Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jokutyyppi19
jokutyyppi19
jokutyyppi19
Vapaa kuvaus
Aloituksia
91
Kommenttia
3406
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Miten määrittelet sielun? Mistä tiedät, että sellainen edes on? Ja tunteet ovat täysin biologinen asia, kun taas sielu mielletään henkimaailman jutuksi.
10.05.2014 11:36
Jos olemme vain biologisia koneita, miksi meillä on tietoisuus? Onko kaikilla tietoisuus (kts. filosofinen zombi)?
Näkevätkö muut punaisen punaisena? Kuulevatko, tuntevatko, maistavatko ja haistavatko samoin, kuin minä? Vai ovatko he vain tottuneet inhoamaan mädäntyneen makua, vaikka maistavat sen samalla tavalla, kuin minä maistan makean. Sillä aistihavainnothan syntyvät aivoissa, jolloin ainoastaan todellisuus on absoluuttinen, mutta sen voi havaita, miten haluaa.
10.05.2014 11:32
Teoria 12. Kaikki loppuu.
Teoria 13. Näet kuoltuasi loputonta unta.
Teoria 14. Uskonnot.
Teoria 19. Pääset tornin toiselle tasolle.
Teoria 42. Missään ei ole mitään järkeä. Jotkut uudelleensyntyvät, jotkut taas päätyvät henkimaailmaan. Maapallo raivataan galaktisen ohitustien tieltä...
10.05.2014 11:24
Nuo kaikki ovat käytännössä sama kysymys: Miksi minä olen minä? En tosin koe tuota kysymystä kovin merkittäväksi...
10.05.2014 11:18
XD
*ablodeja*
"LISÄÄ!!!"
08.05.2014 19:35
"Tämän keskustelun ilmapiiri on negatiivinen" ja "Meidän mielestä keskustelu on mielenkiintoinen"
JANESI:n juoni!
06.05.2014 20:09
MITÄ VITTUA? Millä hakusanalla tuollaisia löysit?
06.05.2014 19:59
Tekstisi on samanlaista, kuin sindellä, mutta nimimerkki on eri. Ja tuskin sinde edes tulisi nuortenpalstalle. Mitä tästä voi päätellä? Ehkä sen, että olet copy cat.
En ole koskaan tajunnut, mikä noissa on pointtina. Tuskin mikään.
Kuka noita oikein jaksaa kirjoittaa? Kyseessä on hyvin erikoinen trolli, jonka tekijä ei voi olla aivan terve...
05.05.2014 17:32
Uskottavaa rainbow... No, mutta jos näin kerran on... (vaikkei ole) Poistin sen viestin, ettei se enää häiritse ketään. :)
27.04.2014 21:15
Ei ole tietäjät tietää- juttu.
Jos olisi, ei tietäjiä juuri löytyisi. Kyseinen leffa ei ole kovin tunnettu, ja täkäläisistä tiedän vain siiliön katsoneen sen. On myös täysin mahdollista, että olen maailman ainoa ihminen, joka jaksoi lukea lopputekstit...
Mutta kyseessä siis on Cradle of Fear. Erittäin hyvä ja aliarvostettu leffa...
25.04.2014 21:43
Miksi halveksut heitä?
Miten sinua haittaa se, miten he pukeutuvat?
Onko sinulla huonoja kokemuksia jostain massateinistä?
Jos on, älä yleistä. Kaikki eivät ole samanlaisia henkilöitä, vaikka edustaisivatkin samaa tyylisuuntausta.
:)
"Kumpi on parempi"
Riippuu luonteesta. En arvostele ihmisiä pukeutumisen perusteella.
25.04.2014 14:57
"Saatana," joku huutaa herättäen minut. En tiedä, missä olen, mutta ainakaan en joudu kouluun vähään aikaan. Kaikki paikat ovat kipeinä, mutta ei se mitään. Sitten tajuan: ei sähköä = en voi kuunnella musiikkia. Onneksi minulla on myös piirustuslehtiö. En tosin osaa piirtää, mutta ei se mitään. Toivottavasti nuo tuolla ovat mukavia ihmisiä.
En jaksa nousta, joten jään vain nauttimaan ajatuksistani ja... auringonpaisteesta! Ja minähän EN aio ruskettua. Raahaudun varjoisaan paikkaan ja jään lojumaan sinne.
22.04.2014 20:10
Minulla on mukana läppäri (tosin sähköä ei ole...). En tiedä etukäteen, että kaikki eloonjääneet ovat vakkareita. Katsotaan, kuka tajuaa ensimmäisenä...
22.04.2014 19:01
Olisihan se kivaa kaivaa jonkun sisäelimet ulos, tai muuten vaan kiduttaa hengiltä, mutta siitä joutuisi kyllä aika pahoihin hankaluuksiin...
Ihmisten tappaminen on muuten todella helppoa. Ihminen voisi milloin vaan ottaa puukon kouluun/töihin ja yllättäen tappaa jonkun. Tappaminen ilman, että jää kiinni, onkin sitten jo paljon hankalampaa.
22.04.2014 17:19
En luettele pelottavimpia, koska en pelkää creepypastoja. Voin kuitenkin luetella suosikkini:
1. Jeff the killer
2. Jeff vs. Jane
3. Candle cove
4. Autopilot
5. Symmetry
Millä tavalla muut nauttivat creepypastansa? Itse katson MKgamerrin creepypastaa suomeksi- videoita.
22.04.2014 17:09
[Leonard]
Haluan kokeilla uudestaan sitä, mitä se olikin. Yritän keskittää mieleni yhteen asiaan ja yhtäkkiä olenkin muualla. Olen huoneessa, jossa on lisäkseni yksisilmäinen hyypiö. Yritän sanoa moi, mutta minulla ei ole suuta. Aistin, että vaikutan häneen jotenkin. Ilmeisesti sumennan hänen näkökenttäänsä, tai jotain. Päätän siirtyä takaisin mielisairaalaan.
[Jorma]
Vai vielä elepehantteja. Minähän en niihin usko. Aion silti tilata tänne huomenna lisää aseita. Vaikka sitten ruoan ja lääkkeiden kustannuksella...
20.04.2014 19:58
:)
20.04.2014 19:39
NYKYAJAN teinit! Eikö ennen sitten muka ollut pinnallista? Ja miten vitussa se sinua muutenkaan haittaa?
16.04.2014 19:52
Täydellistä!
Pakko silti valittaa jostain, joten:
"Sitten hän huomasi Moottoriturvan ympärille pudonneet kasvit.
"Sieniä" hän totesi."
Sienet eivät ole kasveja.
16.04.2014 19:45
Hieno tarina.
16.04.2014 17:27
129 / 171