Mihin uimapukua tarvitaan?

Useilla leirintäalueidenkaan saunoissa ei saa käyttää
edes uimahousuja. eiköhän tänne olla alasti tultu, vaikkei alasti mennäkään,
useinkaan.. Eihän uimahalliin tarvitse mennä, eikä kesällä stadikallekaan, jossa täytyy/saa peseytyä
ilman päällysvaatteita, ja sehän on luonnollista ja tärkeää muidenkin ihmisten kannalta..
Kannattaa muuten hankkia yhden istuttava sauna, jossa voit vaatteet päällä hikoilla..
terveisiä vaan sinne inhottavuudelle, ja jos haluat tuijotella tai vertailla itseäsi, niin siitähän tuo
onnistuu, muutenkin uimaharrastus on mukava juttu. En ainakaan minä sinne kyttäilemään mene,
vaan nauttimaan uimisesta ja saunomisestakin. hyvää kyttäily joulua sinne jonnekin...

5

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eteläsuomen

uimahalleissa.
      Ei saa uida,kuin haalarit päällä.

• uimapuku juttu läthti tuon yhden "hihlulin" toimesta liikkeelle, kun se on Jumalan
        ja niinpoispäin pilkkaa, että tosiaan pitäisi hänen mielestään olla epähygieeniset
        varustukset päällä uimahallissa, eli etsiköön sen oman saunansa, jos tämä suomalainen ei enään kelpaakaan!!

• Valopäää

Mihin vaatteita tarvitaan? Suomen kansa voisi kesällä kulkea joka ikinen ilman rihman kiertämää. ollaan kaikki luonnollisia vaan.

• tulee juuri

tehtyäkin kotioloissa sisällä ja pihalla. Kokonaan ilman turhia vaatteita. Useasti postinkinkin käyn hakemasta vaivautumattta pukemaan sitä varten.

• tulee juuri kirjoitti:

tehtyäkin kotioloissa sisällä ja pihalla. Kokonaan ilman turhia vaatteita. Useasti postinkinkin käyn hakemasta vaivautumattta pukemaan sitä varten.

Enhän minä tarkoittanut ettei naisilla uimabikineitä olisi, vaan että saunomassa
        yleensä ollaan ilman "sukeluspukua" ja pestään kaikessa rauhassa, nautitaan saunomisesta, siis
        uimahalleissakin.. Koti tai mökkisaunasta nautitaan miten kukin haluaa, ja ilman sitä
        Jumalan pilkkaa, kuten tuo eräs kirjoitti synneistä. Taitaa olla syntinen "pesä" siellä:))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      91
      1487
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1033
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      384
      877
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      156
      859
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      56
      733
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      727
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      668
    8. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      641
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      635
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      632
    Aihe