Vapaa kuvaus

Jopas on aikaa kulunut, kun ensi kertaa avasin tämän sivuston. Tämä taisi olla nopein ja fiksuin uusiutuminen Suomi24:lla. Niin, minä sitten tykkään kovasti luonnossa samoilemisesta keväällä ja kesällä. Naisen kanssa myös talvisin, makuupussikin mukana kun on.. Paljon tarpeellisia pikalinkkejä, joista valita... Pidän hyvästä musiikista, en sen kummemmin erittele, koska kaikkihan kuuntelevat hyvää musaa, omasta, tai mielistelevän uuden kaverin mielestä. Olen myös sairastanut vesirokon lapsena, ja leikkinyt piilosta. En kuitenkaan silloin, kun sairastin vesirokon, leikkinyt piilostakaan, jos ei peiton alla olemista lasketa. Nykyään käyn töissä, ainakin pomoni mielestä. Minusta tuntuu kuitenkin, että vietän töissä suuren osan päivästäni, en sairasta vesirokkoa, saati leiki piilosta, pomonikaan kanssa, joka on naiseni, ellei peiton alla olemista lasketa.. Hyvää tätä vuotta, kaikille!

Aloituksia

71

Kommenttia

193

  1. Kiitti kauheesti taas

    teidän päivityksistä! Kyllä se kahvi maistuu minullekin ruokatauollakin...
    Maailman menoa
    6
    177
  2. Palmiaa..

    Kiitos paljon pakaste valmisruuista pojilleni päiväkodissa, jossa tuoreet ovat ehkä vihannekset/ salaatti. Kiitos myös v
    Kahvikeskustelut
    13
    172
  3. Mihin uimapukua tarvitaan?

    Useilla leirintäalueidenkaan saunoissa ei saa käyttää edes uimahousuja. eiköhän tänne olla alasti tultu, vaikkei alasti
    Maailman menoa
    5
    171
  4. Maastamuuttajat ovat

    peheyrityksiä, jotka eivät kuulu tänne Suomeen! Pakolaiskansa saaanee olla ja pysyä siellä missä tehdä lisää pakolaisia
    Maailman menoa
    17
    161
  5. Kukas nyt väistää

    miten ja missä. Kaikki työmatkaansa aloittavat autoilijat eivät varmaan ole vielä huomanneet varata aikaa tuonne pk-seud
    Yleistä liikenteestä
    2
    157
  6. Rakentavaa

    Kataiselta järjestää meille taas "neuvotteluillansa" uuden ehkä jopa nelivuotisen jallituksen Suomen vähävaraisemmille,
    Maailman menoa
    17
    143
  7. Raiskaaja matut invalisoidaan Suomen vankilassa

    Kannattaisi päättäjien poistaa Suomesta rikolliset matut. Nuo Oulunkin törkeät raiskaajat, vaikka heidät eristettäisiin
    Yhteiskunta
    0
    139
  8. Minä boikotoin kaikkea, uskonnosta terrorismiin,

    jotka lienevät se ja sama asia. Muuteki en syö, tai juo mitään, mikä ei ole vähintäänkin Suomessa tuotettua, mielellään
    Boikotit
    2
    137
  9. Avaruusalukset ovat

    määrättyjä tiettyyn kohteeseen osuvia EU:n lajitelmia laittetta, jotka kaikkien iloksi tutkivat meitä, jopa lähietäisyyd
    Maailman menoa
    0
    134
  10. Kuka keksikään syrjäitesyyden?

    Sitä minä illoiltani hain, ehkä mukavaa, politiikkaa sain. Kunhan tarpeeksi yrittänee, ehkä löydän puolueeni, joka teoi
    Maailman menoa
    3
    131
  11. Lohja on peräsuolen uudistus

    mitä tulee pakolaismäärään, tai tulvaan, johon me kaikki kohta hukumme "Thornin valtakaudella", joka voisi muuttaa sinn
    Maailman menoa
    2
    130
  12. Täydellisyyttä

    etsivät ovat usein aina ja kaikkialla oikeassa. Ihmetellään miksei kukaan soita vaikkapa "Bahhia" samalla kun orgasmit s
    Maailman menoa
    3
    120
  13. Pitäisikö uimahallissa

    olla, kuin munkki? Minä menen sinne ainakin uimaan ja kuntoilemaan. Toki ei voi välttyä naistenkaan katseilta, jotka eiv
    Maailman menoa
    0
    120
  14. A- luokka

    ja siirrä kelloasi, että olet ajoissa ja todella tunnin verran siellä K-marketissasi. Hyvää syksyä kaupassakin kävijöill
    Maailman menoa
    1
    116
  15. Vanha juttu tuo oma valuutta.

    Eihän se mikään Paavon keksintö ole, vai onko lukenut sen täältä? Sama se, mutta sehän on todettu näin viiripäisenä ääne
    Maailman menoa
    4
    114
  16. kokoomus on

    mitä on, mutta mitä sitten? Vaalit tulossa ja Perussuomalaiset ovat ansainneet paikkansa Suomi- yhteisössä kaikkineen, j
    Maailman menoa
    2
    114
  17. Kynttilätkin on

    kesitty, ja tämänkin läppärin voi ladata vaikka duunissa, ja romanttinen kynttilän valo antaa naiselle enemmän, kuin te
    Maailman menoa
    3
    113
  18. Kuka saa enää polttaa röökiä

    Kieltolaki ei toiminut silloin joskus. Miksi grillaus on sallittu, koska en voi sietää liharuokia, vaikka kala on maukas
    Yhteiskunta
    0
    109
  19. Omakotitalot ovat kierrettiviä

    Romaaneilta. Pelatkaa pesistä. Sitä Suomen kansallislajia, tai hankkikaa haulikko, jolla voinee "ketut" päästää päiviltä
    Maailman menoa
    4
    102
  20. Istuttakkaame maamme

    kukkia, kuten suomalaiset yleensä. Niistä löytyy se oma tuoksu ja kauneus, suomalaisittain istutettuna. Eikä puhuta epäs
    Perussuomalaiset
    0
    101