Mitäh?? Miksi?

kurpizza

Olen idiootti, enkä tajua mistään mitään, mutta mitä hel'vettiä?

http://omgili.com/thread/3_Ka6nIrU.XRQuUfetPNnRmFvo2E9EYwPzcOVwGXGHRKz_q6MpoYZSnjBkAZQ56TbTvgrXuvADc-/

^^ Löysin Googlesta.... Ja tämä kanssa:

http://omgili.com/thread/3_Ka6nIrU.XRQuUfetPNnRmFvo2E9EYwPzcOVwGXGHQkYDQZblVPKW8MwaryBpLq7S9J0wkUzM4-/

Siellä on myös muita keskusteluita. Ja kommentoijat näkyvät reunassa... Voisko joku wanha wakkari tai netti-asiantuntija kertoa, miksi nuo ovat tuolla, miksi ja miksi? Minä en noista tiennyt mitään. *hermostunutta naurua*.

Ihan kuin olisi joutunut salaliiton uhriksi. Siis onko tuolla jossain kaikki pelleilyt sun muut??

14

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MITÄ VITTUA? Millä hakusanalla tuollaisia löysit?

    • Mitä helvettiä??!!!

    • Tämäpä on mielenkiintoista... *virnuilee*

    • Onko nämä NSA:n vakoilutietoja suolistosta?

      Ei vaan googletin äsken mikä sivu Omgili on ja selvisi että se on "keskusteluhakukone", eli sieltä löytyy myös suoliston juttuja...

      Laittakaa hakusana ja löydätte lisää viestejänne;

      http://omgili.com/

      • Tuo hakukone on englannin kielinen, joten se ei osaa arvioida suomeksi kirjoitettua tekstiä ollenkaan, mutta kuitenkin tuollainen hienous on pitänyt tekijöiden toimesta tunkea sisälle ohjelmaan... Samasta syystä google kääntäjän käännökset eivät ole erehtymättömiä kuin tuon arvioinnit.


    • "Tämän keskustelun ilmapiiri on negatiivinen" ja "Meidän mielestä keskustelu on mielenkiintoinen"

      JANESI:n juoni!

      • Niinpä. Ihan varmasti.

        Ja roolipeli 10 on kuulemma tylsä!!!!


      • kurpizza kirjoitti:

        Niinpä. Ihan varmasti.

        Ja roolipeli 10 on kuulemma tylsä!!!!

        No itse en ole osallistunut noihin roolipeleihin vielä kertaakaan.


      • kiekkoilija94 kirjoitti:

        No itse en ole osallistunut noihin roolipeleihin vielä kertaakaan.

        Roolipeli 10 muka tylsä???? Sehän on keskustelujen aatelia! Aivan paras!


      • motari
        assassin kirjoitti:

        Roolipeli 10 muka tylsä???? Sehän on keskustelujen aatelia! Aivan paras!

        Totta! Vähks muute o siistii pelata siis ebin juttu mage kirjotella nettii vuorosanoi ja tehä vaik mitä jänskää keskimaas!!! Husin huikeaa ja hihhulihei!


    • HeKeKee'd

      Mi-mitääh? DD:

    • *nauraa ekaksi tosi pelottavasti ja kun tajuaa miten tyhmältä se kuulostaa, purskahtaa mielenvikaiseen hihitykseen* Joojoo, eipäs nauretakkaan enempää... xD Mutta mitä v_ittua?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe