Vapaa kuvaus

"Sinulla on oikeus olla oma itsesi. Voit olla oma itsesi ainoastaan tekemällä parhaasi. Kun et tee parastasi, et voi olla oma itsesi. Tätä totuuden siementä sinun kannattaa ravita mielessäsi. Et tarvitse kirjaviisautta tai hienoja filosofisia käsitteitä. Et tarvitse muiden hyväksyntää. Ilmaiset omaa jumalallisuuttasi elämällä ja rakastamalla itseäsi ja muita."
- Don Miguel Ruiz, tolteekki-mestari

Aloituksia

48

Kommenttia

1202

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Kirjoitit:
    ""No tämä Nyans on vasta alkusoittoa sille mitä tuleman pitää!
    Katsotaan ruotsin valtiopäivävaalit 2030, niin tulette näkemään suunnan mihin kehitysmaataustainen islampaska alkaa ruotsia viemään…""

Useilla tosiaankin on joko musta tai valkea näkemys muslimeista. Vedetään kaikki muslimit saman kamman läpi ja nähdään kaikki muslimit islamisteina jotka himoitsee samanlaisia oloja itselleen Ruotsissa kuin mistä he lähti pakoon entisistä kotimaistaan. Huomaatko mitä kirjoitin? Tuollainen vaikuttaa ihmelliseltä ajattelulta.

Turhaa intoilua, Nyan ei siitä nouse. Tiedän että muslimeja on monenlaisia erilaisine ajatuksineen ja harvat heistä on islamisteja ja harvat haluaa itselleen samanlaisia oloja mistä pakenivat aikoinaan.

Mutta kulttuuri on niiun erilaista, niin monilla on vaikeuksia, intergoitua jos esim. ei ole työpaikkaa, silloin ei pääse kunnolla mukaan yhteiskuntaan ja tuntee itsensä ulkopuoliseksi.

Ja toisekseen, Ruotsi on sekulär valtio siinä mielessä että valtio ja kirkko on ollut jo ajat sitten erossa toisistaan ja uskonnoilla ei ole täällä mitään valtaa. Kaikki politiikot jotka alkaa toitottamaan uskostaan potlitaan ulos påoliittisista puolueista.

Joten Nyans ei voi toimia islamistisesti, täällä ei saa sekoittaa uskonasioita politiikkaan, puhumattakaan vanhoista tavoista ja kiihkeistä ajatksista, ei se käy päinsä.

Porvarit kylläkin avasi oven SDlle, jotta mistäs sitää vaikka joku avaisi joskus ovet islamisteillekkin.
  2. Uuusi hallitus lupaa paljon. Uusi hallitus on luvannut paljon mutta ei ole pitänyt sanojaa. Äänestäjät on pettyneitä ja monet lähteneet punavihreitä äänestämään.
    Uudella hallituksella on nyt vain noin 47% kannatus ja punaviheillä on kannatusyli 52%.
    Joten Ruotsissa uudella hallituksella on suuret vaikeudet, kun esim. vaalilupauksiaan eivät pidä, kansa on kyllästynyt.
    Myös SD kannatus tippunut, ei olekkaan enää toiseksi suurin puolue.
    S on kohonnut, kannatus yli 33%.
    Uusi hakllitus rehentelee ja lupailee, suuret halut mutta eivät ole kyvykkäitä toteuttamaan lupauksiaa..
    Jotta saa nähdä kuinka kauan uusi hallitus pysyy pystyssä kun hallitus keskenään riitelee asioista koko ajan.
    Tiedättekö miksi Andersonin hävisi vaaleissa? Eräitten muslimien takia kun ne musliimit meni lankaan ja äänesti sitä Nyans. Varmasti monet niistä nyt katuu tekoaan.
  3. Tuo artikkeli on hyvä, sen pitäisi kaikkien lukea, lukea ajatellen.
    Olen artikkelin kanssa samaa mieltä siitä että mitään muuta valtiota ei ole rangaistu sadan takia niin kuin nyt tehdään Rysslandia kohtaan ja ryska folket rangaistaan myös niitä mitä Putin tekee.
    Monet valtiot on käyneet sotaa ja minkäänlaisia sanktioneita ei ole laikettu nitä maita kohtaan tai niitten maitten kanasalaisia kohtaan. Esim EU varastaa niin sanottujeb oligarkien omaisuuksia itselleen, koskaan ennen ei ole tuollaista tapahtunut, Koskaan ei myöskään ole eristetty jotain valtiota melkei täysin kuin mitä nyt tehdään Rysslandia kohtaan.
    Rasismi kukoistaa enemmän tai vähemmän kaikkialla. Itse esim. tällä foorumilla olen saanut rasismia ja vihaa päälleni koska olen syntyjäni suomalainen mutta asun Ruotsissa ja olen muslimitaustainen, en tavallinen uskova muskimi mutta muslimisiltikin. Vaikken koskaan ole kertonut mitään muuta itsestäni, niin tällä palstalla olen halveksittu ihminen. Se on myös rasismia, rasimia minua kohtaan.
    Jotta ymmärrän ryska ihmisiä siellä Suomesa kun he joutuu rasismin ja syrjinnän kohteeksi vain sen takia että ovat ryska.
    Elämme ohaa aikaa kaikin puolin. Rasismi ei hellitä otteitaab eräistä. Eihän he tietenkään myönnä olevansa arasisteja, mutta eivät näytä ymmärtävän että rasismi kukoistaa heidän sanoistaan, lauseistaan mitä he esim. kirjoittavat tällä foorumilla.
    Ruotsissa en kärsi rasismista ja en kärsi tällä doorumillakaan sillä en välitä huutelevista rasisteista tippaakaan. Olen totunut näillä suomalaisilla foorumeilla että minua kohtelevat moni rasistisesti seb enään minua tuntematta.
    On itse oltava kova ja ohittaa rasistit jos se on mahdollista. Valitettavasti lasten on vaikea sitä tehdä sillä koulussa on heidän oltava ja koulut kaikkialla maailmassa ei ole osanneet karsia pois rasismia oppilaitten mielestä, valitettavasti.
    En ehdi korjata kirjoitusvirheitä.
  4. Kaiiki ei ajattele sitä seikkaa että Ruotsi on maallinen valtio. Kirkko ja valtio on erossa toisistaan ollut jo iät ja ajat. Se tarkoittaa että politiikkaan ei voi sekoittaa uskontoa, siis uskonnollisia asioita tai uskonsa kulttuurisia piirteitä.
    Nyans tulee sen kyllä huomaamaan että eivät voi vaatia mitä haluavat.'
    Ja toisekseen, meillä kun on edelleenkin se blogpolitiikka, niin yksikään pikkupuolue ei pärjää yksin ja pääse valtaan jollei kuulu jompaan kumpaan nlockiin. Ja riksdagen pääsee puolueet jotkaa saa neljä procentin kannatuksen ja Nyans on kaukana siitä ja sitä vastoin kaikki riksdagens puolueet vastustaisi Nyansia juuri uskonnollisuuden takia.
    Nyansia äänestäneet katuvat kun vasemmisto, siis punavihreät hävisi vaaleissa ja se edeellyttää että porvarit tulee kiristämään huono-osaisia kaikessa, ovat luvanneet niin tehdä, joten ihmettelin suuresti mitä nuo Nyansia äänestäneet ajatteli saavansa aikaansa, parannuksia itselleenkö? Tekivät pahan munauaksen.
    Tiedän että Suomessa on kirkko ja valtio edelleenkin yjdessä, niin siellä on niin helppo ajatella kaikenlaista väärää Ruotsista tässäkin asiassa, kun ette tiedä että täällä uskontoa ei saa sekoittaa politiikkaan, eikä myöskään uskonsa kulttuurisia piirteitä.
    Joten ei täällä yksikään uskonnollinen puolue tule pärjäämään jos eivät tajua jättää uskonasioita pois politiikastaan. Kun se Nyans on tarkoitettu muslimeille, niin usko on siinä mukana, joten ei ne mitään tule aikaan saamaan, siis mitään Ruotsia m ullistavaa ja sitä vastoin tavalliset muslimit jotka ei asu noilla alueilla ei äänestä Nyansia
    Itse olen monet vuosikymmenet asunut eräällä alueella, alunperin se oli enemmistöltään ruotsalaista, nyt on sekava, asukkaita on kaikkialta maailmasta, muslimit pieni joukko kuten kaikki muutkin pueniä joukkoja täällä. On täälläkin jo parisen vuoden ajan tapahtunut ammuskeluja, ja räjähdyksiä, valitettavasti, mutta kuitenkin pienessä määrin verrattuna muihin alueihin. Täällä ampuivat niin että kaksi pientä lasta ampuivat vahinmgossa, aivan tässä asuintaloni nurkassa.
    Täällä häärii nyt paljon poliiseja ja tuossa vieressä on se suuri poliisitalo myös. En voi sanoa että pelkään. Aluksi pelkäsin parisen viikkoa, mutta en enää.
    Ihmisen on elettävä, olla tyytyväinen ja onnellinen. Ei siis saa vaipua negatiivisuuteen, on mentävä eteenpäin hyvin mielin kaikesta pahuudesta lähistöllä välittämättä siitä. Ja onhan se niin että ne ampujat on pieni määrä heitä vaan. Ei ole luonnollista alkaa pelätä kaikkia vastaantulijoita ja epäillä heitä heidän etnisyyden takia, on käytettävä aivojaan positiivisesti ja harkiten.
    PSSST. en viitsi korjailla kirjoitusvirheitä, nipeasti kirjoitin ja ei ole aikaa alkaa lukemaan ja korjailemaan, jotta kestäkää virheet ;)