sillä erolla, että seija on islamiin kääntynyt, luultavasti miehensä tähden. Ja jos en väärin muista niin hän kävi aiemmin kovaa sotaa Tiede-lehden keskusteluosiossa islamin puolesta.
Nyt ovat molemmat ulkosuomalaiset sitten päätyneet tällaiselle B-foorumille, jossa koittavat päteä. Aika säälittävää.
Sekä "MG että "Seija" ovat molemmat ulkosuomalaisia
52
91
Vastaukset
Siellä se mennä myllää, neitietsivä. Minä olen monta kertaa toppuutellut, että älä hyvä neiti tärvele naamasi ja tuhri sievää mekkoasi, mutta eihän se toppuuttelu hullua suitsi. Taas mennään kärsällään valtaojaa. Kura tursuua kahta puolta, kun neitietsivä kyntää sievällä nöpönenällään ojan pohjia.
On se pitelemätön pölvästi. Ei riitä köydet suitsimaan tätä.
Nauretaan yhdessä. ;)- Anonyymi
Väli jätetty nillityksesi aiheeksi.
Ei osaa MGValuuttakauppias mitään.
Rasmuksen palkattu mielenterveyseläkeläinen kun on. Tijuanatalitinttina juggiksena.
- Anonyymi
On se hirveetä tämä valtaus soluitus, ja sitten noitten lait päälle
kurkunhinkoot Vai mieheni takia?
Ihan hyvin minulla voisi ola nainen? en ole homofobinen ;)
Siinä olet vieras ihan oikeassa, että Tiede-palstalla aikaisemmin olin Seija nimellä ja niin olen edelleenkin, vain sillä erolla, että Seijan lopussa pari kirjainta erikseen lisäksi.
Kaikkialla on Seija nimi varattu, niin on täytynyt tehdä pieniä muunnelmia nimetäni.
Siuellä jut nu kirjoittelen harvoin, mutta isis-lapsista olin siellä mukana kirjoittamassa muutaman kerran.
Minä siellä en Islamin puolesta ole kirjoittanut, valaistanut siellä virheistä mitä monet levittelee Islamista, samalla tavalla kuten teen täällä.
En pidä siitä kun valehtelette koko ajan.
Kuuleppa heppu pieni, se on säälittävää kun sinä täällä teet avauaksia toisista kirjoittajista, haukkuen ja valehdelle lisäksi. Tosi säälittävä tapaus olet.- Anonyymi
Nimimerkkisi viittaa arabeihin eli muslimeihin, joten et todellakaan voi olla naisen kanssa!
Siis jos sinulla on yhtään itsesuojeluvaistoa jäljellä. Kunhan vain TAAS valehtelet... Anonyymi kirjoitti:
Nimimerkkisi viittaa arabeihin eli muslimeihin, joten et todellakaan voi olla naisen kanssa!
Siis jos sinulla on yhtään itsesuojeluvaistoa jäljellä. Kunhan vain TAAS valehtelet...Muslimitaustainen voi olla samaa sukupuolta aolevan kanssa, sehän riippuu siitä miten uskoo.
Jos on homoksi syntynyt, on silloin homo, vaikka muslimiksi olisikin syntynyt, tai kääntynyt.
Sehöän on tunne se homous, uskonto ei vie pois sitä tunnetta.
Myös homot saa uskoa Jumalaan, homotkin on Jumalan lapsia siinä missä muutkin.
Homous on kaikkien uskontojen mukaan kielletty.
Riippuu tietenkin kuinka tulkitsee pyhiä kirjoja.
Monet homoseksuaaliset on paenneet Ruotsiin, sillä tööäälä on jo kauan aikaa ollut homoilla vapaus ja nykyään homoilla on täysin samat oikeudet kuin heteroillakin- Anonyymi
seijaah kirjoitti:
Muslimitaustainen voi olla samaa sukupuolta aolevan kanssa, sehän riippuu siitä miten uskoo.
Jos on homoksi syntynyt, on silloin homo, vaikka muslimiksi olisikin syntynyt, tai kääntynyt.
Sehöän on tunne se homous, uskonto ei vie pois sitä tunnetta.
Myös homot saa uskoa Jumalaan, homotkin on Jumalan lapsia siinä missä muutkin.
Homous on kaikkien uskontojen mukaan kielletty.
Riippuu tietenkin kuinka tulkitsee pyhiä kirjoja.
Monet homoseksuaaliset on paenneet Ruotsiin, sillä tööäälä on jo kauan aikaa ollut homoilla vapaus ja nykyään homoilla on täysin samat oikeudet kuin heteroillakinMitä olet mieltä, valehteleeko nämä kaksi imaamia siinä kuuluisassa ylen islam-illassa? Hehän sanoivat mitä pitää tehdä homoille jos heidät tavataan penetraatiossa neljän todistajan läsnäollessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä olet mieltä, valehteleeko nämä kaksi imaamia siinä kuuluisassa ylen islam-illassa? Hehän sanoivat mitä pitää tehdä homoille jos heidät tavataan penetraatiossa neljän todistajan läsnäollessa.
mitä tapahtuu
- Anonyymi
Esim. tuon moktarin oikea nimi on ollut selvillä jo pitkään, vaikka yrittää epätoivoisesti muuta selittää.
Tyypin vika on siinä, että ei ole pystynyt muuttamaan tyyliään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä olet mieltä, valehteleeko nämä kaksi imaamia siinä kuuluisassa ylen islam-illassa? Hehän sanoivat mitä pitää tehdä homoille jos heidät tavataan penetraatiossa neljän todistajan läsnäollessa.
Eihän vanha seija halua tuohon vastata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaiken pitää lähteä nyt suomalaisuudesta, eikä mitään jujutajien juttuja pidä huomioida
-näitten esilläolohan vain sopeutta ja pyöristää torellisuutta millä periaateilla suomeamme täyttävät.
Suomi on suomalaisten tavoille rakennetu elinalue ja kuuluu vain meille ... - Anonyymi
Dysleksiatipu.
Kuten reuhka. Anonyymi kirjoitti:
Esim. tuon moktarin oikea nimi on ollut selvillä jo pitkään, vaikka yrittää epätoivoisesti muuta selittää.
Tyypin vika on siinä, että ei ole pystynyt muuttamaan tyyliään.Huokaus. Neitietsivä se kyntää kuraista ojaa nöpönenällään. Kun on tyhmä, niin on tyhmä. Ei siinä mitkään puheet auta.
Nauretaan me muut. ;)- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Huokaus. Neitietsivä se kyntää kuraista ojaa nöpönenällään. Kun on tyhmä, niin on tyhmä. Ei siinä mitkään puheet auta.
Nauretaan me muut. ;)Ketkä muut? Keiden sinä trölli kuvittelet nauravan kanssasi? Niinkuin on kirjoitettu, "mies tulee räkänokastakin, muttei tyhjän naurajasta!"
Anonyymi kirjoitti:
En voi katsella suomalaista teeveetä, joten en tiedä mitä imaaminne on sanonut.
On se sitten kummaa jos Suomessa saa imaamit, papit ja politiikot sanoa mitä tahansa teeveessä.
Se on Suomen asia mitä sallivat teeveessä ja foorumeillakin puhuttavan.
Liiallinen avoimuus ja sananvapaus jossa ei ole rajoja, sellaisestahan te tykkäätte, joten niillä imaameilla taisi olla ihan samanlainen oikeus puhua tuhmia kuten muillakin.
Meillä Ruotsissa on tuollaisesta päästy jo aika hyvin eroon, siksi monet puhuukin salaa pahuuksiaan, kuten esim. eräät imaamit, ja Ruotsindemarien påolitiikot :)
Mutta aina niitä on kuitenkin paljastettu.
Kumpi systeemi on parempi?
En tiedä.
Riippuu ja roikkuu miltä kantilta sitä katselee.Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä todellakin taidan olla vanhempi ainakin kuin sinä ;)
- Anonyymi
Mutta kun täällä ei olla kiinnostuneita islamista eikä sen teorioista, vaan äskettäin maahan tulleiden tavoista, jotka ovat ristiriidassa omiemme kanssa ja oikeutetusti arvostelemme sitä. Älä saarnaa kirjasta, vaan kommentoi siihen mitä kysytään ja ihmetellään. Jos itse elät jossain pää islamin ihmepilvissä, ei se palstalaisia kiinnosta, vaan konkreettiset uhkakuvat ja tapahtumat. Niitä ei voi kiistää sillä, miten pitäisi olla ja mitä islam sitä ja tätä. Ei länsimaalaistenkaan kesken lakaista kaikkea maton alle, että voi jeesus ei noin pitäisi tehdä vaan ryhdytään toimeen asioiden korjaamiseksi. Nyt persut ovat sillä asialla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä satu tietämään koskeeko homouskielto vain miehiä. Naisten homoudesta ei Raamattukaan taida mainita? Ihme juttu, tietääkö joku?
- Anonyymi
seijaah kirjoitti:
On se sitten kummaa jos Suomessa saa imaamit, papit ja politiikot sanoa mitä tahansa teeveessä.
Liiallinen avoimuus ja sananvapaus jossa ei ole rajoja, sellaisestahan te tykkäätte, joten niillä imaameilla taisi olla ihan samanlainen oikeus puhua tuhmia kuten muillakin.
Meillä Ruotsissa on tuollaisesta päästy jo aika hyvin eroon, siksi monet puhuukin salaa pahuuksiaan, kuten esim. eräät imaamit, ja Ruotsindemarien påolitiikot :)
En tiedä.
Riippuu ja roikkuu miltä kantilta sitä katselee.Miksi taas puhut taqiyaa?
Todellisuudessa Ruotsi ei voi tehdä isis-imaameilleen mitään.
https://pt-media.org/2019/11/02/imaami-uhka-kansalliselle-turvallisuudelle-ei-voida-karkoittaa-koska-ihmisoikeudet/ Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun täällä ei olla kiinnostuneita islamista eikä sen teorioista, vaan äskettäin maahan tulleiden tavoista, jotka ovat ristiriidassa omiemme kanssa ja oikeutetusti arvostelemme sitä. Älä saarnaa kirjasta, vaan kommentoi siihen mitä kysytään ja ihmetellään. Jos itse elät jossain pää islamin ihmepilvissä, ei se palstalaisia kiinnosta, vaan konkreettiset uhkakuvat ja tapahtumat. Niitä ei voi kiistää sillä, miten pitäisi olla ja mitä islam sitä ja tätä. Ei länsimaalaistenkaan kesken lakaista kaikkea maton alle, että voi jeesus ei noin pitäisi tehdä vaan ryhdytään toimeen asioiden korjaamiseksi. Nyt persut ovat sillä asialla.
Näytät koko ajan kiinnostuksesi Islamiin kuvittelemalla kaikenlaista Islamista.
Sinä et tiedä, siksi kuvittelet.
Kuvittelusi Islamista näyttää kiinnostuksesi.
Jos ei ole kiinnostunut, silloin ei keksi kuvitelmiaan Islamista ja levittele kakkansa tällä palstalla.
Vika piilee siinä, että......
te poikaset luulette tietävänne jotain Islamista ja kun minä oikaisen vääristelyänne, niin suututte :)
Olkaa hiljaa Islamista kun kerran ette tiedä siitä mitään.
Lopeta valheesi Islamista, niin et tavitse lukea kun sinua valaisen.Anonyymi kirjoitti:
Miksi taas puhut taqiyaa?
Todellisuudessa Ruotsi ei voi tehdä isis-imaameilleen mitään.
https://pt-media.org/2019/11/02/imaami-uhka-kansalliselle-turvallisuudelle-ei-voida-karkoittaa-koska-ihmisoikeudet/Sinä taas kuvittelet minusta ja Islamista jotain mitä et tiedä.
Keksit kuvitelmiasi taas.
Pidät sitä valheena kun oikaisen virheitäsi ja kuvitteluasi Islamista ja mi nusta.
On äärettömän tyhmää kuvitella tietävänsä kaiken minusta :)
Aika huvittavan lapsellista tuollainen.- Anonyymi
seijaah kirjoitti:
En tiedä.
Riippuu ja roikkuu miltä kantilta sitä katselee.Aloit puhumaan asian vierestä. Tuo imaami totesi Suomen yleisradion keskusteluohjelmassa että koraanin mukaan homoseksuaalisen teon seuraus on kuolemantuomio. Ihminen voi siis olla homo, kunhan ei homostele.
Eiköhän tämä imaami tiedä islamin periaattee paremmin kuin joku käännynnäinen 'Seijaah'.
Tietysti islamiin kuuluu myös lupa valehdella vääräuskoisille jos tarve vaatii. Voi vaikka näytellä suvaitsevaista. - Anonyymi
seijaah kirjoitti:
Näytät koko ajan kiinnostuksesi Islamiin kuvittelemalla kaikenlaista Islamista.
Sinä et tiedä, siksi kuvittelet.
Kuvittelusi Islamista näyttää kiinnostuksesi.
Jos ei ole kiinnostunut, silloin ei keksi kuvitelmiaan Islamista ja levittele kakkansa tällä palstalla.
Vika piilee siinä, että......
te poikaset luulette tietävänne jotain Islamista ja kun minä oikaisen vääristelyänne, niin suututte :)
Olkaa hiljaa Islamista kun kerran ette tiedä siitä mitään.
Lopeta valheesi Islamista, niin et tavitse lukea kun sinua valaisen.Voi olla ettei tiedetä islamista kuin koraanikoulua käyneet. Ei muuten vaikuttaisi vaikka tiedettäisiinkin. Useakin on perehtynyt vähän kaikkiin kulttuuri-ilmiöihin. Mutta sitä enemmän ymmärretään hyvinvointiyhteiskunnan edellytyksistä, mitä tulee yhteiskuntarauhaan, naisten ja lasten oikeuksiin. Tässä olisi laaja opiskelukenttä aijaahillekin, mutta hän on mennyt siitä mistä aita on matalin ja ryhtynyt muslimiksi. Ei tarvi muuta kuin höpötellä ajankuluksi palstoilla taqyiaa ja halventaa toisinajattelijoita.
- Anonyymi
Avaa suomalainen silmäsi, jottei meitä aivan tyhymimmät ja röyhkeimmät nakita
-- ota etäisyytä näihin eikä mitään yhteistä kanssakäymistä näitten kanssaJokainen ottaa elämässään etäisyyttä sellaiseen mikä ei miellytä.
Minä otan etäisyyttä muukalaisvihamielisiin elämässäni, reaalissa elämässäni :)
Minun tuttavapiiriin ei kuulu syrjiviä tyyppejä.- Anonyymi
seijaah kirjoitti:
Jokainen ottaa elämässään etäisyyttä sellaiseen mikä ei miellytä.
Minä otan etäisyyttä muukalaisvihamielisiin elämässäni, reaalissa elämässäni :)
Minun tuttavapiiriin ei kuulu syrjiviä tyyppejä.Jokainen syrjii aina jotain toista, niin näköjään sinäkin.
Tule pois sieltä pienestä kuplastasi. Anonyymi kirjoitti:
Jokainen syrjii aina jotain toista, niin näköjään sinäkin.
Tule pois sieltä pienestä kuplastasi.Muukalaisvihaminen ei voi olla tuttavapiirissäni, sillä hän pilaisi minun elämäni.
Minä elän kansainvälisesti, internationelt.
Näihin piireihin ei rasistit soluttaudu, eivät halua ja eivät saisikaan :)
Kukaan ei ole niin hullu, että antaiusi toisen vihan pilata elämänsä.
Muukalaisvihamieliset vihaa minua ja perhettäni.
Minulla on oikeus suojata perhettäni vihalta.
Ajatteles vähän jos esim. päästäisin tämän palstan poikaset kotiini, niin perheeni kärsisi sivistymättömistä puheistanne, kohtelette minua aika huonosti, joten miksi kaltaisianne tuttavapiiriini haluaisin.
Vihamiehistään on pysyttävä erossa realissa elämässään.- Anonyymi
seijaah kirjoitti:
Muukalaisvihaminen ei voi olla tuttavapiirissäni, sillä hän pilaisi minun elämäni.
Minä elän kansainvälisesti, internationelt.
Näihin piireihin ei rasistit soluttaudu, eivät halua ja eivät saisikaan :)
Kukaan ei ole niin hullu, että antaiusi toisen vihan pilata elämänsä.
Muukalaisvihamieliset vihaa minua ja perhettäni.
Minulla on oikeus suojata perhettäni vihalta.
Ajatteles vähän jos esim. päästäisin tämän palstan poikaset kotiini, niin perheeni kärsisi sivistymättömistä puheistanne, kohtelette minua aika huonosti, joten miksi kaltaisianne tuttavapiiriini haluaisin.
Vihamiehistään on pysyttävä erossa realissa elämässään.Siinähän se tuli. Aijaah pysyttelee erossa hänelle vihamielisistä, mutta jankuttaa siitä miksi emme halua meihin vihamielisesti suhtautuvia maahamme. Tuossa haisee sitä perimmäistä islamin henkiselle väkivallalle perustuvaa motiivia. Me olemme me, alistukaa. Eikä äly riitä toteamaan sitä turhaksi pyrkimykseksi. Älykkäimmät muslimit jättää heipat islamille ja sopeutuvat. Ja voivat menestyäkin jos haluava, t eikä jää avuttomina juntteina tekemään ilkivaltaa omassa elinympäristössään.
- Anonyymi
Eiköhän nämä ole jo "karvansa" näyttänyt. mitä näitten satuiluihin enää kiinnittää mitään huomiota. Monta eri henkilöä tuhertaa saman nimimerkin takana.
- Anonyymi
Paitsi MG. Siinä satoja nimimerkkejä on yhden alkoholistin masinoimana.
- Anonyymi
Moggis-Juggis on yksi ja sama henkilö, jolla on ollut eri nimmareita täällä.
Nimimerkki Anonyymi, millä täällä suuri enemmistö kirjoittaa lapsenmielisesti, ,
Anonyymin takana se vasta suomalaisten poikien untuvat kasvoilla vipattaa ja kiherrys ja narina ja napina kuuluu vuorokaudet ympäri yhden ja saman nimin takaa,
Anonyymi on palstan suurin moninikki ;)seijaah kirjoitti:
Nimimerkki Anonyymi, millä täällä suuri enemmistö kirjoittaa lapsenmielisesti, ,
Anonyymin takana se vasta suomalaisten poikien untuvat kasvoilla vipattaa ja kiherrys ja narina ja napina kuuluu vuorokaudet ympäri yhden ja saman nimin takaa,
Anonyymi on palstan suurin moninikki ;)Ahaa, anonyymi ei kehdannut reagoida kirjoitukseeni Anonyymistä :)
Muutama poika mekastaa Anonyymin takana ja kehtaavatte haukkua meitä jotka olemme tehneet oman nikin, me emme ole Anonyymin suojassa piilossa.
Anonyymin suojassa huutelu osoittaa pelokkuutta, ette uskalla seistä sanojenne takana,
eipä noissa sanoissanne ole mitään kehumista, samaa kakkaa koko komkkarokka, lukuun ottamatta muutamaa fiksua kirjoittajaa.
- Anonyymi
ItketäänYhdessä, sillä huominen on huonompi, kuin tänään, ilman aamuruskoa ,,,,,
Silloin olisi edes Toivoa, mutta nyt ei näiden kanssa edes sitäkään ,,,
voi mennyttä maailmaa joka oli RakkauttaTäynnä ja ilman tuhotekoja,,,,
Z - Anonyymi
ja sipilän vakuutuskuoret takaavat ammustehtaiden hänelle suomat ruhtinaalliset osinkotulot kuin myös muillekin hänen maahan kutsumilleen muhametti ruhtinaille?
- Anonyymi
Joo laitoi tuon noitten raivoisan laukan päälle, eikä tee elettäkään sen tyssäämiseksi
Anonyymi kirjoitti:
Joo laitoi tuon noitten raivoisan laukan päälle, eikä tee elettäkään sen tyssäämiseksi
Mikäpä minä olen hulluja paimentamaan. Jos ne tykkää hypätä laukalle ja öyhöttää pää punaisena, antaa mennä vaan. Kyllä maailmaan mölyä mahtuu.
Katsellaan ja nauretaan me muut tuota kouhojen polskaa. ;)- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Mikäpä minä olen hulluja paimentamaan. Jos ne tykkää hypätä laukalle ja öyhöttää pää punaisena, antaa mennä vaan. Kyllä maailmaan mölyä mahtuu.
Katsellaan ja nauretaan me muut tuota kouhojen polskaa. ;)Usko nyt jo, et saa ketään nauramaan kanssasi. Ehkä muutaman tyhjännaurajan, joista ei ole mieheksi, kuten ei sinustakaan trölli.
Anonyymi kirjoitti:
Usko nyt jo, et saa ketään nauramaan kanssasi. Ehkä muutaman tyhjännaurajan, joista ei ole mieheksi, kuten ei sinustakaan trölli.
Miksipä en saisi?
Kyllä tolkun suomalaiset osaavat pelleille nauraa. ;)- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Miksipä en saisi?
Kyllä tolkun suomalaiset osaavat pelleille nauraa. ;)Mutta sinä olet pelleksi huono, tosi huono. Suorastaan naurettavan huono.
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sinä olet pelleksi huono, tosi huono. Suorastaan naurettavan huono.
Myönnän sen nöyrästi, että minä olen pelleksi huono.
Sen sijaan sivari-Jussi, gradu-Laura ja soppa-Teukka - näin muutaman mainitakseni - ovat loistavia pellehahmoja. Kyllä Purrakin on kehityskelpoinen, mutta vielä hieman kokematon. Näille hahmoille saa välillä nauraa niin, että tyrä rytkyy.
Nauretaan mekin yhdessä. ;)- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Sen sijaan sivari-Jussi, gradu-Laura ja soppa-Teukka - näin muutaman mainitakseni - ovat loistavia pellehahmoja. Kyllä Purrakin on kehityskelpoinen, mutta vielä hieman kokematon. Näille hahmoille saa välillä nauraa niin, että tyrä rytkyy.
Nauretaan mekin yhdessä. ;)Katkera ulkosuomalainen moggis-juggis, toivottavasti et enää muuta tänne.
- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Nauretaan mekin yhdessä. ;)Kannattaisi mennä leikkaukseen. Vaivaavatko myös peräpukamat? Sen ajatuksen saa, kun on nuo viestit melko kipeitä.
- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Nauretaan mekin yhdessä. ;)Leikkauta sinä tuo rytkyvä tyräsi! Taitaa olla muutakin leikeltävää sinussa? Päässä joku viheliäinen kasvannainen, joka pistää koko ajan pilkkaamaan itseään viisaampia perussuomalaisia, kuten tuossakin taas nähdään.
Ja usko nyt jo viimein, ei tyhjännaurajan kanssa naura kuin toinen samanmoinen! - Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Nauretaan mekin yhdessä. ;)Meneekö Kupalla tunteisiin, kun Halla-aho pistää kerta toisensa jälkeen näille Islamilla aivopestyille viherkommareiden, demareiden, rkp:n ja kepun idiooteille jauhot suuhun....... En ymmärrä miten jotkut voivat äänestää puolueita jotka vihaavat omaa kansaansa, täysin käsittämätöntä.......
- Anonyymi
Keskusta putoaa nyt kolisten alas, taitavat luistaa maan alle jollei kelekat nyt käänny
Kyllä tuo sisään rynistänyt väki pitää setviä vielä kaikinpuolin mitä ovat muuten tässä vielä muitakin seuraaÄlä nyt pyri sammakkoukoksi. Keminmaan vanhaisäntä Paavo osaa kyllä nostaa puolueen sontarattaat äkäiselle laukalle, kunhan nyt ymmärtävät jästipäät pyytää Paten takaisin ohjaksiin. Ei ne nettinuoret tätä osaa.
Kulmuni on liian pöljä ja liian nuori. Pitää niitä twitteriarpajaisiaan, vaikka vain 0,67% puolueen jäsenistä edes tietää, mikä se Twitteri on.
Ookko viimeaikoina törmäny mankiin saunapolulla?- Anonyymi
Eihän puolueen nimi mikään itsetarkoitus ole, vaikka nimi olisi herttaista säilyttää. Väki pitää kuitenkin edelleen kiinni tavoitteistaan ja motiivinsa, siirtää ne vain sinne mistä löytyy samaa pyrkimystä ja arvoja. Tai perustaa uuden. Puolueetkin muokkautuvat.
- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Älä nyt pyri sammakkoukoksi. Keminmaan vanhaisäntä Paavo osaa kyllä nostaa puolueen sontarattaat äkäiselle laukalle, kunhan nyt ymmärtävät jästipäät pyytää Paten takaisin ohjaksiin. Ei ne nettinuoret tätä osaa.
Kulmuni on liian pöljä ja liian nuori. Pitää niitä twitteriarpajaisiaan, vaikka vain 0,67% puolueen jäsenistä edes tietää, mikä se Twitteri on.
Ookko viimeaikoina törmäny mankiin saunapolulla?Siellä ameriikassa taitaa olla vaikeaa saada tietoa Suomesta?
No, onhan siellä kalkkunaa! Juggiksen kannattaisi olla hiljaa asioista mistä ei mitään ymmärrä, kuten politiikasta, mutta täällä se kaakattaa kuin ensimmäistä kertaa muninut kana, kirjoitus toisensa jälkeen.
Niin paljon on aihetta nauruun...
- Anonyymi
Sopii kokonaisuuteen sillä ei kukaan vihaa suomessa Islamin leviämistä vastustavia kantasuomalaisia niin paljon kuin nämä Islamilla aivopestyt viherkommari ja demari feministit, rkp:ssä ja kepussa ne jäävät vielä kuitenkin yksilötasolle, kuten esimerkiksi Bidee Eva....
- Anonyymi
He, nimimerkit Moktar, Seijaah.. elävät "kuvitteellisuuden kuplassa" :D
He kuvittelevat, muiden olevan heidän kuvittelemiaan; nuoria poikia, persuja, neiti etsiviä,raappahousuja :D Kuvittelevat näiden kuvittelemiensa henkilöiden kuvittelemaansa islamfobiaan. Kuvittelevat opettavansa kuvittelemansa "oikean" islamin kuvittelemilleen kohdehenkilöille.....jne.
Huomattavasti, siis huomattavasti älykkäämpää ja sivistyneenpää manipulaatiota tulisi lännen rajankin takaa löytyvän :D
Tyhmät, nimimerkit M ja S, senkuin vain jatkaa ja turhautuneena alkavat mollata...omia kuvitteellisia henkilöitään:DD keksien heille kontakti pinnaksi reaalielämästä oikeita ihmisiä :D
Ei kyllä tällaisten järjenjättiläisten toimesta islaminusko Suomesta suurta jalansijaa saa, ellei Suomen väestön älykkyys täysin romahda.
Aika keksittyä kuvitteellisuutta on myös heidän kuviteellinen luulonsa, että heitä voisi lapsellisten kirjoitusten takia vihata:D Huvittaa vain!
Vihantunne vaatii suomalaisia kohtaan törkeitä ihmisen hengeen ja terveyteen kohdistuneita tekoja ja täysin jatkuvaa, alistavaa, epäoikeuden mukaista kohtelua.
Meihin ei tehoa samat konstit kuin ruotsalaisiin tai muihin kansalaisuuksiin...
me olemme suomalaisia.
-Suomalaista ei erota toisesta suomalaisesta muu kuin kuolema ja virkavalta-, siihen voi luottaa aina tiukassa paikassa, olemme ja pidämme yhtä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku605006Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362279Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti612154- 2222153
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2171362Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä181198- 89966
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47943- 66887
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12869