Vapaa kuvaus

"Sinulla on oikeus olla oma itsesi. Voit olla oma itsesi ainoastaan tekemällä parhaasi. Kun et tee parastasi, et voi olla oma itsesi. Tätä totuuden siementä sinun kannattaa ravita mielessäsi. Et tarvitse kirjaviisautta tai hienoja filosofisia käsitteitä. Et tarvitse muiden hyväksyntää. Ilmaiset omaa jumalallisuuttasi elämällä ja rakastamalla itseäsi ja muita."
- Don Miguel Ruiz, tolteekki-mestari

Aloituksia

48

Kommenttia

1202

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Ei,+vaan+tällä+palstalla+haukutaan+kaikkia+musliminaisia+kollektiivisesti+kaapunaisiksi+ja+hälmöiksi.Aivan+kuin+te+tietäisitten+miten+kaikki+musliminaiset+pukeutuu+;)Se+jos+pakotetaan+pukeutumaan+kaapuun,+on+tietenkin+naisen+alistusta.Mutta+useimmat+kaapuun+pukeutuneet+naiset+tekee+sen+oma-aloitteisesti,+olman,+että+heitä+kukaan+pakottaa.Arabimaissa+apaikka+apaikoin,+etenkin+maaseudulla+se+on+tavallista,+että+nainen+pukeutuu+pitkään+hameeseen+ja+huiviin.Se,+että+useimmat+käännynnäiset+naiset+tekee+samoin+esim.+Suomessa.+on+vapaa-ehtoine+teko+heiltä,+he+luulee,+että+musliminaisen+tulee+pukeutua+arainaisten+vanhoilliseen+aatetukseen.Se+ei+ole+uskonnosta+lähtöisin+tuo+kaapuun+pukeutuminenkaan.Se+on+niitten+naisten+oma+tahto.Kaikki+kaapuun,+siis+tarkoitat+kai+niqabiin+pukeutuvia+naisia,+pieni+osa+heistä+on+terroristeja+ja+tai+isis-naisia.Joku+isis-nainen+ehkä+tappaa+toisia+naisia,+mutta+se+ei+ole+sama+kuin,+että+kaikki+kaapunaiset+tappaa+muita.Sinulla+ei+ole+haluja+suojella+kaapunaisia+tai+muitakaan+musliminaisia.Sinulla+on+vain+halut+yrittää+alistaa+naisia+tahtoosi+:)Jos+olisi+halut+suojella+kaapunaisia,+et+kutsuisi+heitä+kaapunaisiksi.Minä+en+vihaa+suomalaisia.En+myöskään+asu+suomalaisten+keskuudessa.Asun+etupäässä+ruotsalaisten+keskuudessa.Ruotsi+on+kotimaani+ollut+jo+monien+vuosikymmenien+ajan.+Suomeen+en+muuta+koskaan.Kaikki+pelastuu+jotka+palvelevat+Jumalaa+ja+muita+ihmisiä.Olemalla+ystävällinen+ja+auttavainen++ihmisiä+kohtaan+on+yksi+asia+mikä+on+Jumalalle+mieluisaa.Täytyy+tehdä+hyvää+maailmassa.Sekä+muslimi+ja+kristitty+tuohon+pystyy+jos+haluaa,+se+onkin+sitten+eri+asia+pystyykö.Sinä+et+pysty+vielä,+kun+haluat+alistaa+musliminaisia+a+puhut+heistä+kaapunaisina+;)Tuollainen+on+kaukana+kristillisyydestä.
  2. Se+on+totta,+että+meitä+musliminaisia+ei+kuunnella+länsimaissakaan+vaikka+kysymyksessä+olemme+esim.+me.Muukalaisvihamieliset+politiikot+ja+osa+kansasta+yrittää+alistaa+musliminaisia+tahtoonsa.Kyseessää+ei+ole+ainoastaan+huivi.Kyseessä+on+kaikki+pa**a+mitä+musliminaiset+saavat+osakseen+verkossa+muilta+kirjoittajilta.Alistamisen+tarve+on+suuri+muslimeja+vihaavilla.He+hekumoitten+syyttää+muslimimiehiä+naisten+alistamisesta.'Mutta+niinhän+se+on,+että+he+tunnistaa+itsensä+noista+muslimimiehistä+joita+syyttävät.+ovat+itse+samanlaisia+naisten+alistajia.
  3. Kirjoitit:"Seijaaah..Edustat+vain+sitä,mkä+ei+kuulu+tänne.+Ihmisenä+olet+varmaan+ihan+hyvä.On+minullakin+muslimi+kavereita,mutta+he+asuvat+kotimaissaan+ja+hyvä+niin.En+halua+Islamia+meidän+Kristittyyn+Suomeen,+meillä+on+hyvä+olla+ilman+Islamia.Miksi+näin,koska+tiedän+Islamin+varmasti+todella+hyvin+ex-sotilaana.Olemme+erillaisia+ja+rauha+säilyy+jos+Islam+ei+PESIYDY+Suomeen.Näet+mitä+Ruotsi+on+,Islam+teki+sen..Maa+kaaoksessa..prkl.."----------------------------------------Minä+olen+tavallani+aina+kuulunut+Ruotsiin+ja+hieman+sinne+Suomeenkin.+Olen+Suomessa+syntynyt+mutta+asunut+melkein+koko+ikäni+Ruotsissa+ja+tänne+minä+kuulun.Minulla+ei+ole+mitään+hätää+Ruotsissa.Kaikki+kohtelee+minua+hyvin.+Jotta+olen+todellakin+onnellinen,+että+asun+täällä.Minulla+on+tuttavia+täällä,+kaiken+maalaisia,+ruotsalaisia+tuttavia+taitaa+olla+kaikkein+eniten.Suomalaisia+tuttuja+on+jäljellä+enää+ainoastaan+vain+yksi.Kukaan+ei+soimaa+minua+Ruotsissa+kun+sanon,+että+olen+muslimi,+sillä+minut+näkevät+ja+minut+tuntevat+tietää+millainen+ole,+se+näkyy+minusta+ja+se+kuuluu+puheistani,+minua+kunnioitetaan+täällä.+Teen+hyvää+työtä+näin+vanhempanakin,+len+mukana+yhteiskunassa,+avustan+hädässä+olijoita.Minulla+on+myös+kristittyjä+tuttavia+ja+muunkin+uskoisia,+olen+kansainvälinen+ihminen.Jotta+kuka+minusta+huonoa+tykkäisi?Ehkä+vain+te+suomalaiset+verkossa+mölyävät+tyypit,+ei+kukaan+muu+;)Minun+asiani+on+hyvin,+oletettavasti+paljon+paremmin+kuin+sinun+jonka+täytyy+verkossa+haukkua+naista.+Antaako+se+jonkinlaista+nautintoa+sinulle+kun+yrität+alistaa+minua+kuvitelmiisi+minusta?
  4. Kirjoitit:"Kerroppa+perhe-elämästä+ja+arjen+toimistasaatko+käydä+salilla+missä+miehiä,saatko+tanssia+toisten+miesten+kanssa+jnesuomalaisuus"----------------------------------------Minun+ja+perheeni+arki+toimii+ruotsalaiseen+tapaan.Minulla+on+oma+vapaus.Nuorempana+kävin+töissä+ja+minulla+on+hyvä+koulutus+ja+hyvä+ammatti+ja+olin+korkeapalkkainen+ja+toimi+poliittisesti+jonkun+verran+ja+olin+mukana+palkkaneuvotteluissa,+siis+olin+mukana+päättämässä+muitten+palkoista+ja+alaiseni,+he+joille+palkkaa+neuvottelin+työnantajan+kanssa,+he+luotti+minuun+:)Nyt+en+enää+käy+töissä.Nautin+vapaudestani.+Seuraavan+olen+kertonut+täällä+aikaisemminkin.......pukeudun+ruotsalaisittain,+en+erotutu+katukuvasta+millään+tavalla.Partnerini+ei+minua+määräile+ja+minä+en+määräile+häntä.+Jos+on+asiaa,+niin+osaamme+neuvotella+toistemme+kanssa+asioista+niin,+että+kumpikin+on+tyytyväinen+tulokseen+:)Lapseni+on+jo+aikuisia.+Lapseni+on+myös+kouluja+käyneitä+ja+hyväpalkkaisia.+Vietän+normaalia+ruotsalaista+elämää+vaikka+muslimi+olenkin.---------------------------Se+on+harhakuvaa,+että+kaikki+muliminaiset+olisi+alistettuja+ja+kaapupukuisia+;)Se+on+se+sinun+ja+kumppaniesi+harhakuva+musliminaisista+ja+halat+minun+olevan+sellainen.Luulen,+että+et+hyväksy+ruotsalaisuuttani,+sehän+on+tietenkin+vaikea+asia+sinulle+kun+kaadan+kuvitelmasi+noin+vain+:)Luulisin,+että+olen+vapaampi+mitä+sinä.------------------------------------------Olen+tyytyväinen+elämääni.Tioetenkin+uskon+Jumalaan,+Luojaan+ja+yritän+olla+suvaitsevainen+ja+yritän+kohdella+kaikkia+hyvin,+se+kuuluu+uskooni+palvella+muita+ihmisiä+ja+Jumalaa.Teen+nykyään+paljon+hyväntekeväisyystyötä,+monella+eri+tavalla,+aika+kuluu+hyvin+ja+mieli+tulee+hyväksi+kun+tietää,+että+on+tehnyt+hyvää+muille+ja+auttanut.------------------------------------------