Vapaa kuvaus

►Jokaisen ihmisen pitäisi ymmärtää mitä onni on.
►Onnea ei ole se, että saa jotain uutta, vaan että ymmärtää mitä jo omistaa.
►Onnea on oppia ymmärtämään, mitä haluaa ja mitä tarvitsee.
►Onnea on ymmärtää tarjolla olevat mahdollisuudet.
►Onni ei ole tasaista tietä, vaan kykyä edetä miellyttävällä tavalla tässä erämaassa.
►Onnella ei ole huomista päivää. Onnella ei ole eilistä päivää, se ei muista mennyttä, ei ajattele tulevia, sillä on vain nykyisyys eikä sekään ole kokonainen päivä, vaan silmänräpäys, tämä hetki, juuri tässä.
.
Olen akateeminen yhteiskunnallisista asioista kiinnostunut perheellinen nainen.
►📧 mspundit[at]hotmail.com

Aloituksia

315

Kommenttia

2475

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Morjens perjantai-iltaa.
    Monet asiat vaikuttavat keskustelun tason heikentymiseen:
    - Palstamuutokset (kirjoittaja ei selviä ennen kuin avaa viestin)
    - Valvojien katoaminen (harvoista ilmiannoista poistetaan vain törkeimpiä viestejä)
    .
    Kielenkäyttö eri mieltä olevia henkilöitä kohtaan on koventunut.
    .
    - Muutos heikentymisestä alkoi samaan aikaan kuin tämä MV-blogi alkoi lisätä kiinnostusta (jotain keksittyä, jotain totta ja jotain varastettua). Ainakin "omakas" on tuon palstan uskovaisia. Minulla on myös yksi ystävätär, joka on hurahtanut tuohon uskoon. Sen vuoksi tunnistan kyllä noita uskomuksia levittävät henkilöt. Aika älytön blogi kerta kaikkiaan. Väitän, että sivuilla käyvä porukka on keskimääräistä vähemmän kouluja käynyttä. Sitten juuri he, jotka eivät ole analyyttisesti harjaantuneita kuvittelevat pystyvänsä erottamaan siellä mikä on totta ja mikä ei. Olen kyllästymiseen saakka selittänyt useita palstalla olleita juttuja huuhaaksi ystävälleni. Nyt olen lopettanut aiheesta keskustelun kokonaan.
    .
    Asiakeskustelussa aseeton numeronikki käy palstalla henkilökohtaista sotaansa. Häiriköimällä ja sabotoimalla keskusteluja kaikin tavoin. Hän osaa kirjoittaakin, koska kirjoittaa välillä noilla muutamalla tunnetulla nimimerkillä (katse.as. hinnoissa ja se toinen jota en nyt juuri muista). Silloin kun nuo nimimerkit ovat olleet aktiivisempia numerohäiriköinti on ollut vähäisempää tai olematonta.
    .
    Esko Valtaoja sanoi suomi24:n mainiten, että vaatii kärsivällisen masokistin luonnetta, jos yrittää kaiken älämölön keskellä levittää täällä oikeaa tietoa. Tällaisilla palstoilla oikea tieto sekoittuu huuhaa-juttuihin näyttäytyen ikään kuin samanarvoisena.
    .
    Ei tätä pidä tosissaan ottaa. Edes elämää ei pidä ottaa tosissaan. Kukaan elämänsä tosissaan ottanut ei ole selvinnyt hengissä.
  2. No mukavaa ja aurinkoista loman jatkoa. Sopiva vuodenaika hankkia vähän väriä iholle ja nauttia lämmöstä. Itse suuntaan vähän myöhemmin keväällä välimerellisiin maisemiin.