Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
herkkusienikastike
profiilit
herkkusienikastike
herkkusienikastike
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Voisinpa melkeen sanoa että, tyhmä kysymys, tottakai noin voi käydä.
Ei kannata liikaa miettiä, sitä mitä on. Jos tunnet vetoa naiseen, niin anna mennä vaan. Ihmisiä me kaikki ollaan.
Lokeroituminen johonkin tiettyyn lokeroon on turhaa.
Kaapissa oleminen kertoo huonosta itsetunnosta ja häpeästä. Koet siis häpeää siitä mitä olet.
Jos aloitat suhteen tämän lesbonaisen kanssa, niin suosittelen kaapista pois tulemista. Se vaikuttaa suhdetta ja todennäköisesti päättyy lyhyeen. Jos pelkäät ystävien ja perheen reaktiota, niin et ole heille tärkeä, se kenen kanssa olet suhteessa ei saa vaikuttaa hyviin perhe- tai ystävyyssuhteisiin.
29.04.2014 20:26
Hei, täällä yksi pelikonsoli -nörtti myös!
Ite oon enemmän näitä nintendo -tyyppejä. Ensimmäinen ikioma pelikonsoli oli nintendo 64, joka on vieläkin kovassa käytössä =)
Nintendo wii on myös ollut jo vuosia, ja siinä sellaiset 40 eri peliä. Suosikkeja ehottomasti mariot ja zeldat.
Kavereiden kanssa tulee pelailtua myös laulupelejä, sporttipelejä ja tanssipelejä!
Multa löytyy myös nintendo DS, pleikka 2:nen ja 3:nen
Sarjakuvia en hirveesti lue, olen enemmänkin kiinnostunu vanhoista sarjakuva aiheisista postikorteista, joita tulee keräiltyä ja läheteltyä ympäri maailmaa postcrossingin kautta.
Kauhuleffoja tykkään katsoa.
Hauska tosiaan lukea tätä ketjua, kun niin monesta tunnistaa itsensä! =D
Aina ois mukava saada uusia tyyppejä, joiden kanssa pääsis pelailemaan =)
Olen tosiaan 25-vuotias.
05.11.2013 18:17
1 / 1