Vapaa kuvaus

Olen juoppo renttu, joka tuhlaa elämänsä ja rahansa paheisiin.

Väitetään harrastavan erilaista epäsosiaalista, moraalisesti tai eettisesti arveluttavaa toimintaa.

Sanon nyt ihan suoraan, että tämä on paskapuhetta.

Maailmassa on ainakin kaksi sairautta, joita ei voida parantaa: Alkoholismi ja tyhmyys. Ja totta helvetissä minä kärsin molemmista mutta se ei, toisin kuin kuvitellaan korreloi moraaliini missään suhteessa.

Moraalissani ei ole yhtään mitään vikaa.

Elämänohjeitani:

Järjen jättömailla päivä kerrallaan. Eilistä en muista, huomisesta en tiedä... (Miksi huominen edes kiinnostaisi?)

'Jos tässä olisi jotain järkeä, en ymmärtäisi mitään.'

-Juice Leskinen-

'Maailmaa en voi parantaa, eikä maailma minua.'

-tuntematon juoppo-

IN

-Säälistä saaminen

- Sukupuolitauti kaverilla. Kateudesta sikiävää vahingoniloa. Siitäs sait, kun sait.

- Bootsit

- Alan mestat

- Väkevät väkijuomat. Viski aina ykkönen mutta ellei ole sattumoisin rahaa lippuviinakin kyllä käy. Litra lippuviinaa ja päikkärit päälle.

- Lintat tai muut kasilla kulkevat romut. Ei V8 ole Mossen työntötankomoottoria kummempi sinänsä mutta onhan siinä munaa erityisen paljon enemmän.

- Rakas. Ehdottomasti. Huumorintajuineen ja olankohautuksineen, ai jaa, että näin nyt... Erittäin korrekti ja asiallinen suhtautumistapa arkiseen kauppareissuun, joka päättyi Berliiniin. Ehdotin vain kantabaarissa kavereille, että vaihdetaanko baaria.

- Kissat. Kissat kehrää aina. Naisesta ei aina tiedä.

- Käänteiset listat

OUT

- Kapiset rakit, jotka tulevat kusemaan kintuille

- Markkinoilta itsensä ulos hinnoitelleet vanhat huorat

- Kusipäät. Pois lukien itseni. Tietenkin.

- Laimeat drinkit

- Menneisyyteni turkulaisena

Myös Dominat kiehtovat minua. Valitettavasti koulutus ei vain ole tuottanut tulosta... Aivan sama paskiainen olen kuin ennenkin.

Kiinnostukseni sub-henkisiä narttuja kohtaan onkin vain looginen seuraus edellisestä. Toisin sanoen: minä koulutan Dominani itse.

No, olisi tämän voinut lyhyemminkin ilmaista, siispä:

Merkityksettömiä negatiivisia vivahteita lukuunottamatta pidän itseäni luonnollisesti aivan verrattomana tyyppinä. Persoonallisuuttani hallitseva vakava luonnehäiriö ei ole sen suurempi ongelma, kuin koiranpaskaan astuminen. Minulle.

Onko tuo kaikki edes totta? Jospa se on jossain valheen ja totuuden puolivälissä? PS. tämä ei ole seuranhakuprofiili läheisriippuvaisille renttuja rakastaville naisille. Eikä miehille.

Aloituksia

173

Kommenttia

13025

1. "Olette muuttaneet lakeja homomyönteisiksi ja siis uskomme vastaiseksi."

Aina eivät kaikki voi voittaa, eivät riitä äänestäjät teillä eivätkä ehdokkaat palauttamaan meitä vuoteen 1882. Fundamentalismi on näet varsin epäsuosittu elämäntapa.

"Sen jälkeen olette saaneet haluamannelaisia pappeja kirkkoon..."

En ole äänestänyt koskaan missään kirkon vaaleissa kun en ole kuulunut kirkkoonkaan. En pistä kuitenkaan pahakseni kirkon liberalisoitumista. Kannatan äänettömänä yhtiömiehenä.

"Missä on enemmistön oikeudet?"

Kysehän oli nyt vähemmistön oikeuksista jotka enemmistö hyväksyy. Älä sekaa.

"Yhdysvaltojen entinen presidentti Nixon kertoi miten ei enää edes kättele ketään, joka on kotoisin San Franciscosta."

Nixonin homokammo ei kiinnosta paskaakaan. Eikös mies ole kuopattu jo? Mutta kätteletkö sinä itse? Kaliforniassa tai Kalliossa?

Katolinenkin kirkko saisi kyllä hyväksyä jo homoseksuaalisuuden mutta voi tuohon aikaa vielä mennä, pappien naiminen ja ehkäisykin kun ovat vielä käsittelemättä.

Muuhun en jaksa kommentoida, aihe ei ole EU:n ja Vatikaanin salaliitot, uusi Rooma, yksinvaltainen maailmanhallinto, yhteisuskonto, jesuiitat, vapaamuurarit tai raha elleivät sitten homot ole syypäitä kaikkeen edellä mainittuun.

"Maailmankuvasi on väärä. Moraalisi perusta on väärä. Luontosi on langennut, kuten kaikilla ihmisillä. Miten tuolta pohjalta voisit neutraalisti ja rationaalisesti itse edes päätellä mikä maailmassa voisi olla oikein, varsinkin kun et suostu vähäisimmässäkään määrin käsittelemään ennakkokäsitystesi mukaisia ajatuksia minään muina kuin fundamentalistisena humpuukina?"

Olkoon moraalini sitten paska, se on kuitenkin omani :)
  2. "Jos seta todella olisi kiinnostunut tasa-arvosta, se pyrkisi perustamaan maahan homoja varten eheytymislaitoksia, joissa heidän seksuaalinen identiteettinsä korjattaisiin heteroksi. Silloin heidän ei tarvitsisi kiokea olevansa syrjittyjä."

Mitä jos teidät ääriuskovat eheytettäisiin normaaleiksi suvaitsevaisiksi ihmisiksi jotta ette tuntisi itseänne syrjityiksi ja vainotuiksi. Samalla homojenkin syrjintä vähenisi ihan itsestään.
  3. Ai miksi?
  4. "Oletko edes miettinyt mitä itsekkyys saa aikaan ja mitkä ovat seuraukset kaikkineen kun siitä tehdään perustuslaki?"

Minulle ei aukea mitä itsekästä näet siinä, että parisuhteensa virallistavat homoseksuaalit saisivat täsmälleen ne samat oikeudet kuin heteroparitkin. Eivät yhtään enempää, eivät yhtään vähempää vaan samat. Tai siinä, että liiton nimike olisi avioliitto koska juridisesti se on avioliitto jos oikeudet ja velvollisuudet ovat identtiset heteroliittojen kanssa. Ja puhun nyt siviilivihkimisestä, en kirkkovihkimisestä.

"Raamattu ei ota kantaa yksin elävien adoptio-oikeuteen, mutta homoseksin harjoittamiseen kylläkin, sekä niihin jotka sellaista harjoittavat."

Miten adoptio-oikeus ja homoseksuaalien seksielämä liittyvät toisiinsa? Kun eivät harrastaisi seksiä niin voisivat adoptoidakin?

Homoseksuaalit nykyinen adoptiolaki asettaa kyllä itseasiassa eriarvoiseen asemaan toisiinsa nähden, toisille adoptio on mahdollinen, toisille ei. Heteroiden, niin yksinäisten kuin perheiden adoptio-oikeuteen laki ei vaikuttaisi mitään.

Se, että adoptio olisi mahdollista kaikille homoille olisi tasa-arvoista, myös pareille eikö? Nythän on niin, että yksinäinen homo voi adoptoida, sateenkaariperhe ei pl. perheen sisäinen adoptio.

No, asian voi siis kuitenkin kiertää kun vain suunnittelee asiat etukäteen mutta pitäisikö esimerkiksi sen vuoksi elää vuosikausia ei virallisessa liitossa vaikka haluaisi virallistaa liittonsa jos on epäilys, että joskus adoptiokin voisi tulla ajankohtaiseksi?

Onhan tämä hiukan hölmöä, että nykyisin homopari ei voi virallistaa liittoaan jos aikoo hankkia adoptiolapsen ennen kuin jompikumpi adoptoi lapsen jonka jälkeen suhde voidaan virallistaa ja hakea tuota perheen sisäistä adoptiota. Ei järjen häivää. Adoptio on siis mahdollinen kunhan sen hoitaa "oikein" mutta tasa-arvoisesti laki ei kohtele kaikkia homoja tässä suhteessa.

"lakimuutokset avaavat portteja muille ryhmille kuin vain homoille"

Millaisia portteja? Mille ryhmille? Miksi näin tapahtuisi? Onko jossakin näin tapahtunut? Faktoja sitten vain noiden väitteiden tueksi.