Vapaa kuvaus

"Sinulla on oikeus olla oma itsesi. Voit olla oma itsesi ainoastaan tekemällä parhaasi. Kun et tee parastasi, et voi olla oma itsesi. Tätä totuuden siementä sinun kannattaa ravita mielessäsi. Et tarvitse kirjaviisautta tai hienoja filosofisia käsitteitä. Et tarvitse muiden hyväksyntää. Ilmaiset omaa jumalallisuuttasi elämällä ja rakastamalla itseäsi ja muita."
- Don Miguel Ruiz, tolteekki-mestari

Aloituksia

48

Kommenttia

1206

1. Minun+mielestä+saa+pitää+millaisia+tahansa+uimapukuja,+ei+uimapuhut+pahenna+mietä+tai+naista.Sen+sijaan+asiaa+pahentaa+"rasistit"+ainaisine+lauluineen/moitteineen+musliminaisista.Olen+kaikkien+naisten+puolella,+nainen+päättää+missä+asussa+ui,+sillä+ei+ole+mitään+tekemistä+mitä+suomalainen+mies+siitä+ajattelee,+turhaa+jupinaa+musliminaisiata.Sopu+sijaa+antaa,+ei+kaikesta+tarvitse+valittaa,+parasta+on+pitää+huoli+olista+vaatteistaan+ja+jättää+naiset+rauhaan+uimaan+;)
  2. Muistan+kauan+sitten+kuin+laki+oli+erilainen,+silloin+intergointi+sujui+paremmin.+Vuosien+kuluessa+kakia+muutettiin+niin+että+kaikki+pakolaiset+saa+mennä+asumaan+minne+itse+haluavat.Aikaisemmin+siis+tulijat+asui+sellaisissa+vastaanottopaikoissa.+Kävin+aikoinani+vierailulla+sellaisessa+paikassa+Motalassa.+Se+on+kai+niin+että+politiikot+tykkäsi+lopulta+että+ne+paikat+on+huonoja+että+pakolaisetkin+tarvitsee+saada+asua+muualla+eikä+missään+laitoksessa.+Ja+sitten+politiikot+muutti+asumislakia++niin,+EBO,+nyt+ei+enää+ole+vuosikymmeniin+ollut+sen+tapaisia+laitoksia+pakolaisille,+he+saa+mennä+minne+itse+haluavat+ja+onhan+se+niin+että+useimmat+haluaa+sellaiselle+alueelle+missä+on+samanmaalaisia.Tuon+takia+eräät+asumalähiöt+on+täyttynyt+paljon+samanmaalaisilla.EBO+pitäisi+ottaa+pois+ja+laittaa+pakolaisia+sinne+missä+on+asuntoja+ja+missä+ehkä+olisi+työpaikkojakin+ja+määräyksiä+mukaan+että+jos+eivät+suostu+niin+rahaa+ei+siinä+tapauksessa+anettaisi.Jokainen+laitettaisiin+opiskelemaan+ruotsia+ainakin+8+tuntia+päivässä.Pitää+myös+olla+kokeita+jotta+tietää+ovatko+oppineet+ja+eivät+ala+oppia,+niin+silloin+loppuisi+rahantulo.Tuon+päälle+yhteiskuntaopetusta+oikein+kunnolla+pitemmän+aikaa.Eiköhän+intergointi+alkaisia+sujua+hieman+paremmin.Jos+laittaa+vaatimuksia,+silloin+on+pienoinen+pakko+opiskella+kieli+ja+intergoitua.+Pelkkä+työpaikka+ei+esimierkiks+interoi+ainostaan.+Täytyy+tietää+mitä+yhteiskunta+odottaa+ihmiseltä.+Ja+jos+ei+asu+omiensa+joukossa,+silloin+oppii+kielen+nopeasti+ja+on+enmeemmän+tekemisissä+ruotsalaisten+kanssa.Holhoustyylii+estää+intergointia.+Pitää+laiyyaa+vaatimuksia+mukaan.+Jos+ei+mitään+senkummempia+vaatimuksia+ole,+niin+useat+on+vaan+kun+rahaa+tulee+vaikka+ei+mitään+teekkään.Olen+aina+ollut+tätä+mieltä,+mutta+monien+vuosien+ajan+sai+aina+nenilleen+kun+sanoi+tämän,+nyt+on+ajat+muuttuneetm+jotta+ehkä+politiikot+uskaltautuu+tekemään+jotain+intergoinin+hyväksi.Se+ei+ole+helppoa+intergoitua+jos+on+aivan+erilainen+kulttuuri.Eihän+esimerkiks+edes+kaikki+suomalaisetkaan+intergoidu+täysin+Ruotsin+oloihin,+valitettevasti.+Se+ei+suju+kaikilta+jos+eivät+tiedä+mitä+tekisivät.+Asia+on+niin.Ps.+en+korjaa+kirjoitusvirheitä,+ei+ole+aikaa.
  3. Moktar,+Ruotsin+laki+sallii+Koraanin+polttamisen,+laki+sallii+että+saa+kokoontua.,+laki+sallii+että+saa+sanoa+mielipiteensä+mistä+asiasta+tahansa,+myös+uskonnoista.Mutta+poliisin+ei+tarvitse+antaa+lupaa+kokoontujille+jos+jo+etukäteen+tiedetään+että+on+tulossa+mellakoita.Muslimit+jotka+oli+kiviä+heittelemässä+ja+autoja+polttamassa+halusi+tappaa+poliisit.+Muslimit+ei+olleet+siellä+Islamin+tai+Koraanin+takia.+Suuri+osa+muslimeista+oli+siellä+kun+vihasivat+poliiseja.+Jos+he+olisi+tykännyt+että+tanskalainen+on+väärässä,+he+olisi+olleet+vihaisia+tanskalaiselle+siitä+kun+se+aikoo+polttaa+Koraanin.Mutta+kukaan+ei+yrittänyt+tehdä+pahaa+tanskalaiselle.+Kaikki+vaan+heiyyeli+suuria+kiviä+poliisien+päälle+niin+että+valtava+määrä+poliiseja+haavoittui,+kypärätkin+oli+menneet+rikki+poliiseilta.Mukana+oli+siisnuoria+rikollisia,+äitejä+pientem+lastensa+kanssa+oli+myös+mukana+ja+pikkulapsetkin+heilleli+kiviä+poliisien+päälle+ja+äitit+oli+kehuneet+lapsiaan+kun+ne+heillei+kiviä+poliisien+päälle.Kysymyksessä+on+viha+poliiseja+kohtaan,+he+vihaa+poliiseja,+sillä+poliisit+jahtaa+heitä+koko+ajan+sillä+se+kuuluu+poliisin+tehtäviin+ottaa+kiinni+huumekauppiaat+esimerkiks.Itse+asun+alueella+joka+on+aina+ollut+rauhallinen+mutta+nyt+muutaman+vuoden+sisällä+on+jo+täälläkin+muslimimiehet+alkaneet+ampumaan+toisiaan,+moni+on+jo+menettänyt+henkensä+täälläkin.+Kaksi+pikkulastakin+haavoittui+kun+ne+kerran+ammuskeli,+tapahtui+tässä+ihan+minun+asuntoni+lähellä.+Ei+mukavalta+tunnu.En+kuitenkaan+syytä+kaikkia+muslimeja.+Mutta+he+jotka+on+syyllisiä+ammusleluihin+ja+huumepauppoihin,+en+kehu+heitä,+en+hemmottele+heitä.+Täytyy+ajatella+järjen+kanssa.+Täällä+tiedetään+että+asialla+on+musliminuoriso,+siis+eräät+heistä,+asiasta+ei+salailla+täällä.+Rikolliset+on+vaarallisia,+ainakin+nuo+musliminuoret+jotka+täällä+ammuskelee+toinen+toisiaan+kuolleeksi+huumekauppojen+ja+kosamisen+takia.+Nuoret+alkaneet+elää+kivikauden+aikaista+kostamisen+halua,+ampumalla+ne+joista+eivät+pidä.Anteeksi+kirjoitusvirheet+jos+niitä+on.+En+jaksa+alkaa+niitä+korjailemaan..MVH:+seijaah
  4. Ei+Ruotsissa+kansa+ataistele+olemassaolonsa+puolesta.Ja+täältä+ei+heitetä+maahanmuuttajia+ulos.Jos+sellainen+aika+joskus+tulisi,+lentäisi+myös+suomalaiset+komeasti+takaisin+Suomeen.+:)