peheyrityksiä, jotka eivät kuulu tänne Suomeen! Pakolaiskansa saaanee olla ja pysyä siellä
missä tehdä lisää pakolaisia ja olkoon niin, sillä täällä ei heitä ahmetteja, vai pitäisikö ilmaista
ahmatteja kaivata. pitemminkin pitäisi kaiveta.. En ole rasisti enkä influenssi, mutta äänestän
edelleenkin Suomen kansanpuoluetta näin suomenkansalaisena ja stadilaisena...
Maastamuuttajat ovat
17
161
Vastaukset
- kiin nosta vaa
Suomen kansanpuoluetta!! Keitä ehdokkaita?
- Luu len..
Suomen Kansanpuolue oli liberaali keskiluokan edunvalvontapuolue, joka syntyi Kansallisen Edistyspuolueen maakunnallisten järjestöjen ja Itsenäinen Keskiluokka ry:n yhdistymisen tuloksena. Perustamiskokous pidettiin Laulumiesten ravintolassa Helsingissä lauantaina 3. helmikuuta 1951. Ensimmäinen puheenjohtaja oli metsäekonomian professori Eino A. Saari. Puolue oli toiminnassa vuosina 1951–1965.
- Simppeli68
Luu len.. kirjoitti:
Suomen Kansanpuolue oli liberaali keskiluokan edunvalvontapuolue, joka syntyi Kansallisen Edistyspuolueen maakunnallisten järjestöjen ja Itsenäinen Keskiluokka ry:n yhdistymisen tuloksena. Perustamiskokous pidettiin Laulumiesten ravintolassa Helsingissä lauantaina 3. helmikuuta 1951. Ensimmäinen puheenjohtaja oli metsäekonomian professori Eino A. Saari. Puolue oli toiminnassa vuosina 1951–1965.
kaiketi löydy?? En ehkä järkevä, linnanmäki mustanaamio, mutta oletin, että ymmärtänet
Perussuomalaisia ollaan, vai saako kaikkea julkaista, koska meiltä Suomi kansalaisilta on viety
"rättikin" oikeudet. Pyydäppä vaimosi, tai mene itse rätti päässä pankiin, ja vetoa uskonvapauteen
myös miehillä, että on riistämistä, jos ei saa olla oman uskonnon halitsija vaikka mekot korvissa... huumori ole mistään, edes Suomesta. Väännän siimasta, että
Perussuomalaisiahan me kaikki, lähes..? Valintahan on aina olemassa...- Ei ole tärkeätä
kuka on ehdokkaana koska puolueella on merkitystä. Katsokaa Kataista joka on aivoinvaliidina päässyt vvministeriksi ilman mitään pätevyyttä siihen, pätevyyttä asiakirjoja väärentämällä.
- ei mittäää
Simppeli68 kirjoitti:
kaiketi löydy?? En ehkä järkevä, linnanmäki mustanaamio, mutta oletin, että ymmärtänet
Perussuomalaisia ollaan, vai saako kaikkea julkaista, koska meiltä Suomi kansalaisilta on viety
"rättikin" oikeudet. Pyydäppä vaimosi, tai mene itse rätti päässä pankiin, ja vetoa uskonvapauteen
myös miehillä, että on riistämistä, jos ei saa olla oman uskonnon halitsija vaikka mekot korvissa...Sinulta ei kysytty mitään.
- Voi sinua...
Jartsa-70 kirjoitti:
huumori ole mistään, edes Suomesta. Väännän siimasta, että
Perussuomalaisiahan me kaikki, lähes..? Valintahan on aina olemassa...En luota typerysten huumorintajuun.
Sinut on punnittu ja kevyeksi havaittu. Todella typerä ei tyhmyyttään osaa peitellä, vaikka yrittäisikin.
Ota opiksesi: Älä kommentoi mitään, niin kukaan ei huomaa vammaasi. Ei ole tärkeätä kirjoitti:
kuka on ehdokkaana koska puolueella on merkitystä. Katsokaa Kataista joka on aivoinvaliidina päässyt vvministeriksi ilman mitään pätevyyttä siihen, pätevyyttä asiakirjoja väärentämällä.
on persläpi, joka saa sanoa mitä huvittaa, ja sekös huvittaa, koska kin on vielä
perussuomalaisten edellä ennen vaaleja, ja mikäs "hänet" poistaisi jutustelemisista?Voi sinua... kirjoitti:
En luota typerysten huumorintajuun.
Sinut on punnittu ja kevyeksi havaittu. Todella typerä ei tyhmyyttään osaa peitellä, vaikka yrittäisikin.
Ota opiksesi: Älä kommentoi mitään, niin kukaan ei huomaa vammaasi.pakoilemaan "vammaani" juuri lainkaan. Pääsetkö sinä? Et tiedä, uskoisin "painoarvoani"
saati huumoriuttani tai sen olemassa olosta, olkookin se mitätön. Toivon sinulla olevan
parempi, paljon., koska tyhmyydellä loistaminenkin luo joskus iloa, ainakin toisille, jopa
katkerillekin. Joten hymyile sinäkin, edes jollekin, vaikka minun tyhmille, vammaisille kir-
joitilleni ehkä "vaijennut hiljaisuus" on mitä sinun mielestäsi? huokaus, Kanada, Meteli...
Retoorinen kysymys...- Katainen ei
Jartsa-70 kirjoitti:
on persläpi, joka saa sanoa mitä huvittaa, ja sekös huvittaa, koska kin on vielä
perussuomalaisten edellä ennen vaaleja, ja mikäs "hänet" poistaisi jutustelemisista?koskaan ole ollut vakituisessa työssä ja parasta mitä Kokoomuksesta löytyi oli työtön opettaja jolla on hämäryyksiä asiakirjojen kanssa.
ei mittäää kirjoitti:
Sinulta ei kysytty mitään.
Eipä tarvitse äänestää, jos et halua, siis Perussuomalaisiakaan...
- vai mitä??
Jartsa-70 kirjoitti:
Eipä tarvitse äänestää, jos et halua, siis Perussuomalaisiakaan...
Niitä äänestän. Mutta tiedoksi: Maalaisliitosta(nyk.Keskusta) erosi Veikko Vennamo ja perusti puolueen SMP(Suomen maaseudun puolue) Se vaihtoi nimensä Perussuomaliseksi.
Ollaan täsmällisiä, niin ei tule turhia erimielisyyksiä. - :-))
Jartsa-70 kirjoitti:
pakoilemaan "vammaani" juuri lainkaan. Pääsetkö sinä? Et tiedä, uskoisin "painoarvoani"
saati huumoriuttani tai sen olemassa olosta, olkookin se mitätön. Toivon sinulla olevan
parempi, paljon., koska tyhmyydellä loistaminenkin luo joskus iloa, ainakin toisille, jopa
katkerillekin. Joten hymyile sinäkin, edes jollekin, vaikka minun tyhmille, vammaisille kir-
joitilleni ehkä "vaijennut hiljaisuus" on mitä sinun mielestäsi? huokaus, Kanada, Meteli...
Retoorinen kysymys...Antaa olla. Huomasin, että olet persu, joten otetaan takaisin.
Väärinymmärryksiä sattuu :-)) kirjoitti:
Antaa olla. Huomasin, että olet persu, joten otetaan takaisin.
Väärinymmärryksiä sattuuNiintähän saakin sattua, etenkin jos sattuu ei suomalaisille, vaan ei yllytys vaaliuurnillekaan!
vai mitä?? kirjoitti:
Niitä äänestän. Mutta tiedoksi: Maalaisliitosta(nyk.Keskusta) erosi Veikko Vennamo ja perusti puolueen SMP(Suomen maaseudun puolue) Se vaihtoi nimensä Perussuomaliseksi.
Ollaan täsmällisiä, niin ei tule turhia erimielisyyksiä.posti pekka, ei kiva, eikä nykypäivään verrannolinen puolueyhteisö. Ajat muuttuvat Veikkoa
kuitenkaan unohtamatta, joka sentään kannettiin pois eduskuntasalista silloin joskus,
vaikka niin pitäisi kantaa tästä maasta kokonaan useimpiakin värikkyyksiä... Tiedätte mitä
en tarkoita...
- Stadilaisena olet
varmaankin nähnyt mitä se maahanmuutto erityisesti afrikasta tuo tullessaan. Asun Oslossa ja täällä on yhtä helvettiä somalien kanssa.
on muutakin, kuin lohta ja öljyisä norjalaisia, ja vieläpä kyllästettynä pikipäillä. On sielläkin kestämistä
kaikkineen.. Jos minulla olisi valtaisa valta, niin vaihtaisitkos yhden somalin lumipalloon tai muuhun
sulavaan....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673