jariraita
![]()
Jopas on aikaa kulunut, kun ensi kertaa avasin tämän sivuston. Tämä taisi olla nopein ja fiksuin uusiutuminen Suomi24:lla. Niin, minä sitten tykkään kovasti luonnossa samoilemisesta keväällä ja kesällä. Naisen kanssa myös talvisin, makuupussikin mukana kun on.. Paljon tarpeellisia pikalinkkejä, joista valita... Pidän hyvästä musiikista, en sen kummemmin erittele, koska kaikkihan kuuntelevat hyvää musaa, omasta, tai mielistelevän uuden kaverin mielestä. Olen myös sairastanut vesirokon lapsena, ja leikkinyt piilosta. En kuitenkaan silloin, kun sairastin vesirokon, leikkinyt piilostakaan, jos ei peiton alla olemista lasketa. Nykyään käyn töissä, ainakin pomoni mielestä. Minusta tuntuu kuitenkin, että vietän töissä suuren osan päivästäni, en sairasta vesirokkoa, saati leiki piilosta, pomonikaan kanssa, joka on naiseni, ellei peiton alla olemista lasketa.. Hyvää tätä vuotta, kaikille!
Aloituksia
71
Kommenttia
193
Kiitti kauheesti taas
teidän päivityksistä! Kyllä se kahvi maistuu minullekin ruokatauollakin...6177Palmiaa..
Kiitos paljon pakaste valmisruuista pojilleni päiväkodissa, jossa tuoreet ovat ehkä vihannekset/ salaatti. Kiitos myös v13172Mihin uimapukua tarvitaan?
Useilla leirintäalueidenkaan saunoissa ei saa käyttää edes uimahousuja. eiköhän tänne olla alasti tultu, vaikkei alasti5171Maastamuuttajat ovat
peheyrityksiä, jotka eivät kuulu tänne Suomeen! Pakolaiskansa saaanee olla ja pysyä siellä missä tehdä lisää pakolaisia17161Kukas nyt väistää
miten ja missä. Kaikki työmatkaansa aloittavat autoilijat eivät varmaan ole vielä huomanneet varata aikaa tuonne pk-seud2157Rakentavaa
Kataiselta järjestää meille taas "neuvotteluillansa" uuden ehkä jopa nelivuotisen jallituksen Suomen vähävaraisemmille,17143Raiskaaja matut invalisoidaan Suomen vankilassa
Kannattaisi päättäjien poistaa Suomesta rikolliset matut. Nuo Oulunkin törkeät raiskaajat, vaikka heidät eristettäisiin0139Minä boikotoin kaikkea, uskonnosta terrorismiin,
jotka lienevät se ja sama asia. Muuteki en syö, tai juo mitään, mikä ei ole vähintäänkin Suomessa tuotettua, mielellään2137Avaruusalukset ovat
määrättyjä tiettyyn kohteeseen osuvia EU:n lajitelmia laittetta, jotka kaikkien iloksi tutkivat meitä, jopa lähietäisyyd0134Kuka keksikään syrjäitesyyden?
Sitä minä illoiltani hain, ehkä mukavaa, politiikkaa sain. Kunhan tarpeeksi yrittänee, ehkä löydän puolueeni, joka teoi3131Lohja on peräsuolen uudistus
mitä tulee pakolaismäärään, tai tulvaan, johon me kaikki kohta hukumme "Thornin valtakaudella", joka voisi muuttaa sinn2130Täydellisyyttä
etsivät ovat usein aina ja kaikkialla oikeassa. Ihmetellään miksei kukaan soita vaikkapa "Bahhia" samalla kun orgasmit s3120Pitäisikö uimahallissa
olla, kuin munkki? Minä menen sinne ainakin uimaan ja kuntoilemaan. Toki ei voi välttyä naistenkaan katseilta, jotka eiv0120A- luokka
ja siirrä kelloasi, että olet ajoissa ja todella tunnin verran siellä K-marketissasi. Hyvää syksyä kaupassakin kävijöill1116Vanha juttu tuo oma valuutta.
Eihän se mikään Paavon keksintö ole, vai onko lukenut sen täältä? Sama se, mutta sehän on todettu näin viiripäisenä ääne4114kokoomus on
mitä on, mutta mitä sitten? Vaalit tulossa ja Perussuomalaiset ovat ansainneet paikkansa Suomi- yhteisössä kaikkineen, j2114Kynttilätkin on
kesitty, ja tämänkin läppärin voi ladata vaikka duunissa, ja romanttinen kynttilän valo antaa naiselle enemmän, kuin te3113Kuka saa enää polttaa röökiä
Kieltolaki ei toiminut silloin joskus. Miksi grillaus on sallittu, koska en voi sietää liharuokia, vaikka kala on maukas0109Omakotitalot ovat kierrettiviä
Romaaneilta. Pelatkaa pesistä. Sitä Suomen kansallislajia, tai hankkikaa haulikko, jolla voinee "ketut" päästää päiviltä4102Istuttakkaame maamme
kukkia, kuten suomalaiset yleensä. Niistä löytyy se oma tuoksu ja kauneus, suomalaisittain istutettuna. Eikä puhuta epäs0101