Maastamuuttajat ovat

peheyrityksiä, jotka eivät kuulu tänne Suomeen! Pakolaiskansa saaanee olla ja pysyä siellä
missä tehdä lisää pakolaisia ja olkoon niin, sillä täällä ei heitä ahmetteja, vai pitäisikö ilmaista
ahmatteja kaivata. pitemminkin pitäisi kaiveta.. En ole rasisti enkä influenssi, mutta äänestän
edelleenkin Suomen kansanpuoluetta näin suomenkansalaisena ja stadilaisena...

17

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiin nosta vaa

      Suomen kansanpuoluetta!! Keitä ehdokkaita?

      • Luu len..

        Suomen Kansanpuolue oli liberaali keskiluokan edunvalvontapuolue, joka syntyi Kansallisen Edistyspuolueen maakunnallisten järjestöjen ja Itsenäinen Keskiluokka ry:n yhdistymisen tuloksena. Perustamiskokous pidettiin Laulumiesten ravintolassa Helsingissä lauantaina 3. helmikuuta 1951. Ensimmäinen puheenjohtaja oli metsäekonomian professori Eino A. Saari. Puolue oli toiminnassa vuosina 1951–1965.


      • Simppeli68
        Luu len.. kirjoitti:

        Suomen Kansanpuolue oli liberaali keskiluokan edunvalvontapuolue, joka syntyi Kansallisen Edistyspuolueen maakunnallisten järjestöjen ja Itsenäinen Keskiluokka ry:n yhdistymisen tuloksena. Perustamiskokous pidettiin Laulumiesten ravintolassa Helsingissä lauantaina 3. helmikuuta 1951. Ensimmäinen puheenjohtaja oli metsäekonomian professori Eino A. Saari. Puolue oli toiminnassa vuosina 1951–1965.

        kaiketi löydy?? En ehkä järkevä, linnanmäki mustanaamio, mutta oletin, että ymmärtänet
        Perussuomalaisia ollaan, vai saako kaikkea julkaista, koska meiltä Suomi kansalaisilta on viety
        "rättikin" oikeudet. Pyydäppä vaimosi, tai mene itse rätti päässä pankiin, ja vetoa uskonvapauteen
        myös miehillä, että on riistämistä, jos ei saa olla oman uskonnon halitsija vaikka mekot korvissa...


      • huumori ole mistään, edes Suomesta. Väännän siimasta, että
        Perussuomalaisiahan me kaikki, lähes..? Valintahan on aina olemassa...


      • Ei ole tärkeätä

        kuka on ehdokkaana koska puolueella on merkitystä. Katsokaa Kataista joka on aivoinvaliidina päässyt vvministeriksi ilman mitään pätevyyttä siihen, pätevyyttä asiakirjoja väärentämällä.


      • ei mittäää
        Simppeli68 kirjoitti:

        kaiketi löydy?? En ehkä järkevä, linnanmäki mustanaamio, mutta oletin, että ymmärtänet
        Perussuomalaisia ollaan, vai saako kaikkea julkaista, koska meiltä Suomi kansalaisilta on viety
        "rättikin" oikeudet. Pyydäppä vaimosi, tai mene itse rätti päässä pankiin, ja vetoa uskonvapauteen
        myös miehillä, että on riistämistä, jos ei saa olla oman uskonnon halitsija vaikka mekot korvissa...

        Sinulta ei kysytty mitään.


      • Voi sinua...
        Jartsa-70 kirjoitti:

        huumori ole mistään, edes Suomesta. Väännän siimasta, että
        Perussuomalaisiahan me kaikki, lähes..? Valintahan on aina olemassa...

        En luota typerysten huumorintajuun.

        Sinut on punnittu ja kevyeksi havaittu. Todella typerä ei tyhmyyttään osaa peitellä, vaikka yrittäisikin.

        Ota opiksesi: Älä kommentoi mitään, niin kukaan ei huomaa vammaasi.


      • Ei ole tärkeätä kirjoitti:

        kuka on ehdokkaana koska puolueella on merkitystä. Katsokaa Kataista joka on aivoinvaliidina päässyt vvministeriksi ilman mitään pätevyyttä siihen, pätevyyttä asiakirjoja väärentämällä.

        on persläpi, joka saa sanoa mitä huvittaa, ja sekös huvittaa, koska kin on vielä
        perussuomalaisten edellä ennen vaaleja, ja mikäs "hänet" poistaisi jutustelemisista?


      • Voi sinua... kirjoitti:

        En luota typerysten huumorintajuun.

        Sinut on punnittu ja kevyeksi havaittu. Todella typerä ei tyhmyyttään osaa peitellä, vaikka yrittäisikin.

        Ota opiksesi: Älä kommentoi mitään, niin kukaan ei huomaa vammaasi.

        pakoilemaan "vammaani" juuri lainkaan. Pääsetkö sinä? Et tiedä, uskoisin "painoarvoani"
        saati huumoriuttani tai sen olemassa olosta, olkookin se mitätön. Toivon sinulla olevan
        parempi, paljon., koska tyhmyydellä loistaminenkin luo joskus iloa, ainakin toisille, jopa
        katkerillekin. Joten hymyile sinäkin, edes jollekin, vaikka minun tyhmille, vammaisille kir-
        joitilleni ehkä "vaijennut hiljaisuus" on mitä sinun mielestäsi? huokaus, Kanada, Meteli...
        Retoorinen kysymys...


      • Katainen ei
        Jartsa-70 kirjoitti:

        on persläpi, joka saa sanoa mitä huvittaa, ja sekös huvittaa, koska kin on vielä
        perussuomalaisten edellä ennen vaaleja, ja mikäs "hänet" poistaisi jutustelemisista?

        koskaan ole ollut vakituisessa työssä ja parasta mitä Kokoomuksesta löytyi oli työtön opettaja jolla on hämäryyksiä asiakirjojen kanssa.


      • ei mittäää kirjoitti:

        Sinulta ei kysytty mitään.

        Eipä tarvitse äänestää, jos et halua, siis Perussuomalaisiakaan...


      • vai mitä??
        Jartsa-70 kirjoitti:

        Eipä tarvitse äänestää, jos et halua, siis Perussuomalaisiakaan...

        Niitä äänestän. Mutta tiedoksi: Maalaisliitosta(nyk.Keskusta) erosi Veikko Vennamo ja perusti puolueen SMP(Suomen maaseudun puolue) Se vaihtoi nimensä Perussuomaliseksi.
        Ollaan täsmällisiä, niin ei tule turhia erimielisyyksiä.


      • :-))
        Jartsa-70 kirjoitti:

        pakoilemaan "vammaani" juuri lainkaan. Pääsetkö sinä? Et tiedä, uskoisin "painoarvoani"
        saati huumoriuttani tai sen olemassa olosta, olkookin se mitätön. Toivon sinulla olevan
        parempi, paljon., koska tyhmyydellä loistaminenkin luo joskus iloa, ainakin toisille, jopa
        katkerillekin. Joten hymyile sinäkin, edes jollekin, vaikka minun tyhmille, vammaisille kir-
        joitilleni ehkä "vaijennut hiljaisuus" on mitä sinun mielestäsi? huokaus, Kanada, Meteli...
        Retoorinen kysymys...

        Antaa olla. Huomasin, että olet persu, joten otetaan takaisin.

        Väärinymmärryksiä sattuu


      • :-)) kirjoitti:

        Antaa olla. Huomasin, että olet persu, joten otetaan takaisin.

        Väärinymmärryksiä sattuu

        Niintähän saakin sattua, etenkin jos sattuu ei suomalaisille, vaan ei yllytys vaaliuurnillekaan!


      • vai mitä?? kirjoitti:

        Niitä äänestän. Mutta tiedoksi: Maalaisliitosta(nyk.Keskusta) erosi Veikko Vennamo ja perusti puolueen SMP(Suomen maaseudun puolue) Se vaihtoi nimensä Perussuomaliseksi.
        Ollaan täsmällisiä, niin ei tule turhia erimielisyyksiä.

        posti pekka, ei kiva, eikä nykypäivään verrannolinen puolueyhteisö. Ajat muuttuvat Veikkoa
        kuitenkaan unohtamatta, joka sentään kannettiin pois eduskuntasalista silloin joskus,
        vaikka niin pitäisi kantaa tästä maasta kokonaan useimpiakin värikkyyksiä... Tiedätte mitä
        en tarkoita...


    • Stadilaisena olet

      varmaankin nähnyt mitä se maahanmuutto erityisesti afrikasta tuo tullessaan. Asun Oslossa ja täällä on yhtä helvettiä somalien kanssa.

      • on muutakin, kuin lohta ja öljyisä norjalaisia, ja vieläpä kyllästettynä pikipäillä. On sielläkin kestämistä
        kaikkineen.. Jos minulla olisi valtaisa valta, niin vaihtaisitkos yhden somalin lumipalloon tai muuhun
        sulavaan....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe