Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

294

  1. Lähde ihan fiilispohjalta vaan nätiste vähän kyselee ,ei se niin noloa ole,jos näet jo,että tyttö on ujo:)
  2. Hyväksikäyttöä!!
  3. Mulle annettin levozinia psykiatrisella ja menin siitä tosi sekaisin ja se oli hirveää,tuntui että kuolen.Silloin papereihini merkittinn,että levozin ei sovi minulle.Myöhemmin,kun luin paperini,näin tämän tiedon lapulle kirjoitettuna,että ei sovi lainkaan minulle.
    Myöhemmin taas osastolla lääkäri halusi antaa minulle levozinia nukkumattomuuteen,mutta sanoin,että lääke ei sovi minulle.Sitten lääkäri sanoi,että kokeiltaisiinko sitten tätä Nozinania ja suostuin sitten kokeilemaan.Sitten sain Nozinania ja siitä se alkoi sama psykoottinen trippi ja olin varma,että minulle oli annettu Leponexia ja kiljuin hoitajille,että te annoitte minulle Levozinia,että minä ehkä kuolen nyt ja se on teidän syy vitun huijarit jne.Sitten seuraavana päivänä yksi ihana naishoitaja sanoi minulle tupakalla,että otit sitten sitä levozinia ,johon olin että eikun Nozinania ,johon hoitaja tokaisi,että sama lääke.Voi jumalauta miten lapsellista,että psykiatri antaa samaa ainetta sisältävää lääkettä,kun potilas kertoo,että se lääke ei sovi hänelle.Ihan aikuinen naislääkäri!!Minähän se menin pitkin seiniä sen lääkkeen kanssa ja muistan yhä sen hengityslamakooman,kun makasin sängyssä melkein koomassa ja tuntui,että tukehdun ja keskityin vaan elossa ja hereillä pysymiseen,jotta en kuole.Evääkään en voinut liikuttaa,mutta tietoisena halusin pysyä,koska tajusin,että hengitys saattaa lakata koomassa.

    Myöhemminkin minulle yritettiin väkisin antaa Levozinia.Niitä papereitahan ei lue ketään ja psyk potilaan sanaa ei usko kukaan.Lisäksi melkein joka päivä lääkkeet on jaettu väärin.Jollain potilaalla on kipossaan väärät lääkket.Mitään ilmoitusta näistä ei siis tehdä,vaan hoitajat ilmeisesti antavat itselleen kaiken anteeksi,mitäs siitä jos potilas kuolee ja jos kuolee niin helppo olisi selittää kuolema jotenkin muuten.
    Enpä ihmettelisi vaikka siellä raiskattaisiinkin potilaita ja lääkjittäisiin sen jälkeen hiljaisiksi ja unohtamaan asioita.Levozin on kyllä melkoinen koomalääke ainakin mulle!!
  4. BITE ME