Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jokutyyppi19
profiilit
jokutyyppi19
jokutyyppi19
Vapaa kuvaus
Aloituksia
91
Kommenttia
3402
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
(MILLÄ HELVETIN LOGIIKALLA VAMPIRISMI LEVIÄÄ PISARATARTUNTANA?
Vampyyriksi muuttuu vain, jos joutuu vampyyrin tai puolivampyyrin puremaksi. Michemille suoritettu kirurginen toimenpide todennäköisesti muuttaa hänet puolivampyyriksi. HUOM. TODENNÄKÖISESTI. Antaa hänen itse päättää...)
01.01.2014 18:16
Olen kadonnut. Mikäli yritätte jäljittää minut, päädytte metsässä olevalle lammelle. Siellä jäljet katoavat.
Eli ette taaskaan voi löytää minua. :)
30.12.2013 21:08
Väkipyssyn luodit menevät selkäni läpi. Kaadun ikkunasta ulos ja tiputan lattialle lapun, jossa lukee: "Tehdään sopimus: te ette vahingoita minua, enkä minä tapa enää ketään."
30.12.2013 20:08
Olen aika varma, että tässä maailmassa ei ole ennen ollut vampyyreja. Nyt on. Kaksi miestä on kujalla odottamassa "ylösnousemustaan", joka tapahtunee ensi yönä. Heidät oli ilmeisesti käsketty vakoilemaan tätä taloa. Olen valmistautunut hyökkäykseen. Pitelen asetta ja olen toisessa kerroksessa ikkunan vieressä.
30.12.2013 18:09
Olen alkemistin talolla. Luulen olevani turvassa, sillä en ole koskaan kuullutkaan ihmissusista, enkä siksi tiedä, että minut voidaan jäljittää. Alkemisti on jossain myymässä LSD:tä, amfetamiinia ja ekstaasia.
Mietin, miten sillä minua ampuneella hyypiöllä oli tuliase, vaikka sellaisia ei ole täällä keksitty.
En voi puhua, koska leukani lojuu baarin lattialla. Täytynee tästä lähtien kommunikoida kirjoittamalla.
30.12.2013 17:06
Ensimmäinen luoti irrottaa leukani ja kaataa minut lattialle. Toinen lentää ylitseni, tappaen jonkun random juopon. Mietin, mitä helvettiä tapahtuu. Ehkä olisi kannattanut vain karata, eikä jäädä juopottelemaan.
Hyypiö yrittää hyökätä kimppuuni oudoilla kirveillä. Potkaisen häntä munille (?) ja viillän kynsilläni hänen kurkkunsa auki (?). Hyppään ikkunasta ulos ja syöksyn kujalle.
Hahmoni on jälleen kadonnut. Ette toisin sanoen voi löytää minua.
29.12.2013 20:49
Miten tuo liittyi aiheeseen?
29.12.2013 18:28
"pääni menee pian sekaisin"
Lienee mennyt jo...
29.12.2013 18:22
http://kauhublogi.blogspot.fi/
http://pelottaako.blogspot.fi/
Oletko koskaan katsonut lastenohjelmaa, nimeltä Aasi, Morso ja Mouru. Siitä saa varmasti traumoja. XD
Pelottavia biisejä:
Eleanoora Rosenholm - Ovet ja huoneet
Miljoonasade - Olkinainen
29.12.2013 17:02
Baarissa on vähän ihmisiä ja hekin ovat kännissä. Kukaan ei huomaa ruumista. Hullu ompeli vatsani kiinni, selittäen samalla jotain jeesusteipistä. Olen aika varma, että jeesusteippiä ei ole vielä keksitty. Mietiskeltyäni asiaa hetken, tulen siihen tulokseen, että hullu on tullut samasta maailmasta, kuin minä. Nyt hän on todennäköisesti ottanut yhden LSD-lapuistani ja hallusinoi siksi moderneista keksinnöistä, joita ei vielä edes ole tässä maailmassa.
Ihmiset suhtautuvat minuun oudosti. Jotkut luulevat, että olen kuollut, mutta raahaavat minua silti mukanaan. Toiset taas huomaavat, että olen elossa, mutta eivvät silti yritä tehdä minua vaarattomaksi.
Mikäköhän sen drinkin nimi olikaan...?
"Tilaisin yhden... kaksi... viisi räiskylientä."
Odotan mielenkiinnolla, mitä juomalle tapahtuu. Muistan nimittäin koiran syöneen mahalaukkuni...
29.12.2013 11:54
Joku vetää paniikissa vipua. Putoan. Minun pitäisi kai olla kuollut. Olen liikkumatta ja jatkan väkijoukon katselemista. Onneksi lasit eivät tippuneet.
28.12.2013 17:28
Katselen väkijoukkoa. Sillä tytöllä on näköjään vieläkin ase, jonka annoin hänelle. Tuolla on vartija, joka kertoi minulle, missä olemme. Tuolla on se pummi, joka sai minulta rahaa ja henkilöllisyystodistuksen. Eturivissä on ilotalon omistaja.
Tunnen, kun käteni vapautuvat. Se hullu yrittää jostain syystä vapauttaa minut. "Kiitos," sanon hänelle. Otan teloitukseen käytettävän veitsen ja viillän vatsani auki. "Voisiko joku vetää vivusta?" huudan.
Hymyilen "yleisölle".
28.12.2013 17:03
Lue koko keskustelu läpi. Huomaat, että tässä maailmassa ON "henkkarit".
28.12.2013 14:24
"Se on henkilöllisyystodistuksesi," sanon ystävällisesti alapuolella makaavalle hyypiölle.
Jos hän ei siirry, suoleni tulevat tippumaan hänen päälleen. Siitä tulee hauskaa...
28.12.2013 14:18
Emme ole edes tässä maailmassa. Sähköä ei ole keksitty.
28.12.2013 13:58
Seison keskustan mestauslavalla. Kaulallani on hirttosilmukka. Käteni on sidottu selkäni taakse. Saisin ne vapaiksi, mutta miksi vaivautua? Missäköhän teloittaja viipyy...?
Täkäläisen käytännön mukaan minulta aiotaan aluksi viiltää vatsa auki ja vasta sen jälkeen vetää vivusta, jolloin putoan ja "kuolen". Onneksi sain pitää aurinkolasini, koska haluan nähdä ihmisten reaktiot. Tuskin ihmiset voivat naama peruslukemilla katsella, kun jonkun suolet putoavat maahan. Eivät edes, vaikka tämä on täällä arkipäivää.
28.12.2013 13:30
Odotan putkassa iltapäivää. Vartijat ovat lähteneet jonkun paenneen perään, joten voisin paeta. En kuitenkaan tee sitä. Ei minua kovin helposti tapeta, joten voin yhtä hyvin roikkua jonkin aikaa hirttosilmukassa.
24.12.2013 19:57
Kävelen katua pitkin ja heittelen ympärilleni punaisia LSD-lappuja, joissa lukee vihreällä tekstillä: "syö minut!".
Erotuin jo aiemmin pukuni ja hiusteni ansiosta joukosta. Nyt aurinkolasini vielä lisäävät omituisuutta. Saapuessani ilotalolle, huudan kovaan ääneen: "MINÄ TAPOIN HÄNET!" Nauran äänekkäästi ja jatkan: "Hirttäkää minut ja viiltäkää vatsani auki! Niinhän täällä kuulemma tehdään!"
Pysähdyn ja hiljennän ääntäni normaalipuheeksi.
"Jättäkää siihen roikkumaan päiväkausiksi. Keskustassa kuulemma haisee aina mädäntyneelle lihalle."
Alan hihittää hysteerisesti. Yhtäkkiä vedän aseen esiin ja ammun yhden ohikulkijan.
"HUOMAATTEKO?! OLEN HULLU!"
Näen paikalle kävelevä Kurpizzan ja huudan hänelle: "Sinä olet aika nätti. Ota tämä." Heitän aseeni hänelle. "Siinä on vielä viisi luotia. Voit tappaa sillä jonkun vihamiehesi, tai olla nössö ja luovuttaa sen vartijoille.
Käännyn taas vartijoiden puoleen. "Pidättäkää minut. Antaudun." Kun minua viedään putkaan, alan nauraa ja sanon: "Ihmisliha on muuten aika hyvää. Maistakaa tekin joskus."
24.12.2013 15:11
Et voi tietää, että murhaaja on vampyyri.
24.12.2013 14:35
Ehdin sisään juuri ennen aamunkoittoa. "Tule sisään," alkemisti oli sanonut ja melkein kuollut sen takia. Hän kuitenkin osoittautui hyväksi liikekumppaniksi. Hän jopa keksi tehdä minulle aurinkolasit.
Nyt hän valmistaa LSD:tä ohjeitteni mukaan. Aiomme luonnollisestikin jakaa voitot tasan.
24.12.2013 14:29
141 / 171