Vapaa kuvaus

"Sinulla on oikeus olla oma itsesi. Voit olla oma itsesi ainoastaan tekemällä parhaasi. Kun et tee parastasi, et voi olla oma itsesi. Tätä totuuden siementä sinun kannattaa ravita mielessäsi. Et tarvitse kirjaviisautta tai hienoja filosofisia käsitteitä. Et tarvitse muiden hyväksyntää. Ilmaiset omaa jumalallisuuttasi elämällä ja rakastamalla itseäsi ja muita."
- Don Miguel Ruiz, tolteekki-mestari

Aloituksia

48

Kommenttia

1202

  1. Ruotsissa on hyvä elää ja olla

    Ruotsissa on hyvä elää ja olla. Tänne me Suomesta aikoinamme muutimme ja tänne useimmat meistä on jääneet. Kun täällä ed
    Ruotsinsuomalaiset
    55
    1772
  2. Tukholman alueella coronaan kuolleet

    Pieni oikaisu palstalla liikkuviin huhuihin, että Ruotsissa mukamas olisi noin puolet coronaan kuolleista olleet somajej
    Maahanmuutto
    85
    553
  3. "Pakolaisuuden kanssa ei olisi ongelmia ilman rasismia"

    Pakolaisten kanssa ei olisi probleemia, probleemeja jotka on subjektiivisia, sillä tavalla, että rasisti näkee pakolaise
    Maahanmuutto
    125
    541
  4. Jengirikollisuus

    Mitä mielipiteitä muilla ruotsinsuomalaisilla on nykypäivän jengirikollisuuteen? Politiikot ei oikein tiedä mitä tehdä.
    Ruotsinsuomalaiset
    25
    352
  5. Suomalaiset yleensä saa hyvän kohtelun Ruotsissa

    Suomalaisia kohdellaan aika hyvin täällä Ruotsissa. Sehän riippuu myös paljon siitä kuinka käyttäytyy itse. Puhu papata
    Ruotsinsuomalaiset
    6
    313
  6. Hej alla ni sk. sverigefinnar

    Jos vastaa, voi vastata sekä suomeksi ja ruotsiksi, miten parhaalta tuntuu :) Kirjoitin ruotsiksi, koska Ruotsisa asumme
    Ruotsinsuomalaiset
    10
    289
  7. Negatiivinen näkemys muslimipakolaisista johtuu islamofobiasta, vihasta ja pelosta

    Jos esiintyy paljon negatiivistä näkemystä muslimipakolaisista, tai yleensä muslimitaustaisista ja tai Islamista, niin u
    Maahanmuutto
    163
    173
  8. Tunne-elämä

    Sisimpäsi kertoo, kertoo tunteistani, tunteista keveistä, syvistä, iloisista, surullisista. Tunnen iloa sydämessäni, sy
    Runot
    6
    138
  9. Sää

    Sadepisarat ropisee ikkunaan, taivaallaa tummat pilvet kiitää, kiitää eteenpäin kovaa vauhtia. Sateen ääni, hypnoottist
    Runot
    4
    131
  10. Ajatuksia

    Minä olen minä, minä vain, olen minä enkä kukaan muu. Miksi en saisi olla minä? Miksi minun täytyisi olla joku muu? En
    Runot
    2
    130
  11. Kohota suvaitsevaisuutta Suomessa

    Eurooppa kaipaa suvaitsevaisuutta, rakkautta, rauhaa, kaikkien samanarvoisuutta. Pois homo-viha, pois Islam-viha, pois
    Rasismi
    31
    124
  12. Naisten alistajat

    Länsimaiset nuoret naisten alistajat puhuu suurisuisesti kuinka muslimimiehet alistaa naisia. Länsimainen naisten alist
    Maahanmuutto
    36
    106
  13. Sielu kaipaa hiljaisuuta

    Sielu kaipaa hiljaisuutta, yön hiljaisuutta. Hiljaisuus rauhallista on, rauhallisuus tuo harmoniaa, harmoniaa elämään. H
    Runot
    1
    98
  14. Lycklig (onnellinen)

    Glad, lycklig, nöjd... en ny dag... en tyst lördagmorgon... Mår som en prinsessa... hela jag ler och skrattar... Vilken
    Runot
    6
    83
  15. Pääministeri Sipilä: Hallitus muuttaa äärijärje...

    Sipilä sanoo, että hallitus aikoo katsoa lakeja ja muuttaa äärijärjestöjä koskevia lakeja ja sanoo myös, että Suomen pol
    Maailman menoa
    5
    83
  16. Suomalainen maahanmuuttaja Ruotsissa

    Vuosikymmeniä sitten muutti paljon suomalaisia Ruotsiin paremman elämän perässä. Minä olen yksi heistä :) Siihen aikaan
    Maahanmuutto
    23
    74
  17. Useat vetää kaikki muslimit saman kamman läpi

    Muslimeja ja muslimitaustaisia on monenlaisia. Useat vetää kaikki muslimit saman kamman läpi, olettaen kaikkien olevan s
    Maahanmuutto
    17
    64
  18. Micromat

    Har ni lagat mat i micron någon gång? Alltså lagat från färska varor? Min spis gick sönder och var några dagar utan. Mi
    Öppet forum
    5
    63
  19. Outo talvi

    Lunta lunta lunta paljon lunta lumipyryjä kova tuuli ulissut on. Kylmää, niin kylmää, kuningas Bore vallassa, kylmin jäi
    Runot
    0
    63
  20. Rakas Alaska :)

    Alaska, oh Alaska, sinä suuri ja kylmä maa, oh Alaska Alaska, sinusta haaveilen, sinua ihannoin, sinusta uneksin, s
    Runot
    1
    57