Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

294

  1. Erittäin+asiallinen+ja+kuvaava+kirjoitus+.Tuntui+hyvältä+lukea+kirjoitus,jonka+itsekin+olisin+halunnut+kirjoittaa,mutta+en+ole+osannut.Juuri+näin+ajattelen+kuitenkin+eli+kiitos+paljon,kun+toit+ajatukseni+sanoiksi+!!
  2. Haluisina+auttaa
  3. Olen+yrittänyt+laittaa+palautelomaketta+ja+lisäksi+ilmiantoja+ja+esittänyt+pyynnön,että+viestiketju+poistettaisiin.Viestiketju+loukkaa+lähinnä+itseäni,mutta+jotkut+muutkin+ovat+ilmeisesti+kokeneet+tulleensa+loukatuksi+.+Aikaisemmin+on+kyllä+kestänyt+useita+päiviä,että+pyyntöäni+poistaa+tekstiä+käsitellään.Haluan+vain+sanoa,että+luin+koko+viestiketjun+alusta+loppuun+asti+ja+alkupuolen+tekstit+vuodelta+2013,no+ne+olen+kirjoitanut+lähinnä+siksi,että+mielestäni+näitä+asioita+pitää+saada+käsitellä.Nämä+nyt+kännissä+kirjoittamani+jutut+ovat+tasoltaan+aika+makaabereja+ja+häpeän+syvästi,että+olen+avautunut+kertomaan+kokemuksistani.Joku+tuntuu+olevan+sitä+mieltä,että+kaikki+nauravat+minua,mutta+sehän+ei+siis+ole+mitään+minulle+uutta+se+pilkkaaminen.Pyydän+poistamaan+viestit+myös+siksi,että+jos+joku+tunnistaa+itsensä+tai+jos+esim.+joku+läheiseni+tunnistaa+minut+ja+kokee+häpeää+tai+muita+ikäviä+tunteita.Itse+aina+silloin+tällöin+traumatisoituneena+päädyn+kännissä+örveltämään+tänne+suomi24n+keskustelupalstalle.Olen+kyllä+kuullut+sanottavan,että+ei+kukaan+ota+tosissaan+mitään+mitä+suomi24ssä+lukee+eikä+kukaan+järkevä+ihminen+lue+edes+suomi24ääNiin+tai+näin,niin+kyllä+hävettää.+Häpeän+ja+arvottomuuden+tunteet+vievät+kaiken+keskittymiskykyni--näin+luki+joskus+terapeutin+minusta+kirjoittamassa+lausunnossa.Syvät+häpeän+ja+arvottomuuden+tunteet.Ylläpito+kiltti,ota+tämä+viestiketju+pois+ennen+kuin+pakahdun+häpeästä,please?????Olen+tosissani!!
  4. Niinpä+tiedänkin.