Vapaa kuvaus

Olen juoppo renttu, joka tuhlaa elämänsä ja rahansa paheisiin.

Väitetään harrastavan erilaista epäsosiaalista, moraalisesti tai eettisesti arveluttavaa toimintaa.

Sanon nyt ihan suoraan, että tämä on paskapuhetta.

Maailmassa on ainakin kaksi sairautta, joita ei voida parantaa: Alkoholismi ja tyhmyys. Ja totta helvetissä minä kärsin molemmista mutta se ei, toisin kuin kuvitellaan korreloi moraaliini missään suhteessa.

Moraalissani ei ole yhtään mitään vikaa.

Elämänohjeitani:

Järjen jättömailla päivä kerrallaan. Eilistä en muista, huomisesta en tiedä... (Miksi huominen edes kiinnostaisi?)

'Jos tässä olisi jotain järkeä, en ymmärtäisi mitään.'

-Juice Leskinen-

'Maailmaa en voi parantaa, eikä maailma minua.'

-tuntematon juoppo-

IN

-Säälistä saaminen

- Sukupuolitauti kaverilla. Kateudesta sikiävää vahingoniloa. Siitäs sait, kun sait.

- Bootsit

- Alan mestat

- Väkevät väkijuomat. Viski aina ykkönen mutta ellei ole sattumoisin rahaa lippuviinakin kyllä käy. Litra lippuviinaa ja päikkärit päälle.

- Lintat tai muut kasilla kulkevat romut. Ei V8 ole Mossen työntötankomoottoria kummempi sinänsä mutta onhan siinä munaa erityisen paljon enemmän.

- Rakas. Ehdottomasti. Huumorintajuineen ja olankohautuksineen, ai jaa, että näin nyt... Erittäin korrekti ja asiallinen suhtautumistapa arkiseen kauppareissuun, joka päättyi Berliiniin. Ehdotin vain kantabaarissa kavereille, että vaihdetaanko baaria. Minne? Vastasin: Berliiniin. Ja jokainen sen enempää kummastelematta, että ok. Siistiä. Mutta fiksu oli Naisenkin reaktio kun kuuli kauppamatkan mutkat, noin Fiksu Nainen toimii.

- Kissat. Kissat kehrää aina. Naisesta ei aina tiedä.

- Käänteiset listat

OUT

- Kapiset rakit, jotka tulevat kusemaan kintuille

- Markkinoilta itsensä ulos hinnoitelleet vanhat huorat

- Kusipäät. Pois lukien itseni. Tietenkin.

- Laimeat drinkit

- Menneisyyteni turkulaisena

Myös Dominat kiehtovat minua. Valitettavasti koulutus ei vain ole tuottanut tulosta... Aivan sama paskiainen olen kuin ennenkin.

Kiinnostukseni sub-henkisiä narttuja kohtaan onkin vain looginen seuraus edellisestä. Toisin sanoen: minä koulutan Dominani itse.

No, olisi tämän voinut lyhyemminkin ilmaista, siispä:

Merkityksettömiä negatiivisia vivahteita lukuunottamatta pidän itseäni luonnollisesti aivan verrattomana tyyppinä. Persoonallisuuttani hallitseva vakava luonnehäiriö ei ole sen suurempi ongelma, kuin koiranpaskaan astuminen. Minulle.

Onko tuo kaikki edes totta? Jospa se on jossain valheen ja totuuden puolivälissä? PS. tämä ei ole seuranhakuprofiili läheisriippuvaisille renttuja rakastaville naisille. Eikä miehille.

Aloituksia

170

Kommenttia

12949

  1. Fundamentalistien kaksoisstandardit

    Kirkolliskokous päätti odotetusti ettei se tule vihkimään samaa sukupuolta olevia. Mutta eronneet, karanneet ja kaikin t
    Luterilaisuus
    273
    2314
  2. Patmos - Rahantekokone?

    Patmoksen henkilöstökulut 2015 ovat olleet huimat lähes 1 900 000 euroa. Siis hiukan vajaa kaksi miljoonaa. Henkilöstöä
    Luterilaisuus
    104
    1606
  3. Näillä korteilla mennään

    Kai Sadinmaa: "- Koen perustellusti, että olen pappina julkisen vallan edustaja (Kyllä, lain mukaan vihkiessään hän edu
    Luterilaisuus
    138
    1140
  4. Kirkolliskokous ottaa kantaa avioliittokäsitykseen

    "Kirkolliskokous ottaa pian kantaa avioliittokäsityksen laajentamiseen" http://www.iltalehti.fi/uutiset/201704272200113
    Luterilaisuus
    127
    1059
  5. Pertsalle kysymys

    Pertsa, esitän ketjussa: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14811988/nailla-korteilla-mennaan joitakin kysymyksiä vakaumuk
    Luterilaisuus
    114
    1015
  6. Kuinka pettyneitä...

    ...aitouskovat olette, jos Amerikka kääntyy tänään takaisin demokratian tielle?
    Kristinusko
    469
    1006
  7. Abortti kielletty, millaiset rangaistukset?

    Mikäli abortti kiellettäisiin tulisi abortin tekijöitä tietenkin jollakin tavoin rangaista, muutoinhan kielto jäisi täy
    Luterilaisuus
    197
    1006
  8. Jeesus tulee pian...

    ...Oletko valmis? Näitä oli ennen pylväisiin niitattu. Aika ne sitten hapersi ja ne katosivat. Mutta aamulla käydessäni
    Luterilaisuus
    297
    789
  9. Raadollinen Helvetti-oppi

    Läheinen ihminen tekee kuolemaa. Hän on saattohoidossa. Syöpä ja nyt hoito enää pallatiivista. Ensimmäinen kuolema jon
    Luterilaisuus
    102
    653
  10. Kreationistiset suuntaukset

    Mikä niistä lukuisista on oikea? Ne ovat toisensa poissulkevia monilta osin, aina maailmankaikkeuden ja ihmiskunnan ihmi
    Kristinusko
    66
    609
  11. Hulluksi on mennyt

    Palstan sisällön suhteen alkanut vuosi 2017 näyttää olevan edellistäkin surkeampi. Enteilee maailmanloppua.
    Uskonnot ja uskomukset
    70
    553
  12. Heitänpä kysymyksen fundamentalisteille

    Kuinka paljon katsoisitte olevanne oikeutetut esimerkiksi lainsäädännöllisin keinoin puuttumaan minun (meidän) yksityis
    Luterilaisuus
    68
    552
  13. Ikuinen elämä

    Kaikissa uskonnoissa taitaa olla taustalla lupaus tavalla tai toisella toteutuvasta ikuisesta elämästä. Kuinka se voidaa
    Luterilaisuus
    47
    445
  14. Kreationismin 10 kipupistettä

    - Kreationistisia selitysmalleja on lukuisia ja ne ovat keskenään ristiriitaisia, jopa toisensa poissulkevia, vrt. kerra
    Kirkko kuulolla
    220
    421
  15. Mikä mättää alkuräjähdysteoriassa

    Alkuräjähdysteoria on viime aikoina saavuttanut kaksi merkittävää löytöä: Higgsin bosoni ja jäljet inflaatiosta. Inflaat
    Ateismi
    170
    418
  16. Suvaitsemattomuuden suvaitsemisesta

    Pitääkö suvaitsesemattomuutta suvaita? Filosofi vastaa: http://nyt.fi/a1305903382131 Vähän pintapuolinen artikkeli mut
    Ateismi
    167
    342
  17. Mielenkiintoinen artikelli Hesarissa

    HS Euroopassa kristinusko hiipuu mutta kasvaa Afrikassa voimakkaasti. 'KIRKKOKAUPUNGIT työllistävät kymmeniä tuhansia
    Luterilaisuus
    32
    329
  18. Abortti on murha?

    Jos näin ajatellaan ja abortti kiellettäisiin tulisi rangaistusasteikon abortista olla tietenkin kovin mahdollinen. Abor
    Luterilaisuus
    35
    317
  19. Joukkopako jatkuu

    Konservatiivien joukkopako kirkosta jatkuu edelleen aika reipasta tahtia. Määrä oli minulle yllätys, arvelin ehkä parin
    Ateismi
    110
    309
  20. Tunnustuksellinen uskonnon opetus

    Ketjussa "Rikosilmoitus Opetushallituksesta?" kysytään miksi kristinuskon levittämisen kuuluisi olla jokin sivutoimi ver
    Luterilaisuus
    22
    284