jokutyyppi19

![]()
Aloituksia
91
Kommenttia
3406
KommuNISTIpropagandaa lastenlauluissa!!!
Kolme pientä elefanttia marssi näin. Aurinkoista tietä eteenpäin. Koska matka oli hauska niin. Pyysivät he mukaan yhden571510Pedot liian pop?
Miten helvetissä tuo suoraan R'lyehistä noussut kammotus on liian pop kenellekään!? Pikemminkin liian kylmä. Turhaan tuo01410fenyylietyyliamini + MAO-B estäjät
Fenyylietyyliaminia on esim. suklaassa, mutta aika helvetisti sitä pitäisi ahmia, jos ilman MAO estäjiä haluaa jotain ku41272Suosikki- ja inhokki-hahmot
Täällä on kyselty vain suosikkeja, joten ajattelin tehdä tällaisen, jossa kysytään myös inhokkeja... Omani ovat: Suosik151075Leo Meller - "rock on Saatanasta"
https://m.youtube.com/watch?v=NIlkyIJ7Hlw Halusin vain jakaa tämän kanssanne. Rock-musiikin saatanallisuudesta kertova3603synkät, karmivat, sairaat jne. asiat
Keskustelua herättävä keskustelu à la jokutyyppi19 part-2. Kauhu viihteessä, hulluus, creepypastat, historian julmuudet44542synkkää musiikkia
Kertokaa biisejä, levyjä tai artisteja, jotka täyttävät mahdollisimman monta seuraavista kriteereistä: -surullinen, pelo16538Spiritismi
Kertokaa kokemuksia tästä "pelistä". Aion "pelata" heti, kun tulee hyvä tilaisuus. Oli vastassa haamu, demoni tai alitaj8474Kaksinaismoralismia?
Kaikki (paitsi trollit) täällä suomi24:ssä ja muutenkin netissä vastustavat kiusaamista. Olen elämäni aikana nähnyt neti14449Eeppisimmät fiktiohahmot 4ever
Keskustelua herättävä keskustelu à la jokutyyppi19 part-1. 1. Hannibal Lecter 2. Jack Sparrow 3. Tony Stark 4. Jeff the34409- 44407
elämän peli - tarina palstan legendoista ja muista
AIDS kulki aamusella polulla kohti nuortenpalstaa. Linnut huusivat yllä kaiken, valo siivilöityi oksista. Koko luomakunt16391Ihmisten tapaaminen ahdistaa
Ongelmani on se, että ahdistun sosiaalisissa tilanteissa. Tätä tapahtuu kuitenkin vain tietyissä tilanteissa. Ahdistun o3369SUKLAA!!!
Keskustelua herättävä keskustelu à la jokutyyppi19 part-4. Tumma suklaa on parasta. Valkoinen tulee hyvänä kakkosena. M30350parhaat sarjat
Koska niitä nyt vain on kiva hehkuttaa. TV- Netflix- youtube- whatever- sarjat käyvät. Listaan itse nyt vaikka viisi par5340XD
Vähän huumoria piristämään ihmisten synkkää arkea. :) http://kupuramiekka.blogspot.fi/2013/11/harka.html http://kupuram3311suosikki sarjamurhaajanne?
Keskustelua herättävä keskustelu à la jokutyyppi19 part-3. Itse suorastaan fanitan Elisabeth (oikeastaan Erzsebeth, mut23297- 9288
Missä te NYT olette?
Kaikki te uudet vakkarit. Kinuskikakku, no_broblem, se jatkuvasti nimeään vaihtava tyyppi... ja muut. Halusitte seuraa,45287joulu ("Syötä vähintään 10 merkkiä")
Vähän alle yhdentoista kuukauden päästä on jo joulu. Mitäs olette ajatelleet pyytää lahjoiksi? Kannattaa aloittaa hankin4256