa mitä jossakin helvetin Raamatussa sanotaan ja sallitaan!? Suomi on vapaa maa, mutta teidänlaisenne idiootit yrittävät jatkuvasti tehdä kaikkien muidenkin elämästä vankilaa. Minä haluan elää vapaasti heterona ja soisin sitä sullekin, mutta itse sitä Kakolaa tänne ihmisille kaipaat!
Kysyt kuitenkin, miksi puolustan homoja jos kerran olen hetero. Syy on se, että tahdon ihmisille tasapuolisen ja oikeudenmukaisen elämän ja kohtelun heidän seksuaalisuuteensa, ihon väriinsä jne. katsomatta. Ainut mikä siitä luettelosta puuttuu on uskontoon katsomatta, koska pidän uskontoja suurimpana uhkana maailmassa kun sinä taas pidät homoja suurimpana uhkana jopa HETEROILLEKIN! Uskovaisille ei tulisi antaa mitään oikeudenmukaisuutta tai tasapuolisuutta, mikäli heillä itselläänkin on taipumuksena uhkailla muita ihmisiä heidän seksuaalisen suuntautumisen vuoksi.
Olen tämän huomannut:
Raamattu = Rasististen ihmisten opas. Se opettaa ihmiset rasisteiksi ja erottelemaan muita ihmisiä! Rasismi ei tästä maasta lopu ennen kuin Suomi sekulaarisoituu tai kieltää kokonaan uskontojen harjoittamisen uskovilta! Uskovia tulisi potkia ja lyödä kun hekin lyövät väkivaltaisesti muita sillä paksulla kirjallaan!!
05.11.2011 20:57
itte ainakin pitäisin jalkojani etummaisen penkin selkänojalla ihan vaan piruttani ja mikäli kyseessä olisi etummainen penkki niin raahaisin penkin alttarin eteen ja pitäisi jalkojani alttarin reunalla......! :)
Siis voi helkkari, että joku jaksaa kysyä moista. Kuvitteletko sä että kirkossa pitää istua jäpittää selkä suorana kuin varusmiestuvan jakkaralla!!?!?
05.11.2011 20:27
Kyllä se hääyö kokemattomilta menisi vain toistensa räpläämiseksi, eikä sellaiseksi mitä yleensä hääyöstänne omassa päässänne tahtoisitte menevän. En pystyisi olemaan naisen kanssa, joka olisi neitsyt!
05.11.2011 20:22
"Ja tulipa vielä mieleen, 7 on kristinuskossa täydellisyyden luku."
Siellä 7 neitsyttä vartoo, heh!!
ihmettelen sitä, miksi teille uskovaisille sitten vasta siellä teidän taivaassa sallitaan kaikki teot, mutta ei silloin kun te elätte...silloin siihen kuuluu estoja. Miksi elää täällä itsekidutettuna, kun teillä on kerran tieto paremmasta? Islamilaiset osaavat toteuttaa sen, eikä jankuttaa siitä taivaastaan pääsemisestä ja siitä että kun eletään niin kaikki tekeminen tulisi perustua johonkin Raamatun sanomaan. Sitä voisi verrata Hitlerin Mein Kampf -teokseen, jossa uskotellaan että kidutuksella saavutetaan joku virstaan pylväs tai joku tavoteltu asia...siinä Raamatun sanomassa taivaassakin on vaan yksi mutta...sitä ei ole todistettu, joten miksi kiduttaa itseään ja muita sellaisella, jolla on suuremmat todennäköisyydet ettei se koskaan tule tapahtumaan, mitä Raamatussa väitetään. Elämän tulee olla myöskin riskien ottamista! ;)
Onneksi minun ei tarvitse valita helvetin tai taivaan väliltä, koska en niihin kumpaakaan usko. Mutta kun sä olet uskovainen niin sinun tulee valita jomman kumman tien. Kun se ei ole kerran totta, niin minusta sinun aviomiehesi odotti turhaan ja teeskenteli ettei kiduttaisi itseään.
Olen "seurustellut" selibaatissa olleen naisen kanssa ja se loppui siihen että hän pihtasi juuri näiden syiden vuoksi. Siksi laitoin sanan "seurustellut" lainausmerkkeihin, koska minusta ei voi sanoa sellaista edes seurusteluksi, mikäli seurustelun aikana suhteesta puuttuu seksi. Kuka nyt ostaisi autoa, jos siitä puuttuisi moottori? Eikö sinusta sitten pihtaaminen ole ollenkaan syntiä?
On hyvin ristiriitaista, jos uskovainen sanoo että Jumala on luonnut tämän maailman ja naisen ja miehen jne. ja Jumala antoi lahjaksi heille toisistaan nauttimisen (Jumala ei puhu tässä yhteydessä mitään vielä hääyöstä) niin on hämmästyttävää kuinka uskovainen tulkitsee sen niin että se nauttiminen alkaa vasta sen jälkeen kun pappi sanoo kirkossa aamen! Mitä muuta toisistaan nauttimista tällöin se teidän Jumalanne olisi tarkoittanut kuin yhdyntää ja seksiä? Kannibalismia vai? Syökää toisenne! :)
05.11.2011 20:18
Se on sinun käsityksesi. Miksi ihmisellä tulisi olla jokin asia jota palvoa niin että tulisi pitää jumalana. Minulla ei ole seksistä puutetta vaan ateismi on jumalpuute!! :)
Seksiä ihminen tarvitsee, mutta jumalaa ei. Seksi eristää terveyttä ja ehkäisee esim. sepelvaltimotauteja kun taas uskominen Jumalaan aiheuttaa kroonista psykoosia eli ei ehkäise sairauksia, päinvastoin!!
Äläkä jatka tästä sillä paskalla, että Jumalaan uskominen parantaisi kaiken, koska sillä ei ole minkäänlaista lääketieteellistä näyttöä.
05.11.2011 19:46
Uskovainen valehtelee aina. Vähän sama kun "kepu pettää aina"!! Kenenkään ateistin ei tarvitse todistella väitteitään, sillä ateistilla ei ole mitään todistettavaa!
05.11.2011 19:39
Ei krokotiilitkään toisilleen raatoa jätä vaan tappelee siitä loppuun asti, kuka sen saa ja ne jotka jaksavat tapella siitä selviytyvät ja muut eivät. Miksi ihmisen tulisi olla luonnottomasti erilainen kuin mitä on? Ihmisen kuuluu olla hieman itsekäs, sillä se on selviytymisen lähtökohta!
Ei ole meidän asia mielestäni se että suomalaiset keräävät jotakin kolehtia Afrikan nälkää näkeville. Eihän sellainen ole lopulta meidän velvollisuutemme?
Sen yhden "uskonlahkon" eli pelastusarmeijan joulupadat tulisi lailla kieltää, mikäli kerjääminen ja muu kaupustelu yleisesti ottaen halutaan kieltää esimerkiksi maahanmuuttajilta jne.!!
05.11.2011 19:34
"Mitäs jos sulle se summa tuntuu halvalta niin menisit sellaisen luokse kolmen hk:n sinisen, maitopurkin, kahden kurkun ja sinappituubin kanssa?"
Saattaa mennä aiheen ulkopuolelle, mutta...
Miltä se mahtaisikaan tuntua miehestä, mikäli menisin samojen tuotteiden kanssa, jotka olisivat vain alkuperältään ulkomaalaista?
Tulisiko ensin vastaan miestä asennevika, ettei hän voisi syödä kuin sitä mihin on tottunut ja mihin on niin hervottomasti "isänmaallistunut"? Joku ei syö/käytä mitään muuta kuin kotimaisia tuotteita! Mahtaisikohan hän enää syödä suomalaista ruokaa, kun on kerran maistanut? Pitää sanoa, että muualla osataan tehdä parempaa ruokaa kuin Suomessa, vaikka niihin ulkomaalaisiin ruokiin on pitänyt työntää enemmän lisäaineita, jotta ne olisivat säilyneet esimerkiksi Lidlin tiskeihin asti! Tosin moni ennakkoluuloinen suomalainen uskoo, että Lidlissä myytävä maitokin on peräisin Saksasta!?! :D Eli järki ei sano vaan ennakkoluulo sanelee ihmiselle ehdot. Onkohan Pirkan kaikki tuotteet kotimaisia, vaikka merkki olisikin kotimainen!?
05.11.2011 19:26
734 / 815