Vapaa kuvaus

"Sinulla on oikeus olla oma itsesi. Voit olla oma itsesi ainoastaan tekemällä parhaasi. Kun et tee parastasi, et voi olla oma itsesi. Tätä totuuden siementä sinun kannattaa ravita mielessäsi. Et tarvitse kirjaviisautta tai hienoja filosofisia käsitteitä. Et tarvitse muiden hyväksyntää. Ilmaiset omaa jumalallisuuttasi elämällä ja rakastamalla itseäsi ja muita."
- Don Miguel Ruiz, tolteekki-mestari

Aloituksia

48

Kommenttia

1206

1. Poikaset+ihannoin+sotaa+ja+muslimien+jahataamaista+ja+tappamista.Sairasta+mielikuvitusta+tuollainen+vihamielisyys+ja+lapsellisuus.Vintti+humisee+tyhjyyttä+:)Ei+edes+lnuoret+lapset+puhu+noin+tyhmästi.
  2. Ruotsissa+media+kirjoittaa+rikoksista.Joskus+kirjoittavat+rikollisen+etnisyydenkin,+mutta+useimmiten+eivät,+sillä+etnisyydellä+ei+ole+mitään+tekemistä+asian+kanssa.Rikollinen+kuin+rikollinen,+oli+minkä+maalainen+tahansa.Ruotsissa+ei+enää+haluta+kaiuttaa+etnisyyksiä,+sillä+sellainen+tekee+juuri+teistä+poikasista+huutavia+ja+rääkyviä,+sellainen+aiheutaa+sen,+että+muukalaisvihamieliset+ja+nuoret+huutajat+ei+näe+enää+muita+rikollisia+kuin+vain+maahanmkuuttajarikollisia.Aikaisemmin,+kauan+sitten,+kirjoitti+Ruotsin+media+aina+minkä+maalainen+rikollinen+oli.Siihen+aikaan++lehdet+kirjoitti+melkein+joka+päivä,+että+"en+finne+igen".Oli+esillä+suomalaisten+tekemiä+rikoksia+melkein+joka+päivä.Suomi+ehdotti,+että+Ruotsi+lopettaisi+kertomasta+etnisyyttä,+sillä+se+aiheutti+hakaluuksia+suomalaisille+Ruotsissa,+ruotsinsuomalaiset+sai+huonon+maineen+ja+se+hankaluutti+muun+muassa+heidän+työelämää.Ruotsi+suostui+Suomen+pyyntöön.Sen+jälkeen+se+on+ollut+harvinaista,+että+etnisyys+esillä+mediassa.+Joissakin+vakavimmissa+tapauksissa+on+kyllä+nytkin+etnisyys+esillä.Suomalaisetkin+tekee+rikoksia+Ruotsissa+edelleenkin,+ihan+samalla+tavalla+kuin+muutkin.Älkää+unohtako+tätä+ja+älkää+kuvitelko,+että+suomalaiset+on+eliittikansaa+joista+kukaan+ei+enää+tee+rikoksia+Suomessa+ja+ulkomailla.Rasistit+haluaa+tietää+rikollisten+etnisyyden.Mutta+jos+esikeiksi+rasisteille+ja+poikasille+kertoo+suomalaisen+tekemästä+rikoksesta+ulkomailla,+niin+poikaset+alkaa+puolustella+suomalaista+kailella+tavalla+:)Mitä+tulee+MV+lehteenne,+ei+kannata+uskoa+kaikkeen+mitä+siellä+lukee,+lehti+valehtelee+koko+ajan+asioista,+rasistinen+vihanlietsoja+lehti.kaikkea+kakkaa+te+poikaset+luette.Ei+ihme,+että+tietonne+on+vajaavaista+kun+tuollaista+kakkaa+luette.
  3. Minä+olen+muslimi,+mutta+vierailen+hyvin+harvoin+tällä+palstalla.+Olen+nykyaikainen+muslimi,+pukeudun+länsimaalaisittain+niin+kuin+muukin+väestö.+Minä+en+näytä+muille+mikä+olen.+Uskoni+on+sisäistä+uskoa,+uskon+Jumalaan+ja+haluan+olla+auttavainen.+Harjoitan+uskontoani+yksityisesti.+Puolustan+aina+Islamia+ja+muslimeja+tarvittaessa,+silloin+kun+islamofobiset+ja+muut+vihaajat+heittää+lokaa+Islamin+ja+muslimien+päälle.Minulle+islamilainen+Suomi+on+utopiaa,+siksi+en+aio+edes+yrittää+vastata+kysymykseesi+islamilaisesta+Suomesta+:)En+kaipaa+elämää+jossain+islamilaisessa+valtiossa.+Elän+hyvää+elämää+täällä+pohjolassa+ja+nautin+ja+arvostan+vapaata+elämää+täällä.Mitä+tulee+islamilaisiin+valtioihin,+se+taitaa+olla+harva+valtio+jotka+on+todellakin+islamilaisia.Herää+siis+kysymys,+että+mitä+tarkoitat+sanalla,+islamilainen?Tarkoitatko+valtiota+jossa+on+sharialakeja+ja+kansan+pitäisi+elää+määrättyjen+uskonnollisten+lakejen+mukaisesti,+kuten+esim.+Saidiarabiassa?Saudiarabiassa+vallitsee+wahhabism,+eräs+suuntaus+Islamista.Muissa+maissa+taitaa+etupäässä+vallita+maalliset+lait+eniten+ja+kansa+elää+elämäänsä+ja+hallitsijat+hallitsee+maitaan+maallisin++lakien+kanssa.Minusta+se,+että+maassa+asuu+etupäässä+muslimeja,+ei+automaattisesti+tee+valtiosta+islamilaista+jos+kerran+ei+uskonnollisia+lakeja+valtioissa+käytetä.Sama+pätee+kristillisiin+valtioihin,+Kristinuskolla+ei+hallita+mitään+maata.Tämä+on+minun+mielipide+ja+muilla+saa+tietenkin+olla+omat+mielipiteet+tästä.Joten+minä+en+havittele+islamilaista+valtiota.+Minulle+riittää+sisäinen+usko+ja,+että+saan+elää+omaa+elämääni+ilman,+että+muut+siihen+puuttuu+määräillen+uskontonsa+takia.Jokainen+eläkööt+elämäänsä+ja+antakaamme+kaikkien+muitten+myös+elää+elämäänsä.+Hyvä+näin.Pahoittelen,+että+en+viitsi+mukaan+ajatusleikkiisi+islamilaisesta+Suomesta+:)
  4. Vastustaminen+on+eri+asia.Vihaaminen+ei+ole+vastustamista+etenkään+kun+valehtelee+ja+ei+tiedä+mistä+puhuu.Monalla+myös+se+tyhjä+vintti+näköjään+kumisee+tyhjyyttä,+ulosanti+on+sen+näköistä.