RoPe

korppi™

tässä on uusi roolipeli puhtaalta pöydältä
1.kertokaa säännöt
2.linkatkaa KAIKKI aiemmat roolipelit
3.muistakaa ÄLKÄÄ ALOITTAKO IKINÄ ROOLIPELI KESKUSTELUA SE ON MINUN HOMMA
4.aloitetaan!

486

730

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eli mä teen tämmösen hahmon.

Nimi:Alexander Fortis
      Rotu:Ihminen (Suonissa myös hieman haltioiden ja kääpiöiden verta.)
      Ikä:27v.
      Kyvyt:Taitava soturi. Osaa käyttää miekkaa, kilpeä, keihästä ja kirvestä.
      Luonne:Uljas ja rohkea. Rehellinen ja reilu kaikkia kohtaan. Uskaltaa tappaa, mutta tekee niin vain ellei muuta mahdollisuutta ole.
      Muuta:Asuu Trenka-nimisessä kaupungissa, joka on valtakunnan pääkaupunki, jonka keskellä on kuninkaan linna. Alefander on tunnettu koko kaupungissa, koska hän on tehnyt suuria palveluksia kuninkaalle, mutta puolustaa myös usein kuolemaan tuomittuja rikollisia.

Loin yhen RoPe-keskustelun, mutta en jaksa vääntää niin mitättömästä asiasta, joten tulin suosiolla tänne.

• korppi™

tuolla
      ''älkää aloittako roolipelejä ikinä '' tarkoitin älkää aloittako roolipelejä pulinoihin voitte kyllä aloittaa uusia roolipelejä jos lopetan s24:jän

• korppi™

Tiberius aiotko pitää hahmosi

• Tiberius de Auditore
        korppi™ kirjoitti:

Tiberius aiotko pitää hahmosi

Jos sinä aiot. Jos et aio pitää hahmoasi, niin pidän hahmoni nimen, mutta muutan muita tietoja.

• Et sä kyl voi ketään estääkään, mutta pidä sä vaan nää ketjut toiminnassa, kun se näyttää sulle olevan noin tärkeetä.

• Neloth

Mä teen uuden hahmon:
        Nimi:Thaerek
        Rotu:Ihminen
        Aseet:tikari, lyhyt jousi ja nuolia.
        Taidot:hyvä hiipimään. Valmistaa myrkkyjä joita hän laittaa tikariin ja nuoliin.
        Luonne:Rehellinen ja kohtelias. Ei ikinä tapa viattomia.

• Nimi: Efal Gordonian Lutch
      Rotu: ihminen
      Sukupuoli: mies
      Ikä: 20v.
      Luonne: ailahteleva, ystävällinen, ilkeä
      Tausta: Johti huumemarkkinoita toisessa maailmassa. Muuttui puolivampyyriksi käytettyään huumeruiskua, jota vampyyri oli hänen tietämättään jo käyttänyt. Efal ja hänen sukunsa karkotettiin väliulottuvuuteen, mistä hän karkasi juuri äsken tähän maailmaan.
      Vahvuudet: Yli-inhimilliset taistelukyvyt. Lähes kuolematon. Ovela. Osaa valmistaa myrkkyjä, vastamyrkkyjä ja tietysti huumeita.
      Heikkoudet: Auringonvalossa lähes sokea. Ei voi tulla taloon kutsumatta. Juoppo.
      Muuta: Lahjottavissa. Nauttii kärsimyksen katselemisesta ja tuottamisesta. Kieroutunut huumorintaju. Tekee järjettömiä asioita huvin vuoksi. Bi. Pitää klassisesta musiikista. Ei ole pitkävihainen ja vaihtaa puolta ja mielipidettä helposti.

• Kuin muut ei tuu tänne?

Alexander Fortis istuu kapakassa. Hän on suuren masennuksen vallassa. Taas torilla hirtettiin joku hevosvaras. Tällä kertaa Aöexander ei saanut tahtoaan läpi. Lisäksi myöhemmin selvisi, että mies oli ollut täysin syytön. Yhtäkkiä joku tulee sisään ja karjaisee: "Onks Alexander Fortis täällä?" Ääni on matala ja aksentti suoraan pohjoisesta. Alexander kääntyy ja näkee valtavan Jääpeikon marssivan peremmälle. "Olen tässä. Mikä on nimesi ja mitä tahdot sinä pohjoisen kansalainen?" Alexander kysyy. "Olen Irst ja tulin tänne haastamaan sinut kaksintaisteluun!" peikko räyhää. Alexander nousee tuolistaan ja marssii ulos. Jos Irst haluaa tapella, niin ei estetä. Alexander vetää miekkansa huotrastaan. Miekan ovat takoneet kääpiöt ja siinä on lukuisia haltioiden lumouksia. Irst nappaa valtavan kirveen ja niin taistelu alkaa. Useat kerääntyvät katsomaan. Lopulta Alexander päihittää Irstin ja palaa juomansa ääreen. Irst poistuu manaillen ja lupaillen kostoa.

• Eräs trotskilainen

Mie jatkan vanhalla hahmollani:

Nimi: Andrei Ivanovitš
      Status: Tšekan agentti
      Voimat: Neuvostoliiton salainen poliisi Tšeka, joskin Ivanovitš on (missä nämä tapahtumat ikinä tapahtuvatkaan) yksin, joten käytännössä ei mitään
      Kyvyt: asiakirjojen väärentäminen ja vakoileminen. Osaa myös ampua pistoolilla, joskaan ei omista sellaista
      Muuta: 1890 -luvun lopussa Venäjällä syntynyt typerä maalaismusikka, joka päätyi Tšekan agentiksi erään onnekkaan sattuman ansiosta. Palkittu Sosialistisen työn sankari -arvomitalilla. Päätyi (toistaiseksi nimettömään mikämikä-roolipelimaahan) aika-avaruus-vääristymän kautta, ja on edelleenkin hieman pihalla tapahtumista. Ivanovitš puhuu vain venäjää, mutta eräs ystävällinen haltija antoi hänelle käännösloitsun, jonka ansiosta hän kuulee muiden puheen venäjäksi, ja muut kuulevat hänen puheensa omalla kielellään.

Oleskelee tällä hetkellä Trenkassa, asuu kadulla ja koettaa saada ruokaa varastamalla tai tekemällä satunnaisia töitä.

• korppi™

eiks toi Andrei Ivanovitś oo oikea henkilö

• Eräs trotskilainen
        korppi™ kirjoitti:

eiks toi Andrei Ivanovitś oo oikea henkilö

Ei minun tietääkseni. "Ivanovitš" on siis isännimi, отчество, eikä sukunimi. Isännimi on nimensä mukaisesti henkilön isän nimi, eli Ivanovitšin isän nimi oli Ivan. (Ivanovitš=Ivaninpoika)

Sekä "Andrei" että "Ivan" ovat suosittuja nimiä Venäjällä, joten aikojen saatossa on ollut useita Andrei Ivanovitšejä, muunmuassa Andrei Ivanovitš Jerjomenko, Andrei Ivanovitš Zelentsov ja Andrei Ivanovitš Stackenschneider.

Tavallaan Andrei on "oikea" henkilö, sillä hän on kotoisin tästä maailmasta, joskaan sillä ei ole RoPen kannalta paljoa merkitystä.

• Maailmaa voi sitten keksiä itse lennossa.

• Ei se taida olla kukaan kovin kuuluisa ainakaan.

• Tehkää jotain! En mä voi yksin ropettaa!

• Thaerek

Katson kun joku muukalainen tappaa peikon ja menen puhumaan hänelle "tuo oli hyvä tappo."

• korppi™

päätin sit luoda tämmösen

nimi:drogn
        rotu:örkki
        ammatti:örkki kenraali
        kyvyt:hyvä käyttämään järeitä aseita ei maagisia kykyjä
        luonne:monesti rauhallinen

• korppi™
        korppi™ kirjoitti:

päätin sit luoda tämmösen

nimi:drogn
        rotu:örkki
        ammatti:örkki kenraali
        kyvyt:hyvä käyttämään järeitä aseita ei maagisia kykyjä
        luonne:monesti rauhallinen

se muukalainen on drogn

voisko joku muukin tehdä örkki hahmon

• Thaerek
        korppi™ kirjoitti:

se muukalainen on drogn

Tarkoitin sillä muukalaisella siiliötä.

• klgökfo
        korppi™ kirjoitti:

se muukalainen on drogn

Täs on örkki

Nimi: Pena
        Rotu:Örkki
        Luonne: helvetin äkänen, juoppo
        taidot: saa karhu tölkin puoliksi perseeseen

• Huom: Jos puhut minun hahmolleni, niin ei tappanut. Vain voitti kaksintaistelussa.

Jos puhuit, niin:

Alexander kääntyy Thaerekiä päin ja sanoo: "Kiitos."

• Tulen ovesta kadulle. Auringonvalo polttaa silmiäni, joten yritän palata, mutta ovi on kadonnut. Perheenikin on vielä oven toisella puolella, eli väliulottuvuudessa. Sille ei nyt kuitenkaan voi mitään.
      Kuljen kadun reunalla kumarassa. Ihmisiä on aika paljon. Paikka on varmaan oikein mukava yöllä. Nyt on kuitenkin aivan liian valoisaa.
      Kuljettuani jonkin matkaa, saavun tammiovelle ja haistan alkoholin ihanan tuoksun. Täällä on varmaan kapakka. Avaan oven ja menen sisälle.
      Viimeinkin polte lakkaa. Avaan silmäni katsoakseni ympärilleni. Paikka on hämärä ja siellä olevat harvat soihdut eivät haittaa minua, koska vahingoitun vain auringon valosta. Näen, kuinka iso jäinen otus haastaa ritarille riitaa. Odotan innolla tappelua, mutta he menevätkin ulos taistelemaan. Hetken päästä ritari palaa, ilmeisesti voittajana. Menen hänen luokseen.
      "Hei. Voisitko kertoa, missä olen?"
      Vaatteeni ja kirkkaan vihreiksi värjätyt hiukseni todennäköisesti herättävät huomiota näin kehittymättömässä maailmassa. Samoin se, että en tiedä, missä olen. Osaan kuitenkin käyttäytyä hyvin itsevarmasti, joten pidän todennäköisenä, että ritari vastaa minulle.

• Ulkonäkö:Ruskeet hiukset, siniharmaat silmät, lyhyt.
      Rotu: Ihminen
      Luonne: Pyrkii olemaan rehellinen, sarkastinen...
      Taidot: Osaa varastella, hyvä heitto käsi, saattaa selvitä hengissä jopa tappelusta
      Voimat: Saattaa kyetä yksinkertaiseen loitsuun...
      Enpä keksi muuta.

Kävelen hieman pökkyrässä kaupungin kaduilla. Ihmiset tungetsivat ympärilläni. Olivat kuulemma käyneet katsomassa jonkun ihmisen ja peikon kaksintaistelua.
      Monesko se oli tälle päivää?
      Poliisi tuijottaa minua murhaavasti. Luikahdan sisälle läheisestä ovesta. Kapakassa kukaan ei huomaa normaalin näköistä naista.
      Vihreätukkaista miestä sen sijaan tuijotetaan pitkään.

• Alexander katsoo Efalia kummaksuen. "Olemme Trenkassa viherhiuksinen ystäväni. Kuka olet?" Alexander sanoo.

• korppi™

thaerek oletko örkki

• Thaerek
        korppi™ kirjoitti:

thaerek oletko örkki

Olen ihminen.

• "Olen Efal," sanon. "Tulin tänne toisesta maailmasta, enkä tiedä tästä paikasta mitään."
        En ole varma, ovatko täkäläiset kuulleet toisista maailmoista, mutta luulen, että minua silti uskotaan, sillä tällaisissa paikoissa on ylensä aika taikauskoista kansaa.
        Äkkiä tajuan, että tällaisissa maailmoissa ei varmaankaan olla kuultu huumeista. Saan siis hyvät bisnekset aikaiseksi... Täällä ei myöskään liene vampyyrivainoja... Mitenköhän pääsin sisään tänne kutsumatta? Kai täällä on jonkinlainen tervetulokyltti... Mutta en keskity siihen sen enempää, vaan odotan, mitä soturi vastaa minulle.

• "Tämä on osa suurta valtakuntaa, jossa kaikki rodut ovat tervetulleita. Rotujen välillä on toki kiistoja ja syrjintää, mutta kuninkaamme on keksinyt lait, jotka pitävät tilannetta kurissa. Ikävä kyllä lakeihin kuuluu myös kuolemantuomio, jota vastustan suuresti. Minun nimeni muuten on Alexander Fortis", Alexander kertoo Efalille.

• yy_tee

Oon vähän pihalla nyt kaikesta, palasin suolistoon pitkän tauon jälkeen (muistaako joku mut...?) muokkasin nimimerkkiä vähän kun rekisteröidyin (oon siis yksinkert. tyttö, terve :P)
      Mutta oon niin ulkopuolinen, että pakko tätäkin kokeilla!
      Koska oon outo kusipää, voiko joku selittää mulle missä mennään?

Nimi: Marcus Blake
      Luonne: Se 'kylähullu' Huono ystävystymään, mutta luotettava ystävä. Laukoo pistäviä kommentteja. Kostonhimoinen, älä ärsytä :G
      Kyvyt: Ei taistele miekoilla, vaan myrkyillä. Marcus kaataa myrkkyä toisten juomiin, joskus jopa tuntemattomille. Kukaan ei tiedä tuosta...ainakaan vielä...

~Yksinkert. tyttö

• Andrei Ivanovitš

Ihmisen ja peikon välistä tappelua seuranneet ihmiset alkavat hajaantua kuka mihinkin suuntaan. Olin itsekin paikalla siinä toivossa, että saisin varastetuksi jotakin. Tällä kertaa minua ei kuitenkaan onnistanut, ei kukaan tosin huomannut minun yrittävän varastella ihmisten tavaroita... Pienen kokoni ansiosta minun on helppo liikkua väkijoukossa huomaamatta, mutta toisaalta minua lähes kaksi kertaa suurempien örkkien läsnäolo saa kylmät väreet kulkemaan pitkin selkää.

Ehdin parahiksi näkemään, miten tappelun voittaja astuu kapakan ovesta sisään. Päätän jäädä ulkopuolelle odottamaan, josko kuulisin jotakin mielenkiintoista.

(Vielä sivuhuomautus. Ivanovitš erottuu joukosta omituisten vaatteidensa ansiosta. Agentin tulisi osata sulautua ympäristöön, mutta eihän se typerys ole tietenkään älynnyt, että 1920 -luvun venäläisen muodin mukaiset vaatteet herättävät huomiota.)

• Tervetuloa takaisin Yksinkertainen Tyttö :)

Istun tuolille odottamaan. Suunnitelmani on katsella tulevia ja meneviä ihmisiä ja lähteä pimeän tultua liikkeelle. Tekee mieli viinaa, mutta rahaa ei ole.

• korppi™

pidän hahmoni michem de auditoren

michemin kadonneet lapset exos ja azor on kaduilla michemin vaimokin kadonnut

• Säännöistä:
      Hahmo ei tiedä kaikkia samoja asioita kuin sinä
      Voit hyökätä toisen hahmon kimppuun, muttet voi päättää osutko.
      Hahmo ei saa olla voittamaton...
      Pidä hauskaa :)

"Tilaatko jotakin?" baarimikko kysyy minulta. Nakkaan hänelle peri kolikkoa.
      "Jos vaikka mehua." Alkoholia en vähään aikaan suuhuni laita. Ekat kännit menivät pieleen; olen sadan kilometrin päässä paikasta, jossa join ensimmäisen drinkin.
      Saatuani mehun istun tyhjään pöytään seuraamaan keskustelua.

• Thaerek

Menen puhumaan vihreätukkaiselle miehelle "nään vampyyrin siinä missä muut näkisivät normaalin miehen, vaikkakin vain osaksi vampyyrin. Mitä teet täällä? Kysyn häneltä.

• korppi™

Michem saapuu kapakkaan

michemillä on päällään assassin.s creed kaapu

• Alexander päättää istua Efalin luokse ja sanoo: "Kuules Efal. Jos tosiaan tulit toisesta maailmasta, niin kerrohan siitä. Niin ja voin tilata sinulle jotain, jos haluat."

• michem de auditore

michem salakuuntelee efalin puheita

• yy_tee

Kiitos :D

Avaan puisen oven, jonka takaa paljastuu täysi kapakka - tuttu näky minulle. Sivelen hiekkaisella kädelläni jo valmiiksi saastaisia hiuksiani, on tylsää. Tosin päivän tekemislist on jo täynnä. Vedän kännit ja kostan jollekkin. Jos kostettavaa ei löydy, tapan jonkun huvikseni. Ei minua koskaan saada kiinni...
      Hymähdän hiljaa, kun näen ruskeatukkaisen ihmisen istumassa, yksin ja mehu kädessä. aah, täydellinen uhri.
      Kävelen ihmisen luokse.
      "Enpä ole nähnyt teitä ennen.." totean.
      "Kuka olette?" kysyn ja istun viereen.

• Andrei Ivanovitš

Nojailen kapakan seinään ja odotan sopivaa tilaisuutta näpistää. Yht'äkkiä huomaan poliisin lähestyvän minua, ja yritän näyttää mahdollisimman viattomalta. "Alahan laputtaa siitä, nilkki, minä tiedän, mitä sinulla on mielessä," poliisi huutaa. "Mutta herra poliisi tietää varsin hyvin, että näin päiväsaikaan ulkona saa liikkua vapaasti ilman henkilöllisyystunnusta, vai mitä?" vastaan yrittäen kuulostaa mahdollisimman huolettomalta, vaikka olen hiukan peloissani.

"Sinunlaisesi pikkurikolliset tulisi heittää tyrmään. Annas olla, jos saan sinut kerrankin kiinni varastamisesta, saat lojua putkassa useamman päivän," poliisi uhkailee. "Minä vain odotan serkkuani," valehtelen.

Poliisi kääntyy ja lähtee kävelemään poispäin jupisten samalla itsekseen: "Kaikki paperittomat nulikat sietäisi lähettää Aralskin sotilaskouluun, niin oppisivat tavoille. Katso nyt noita vaatteitakin, mikä pelle..."

Huokaisen helpotuksesta ja jatkan sopivan kohteen etsimistä.

• "Kiitos. Ottaisin mahdollisimman väkevän juoman. Olisi toki plussaa, jos siinä olisi myös paljon sokeria. En tiedä täkäläisistä juomista mitään, joten valitse sinä."
      Puhuessani katselen tyhjään pöytään istunutta naista. Jos hän sattuu huomaamaan, käännän katseeni pois, mutta kuitenkin siten, että hän varmasti huomaa minun katselleen. Hetken päästä aloitan katselun uudestaan.
      "Maailma, josta tulin, oli tätä kehittyneempi. Siellä ei kukaan nähnyt nälkää ja ainoastaan köyhimmät joutuivat tekemään töitä. Hekin hyvin yksinkertaisia huoltohommia. Rikollisuus oli siellä suuri ongelma ja vankilat olivat jatkuvasti täynnä. Ja sitten oli tietysti vampyyrejä, jotka imivät ihmiset kuiviin, tehden heistä kaltaisiaan. Siellä ei ollut kuolemantuomioita, mutta vampyyrit karkotettiin väliulottuvuuteen."

• Michem De Auditore

menen tilaamaan väkevää juomaa ei mielellään paljoa sokeria

• "Jos haluat alkoholia ja sokeria, niin taidan tilata sinulle Räiskyliemen... Kestäthän hyvin alkoholia?" Alexander sanoo.

• "Kestän toki. Kiitos."
      Naisella on näköjään jo seuraa. Lakkaan katselemasta häntä.

• Alexander tilaa Efalille Räiskyliemen ja itselleen tavallisen oluen. "Maailmasi kuulostaa omituiselta", Alexander tuumailee.

• Michem De Auditore

Michem tokaisee efalille''OLETKO TOISESTA MAAILMASTA''

• Juon räiskyliemen yhdellä kulauksella. Huomaan auringon ehtineen jo laskea. Oliko äsken jo auringonlasku? En tiedä, koska pidin silmiä kiinni ulkona ollessani.
      "Minun täytyy nyt lähteä," sanon ja kävelen ovesta ulos.

• siilio

Alexander tilaa toisen oluen.

• Michem De Auditore

Michem kuiskaa alexanderille''oliko tuo äskeinen toisesta maailmasta''

• "Niin hän sanoi. Kuka olet?" Alexander sanoo kääntyen Michemiä kohti.

• Ulkopuolella huomaan vartijan, joka ahdistelee oudosti pukeutunutta miestä. Seuraan heidän keskusteluaan ja sen päätyttyä vedän aseen esiin ja ammun vartijaa vatsaan. Lähden kävelemään pois päin, kuin mitään ei olisi tapahtunut.

• Michem De Auditore

minä olen Michem De Auditore michem vastasi

• Andrei Ivanovitš

Tarkkaillessani ohikulkijoita huomaan kapakasta poistuvan muukalaisen, jolla on yllään omituiset vaatteet. Hänen hiuksensa ovat kirkkaan vihreät, mikä herättää minun mielenkiintoni. Hän ei näytä rikkaalta, saati täkäläiseltä, joten arvelen hänenkin olevan paperiton.

Ilta hämärtää, joten minun on parin tunnin sisällä etsittävä itselleni suojapaikka, mikäli haluan välttyä pidätykseltä. Keskiyöllä alkaa nimittäin ulkonaliikkumiskielto, joka on voimassa kaikissa maan kaupungeissa. Se tosin koskee vain paperittomia. Jokaisella kunnon kansalaisella tai laillisesti rajan ylittäneellä on henkilöllisyystunnus, joka takaa heille muutamia erityisoikeuksia. Muunmuassa oikeuden liikkua ulkona öisin.

Minulla ei ole papereita, enkä tiedä, mitä paperittomille tehdään, jos he jäävät kiinni. Yleensä olen viettänyt yöt vältellen poliiseja, jotka tarkastavat vastaantulijoiden paperit. Nyt aion seurata tuota omituista muukalaista.

• "Minä olen Alexander Fortis", Alexander esittäytyy ja tilaa uuden oluen. Hän on päättänyt olla humalassa ennen puolta yötä.

• Michem De Auditore

michem tilaa läiskyliemen

• Käännyn takaisin ja nappaan vartijalta lompakon. Siinä on täkäläistä rahaa ja jokin outo lappu. Pudotan lapun kadulle ja jatkan matkaa, jättäen vartijan kitumaan.

• Andrei Ivanovitš

Tämän episodin nähtyäni olen hieman hämmentynyt. Kukaan muu ei tuntunut huomaavan mitään. En tiedä, kannattaako minun seurata muukalaista, mutta poimin kuitenkin hänen pudottamansa lapun maasta, ja lähden kävelemään samaan suuntaan.

• "Kuules Michem. Mitäs jos pidettäisiin pieni kisa? Se joka saa juotua nopeammin yhden Vulkaanipommin, on voittaja. Häviäjä tarjoaa tämän illan. Sopiiko?" Alexander sanoo jo hieman juovuksissa.

• Michem De Auditore

otan haasteen vastaan

• PS:Vulkaanipommi on vahvin alkoholijuoma, jota on laillista myydä. Paljon oikean elämän juomia vahvempaa.

• Michem ja Alexander aloittavat juomisen. Juoma on räjähtävän vahvaa.

• Michem De Auditore

Michem on punaisena juomasta

• Alexander juo niin nopeasti, kuin pystyy, mutta se ei ole kovin nopeasti.

• Michem De Auditore

Michem pitelee kurkkuaan

• Alexanderin tahti hidastuu koko ajan. (Kumpi voittaa? Mulle se on sinänsä ihan sama.)

• korppi™

Michem ei pysty enää ja on sammumassa alexander voitti

• Pysähdyn ilotalon kohdalla. Olen menossa sisään, kun huomaan Andrein.
      "Olet seurannut minua baarilta saakka. Mitä haluat? Rahaa?" Heitän hieman rahaa maahan ja menen sisään. Mietin, miksi hän oli ottanut pudottamani henkilöllisyystodistuksen. Eikö hänellä ole omaa?
      Ostan itselleni seuralaisen. Saan kuulemma myös yöpyä täällä.

• Andrei Ivanovitš

Kerään kadulle pudonneet rahat ja katson vielä kerran löytämääni paperia. En osaa lukea täkäläistä kieltä, sillä käännösloitsu ei käännä kirjoitettua tekstiä. Aakkosista saan kuitenkin jonkinverran selvää, ja älyän paperin olevan henkilöllisyystodistus. Kiitän mielessäni tuota muukalaista, sillä hän onnistui järjestämään minulle sekä paperit että rahaa ruokaan. Äkkirikastuneena en kuitenkaan osaa ajatella järkevästi ja suuntaan siis takaisin kapakkaan.

Astuessani ovesta sisään huomaan, että käynnissä on jonkinlainen juomakilpailu.

• Alexander tilaa oluen ja käskee jättämään Michemin piikkiin. Alexander kuitenkin sammuu kesken oluen juomisen.

• Michem De Auditore

Michem tilaa räiskyliemen ja sammuu michem&alexander makaa sammuneena kapakan lattialla

• "Täällähän on hyvät ruoatkin," naureskelen itsekseni. Makaan sängyllä, jonka ympärillä lojuu luita.
      Puolivampyyrien ei ole pakko juoda verta elääkseen, mutta he heikentyvät ilman sitä. Olin suunnitellut kiduttavani ilotyttöä pitkään, mutta seksin jälkeen olin niin janoinen, että iskin hampaani suoraan hänen kurkkuunsa. Söin myös lihan, sillä en ollut syönyt mitään pitkään aikaan.
      Nyt olen väsynyt. Ylensä en tarvitse paljoa unta, mutta alkoholi väsyttää minua. En tosin ihan pienestä määrästä hätkähdä. Se juoma oli kai yllättävän vahvaa... Vaivun sikeään uneen.

• "Ööh..." vastaan pöytääni tunkeneelle seuralaiselle. "En ole ollut täällä ennen. En ole oikeastaan varma missä olen." hymyilen hämmentyneenä. Jostain syystä minua ei haluta kertoa kummajaiselle nimeäni.
      "Mahtavaa. Juomiskilpailut." sanon katseltuani jonkin aikaa kahden miehen touhuja. Hörppään mehulasini tyhjäksi.

• Andrei Ivanovitš

Istuudun alas ja yritän tilata juotavaa. "Vodka" on ilmeisesti baarimikolle aivan tuntematon sana, joten pyydän häntä kaatamaan jotakin mietoa. En halua olla ympärikännissä tänään, sillä osaan tuskin lausua uutta nimeäni. Humalassa toikkaroivien henkilöllisyys tarkastetaan erityisen tarkkaan, joten minun on varottava juomistani, jos en halua joutua vaikeuksiin.

• Baarimikko miettii. Perhanan juopot. Luulevatko ne että tämä on joku majatalo? Ei niitä viitsi uloskaan heittää. Jos heillä ei ole papereita, niin he voivat saada jopa kuolemantuomion, joten täytynee jättää ne punkkaamaan.

• Tiberius de Auditore

Nimi: Tiberius de Auditorio
      Rotu: Ihmissusi
      Ulkonäkö: Pitkät vaaleat hiukset, hieman normaalia ihmistä pidempi (Ihmismuodossa). Suurikokoinen, tummanharmaa. Vähän kuin kahdella jalalla seisova susi.Käyttää Yleisimmin Ihmismuotoaan.
      Kyvyt: Vahva ja ketterä. Suosii taistelussa keveitä aseita.
      Muuta: Michemin isoveli, joka muuttui Ihmissudeksi sotaretkellä, jossa lääkärit antoivat hänelle vahingossa Ihmissuden verta.

• Toljotan oudosti pukeutunutta miestä, joka yritti tilata jotain baarimikolta. Mietin mistä päin maailmaa hänkin mahtaa olla kotoisin.
      Huomaan lapun seinässä. "Ulkonaliikkumiskielto"?
      Rynnin baarimikon luokse.
      "Jos luutuan pöydät, saanko jäädä tänne yöksi? Minulla ei ole papereita. Olen katsos maalta ja... " hymyilen hermostuneena.

• Tiberius de Auditore

Tiberius saapuu kapakkaan. "Perhanan Michem. Unohti paperinsa kotiin".
      Hän kävelee veljensä viereen. " Ihan umpikännissä! " Yritän herätellä Michemiä.

• "No sopiihan tuo. Pääsenpähän ainakin vähemmällä. Nuo juopotkin pitävät tätä jonakin hotellina, joten mitä minä oikeastaan menetän?" baarimikko vastaa Kurpizzalle ojentaen samalla heikkoa olutta Andreille.

• "Kiitos" sanon.
        Katson miestä, joka yrittää herätellä sammunutta kaveriaan. Enempää ajattelematta nakkaan lasin kylmää vettä sammuneen naamalle.
        "Tuon pitäisi auttaa." sanon avuliaasti.

• Tiberius de auditore
        kurpizza kirjoitti:

"Kiitos" sanon.
        Katson miestä, joka yrittää herätellä sammunutta kaveriaan. Enempää ajattelematta nakkaan lasin kylmää vettä sammuneen naamalle.
        "Tuon pitäisi auttaa." sanon avuliaasti.

Nyökkään hymyillen "kiitos"

• Andrei Ivanovitš

Olisihan minun pitänyt arvata, että täkäläiset juomat ovat paljon vahvempia, kuin mihin olen tottunut. Olen juonut vasta puolet noin kahden desilitran kokoisesta lasista, mutta tunnen sen jo nousevan päähän.

Viereisessä pöydässä istunut nainen tulee pyytämään baarimikolta yösijaa siivoamista vastaan. Olen törmännyt tähän tilanteeseen lukemattomia kertoja, mutta nyt jostain syystä toivon, että baarimikko suostuisi pyyntöön. Yleensä he suostuvat. Täkäläinen porukka ei ole itsekästä.

• Kerron jo etukäteen, että seuraava, joka tulee huoneeseen, löytää sieltä vain kasan luita, joista osa on asetettu muodostamaan kirjaimet: M, O ja I. Tämä ei tosin ole ajankohtaista, koska seuraava asiakas tulee vasta seuraavana päivänä, mutta ilmoitanpa vaan, kun on tylsää.
      Hahmoni sijaintia ei siis tiedetä, ettekä voi löytää häntä. :)

• Tiberius de Auditore

hetän muutaman kolikon baaritiskille. "Jotakin vahvaa" Sanon baarimikolle. "Ovatko nuo olleet sammuneena kauankin?" Osoitan Michemiä ja Alexanderiä.

• "Eivät." vastaan, vaikka mies ei puhunutkaan minulle. "Mutta niiden juomien jälkeen olisi armeliaampaa olla herättämättä heitä."

• Baarimikko ojentaa yhden vulkaanipommin ja sanoo: "Vastahan he pitivät pienen juomakisan. Panos oli ilmeisesti illan juomat, mutta voittaja sammui voitettuaan ja tilattuaan oluen."

• Tiberius de Auditore

"tyypillistä. aina kilpailemassa" Maistan juomaa ja tunnen heti kuinka kurkkua poltaa ja alkaa hikoiluttaa.

• Enpä ehdi tänään kirjoittelemaan enää.

• yy_tee

Tuhahdan ärtyneesti. Sekin uhri häipyi...aivan mahtavaa Marcus, mahtavaa.
      Tilaan juotavaa. Tilaan toisenkin. Tilaan kolmannenkin. Tilaan vielä viisi.
      Sitten silmissä pimenee.

• HeKeKee

Uus hahmo.
        Nimi: Culann
        Rotu: Ihminen, Nûenorian edainia.
        Taidot: Samooja. Hyvä jäljittäjä ja metsästäjä, käyttää jousta ja puukkoja.
        Heikkoudet: Tottunut taistelemaan yksin, turhan epäluuloinen. Pelkää epäkuolleita.
        Ikä: 32

Culann käppäilee pitkin hämärtyviä katuja. Saappaat hiertävät ja viitta mutainen, onhan hän kävellyt koko päivän. Heti ensitöikseen hän painelee majataloon. "Yksi mukillinen olutta" hän sanoo ja istahtaa nuorehkon ihmistytön viereen. Hän vilkaisee kahta nukkuvaa hyyppää hänen takanaan. "Mitäköhän nuo juopot oikein tekivät?"

• Andrei Ivanovitš
        HeKeKee kirjoitti:

Uus hahmo.
        Nimi: Culann
        Rotu: Ihminen, Nûenorian edainia.
        Taidot: Samooja. Hyvä jäljittäjä ja metsästäjä, käyttää jousta ja puukkoja.
        Heikkoudet: Tottunut taistelemaan yksin, turhan epäluuloinen. Pelkää epäkuolleita.
        Ikä: 32

Culann käppäilee pitkin hämärtyviä katuja. Saappaat hiertävät ja viitta mutainen, onhan hän kävellyt koko päivän. Heti ensitöikseen hän painelee majataloon. "Yksi mukillinen olutta" hän sanoo ja istahtaa nuorehkon ihmistytön viereen. Hän vilkaisee kahta nukkuvaa hyyppää hänen takanaan. "Mitäköhän nuo juopot oikein tekivät?"

"Heillä oli juomakilpailu. Baarimikko antoi hyvää hyvyyttään heidän jäädä tänne nukkumaan, sillä kadulla heille saattaisi käydä huonosti," vastaan, vaikka kysymys ei olekaan osoitettu minulle. Toivon, ettei veressäni olevien promilleiden määrä näy vielä olemuksestani.

• Andrei Ivanovitš

Nojaan käsilläni baaritiskiin ja yritän saada huimaamisen lakkaamaan. "Ei olisi pitänyt juoda kaikkea," ajattelen.

Minun tekee mieli sanoa, mitä sylki suuhun tuo, mutta hillitsen itseni. En voi alkaa kertomaan elämäntarinaani tässä baaritiskillä. Yritän palauttaa mieleeni vallankumousksellisilta saamani ohjeet tällaisten tilanteiden varalta.

• Michem De Auditore

michem herää ja menee tiberiuksen luokse

• Tiberius de Auditore

" Ehkä turhan tuimaa?" Riisun takkini ja laitan sen reppuun. Pidän juomisessa vähän taukoa. Ojennan veljelleni henkilällisyyspaperit. "Unohdit nämä".

• Juon toista lasillista appelsiinimehua.
      "Eka kerta?" kysyn oudosti pukeutuneelta muukalaiselta. "Vedin eilen -vai olikos se toissa päivänä? Ekan humalani ja herään sadan kilometrin päästä lähtöpaikasta. Suosittelisin sinua jäämään tänne yöksi, jottei kävisi samalla lailla." hölpötän jälleen sivu suuni. Mutta muukalainenkaan ei näytä olevan terävimmillään.

• Andrei Ivanovitš

"Kyllä minä olen ennenkin juonut, täkäläiset juomat ovat vain paljon tavallista vahvempia. Moskovassa saatoimme juoda vodkaa ilta toisensa perään Jakovin ja muiden illegaalien kanssa, eikä se tuntunut missään," vastaan hiukan epäselvällä äänellä, kunnes tajuan puhuneeni liikaa.

"Ehkä minun tosiaan kannattaa jäädä tänne yöksi," ajattelen

• Michem De Auditore
        Andrei Ivanovitš kirjoitti:

"Kyllä minä olen ennenkin juonut, täkäläiset juomat ovat vain paljon tavallista vahvempia. Moskovassa saatoimme juoda vodkaa ilta toisensa perään Jakovin ja muiden illegaalien kanssa, eikä se tuntunut missään," vastaan hiukan epäselvällä äänellä, kunnes tajuan puhuneeni liikaa.

michem tilaa jälleen räiskyliemen

• Andrei Ivanovitš kirjoitti:

"Jaa." sanon miettien samalla missä Moskova on. "Kannattaisi syödä jotain. Tyhjällä vatsalla humaltuu helpommin. Missä päin Moskova sijaitsee? Entä mitä ovat lillegaanit?"
        Mikä ihme minä olen humalaisia neuvomaan, mietin.
        Vilkaisen toisella puolellani istuvaa toista miestä. Onkohan täällä koko baarissa ketään normaalinnäköistä? Tai no... minä. Kotikyläläisistäni melkein kaikki ovat ruskeatukkaisia ja siniharmaasilmäisiä.

• Andrei Ivanovitš
        kurpizza kirjoitti:

"Jaa." sanon miettien samalla missä Moskova on. "Kannattaisi syödä jotain. Tyhjällä vatsalla humaltuu helpommin. Missä päin Moskova sijaitsee? Entä mitä ovat lillegaanit?"
        Vilkaisen toisella puolellani istuvaa toista miestä. Onkohan täällä koko baarissa ketään normaalinnäköistä? Tai no... minä. Kotikyläläisistäni melkein kaikki ovat ruskeatukkaisia ja siniharmaasilmäisiä.

En pysty pitämään suutani kiinni, vaan alan kertoa: "Moskova sijaitsee synnyinmaassani Venäjällä, joka nykyään tunnetaan nimellä Neuvostoliitto. Illegaalit, tai toiselta nimeltään vallankumoukselliset, joihin minäkin kuuluin, organisoivat vallan vaihtumista ja sosialistisen vallankumouksen syntyä. En kuitenkaan olettanut sen päättyvän niin..." Jätän lauseeni kesken. En ole varma, onko minun turvallista kertoa enempää.

Tilaan syötävää toivoen, että se parantaisi oloani.

• HeKeKee
        kurpizza kirjoitti:

Cylann huikkaa majatalon pitäjälle: "Ettei vain olisi jotain syömistä?" Kohta hän jäytää kanankoipea hyvällä ruokahalulla. Vieressä oleva tyttö tuijottaa minua oudosti. Onkohan sillä nälkä?

• Michem De Auditore
        HeKeKee kirjoitti:

Cylann huikkaa majatalon pitäjälle: "Ettei vain olisi jotain syömistä?" Kohta hän jäytää kanankoipea hyvällä ruokahalulla. Vieressä oleva tyttö tuijottaa minua oudosti. Onkohan sillä nälkä?

Michem kuuntelee korvat höröllä andrein juttuja moskova hmmm...

sata viestiä pelkkää kapakka hommaa päivässä

En pysty pitämään suutani kiinni, vaan alan kertoa: "Moskova sijaitsee synnyinmaassani Venäjällä, joka nykyään tunnetaan nimellä Neuvostoliitto. Illegaalit, tai toiselta nimeltään vallankumoukselliset, joihin minäkin kuuluin, organisoivat vallan vaihtumista ja sosialistisen vallankumouksen syntyä. En kuitenkaan olettanut sen päättyvän niin..." Jätän lauseeni kesken. En ole varma, onko minun turvallista kertoa enempää.

Tilaan syötävää toivoen, että se parantaisi oloani.

Uteliaisuuteni heräsi.
        "Missä päin se Neuvostoliitto sitten on? Ja kertoisitko lisää sosialismistä? Kotikylälläni ei puhuta mistään maailman asioista ja olen aika pihalla."
        Toisella puolellani istuva mies syö kanankoipea kuin ei olisi syöyt moneen päivään. Tosin, osa ruuasta päätyy paidalle. Pitäisikö minun pyytää hänelle ruokalappu? Se saattaisi kylläkin olla hiukkasen epäkohteliasta.

• Andrei Ivanovitš
        kurpizza kirjoitti:

Uteliaisuuteni heräsi.
        "Missä päin se Neuvostoliitto sitten on? Ja kertoisitko lisää sosialismistä? Kotikylälläni ei puhuta mistään maailman asioista ja olen aika pihalla."
        Toisella puolellani istuva mies syö kanankoipea kuin ei olisi syöyt moneen päivään. Tosin, osa ruuasta päätyy paidalle. Pitäisikö minun pyytää hänelle ruokalappu? Se saattaisi kylläkin olla hiukkasen epäkohteliasta.

"En ole varma nykyisestä sijainnistani, mutta minusta tuntuu, että Neuvostoliitto sijatsee aivan eri maailmassa. Sosialismissä proletariaatti omistaa tuotantovälineet, ja kaikki ovat samanarvoisia, tai niin minulle kerrottiin. Oikeasti se ei mennyt aivan näin. Kaikki toverini teloitettiin sisällissodan jälkeen, ja on itse asiassa ihme, että minä selvisin hengissä. Minulla ei mennyt ollenkaan huonosti, sillä olin salaisen poliisin agentti, mutta asiat eivät todellakaan olleet hyvin kotimaassani. En ole edes varma, miten päädyin tänne. Olen ollut täällä noin kuukauden," kerron, ja kysyn sitten: "Mikä tämä maa on? Entä mistä sinä olet kotoisin?"

"En ole varma nykyisestä sijainnistani, mutta minusta tuntuu, että Neuvostoliitto sijatsee aivan eri maailmassa. Sosialismissä proletariaatti omistaa tuotantovälineet, ja kaikki ovat samanarvoisia, tai niin minulle kerrottiin. Oikeasti se ei mennyt aivan näin. Kaikki toverini teloitettiin sisällissodan jälkeen, ja on itse asiassa ihme, että minä selvisin hengissä. Minulla ei mennyt ollenkaan huonosti, sillä olin salaisen poliisin agentti, mutta asiat eivät todellakaan olleet hyvin kotimaassani. En ole edes varma, miten päädyin tänne. Olen ollut täällä noin kuukauden," kerron, ja kysyn sitten: "Mikä tämä maa on? Entä mistä sinä olet kotoisin?"

"Maasta en ole varma. Ties vaikka olisin vaihtanut sitäkin kännipäissäni. Olen kotoisin pienestä kylästä kaukana kaikesta. Sieltä päin, missä yli 90% väestöstä on ruskeatukkaisia ja siniharmaasilmäisiä." irvistän. Ja siltikin minua tuijotettiin koulussa kuin jotain kummajaista. "Otan osaa kavereidesi puolesta. Meidän kylän kylävanhin määräsi minut karkotettavaksi, koska ei pitänyt käytöksestäni. En voi palata kotiin ennen hänen kuolemaansa... ja siihen on viisi vuotta, 12 päivää ja kuusi tuntia. Älä kysy, hän ilmoitti meille kuolinpäivänsä joku aika sitten. Suorastaan karmea eukko." Juon lasini tyhjäksi, ja varastan tiskille tulleen asiakkaan taskusta lompakon. Katseltuani sitä hetken, tungen sen takaisin hänen taskuunsa. Varastaminen on epärehellistä, mutta kierolla tavalla hauskaa.

• Michem De Auditore
        Michem De Auditore kirjoitti:

Michem kuuntelee korvat höröllä andrein juttuja moskova hmmm...

sata viestiä pelkkää kapakka hommaa päivässä

Michem tulee kurpizzan viereen ja sanoo ''kerro missä on kyläsi ja sen kylävanhin''

• Andrei Ivanovitš
        kurpizza kirjoitti:

"Maasta en ole varma. Ties vaikka olisin vaihtanut sitäkin kännipäissäni. Olen kotoisin pienestä kylästä kaukana kaikesta. Sieltä päin, missä yli 90% väestöstä on ruskeatukkaisia ja siniharmaasilmäisiä." irvistän. Ja siltikin minua tuijotettiin koulussa kuin jotain kummajaista. "Otan osaa kavereidesi puolesta. Meidän kylän kylävanhin määräsi minut karkotettavaksi, koska ei pitänyt käytöksestäni. En voi palata kotiin ennen hänen kuolemaansa... ja siihen on viisi vuotta, 12 päivää ja kuusi tuntia. Älä kysy, hän ilmoitti meille kuolinpäivänsä joku aika sitten. Suorastaan karmea eukko." Juon lasini tyhjäksi, ja varastan tiskille tulleen asiakkaan taskusta lompakon. Katseltuani sitä hetken, tungen sen takaisin hänen taskuunsa. Varastaminen on epärehellistä, mutta kierolla tavalla hauskaa.

"Aa, sinäkin siis hankit elantosi "vähemmän rehellisesti." Mutta eipä täällä ole paljoa vaihtoehtoja, jos sattuu olemaan paperiton," sanon ja tilaan toisen juoman. "Minä olen meinannut joutua vaikeuksiin jo useamman kerran. Usko pois, et halua tulla pidätetyksi täällä."

• Michem De Auditore kirjoitti:

Michem tulee kurpizzan viereen ja sanoo ''kerro missä on kyläsi ja sen kylävanhin''

"Pidän ns. varastamani tavarat harvoin itselläni." sanon naama punaisena. Käännyn minua puhutelleen humalaisen puoleen. "Kaukana täältä. Mihin sinä sitä tietoa tarvitset?" kysyn epäluuloisena. Agentti oli sentään paljastanut jotain omasta taustastaan...

• Andrei Ivanovitš

Toinen lasillinen oli selvästi liikaa minulle. Aiemman keskusteluni innoittamana alan sönkätä kännisellä äänellä: "Me kaadoimme tsaarinvallan. ME toteutimme vallankumouksen, ja meille maksetaan siitä näin. Jos minä saan yhdenkin sellaisen komissaarin vielä käsiini, hän saa maksaa siitä hengellään." Käännyn kurpizzaan päin ja sanon: "Sano minulle, että heidän lupauksensa vielä toteutuvat, sano, sano... MUTTA NE EIVÄT VOI TOTEUTUA...!" Tässä vaiheessa baarimikko varoittaa heittävänsä minut pihalle, jos en rauhoitu.

• Käännyn toisen humalasen puoleen.
        "Mitä he sitten olivat luvanneet? Maailmanrauhaako?" kysyn varovaisena. Tarkistan että vyölläni oleva veitsi on vielä tallella, vaikka tuskin sitä tulen tarvitsemaan.
        Tilaan kolmannen lasin appelsiini mehua.

• Thaerek

Tulen kysymään Cylannilta, Andreilta ja Kurpizzalta "saanko liittyä seuraan? Ja oletteko huomanneet että joku hyypiö salakuuntelee teitä?"

• Michem De Auditore
        Thaerek kirjoitti:

Tulen kysymään Cylannilta, Andreilta ja Kurpizzalta "saanko liittyä seuraan? Ja oletteko huomanneet että joku hyypiö salakuuntelee teitä?"

kertoisitko vain missä se kylävanhin on nimittäin en ole nähnyt häntä 3:meen vuoteen

• Andrei Ivanovitš
        kurpizza kirjoitti:

Käännyn toisen humalasen puoleen.
        "Mitä he sitten olivat luvanneet? Maailmanrauhaako?" kysyn varovaisena. Tarkistan että vyölläni oleva veitsi on vielä tallella, vaikka tuskin sitä tulen tarvitsemaan.
        Tilaan kolmannen lasin appelsiini mehua.

Onnistun rauhoittumaan hiukan ja vastaan kurpizzalle: "Sitäkin. Mutta ehkä se voisi vielä toteutua, ehkä... Mutta nyt olen täällä, enkä tiedä mitä tehdä." Minun ei todellakaan olisi pitänyt juoda mitään. "Minulla on ikävä äitiä," sanon epäselvällä äänellä.

• Andrei Ivanovitš
        Thaerek kirjoitti:

Nyökkään epämääräisesti. Olen liian kännissä välittääkseni salakuuntelijoista juuri nyt. (On siinäkin meillä agentti.)

• "Salakuuntelee? Kyllä minä olen hänet huomannut." Ärsyyntyneenä pyörähdän "salakuuntelijan" puoleen. "Kotini sijaitsee pohjoisessa. Siellä jossain vuoriston ja aavikon välissä olevassa viherkaistaleessa. Siellä on muitakin kyliä, joten löydät varmaan perille. En suosittele vanhimman suututtamista. Edelliselle hän taikoi pottuvarpaan otsaan, joten saanen kysyä, mikä hinku sinulla on tavata hänet." Käännyn Andrein puoleen. "Eikö se ole omalla tavalla hyväkin, ettei sinun enään tarvitse auttaa niitä idiootteja? Ja varmasti löytyy ihmisiä, jotka osaavat matkustaa maailmojen välillä. Ehkä pääsetkin vielä tapaamaan äitiäsi." Joudun pidättelemään nauruani viimeisten sanojen kohdalla. Mistä kapakasta ei löytyisi miestä, joka kaipaa omaa äitiään?
      Oma perheeni varmaan oli kotona ja mietti, että mihinköhän helvetin liemeen heidän tyttärensä oli taas nenänsä työntänyt.

• Andrei Ivanovitš

"Näitkö sen vihreän miehen? Hän ampui erään vartijan, jonka kanssa riitelin aiemmin. Minun piti vain sanoa, että...

...Että hän on hyvä toveri...

...Sinäkin olet," sanoin kurpizzalle. Ajatukseni hidastuivat ja minua alkoi taas huimata.

• Michem De Auditore

hahahahahaha minä sille pottuilut näytän michem hekottaa tilatessaan räiskylientä

• Michem De Auditore

hahahahahaha minä sille pottuilut näytän michem hekottaa tilatessaan räiskylientä

''AMPUI VARTIJAN'' michem huudahtaa ja ryntää ulos auttamaan häntä

• Michem De Auditore

''AMPUI VARTIJAN'' michem huudahtaa ja ryntää ulos auttamaan häntä

michem huomaa kuinka kuninkaalliset lääkintämiehet vievät vartijaa pois michem helpottuu ja ryntää kapakkaan juomaan räiskyliemensä hän tokaisee andreille''se on hyvä toveri kuka kutsui kuninkaalliset lääkintämiehet apuun''

"Näitkö sen vihreän miehen? Hän ampui erään vartijan, jonka kanssa riitelin aiemmin. Minun piti vain sanoa, että...

...Että hän on hyvä toveri...

...Sinäkin olet," sanoin kurpizzalle. Ajatukseni hidastuivat ja minua alkoi taas huimata.

Tartun Andreita olkapäästä ennen kuin hän tippuu pöydän alle.
        "Että näinkö?" nauran. "Kukapa häntä ei olisi huomannut? Tämähän voi olla vain vinha arvaus, mutta minusta olet juonut jo tarpeeksi. Tiedätkö miksi täällä ei saa kulkea vapaasti? Minusta siinä ei ole järkeä."
        Juotan loput mehustani Andreille. Toivottavasti hän ei saa appelsiinista mitään allergista reaktiota.

• Andrei Ivanovitš
        kurpizza kirjoitti:

Tartun Andreita olkapäästä ennen kuin hän tippuu pöydän alle.
        "Että näinkö?" nauran. "Kukapa häntä ei olisi huomannut? Tämähän voi olla vain vinha arvaus, mutta minusta olet juonut jo tarpeeksi. Tiedätkö miksi täällä ei saa kulkea vapaasti? Minusta siinä ei ole järkeä."
        Juotan loput mehustani Andreille. Toivottavasti hän ei saa appelsiinista mitään allergista reaktiota.

Tätä keskustelua seurannut tilanne oli varsin koominen monen sivusta seuranneen mielestä. Päässäni alkoi pimetä heti juotuani mehun, joten ulkopuolisen silmin näytti siltä, kuin olisin sammunut appelsiinimehusta. Onneksi baarimikko antoi minun ja muiden juoppojen nukkua kapakassa yön yli.

• Andrei Ivanovitš

En enää kuule meitä salakuunnelleen muukalaisen sanoja. Minua väsyttää niin paljon, että puinen baaritiski alkaa vaikuttaa mukavalta nukkuma-alustalta...

• Koitan pidellä nuokkuvaa Andreita toisella kädelläni.
      "Et vieläkään kertonut miksi haluat tavata kylävanhimman." tivaan kyselijältä. "Hänellä on jo mies ja perhe, mikäli sitä mietit..."

• Tiberius de Auditore

"Hei Michem! Eikö meidän... olisi... hyvä...lähteä?" Heti lauseen lopetettuaan Tiberius sammuu ja kaatuu tuoliltaan lattialle.

• Michem De Auditore

''haluan vain tavata hänet ja sinä tulet ilahtumaan siitä''michem kantaa Tiberiuksen pöytään

• Culann

''haluan vain tavata hänet ja sinä tulet ilahtumaan siitä''michem kantaa Tiberiuksen pöytään

Culann ottaa Antoniesta kiinni ennenkuin tämä luiskahtaa lattialle. "Hei sinä" Culann sanoo Kurpizzalle. "Kannetaan tämä tuonne nurkkaan, musta tuntuu että se tipahtaa ja iskee päänsä."

Ja muuten, käytän tässä rropessa nimeä Culann enkä HeKeKee

• Culann kirjoitti:

Culann ottaa Antoniesta kiinni ennenkuin tämä luiskahtaa lattialle. "Hei sinä" Culann sanoo Kurpizzalle. "Kannetaan tämä tuonne nurkkaan, musta tuntuu että se tipahtaa ja iskee päänsä."

Ja muuten, käytän tässä rropessa nimeä Culann enkä HeKeKee

"Selvä" vastaan ja lähden auttamaan Andrein raahamisessa.

(Kiva että joku muukin on hereillä:)

• Culann
        kurpizza kirjoitti:

"Selvä" vastaan ja lähden auttamaan Andrein raahamisessa.

(Kiva että joku muukin on hereillä:)

Ai niin se oli Andrei :D

Joo, mä oon aamuihminen.

• Culann kirjoitti:

Joo, mä oon aamuihminen.

Mä en. Piti herätä aikaisin, koska lähden 11 aikaan iskälle. En sitten pääse tänne kolmeen päivään, joten ei kannata hahmolle paljoa jutella....

Kun Andrei lopulta saadaan nurkkaan nukkumaan. Nappaan luutun ja koitan putsata pöytiä. Se on vaikeaa, koska sammuneita on yllättävän paljon.
        "Mistäs päin sinä olet?" kysyn Culanilta.

• Thaerek
        Culann kirjoitti:

Joo, mä oon aamuihminen.

Minä herään tavernan lattialta ja tarkistan ettei minua ole myrkytetty. Sen jälkeen vartijat tulevat tavernaan ja pidättävät minut murhasta.

• Culann
        kurpizza kirjoitti:

Mä en. Piti herätä aikaisin, koska lähden 11 aikaan iskälle. En sitten pääse tänne kolmeen päivään, joten ei kannata hahmolle paljoa jutella....

Kun Andrei lopulta saadaan nurkkaan nukkumaan. Nappaan luutun ja koitan putsata pöytiä. Se on vaikeaa, koska sammuneita on yllättävän paljon.
        "Mistäs päin sinä olet?" kysyn Culanilta.

"Sieltä sun täältä" vastaan. "Entä sinä? Et vaikuta kovin vanhalta?"

• Culann kirjoitti:

"Sieltä sun täältä" vastaan. "Entä sinä? Et vaikuta kovin vanhalta?"

"Taisit kuulla suurimmanosan selityksestäni. Olen melkein... mutta koska olen kapakassa ja kärsinyt krapulasta, sovitaan, että olen 18-vuotias. Muutama kuukausi sinne tai tänne." käännyn vartioiden puoleen. "Kenet hän on muka murhannut? Ja miten? Noin humalainen ei voi käyttää murha-aseena muuta kuin hengitystään."

• Thaerek
        Thaerek kirjoitti:

Minä herään tavernan lattialta ja tarkistan ettei minua ole myrkytetty. Sen jälkeen vartijat tulevat tavernaan ja pidättävät minut murhasta.

Vartija vastaa "hän murhasi jaarlin viime viikolla."

• Thaerek kirjoitti:

Vartija vastaa "hän murhasi jaarlin viime viikolla."

"Onko meillä ollut jaarli?" kysyn yllättyneenä. "Ja mistä tiedätte, että se oli juuri hän. Tuliko jaarli itse kertomaan?"

• Thaerek
        kurpizza kirjoitti:

"Onko meillä ollut jaarli?" kysyn yllättyneenä. "Ja mistä tiedätte, että se oli juuri hän. Tuliko jaarli itse kertomaan?"

Vartija vastaa: jaarlissa oli kiinni myrkkynnuoli. Kaikki todisteet viittaavat häneen.

• "Viittaavat?" toistan. "Murhasta seuraa kuolemantuomio. Ei riitä, että todisteet vain 'viittaavat', kun on kyse ihmishengistä. Entä jos minäkin menen paikalliseen ilotaloon kyselemään, viitaako jokin siellä sinun käyntiisi?" vartijan naaman väri on varsin hupaisa. "Tosin.. et voi sielläkään käydä pariin viikkoon, kun kaikki veri on pakkautunut päähän. Jos sinulla on useinkin noin punainen naama, suosittelen lääkäriä. Korkea verenpaine ei ole hyväksi."

• Thaerek

Vastaan kurpizzalle "niin, vähän huonot perusteet" sitten vartija lyö minua päähän halolla ja minulta lähtee taju.

• Thaerek kirjoitti:

Vastaan kurpizzalle "niin, vähän huonot perusteet" sitten vartija lyö minua päähän halolla ja minulta lähtee taju.

Kävelen vartijan lähelle ja nipistän häntä poskesta.
        "Olen ylpeä sinusta." sanon sarkastisesti ja kävelen taakseni katsomatta takan luo.
        Kun vartija lähtevät ulos, nakkaan tuleen pidätysmääräyksen ja pussin, jossa näytti kerta vilkaisulla olleen todisteita.
        Jaarlin tapaisen kusipään tappamisesta pitäisi antaa palkinto eikä tuomio." sanon Culanille.

• HeKeKee
        kurpizza kirjoitti:

Kävelen vartijan lähelle ja nipistän häntä poskesta.
        "Olen ylpeä sinusta." sanon sarkastisesti ja kävelen taakseni katsomatta takan luo.
        Kun vartija lähtevät ulos, nakkaan tuleen pidätysmääräyksen ja pussin, jossa näytti kerta vilkaisulla olleen todisteita.
        Jaarlin tapaisen kusipään tappamisesta pitäisi antaa palkinto eikä tuomio." sanon Culanille.

"Noh, katsotaan mitä voin tehdä." Culann sanoo Kurpizzalle ja lampsii vartijan perään.

• Andrei Ivanovitš

"Ei hemmetti," ajattelen. En muista, kenelle puhuin, mutta olen varma, että kerroin aivan liikaa. "Mitä täällä tapahtui," kysyn, kun huomaan lattialla makaavan miehen ja vartijan.

• Michem De Auditore

Michem pysäyttää kurpizzan ''SEIS! siihen paikkaan''

• Michem De Auditore

Michem pysäyttää kurpizzan ''SEIS! siihen paikkaan''

michem estää myös Culanin

• Tiberius de Auditore

michem estää myös Culanin

Tiberius herää jä kävelee veljensä luo. "Mitä hemmettiä sinä teet?!"
        "Pyydän anteeksi veljeni käytöstä"

• (Onks täsä jo aamu?)

Alexander herää ja ajattelee, että olisi ollut parempi vaan nukkua. Hän vääntäytyy ylös ja oksentaa. "Mitä... Mitä aiemmin tapahtui?" hän kysyy.

• Thaerek

Minä herään tyrmässä ja vartija sanoo "sinut hirtetään illalla, murhaajasaasta". Näytän hänelle keskisormea.

• Michem De Auditore
        Thaerek kirjoitti:

Minä herään tyrmässä ja vartija sanoo "sinut hirtetään illalla, murhaajasaasta". Näytän hänelle keskisormea.

Michem kysyy painutaanko kuninkaanlinnaan vai palataanko kapakkaan ps.ennalta arvattavaa thaerek pakeneeja tappaa vartijat

• Alexander hoippuroi ulos ja huomaa, kun joku juoksee lähellä olevasta ilotalosta kauhuissaan huutaen murhasta jotain. "Mikä hätänä", Alexander kysyy. "Murha! Luita jokapuolella!" tyyppi huutaa hädissään. Alexander raahataan katsomaan huonetta, jossa on vain luita maassa.

• Etkä sä muuten voi liikuttaa Thaerekia.

• Andrei Ivanovitš

Astun ulos kapakasta ja yritän olla oksentamatta, kun huomaan ilotalon edessä tapahtuvan jotakin. Menen lähemmäksi ja kuulen jonkun huutavan: "Hänestä on jäljellä pelkkiä luita, pelkkiä luita!" Arvelen tämän liittyvän jotenkin siihen vihreähiuksiseen muukalaiseen. Varastan rikkaan miehen taskusta lompakon ja siirryn kauemmaksi seuraamaan tapahtumia.

• "Hyvät ystävät! Minä kyllä auttaisin mielelläni, mutta ah, kun minulla sattuu olemaan aika helvetinmoinen krapula", Alexander yrittää selittää.

• Michem De Auditore

michem huudahtaa''paskat krapulasta täällä on dracula''

michem huudahtaa''paskat krapulasta täällä on dracula''

Et voi tietää, että murhaaja on vampyyri.

• Ehdin sisään juuri ennen aamunkoittoa. "Tule sisään," alkemisti oli sanonut ja melkein kuollut sen takia. Hän kuitenkin osoittautui hyväksi liikekumppaniksi. Hän jopa keksi tehdä minulle aurinkolasit.
      Nyt hän valmistaa LSD:tä ohjeitteni mukaan. Aiomme luonnollisestikin jakaa voitot tasan.

• Thaerek

Vartijat tekevät virheen ja jättävät minut ilman vartiointia. Tiirikoin lukon ja menen arkulle jossa on minun tavarat ja otan omat tavarani. Sitten hiippailen ulos vankilasta.

• Alexander raivaa tiensä väkijoukon läpi ja huomaa lapun. "Taas joku aiotaan hirttää... Täytynee unohtaa krapula iltaan mennessä", Alexander miettii ääneen. "Ja sitten täytyy etsiä se murhaaja", hän jatkaa.

• kurpizza (eijak.kir)

Murha? Ilotalossa?
      Luikahdan kapakan ovesta ulos väkijoukkoon. Kaikki puhuvat luista ja kannibaaleista.
      "Mitä on tapahtunut?" kysyn ohi ryntäävältä ilotytöltä. Saan vastaukseksi epäselvää höpinää ihmissyöjistä.
      Puistan päätäni ja jatkan ärtyneenä matkaa.

• Alexander on matkalla kotiinsa toipumaan krapulasta, mutta yhtäkkiä hyvin tutun oloinen jääpeikko astuu hänen tielleen. Alexanderista tuntuu, kuin hän olisi tavannut tuon peikon eilen, mutta hän ei osannut krapulaltaan muistella. Peikolla oli kaksi örkkiseuralaista. "Anteeksi, mutta voisitteko väistyä? Minulla on krapula ja... Olemmeko me tavanneet?" Alexander sepusti. "Se että et muista minua, loukkaa minua syvästi ja sen takia tulen saamaan yhä enemmän iloa raajojesi irti repimisestä", peikko sanoi uhkaavalla äänellä ja örkit hihittelivät hänen takanaan. "Olen pahoillani jos olen loukannut sinua jotenkin, mutta en nyt oikein ehtisi tulla tapetuksi, kun pitäisi illalla pelastaa joku ja selvittää vielä murhajuttu ja niin", Alexander sanoi. "Minä olen Irst Frostspike! Jääpeikkoprinssi! Me taistelimme eilen ja voitit minut! Pahinta oli, että nöyryytit minua vielä kaikkien edessä säälilläsi etkä tappanut minua! Nyt saat tuntea virheesi kaikessa kuolettavuudessaan!" peikko karjui ja kiskaisi valtavan kirveensä esiin. Alexander tiesi, ettei olisi voinut siinä kunnossa voittaa kolmea soturia, joten hän lähti pakenemaan.

• Kävelen katua pitkin ja heittelen ympärilleni punaisia LSD-lappuja, joissa lukee vihreällä tekstillä: "syö minut!".
      Erotuin jo aiemmin pukuni ja hiusteni ansiosta joukosta. Nyt aurinkolasini vielä lisäävät omituisuutta. Saapuessani ilotalolle, huudan kovaan ääneen: "MINÄ TAPOIN HÄNET!" Nauran äänekkäästi ja jatkan: "Hirttäkää minut ja viiltäkää vatsani auki! Niinhän täällä kuulemma tehdään!"
      Pysähdyn ja hiljennän ääntäni normaalipuheeksi.
      "Jättäkää siihen roikkumaan päiväkausiksi. Keskustassa kuulemma haisee aina mädäntyneelle lihalle."
      Alan hihittää hysteerisesti. Yhtäkkiä vedän aseen esiin ja ammun yhden ohikulkijan.
      "HUOMAATTEKO?! OLEN HULLU!"
      Näen paikalle kävelevä Kurpizzan ja huudan hänelle: "Sinä olet aika nätti. Ota tämä." Heitän aseeni hänelle. "Siinä on vielä viisi luotia. Voit tappaa sillä jonkun vihamiehesi, tai olla nössö ja luovuttaa sen vartijoille.
      Käännyn taas vartijoiden puoleen. "Pidättäkää minut. Antaudun." Kun minua viedään putkaan, alan nauraa ja sanon: "Ihmisliha on muuten aika hyvää. Maistakaa tekin joskus."

• Andrei Ivanovitš

"Ja minä kun luulin, että Vissarionovitš oli hullu. Tuo mieshän on aivan sekaisin, miksi ihmeessä aioin lähteä seuraamaan häntä eilen?" ajattelen nähtyäni aiemmin tapaamani muukalaisen heittelevän lappusia ja ampuvan vartijan.

• Andrei Ivanovitš

Lähden maleksimaan katuja pitkin aikomuksenani ostaa jotakin syötävää. Pysähdyn alkemialiikkeen vieressä olevan kojun eteen tutkimaan myytäviä ruokia.

• Michem De Auditore

Michem kävelee kurpizzan viereen ja kysyy''haluatko takaisin kylääsi''

• Alexander juoksee pakoon Irstiä ja tämän kavereita. Hän tulee paikalle, jossa Efalia raahataan putkaan. Hän ihmettelee asiaa, mutta ei voi pysähtyä. Irst juoksee perässä. Hän huomaa vartijat ja epäröi, mutta tajuaa, että niillä on kädet täynnä ja jatkaa ajomatkaansa.

• Mistäköhän johtuu että mun lähettämät viestit ei näy?

• Odotan putkassa iltapäivää. Vartijat ovat lähteneet jonkun paenneen perään, joten voisin paeta. En kuitenkaan tee sitä. Ei minua kovin helposti tapeta, joten voin yhtä hyvin roikkua jonkin aikaa hirttosilmukassa.

• Andrei Ivanovitš

Kerään taskuihini muutaman LSD-lappusen, mutta minulla ei ole aavistustakaan siitä, mitä ne ovat. En myöskään osaa lukea tekstiä, joten minulle ei tule mieleenkään pistää niitä suuhuni. Myös muut ohikulkijat tutkivat lappusia.

• Michem De Auditore

en tiennyt edes murhaajan olevan vampyyri sanoin vain dracula

• Thaerek

en tiennyt edes murhaajan olevan vampyyri sanoin vain dracula

Alan hiipimään kaupungin sivuportille mutta kun olen sivuportilla vartija huomaa minut ja huutaa "VANKIKARKURI" ja lähtee perään. Avaan portin ja juoksen metsään.

• HeKeKee
        Thaerek kirjoitti:

Alan hiipimään kaupungin sivuportille mutta kun olen sivuportilla vartija huomaa minut ja huutaa "VANKIKARKURI" ja lähtee perään. Avaan portin ja juoksen metsään.

Culann näkee Thaerekin pinkovan metsään. "Ei jumalauta, sehän menee suoraan kohti Kalinakumpua." Culann sanoo itsekseen ja katsoo aavemmaista kukkulaa keskellä sumun peittämää metsää.

• Alexander kääntyy mutkasta ja huomaa tulleensa umpikujaan. Irst kavereineen juoksevat puuskuttaen paikalle. "Et pakene enää! Maineeni minä saan takaisin, kun tuon pääsi näytille!" Irst raivoaa. Nyt ei auta muu, kuin tapella. Alexander vetää miekkansa huotrasta ja valmistautuu taisteluun. Irst naurahtaa kolkosti.

• Te ootte täällä ihan ihme aikoina!

• Thaerek

Juoksen Kalinakummulle (tosin en tiedä että siinä olisi mitään outoa) sitten vartijat pysähtyvät ja näyttävät pelokkailta. Ajattelen että vartijat pelkäävät jotain muuta kuin minua ja katson taakseni. Nään kun maasta nousee epäkuollut jättiläinen. Minä hiivin pensaaseen piiloon eikä zombijättiläinen näe minua ja lähtee karjuen vartijoiden perään.

• Michem De Auditore

vartijat ja Michem ovat thaerekin perässä

• Michem De Auditore

vartijat ja Michem ovat thaerekin perässä

vartijat pakenevat Michem hyppää samaaan puskaan kuin thaerek

• Alexander taistelee pitkään ja juuri, kun hän on häviämässä Irst horjahtaa hieman ja Alexander pääsee luikahtamaan pakoon. Hän pakenee pitkään. Hän tulee lähelle metsää ja ajattelee, että jos Irst tai hänen kaverinsa tuntevat puoliakaan täkäläisestä tarustosta, he eivät taatusti seuraa Kalinakummulle. Sinne siis, ajattelee Alexander, joka haluaa ainakin lykätä kuolemaansa.

• Michem De Auditore

Michem paljastaa thaerekin piilon eläväkuollut jättiläinen huitaisee puskaan

• Thaerek

Michem paljastaa thaerekin piilon eläväkuollut jättiläinen huitaisee puskaan

Korppi ekaks et voi löytää mua tokaks zombijättiläinen olis lyöny sua ennen kun ehit paljastamaan mitään piilopaikkoja.

• Alexander saapuu Kalinakummulle ja on hieman ihmeissään siitä, että siellä on niin kova hälinä. Onneksi Irst ei seurannut.

• Tiberius de Auditore

Tiberius katsoo kaukoputkellaan metsään ja kukkulalle koittaen nähdä Michemiä.
      "Ei kai hän nyt mennyt tuonne metsään epäkuolleiden keskelle? Aina tekemässä jotakin tyhmää ja vaarallista!"

• Michem De Auditore

soturi(teen siitä esittelyn kun keksin nimen)ryntää metsästä huitoen kirveellään zombeja sillä aikaa Michem hyppää puusta ja alkaa hakata nopeasti zombeja tomahawkeilla

• Tiberius de Auditore

soturi(teen siitä esittelyn kun keksin nimen)ryntää metsästä huitoen kirveellään zombeja sillä aikaa Michem hyppää puusta ja alkaa hakata nopeasti zombeja tomahawkeilla

Et ole edes esitellyt omaa hahmoasi.

• Michem De Auditore
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

Et ole edes esitellyt omaa hahmoasi.

nimi:Michem De Auditore
        laji:ihminen
        ammatti:Palkkiometsästäjä
        ulkonäkö:korpinmustat hiukset
        aseistus:yleensä kaksi kappaletta tomahawk intiaanikirvestä pistooli
        muuta:toimii joskus kuolemaan tuomittujen teloittajana on intiaani geenejä

• korppi™

nimi:Michem De Auditore
        laji:ihminen
        ammatti:Palkkiometsästäjä
        ulkonäkö:korpinmustat hiukset
        aseistus:yleensä kaksi kappaletta tomahawk intiaanikirvestä pistooli
        muuta:toimii joskus kuolemaan tuomittujen teloittajana on intiaani geenejä

siis EI intiaani geenejä tuli laitettua epähuomiossa

• Andrei Ivanovitš

Kävelen päämäärättömästi pitkin katuja, ja huomaan samalla joidenkin ohikulkijoiden käyttäytyvän oudosti. Olen ymmälläni.

• Michem De Auditore

Michem ottaa esiin pistoolin ja tulittaa zombeja samalla kun sotakirves soturi etenee

• Michem De Auditore

Michem ottaa esiin pistoolin ja tulittaa zombeja samalla kun sotakirves soturi etenee

Michem etenee kaupunkiin päin ps.tää roolipeli taitaa olla sit realistisempi kun ne aiemmat roolipelit

• Vihreätukkainen mies oli ilmeisesti hullu, mutta että sokeakin vielä? En tiedä mitä minun pitäisi kummallisella aseella tehdä. Varmistan, ettei siitä ole vaaraa ja tuikkaan sen vyöhöni. Sen jälkeen lähden pois päin sekavista kaupunkilaisista. Yksi sanoi osaavansa lentää, ja loikkais katolta alas, ja joku nenäkäs kakara heitti läppää "syötävän suloisista" ilotytöistä.
      Lähden juoksemaan metsään päin, koska kaikki hämärästi minulle tutunnäköiset menivät myös sinne päin.
      Hypistelen juostessani "syö minut" lappua. Miksi minä paperia söisin?

• Tiberius de Auditore

Tähystän vieläkin metsää kaukoputkellani ja näen Michemin taistelemassa jonkin matkan päässä. Näen myös Kurpizzan juoksemassa metsään ja yritän varoittaa häntä epäkuolleista, mutta hän ei näytä kuulevan. Juoksen auttamaan Michemiä.

• Michem De Auditore

Zombit kaatavat Michemin hänen päällään on 2 zombia

• Tiberius de Auditore

Zombit kaatavat Michemin hänen päällään on 2 zombia

Hyppään Michemin luo ja tapan molemmat epäkuolleet kynsilläni, nostan Michemin ylös ja alan ampumaan zombeja.

• Näen metsässä jotain epämääräistä riehumista. Lähelle päästyäni näen pari miestä listimässä zombeja.
      "Mistä nuo tulivat?" kysyn kummastuneena.

• Ei sitten. Huitaisen yhtä zombia kepillä. Missä se kannibaali on, kun häntä kerrankin tarvittaisiin?
        "Ne näyttävät pysyvän tietyn alueen sisällä" sanon miehille, vaikken ole varma kuuntelevatko he. "Niitä pääsee luultavasti karkuun."
        Käännyn ja juoksen takaisin kaupunkiin. Metsä näytti olevan täynnä kaikenlaisia mörköjä, ja iloisesti tynnyrin kanssa keskustelevasta vartijasta ei ole paljoa harmia.
        Päätän yrittää sen Moskovalaisen agentin löytämistä.

• Michem De Auditore
        kurpizza kirjoitti:

Ei sitten. Huitaisen yhtä zombia kepillä. Missä se kannibaali on, kun häntä kerrankin tarvittaisiin?
        "Ne näyttävät pysyvän tietyn alueen sisällä" sanon miehille, vaikken ole varma kuuntelevatko he. "Niitä pääsee luultavasti karkuun."
        Käännyn ja juoksen takaisin kaupunkiin. Metsä näytti olevan täynnä kaikenlaisia mörköjä, ja iloisesti tynnyrin kanssa keskustelevasta vartijasta ei ole paljoa harmia.
        Päätän yrittää sen Moskovalaisen agentin löytämistä.

Michem ampuu pistoolilla Tiberiuksen takaa tulevan zombin

• Tiberius de Auditore

Katson Kurpizzaa, joka juoksee kaupunkiin. "Ei sitten halunnut auttaa". "Perännytään kaupunkiin!" huudan Michemille

• Michem De Auditore

Michem perääntyy kaupunkiin

• Tiberius de Auditore

Michem perääntyy kaupunkiin

Tiberius seuraa Michemiä ja sulkee portin perässään.

• Michem De Auditore

Tiberius seuraa Michemiä ja sulkee portin perässään.

Michem astui kaupunkiin sisään ja nojasi tynnyriin

• Tiberius de Auditore

Michem astui kaupunkiin sisään ja nojasi tynnyriin

"Kuka hän on?" Kysyn Michemiltä ja osoitan haarniskoitua ritaria, joka oli Michemin mukana.

• Michem De Auditore

"Kuka hän on?" Kysyn Michemiltä ja osoitan haarniskoitua ritaria, joka oli Michemin mukana.

nimi:thrax
        ammatti:berserkki
        kyvyt:osaa käyttää lähes mitä tahansa lyömäasetta miekkaa kilpeä keihästä kirvestä.....
        harrastukset:hirviöiden hakkaus
        ulkonäkö:pitkä ruskea parta ja pitkät hiukset
        muuta:asuu suolla omassa majassaan lähellä sumuista kumpua(en nyt muista sen kummun nimeä)

• Andrei Ivanovitš

Kävelen kaupungin ulkopuolelta kuuluvaa hälyä kohti, kun joku nykäisee minua hihasta. Käännyn ympäri ja näen lyhyen ja parrakkaan miehen, jolla on suipot korvat ja yllään viitta. Jo ennen kun katson häneen päin hän alkaa puhumaan toiveikkaalla äänellä. "Ei pojalla sattuis olemaan niitä ilolappuja?" hän kysyy. "Mitä lappuja?" vastaan. Minulla ei ole aavistustakaan mistä hän puhuu. "Kai sinä tiedät, niitä punaisia joita oli aamulla kadut täys. Onko sulla niitä?" hän tivaa. "Onhan minulla," sanon ja kaivan taskuistani muutaman. "Miksi sinä niitä..." En ehdi jatkaa pidemmälle, kun hän jo keskeyttää minut: "Paljon pyydät?"
      "Mitä?"
      "Kuulit kyllä. Kelpaako tämä?" hän kysyy ja antaa minulle kokonaisen tusinan kultakolikkoja. Hän ei jää odottamaan vastausta, vaan nappaa laput kädestäni ja kääntyy lähteäkseen. "Oli ilo tehdä kauppoja sun kanssas, poika," hän sanoo vielä, ja pistää samantien yhden lapun suuhunsa.

Jään seisomaan keskelle katua hämmentyneen näköisenä.

• Näen Andrein katsomassa kummastuneena jonkun miehen perään.
      "Andrei!" huudan ja lähden tunkemaan sekavien kaupunkilaisten ohi hänen luokseen. "Minulla on asiaa!"

• Andrei Ivanovitš

Käännähdän taas ympäri ja näen sen naisen, jonka tapasin eilen kapakassa. Minua hävettää, etten muista hänen nimeään. "Mitä?" kysyn häneltä.

• Kaivan aseen taskustani.
      "Tämä asehan on sinun maailmastasi? Se on liian hieno tämän maailman tuotteeksi. Tiedät varmaan miten sitä käytetää, mutta toivoisin ettet ammu minua." selitän ja pyörittelen asetta käsissäni.

• Michem De Auditore

Michem repäisee aseen kurpizzan kädestä ja katsoo sitä silmät pyöreinä''se on niin hieno''

• Andrei Ivanovitš

En tunne aseen mallia, mutta tiedän käyttäneeni samanlaista ennenkin. Nyökkään ja kysyn: "Mistä sait tämän?"

• Läimäytän tyhjästä ilmestynyttä miestä ja nappaan aseen takaisin.
      "Se vihreätukkainen sekopää heitti sen minulle. Hän sanoi... ööh.. että siinä on viisi luotia jäljellä. "

• Andrei Ivanovitš

Kaivelen taskujani hetken ja vedän esille lippaan, jossa on ainakin parikymmentä luotia. "Näiden pitäisi sopia siihen. Minulla oli asekin vielä lähtiessäni junalla Moskovasta, mutta se, no, ...Ikäänkuin katosi matkalla," sanon ja ojennan lippaan kurpizzalle.

• Michem De Auditore
        Andrei Ivanovitš kirjoitti:

Kaivelen taskujani hetken ja vedän esille lippaan, jossa on ainakin parikymmentä luotia. "Näiden pitäisi sopia siihen. Minulla oli asekin vielä lähtiessäni junalla Moskovasta, mutta se, no, ...Ikäänkuin katosi matkalla," sanon ja ojennan lippaan kurpizzalle.

Michem meinaa horjahtaa
        ''AUTS'' Michem lämäyttää kurpizzaa takaisin

• Tiberius de Auditore

Michem meinaa horjahtaa
        ''AUTS'' Michem lämäyttää kurpizzaa takaisin

Tiberius tönaisee Michemin syrjään(Aika kovalla voimalla). "Voisitko opetella jo käyttäytymään?!" Huudan Michemille. "Anteeksi veljeni huono käytös...mutta paljonko tuo ase maksaa? Se vaikuttaa erittäin tehokkaalta."

(ja tuon ajan lippaissa ei ollut pariakymmentä luotia)

• Michem De Auditore

Tiberius tönaisee Michemin syrjään(Aika kovalla voimalla). "Voisitko opetella jo käyttäytymään?!" Huudan Michemille. "Anteeksi veljeni huono käytös...mutta paljonko tuo ase maksaa? Se vaikuttaa erittäin tehokkaalta."

(ja tuon ajan lippaissa ei ollut pariakymmentä luotia)

Michem kaatuu tynnyreitä päin tomahawkit ja pistooli tippuu michemiltä
        ''PAHUKSEN PYSSY JA KIRVEET''

• Tuijotan miehiä vihaisena.
      "Olen pahoillani, mutta en aio myydä niitä. Täällä on sen verran sekoa porukkaa, että... Noo.. Ymmärrät varmaan." osoitan hilpeästi nauravaa naista, joka juttelee kengän kanssa. "Ja olen pahoillani niistä... zombeista. Olen surkea taistelija... ja..." en keksinyt parempaakaan sanottavaa. "Sitäpaitsi, se kannibaali voi päästä irti... hän saattaa muistaa minut."

• Tiberius de Auditore

"Voisin kyllä maksaa jonkin verran ja vaihtaa sen jopa minun aseisiini" Näytän kahta vyölläni roikkuvaa nallilukkoista pistoolia. "Oletko aivan varma ettet halua myydä sitä?" kysyn. "ja pärjäämme kyllä zombeille kyllä itsekin"

• Tiberius de Auditore

"Voisin kyllä maksaa jonkin verran ja vaihtaa sen jopa minun aseisiini" Näytän kahta vyölläni roikkuvaa nallilukkoista pistoolia. "Oletko aivan varma ettet halua myydä sitä?" kysyn. "ja pärjäämme kyllä zombeille kyllä itsekin"

siis kahta piilukkoista, ei nallilukkoista pistoolia.

• Michem De Auditore

siis kahta piilukkoista, ei nallilukkoista pistoolia.

Michem sieppaa pistoolin kurpizzan kädestä ja kiipeää nopeasti katolle

• Tiberius de Auditore

Michem sieppaa pistoolin kurpizzan kädestä ja kiipeää nopeasti katolle

"Nyt alas sieltä hemmetin typerys tai tulen hakemaan!" Huudan michemille täyttä kurkkua.

• Michem De Auditore

"Nyt alas sieltä hemmetin typerys tai tulen hakemaan!" Huudan michemille täyttä kurkkua.

Michem hyppii katolta toiselle romahtaa katosta läpi pakenee tajapihojen kautta kiipeää takaisin katoille jostain kuuluu huuto''tappakaa hänet'' joukko pikkurikollisia hyökkää michemin kimppuun

• Master Neloth

Michem hyppii katolta toiselle romahtaa katosta läpi pakenee tajapihojen kautta kiipeää takaisin katoille jostain kuuluu huuto''tappakaa hänet'' joukko pikkurikollisia hyökkää michemin kimppuun

Pelaan nyt Nelothilla:
        Rotu:pimeähaltia
        luonne: ilkeä sadisti, joka tappaa huvikseen
        voimat:hallitsee tulen ja sähkön ja zombien tekemisen. opetellut myös parannustaikoja.
        muuta:oli jossain vaiheessa hyvä, mutta kävi katsomassa vanhaa hylättyä linnaansa ja paha alkoi houkuttamaan. Hän siirsi itsensä taialla toiseen ulottuvuuteen. Neloth kävelee kaupunkiin. Hänellä on musta kaapu jossa ja huppu jonka varjo peittää hänen silmät. LSD-hörhö kävelee Nelothin eteen ja sanoo "terve mieheen, tonttu" ivallisesti. Katson ettei kukaan ole lähellä ja viillän hänen kurkun auki. Jätän hänet tukehtumaan.

• Master Neloth
        Master Neloth kirjoitti:

Pelaan nyt Nelothilla:
        Rotu:pimeähaltia
        luonne: ilkeä sadisti, joka tappaa huvikseen
        voimat:hallitsee tulen ja sähkön ja zombien tekemisen. opetellut myös parannustaikoja.
        muuta:oli jossain vaiheessa hyvä, mutta kävi katsomassa vanhaa hylättyä linnaansa ja paha alkoi houkuttamaan. Hän siirsi itsensä taialla toiseen ulottuvuuteen. Neloth kävelee kaupunkiin. Hänellä on musta kaapu jossa ja huppu jonka varjo peittää hänen silmät. LSD-hörhö kävelee Nelothin eteen ja sanoo "terve mieheen, tonttu" ivallisesti. Katson ettei kukaan ole lähellä ja viillän hänen kurkun auki. Jätän hänet tukehtumaan.

Jaha kirjotin ton vähän sekavasti.

• "Veljesi ansaitsisi kunnon selkäsaunan." tuhahdan jäljelle jääneelle miehelle. "Sovitaanko, että nämä olisivat maksuna." näytän veistä ja pientä rahapussia, jonka olin "löytänyt" toisen miehen taskusta. " Ja sano veljellesi, että pysyy kaukana minusta."

• Andrei Ivanovitš

Kaivan taskustani yhden LSD-lapun ja näytän sitä kurpizzalle. "Näitkö, kuinka se vihreähiuksinen mies heitteli näitä aamulla? Minusta tuntuu, että nämä laput ovat sekoittaneet ihmisten päät," sanon ja näytän "syö minut" -tekstiä. "Mitä tässä lukee?" kysyn.

• "Siinä lukee: Syö minut. Se kannibaaliko niitä heitteli?" Yhtäkkiä minua alkoi pelottaa. Entä jos kaikki lappuja syöneet muuttuvat ihmissyöjiksi? Tosin... kukaan ei näytä siltä... Kuka idiootti syö rikollisen heittelemiä lappuja?
      "Minä en ymmärrä ihmisiä." voihkaisen.

• Andrei Ivanovitš

"En minäkään. Joku mies tuli ostamaan näitä minulta, ja tarjosi kaksitoista kultakolikkoa neljästä lapusta. Tavallinen kauppias ei voisi unelmoidakaan sellaisesta summasta. Tässä on jotakin todella mätää," sanon. "Ehkä niissä lapuissa on jotakin huumetta. Tapasin kerran joukon georgialaisia kauppiaita, jotka viettivät kaiken aikansa polvellen oopiumia. Nämä ihmiset ovat kuitenkin aivan sekaisin," jatkan.

• "Niin...Hei, tuo näyttää aivan minun vanhalta tutultani..." olen juuri hihkaisemassa tervehdyksen, kun huomasin Nelothin käyttäytymisen. Ei voi olla totta.... Valahdan kalpeaksi. Etsiikö hän zombeja? "Ei sittenkään mitään. Hänellä näyttää olevan huono päivä." Irrotan huivin kaulastani ja kiedon sen pääni suojaksi. Temppu, jota en olisi vuosia sitten ikinä tehnyt. Toivottavasti Andrei ei kysy arvesta.

• Neloth

Nääh... En sittenkään jaksa pelata pahiksella. Olen sittenkin hyvä ja en tappanut sitä miestä. Menen puhumaan Kurpizzalle "täällähän näkee tuttuja. Osaisitko kertoa miksi kaikki ovat niin sekaisin?" kysyn.

• Michem De Auditore
        Neloth kirjoitti:

Nääh... En sittenkään jaksa pelata pahiksella. Olen sittenkin hyvä ja en tappanut sitä miestä. Menen puhumaan Kurpizzalle "täällähän näkee tuttuja. Osaisitko kertoa miksi kaikki ovat niin sekaisin?" kysyn.

Michem huitoo hyökkääjiä tomahawkeillansa ps.Neloth voisit pelata tässä ropessa ihan toisella hahmolla pelaa buhahahaa master nelothilla
        sitten roolipeli 4:jässä

• Yritän vajota maan alle, mutta kun se ei onnnisu, hymyilen Nelothille.
      "He ilmeisesti söivät noita kannibaalin heittelemiä lappuja..."

• Master Neloth

(kurpizza olen hyvä Neloth en tiedä luitko edellisen viestin) "minkä kannibaalin?" kysyn

• Master Neloth kirjoitti:

(kurpizza olen hyvä Neloth en tiedä luitko edellisen viestin) "minkä kannibaalin?" kysyn

Kurtistan kulmiani. "Sen vihreätukkaisen, joka kuulemma, tuota... sanotaanko, että pisti ilotytön poskeensa. Hän myönsi tekonsa. Mitä sinä muuten täällä teet?"

• Alexander kiertää kaduilla vailla päämäärää. Hän huomaa ilmoituksen, jossa kerrotaan, että huomenna aamulla teloitetaan murhaaja, joka tappoi raa-asti ilotytön ja söi tämän lihan. Murhaajan kuva näyttää etäisesti tutulta.

• Michem De Auditore

Michem saa kukistettua hyökkääjät ja palauttaa pistoolin huomaamatta kurpizzan taskuun
        hän suuntaa kuninkaanlinnalle koska haluaa toimia teloittajana

• Tiberius de Auditore

Yritän etsiä Michemiä, mutta kyllästyn siihen nopeasti. Lähden kävelemään kotia päin. Matkalla huomaan ilmoituksen tulevasta teloituksesta "tuo pitää nähdä" Sanon itsekseni. Huomaan myös tykästyneeni ihmissusimuotooni vaikka häntäni hiertää housuissa ikävästi. Saavun kotiini ja alan puhdistaa pistooleitani.

• HeKeKee

Tämä roolipeli on vähän kuin ennen noita edellisiä RoPeja? Olisi kiintoisampaa.

Nuori haltiapoika lähestyy kaupunkia. "Jahas, vihdoin perillä." Hän ajattelee. Kaupungin kotoisan oloiset talot availevat ikkunoitaan aamutuimaan, ja ihmiset ovat lähdössä toreille. Haltiakin katselee ihmisiä ja päättä mennä kurkistamaan mitä torikojuilla myydään.

• Tiberius de Auditore

Aurinko paistaa ikkunasta suoraan silmilleni. Huomaan nukahtaneeni sohvalle. Nousen sohvalta ja kävelen hitaasti keittiöön syömään jotakin. Syötyäni puen takkini ja menen ovesta ulos.Lähden kävelemään kaupunkiin päin, koska haluan nähdä kun se hullu tyyppi teloitetaan ja se tapahtuu muistaakseni tänä aamuna.

• Andrei Ivanovitš

Se hörhö kuulemma teloitetaan tänään. Lähden kävelemään toria kohti nähdäkseni teloituksen, ja toisaalta arvelen voivani näpistää jotakin kenenkään huomaamatta. Muutkin näyttävät olevan menossa samaan suuntaan.

• Kuurattuani jo toisen kerran baarin pöydät, päätän etten enään ikinä vietä yötäni siellä. Väsyneen näköiset ihmiset vaeltavat aukiolle päin, missä teloitus tapahtuu.
      Lähden itsekin haukotellen sinnepäin.

• Seison keskustan mestauslavalla. Kaulallani on hirttosilmukka. Käteni on sidottu selkäni taakse. Saisin ne vapaiksi, mutta miksi vaivautua? Missäköhän teloittaja viipyy...?
      Täkäläisen käytännön mukaan minulta aiotaan aluksi viiltää vatsa auki ja vasta sen jälkeen vetää vivusta, jolloin putoan ja "kuolen". Onneksi sain pitää aurinkolasini, koska haluan nähdä ihmisten reaktiot. Tuskin ihmiset voivat naama peruslukemilla katsella, kun jonkun suolet putoavat maahan. Eivät edes, vaikka tämä on täällä arkipäivää.

• Sergei ++

Minä katselen kaikkea tätä Youtubesta. Päätä särkee enkä yhtään tiedä mikä vuosi on ja kenenkä asunto tämä on (varmaan yhden Penan), mutta jääkaapista löytyy pilaantunut HK:n sininen. Makkaraa järsien odotan kohtausta, jossa suolet lentävät pellolle.

Sergei Ivanovits.
        Ihminen.
        Mies.
        37 vuotta.
        Luonne: tyhmä, kärsimätön ja holtiton, mutta hyväntahtoinen sille päälle sattuessaan. Ja erittäin pahantahtoinen sille päälle sattuessaan.

Tausta: Sergei ei muista taustaansa eikä yleensä edes eilistä viikkoa.

Vahvuudet: Sergein maksa kestää mitä vain ja se on tuliterässä kunnossa vieläkin, kahdenkymmenen vuoden täyspäiväisen alkoholistin uran jälkeen. Myös Sergein pää on erittäin kova.

Heikkoudet: Ai vielä luonteen lisäksi?

Muuta: Sergei tienaa elantonsa keinottelemalla tupakkaa Suomeen tullin ohi.

Tällä hetkellä Sergei on... selvittelemässä päätään Pasilan poliisiasemalla ( =putkassa) ja ihmettelee että mihinkä tästä seuraavaksi.

• bullshit

Mitä vitun järkee tässä on?

• Sergei++

Lisähuomautus: yhtäänhän en tiedä mikä vuosi ylipäätään mahtaa olla menossa ja missähän maassa me ollaan, mutta jos nyt sattuikin käymään niin, että vuosi on vaikkapa 1890 eikä HK:n sinistä olla edes keksitty, niin silloinhan on käynyt seuraavasti:

Olen saanut torajyvämyrkytyksen ja sen takia hallusinoin kaikennäköisitä makkaroista ja youtubeista. Oikeasti makaan ladon takana Punavuoressa.

Riippuen siis vuodesta. Ja kaupungista.

• Karolin ++
        bullshit kirjoitti:

Mitä vitun järkee tässä on?

Teloituskohtauksessa? Sehän on klassikko.

• Sergei++ kirjoitti:

Lisähuomautus: yhtäänhän en tiedä mikä vuosi ylipäätään mahtaa olla menossa ja missähän maassa me ollaan, mutta jos nyt sattuikin käymään niin, että vuosi on vaikkapa 1890 eikä HK:n sinistä olla edes keksitty, niin silloinhan on käynyt seuraavasti:

Olen saanut torajyvämyrkytyksen ja sen takia hallusinoin kaikennäköisitä makkaroista ja youtubeista. Oikeasti makaan ladon takana Punavuoressa.

Riippuen siis vuodesta. Ja kaupungista.

Emme ole edes tässä maailmassa. Sähköä ei ole keksitty.

• Sergei ++
        jokutyyppi19 kirjoitti:

Emme ole edes tässä maailmassa. Sähköä ei ole keksitty.

Ai, onko sinullakin torajyvämyrkytys? No, anna edes tulta päreeseen ja kerro mistä saa krapularyypyn.

• Sergei++
        Sergei ++ kirjoitti:

Ai, onko sinullakin torajyvämyrkytys? No, anna edes tulta päreeseen ja kerro mistä saa krapularyypyn.

Tai siis huudan että mistä saan viinaa. Sattuneesta syystä näytätkin olevan vähän vaiheessa eli et juuri nyt pääse antamaan yhtään mitään.

• "Missä teloittaja viipyy?" kysyn vieressäni seisovalta vartijalta. Minua alkaa kaduttaa tänne tuloni, ja olen iloinen etten syönyt mitään aamulla.
      "Tulee kohta" vartija sanoo mulkoillen minua.
      "Selvä." mutisen. Hörppään juomapullostani vettä ja tarkistan että ase on vielä tallella.

(Tervetuloa takaisin Jokutyyppi ja tervetuloa Sergei...)

• Sergei ++

Minä taas en ole ollenkaan varma olenko Penan kämpillä syömässä HK:n sinistä ja katsomassa Youtubea vai makaanko sittenkin suorastaan mestauslavan vieressä mustamakkara kädessäni. Karmee torajyvämyrkytys. Ja karmee krapula. Join ehtoollisviinit salaa kun murtauduin kirkkoon.

Tajuan olevani aika sekaisin, kun kuvittelen kaikenlaisia HK:n sinisiä ja youtubeja.

• Sergei ++ kirjoitti:

Minä taas en ole ollenkaan varma olenko Penan kämpillä syömässä HK:n sinistä ja katsomassa Youtubea vai makaanko sittenkin suorastaan mestauslavan vieressä mustamakkara kädessäni. Karmee torajyvämyrkytys. Ja karmee krapula. Join ehtoollisviinit salaa kun murtauduin kirkkoon.

Tajuan olevani aika sekaisin, kun kuvittelen kaikenlaisia HK:n sinisiä ja youtubeja.

Ehkä se harha-juttu on parempi. Täällä meidän roolipelissä ei ole vissiinkään edes minkäälaisia autoja vielä keksitty....

• Sergei ++
        kurpizza kirjoitti:

Ehkä se harha-juttu on parempi. Täällä meidän roolipelissä ei ole vissiinkään edes minkäälaisia autoja vielä keksitty....

*Huh* Se Pasilan keikka olikin aika epämiellyttävä, mutta ilmeisesti voinkin repiä saamani sakkolapun. Eikä kun, mikäs tämä paperi on? Osaako joku lukea?

• Sanoisin tätä vähän sekavaksi.

• Sergei ++

No torajyvämyrkytys on aika karmee tauti, en minä sille mitään voi.

• Sergei++

• Alexander on yleisössä. Hän aikoo keskeyttää teloituksen tyylikkäästi, juuri ennen kun pyöveli viiltää vangin vatsan auki. Sitten hän aikoo pitää puolustuspuheen ja vedota moraaliin ja kansaan. Näyttää tosin siltä, ettei hän saa tätä vankia pelastettua, koska kannibalismi on inhottua ja pelättyä.

• "Se on henkilöllisyystodistuksesi," sanon ystävällisesti alapuolella makaavalle hyypiölle.
      Jos hän ei siirry, suoleni tulevat tippumaan hänen päälleen. Siitä tulee hauskaa...

• Sergei++

Tarkoitat varmaan suosituskirjettä (henkkarit kuuluvat samaan kategoriaan kuin sähköt, autot, HK:n sininen ja Youtube). Taitaa sinullakin pieni myrkytys olla, mutta se ei varmaan ole suurin ongelmasi tällä hetkellä.

Kuka muuten on pyöveli?

• Sergei++ kirjoitti:

Tarkoitat varmaan suosituskirjettä (henkkarit kuuluvat samaan kategoriaan kuin sähköt, autot, HK:n sininen ja Youtube). Taitaa sinullakin pieni myrkytys olla, mutta se ei varmaan ole suurin ongelmasi tällä hetkellä.

Kuka muuten on pyöveli?

Lue koko keskustelu läpi. Huomaat, että tässä maailmassa ON "henkkarit".

• Sergei++ kirjoitti:

Kuka muuten on pyöveli?

Henkilötodistuksia on tässä maailmassa myös tällä ajalla. Niissä ei huom ole sähköä. Niitä tarvitaan, jotta voi liikkua öisin ulkona. Pyöveli taitaa olla Michem.

• Sergei++
        siilio kirjoitti:

Henkilötodistuksia on tässä maailmassa myös tällä ajalla. Niissä ei huom ole sähköä. Niitä tarvitaan, jotta voi liikkua öisin ulkona. Pyöveli taitaa olla Michem.

Ai jukra. Sirukorttia siis ei ole, kun ei ole sähköä, mutta kai mulla viivakoodi sentään on?

No kun sanottiin että pyöveli ei pääse paikalla että josko tuuraisin. Mutta jos hän on myöhässä, niin eikö me tuon Efalin kanssa joudeta käymään kapakissa yksillä?

• Missä se pyöveli viipyy? Alexander miettii.

• Sergei++

Minä muistelen tulleeni hommiin. Poikkesin oluttupaan matkalla. Kuka tapetaan? Ja tämä sitten maksaa. Ja missä on työasuni? Vai aikooko mestattava katsella naamaani viimeisenä näkynään? Siitä ei kyllä taivasosuuteni kartu.

• Ja muuten HeKeKee. Koska nämä ovat eri ulottuvuuksissa, niin näiden aikaa ei voi verrata toisiinsa. Joku Keskimaan hahmo voi olla tullut tänne ennen edellisten ropejen seikkailuja ja joku toinen jälkeen ja kummatkin voivat olla täällä samaan aikaan. Jos tajusit.

• Yhtäkkiä muistan, mitä mies oli sanonut heittäessään minulle aseen. "..ammu joku, tai ole nössö ja anna se vartijoille" jotain siihen suuntaan. Kaivan aseen taskustani ja roikotan sitä kädessäni niin, että se varmasti näkyy lavalle.
      En ole varma, näkeekö kannibaali, hän näyttää keskittyneen johonkin ihan lavan vieressä, mutta muut ihmiset eivät ainakaan kiinnitä minuun huomiota.

• Sergei++

En nyt tiedä enkä muistakaan onko minulla valtuuksia tähän, mutta könyän mestauslavalle ja ryhdyn irrottamaan mestattavaa. Aikeenani on istua mestattavan kanssa kapakassa odottamassa pyöveliä. Pidän kyllä tyyppiä visusti silmällä, jos sopii että piipahdamme vähän Väsyneessä Vuohessa (kapakka tuossa vieressä)?

• Andrei Ivanovitš

Katselen väkijoukon seasta lavalle, jonne on näköjään kiivennyt joku satunnainen juoppo. Odotan mielenkiinnolla hetkeä, jona hänet potkaistaan alas lavalta. Haluan sekä nähdä teloituksen, että "tienata" jotakin... Olen juuri aikeissa varastaa edessäni seisovalta mieheltä jotakin, kun huomaan tutun hahmon väkijoukon seassa. Hän on se sama nainen, jolle kerroin olevani Tšekan agentti. Nyt hän pitelee aiemmin näkemääni asetta. Aivan kuin hän haluaisi teloitettavan näkevän sen. Yritän ujuttautua lähemmäksi.

• Katselen väkijoukkoa. Sillä tytöllä on näköjään vieläkin ase, jonka annoin hänelle. Tuolla on vartija, joka kertoi minulle, missä olemme. Tuolla on se pummi, joka sai minulta rahaa ja henkilöllisyystodistuksen. Eturivissä on ilotalon omistaja.
      Tunnen, kun käteni vapautuvat. Se hullu yrittää jostain syystä vapauttaa minut. "Kiitos," sanon hänelle. Otan teloitukseen käytettävän veitsen ja viillän vatsani auki. "Voisiko joku vetää vivusta?" huudan.
      Hymyilen "yleisölle".

• Työnnän aseeni takaisin taskuun, kun vartija kävelee eteeni.
      Alan kyllästyneenä tutkia edessäni olevan vartijan taskuja. Sieltä löytyy mukavan kokoinen pussi rahaa. Vilkaisen taakseni, ja näen nuoren naisen tuijottavan minua silmät suurina.
      Otan pussista ison määrän kolikoita ja ojennan ne naiselle. Tämä tunkee ne taskuunsa ja kääntää katseensa pois.
      "Taskuvarkaita!" hihkaisen vartijalle. Vartija tutkii taskunsa ja huomaa rahapussin kadonneen. "Mihin suuntaan hän meni?"
      Osoitan kauhistuneena aukion toista laitaa. Vartija lähtee juosten sinne päin.
      Virnistän, ja otan askeleen eteenpäin.
      Tästä on paljon parempin näköala.
      "Mitä helvettiä?" kysyn nähdessäni lavalle. Ihmiset olivat hiljaa ja tuijottivat jähmettyneenä lavalla olevaa sekopäätä.

• Alexander ällistyy, kun Elaf viiltää vatsansa auki. Onko tuo mies IHAN sekaisin? Joku meuhkaa jostain taskuvarkaista, mutta se ei kiinnosta Alexanderia.

• Joku vetää paniikissa vipua. Putoan. Minun pitäisi kai olla kuollut. Olen liikkumatta ja jatkan väkijoukon katselemista. Onneksi lasit eivät tippuneet.

• Sergei++

Voi vemmel. Tuleva ryyppykaveri on jotakuinkin kuollut ennen kuin olimme ehtineet edes tilata mitään! Onneksi taskussani on kaikenparantavaa taikajuomaa. Hulautan pullollisen Efalin päälle. Tiedä vaikka tokenisi.

• HeKeKee

Haltiapoika katsoo inhoten mestauslavalla roikkuvaa tyyppiä. Joku satinnainen kulkukoira tulee repimään mestatun suolia ruuan tarpeessa. Poika siristää silmiään. Miksi mestattu näyttää virnistävän?

• Andrei Ivanovitš

Nähtyäni kannibaalin viiltävän oman vatsansa auki esiintyen samalla kuin ammattimainen taikuri, hämmennyn niin paljon, että hetken ajaksi unohdan olinpaikkani täysin. Tai unohdan olevani toisessa maailmassa. "Noituutta!" huudahdan, ja huomaan samalla, että käteni ovat yhä erään kauppiaan takintaskuissa. Hän käännähtää ympäri, mutta onnekseni hän ei lähde juoksemaan perääni. Teloitus varmaankin kiinnostaa häntä enemmän. Minäkin haluan nähdä, mitä seuraavaksi tapahtuu, joten jään teloituslavan viereen seuraamaan tilannetta.

• Sergei++

Kas, serkku. Ei tuota enää voi elvyttää. Mennään Väsyneeseen Vuoheen juomaan päämme täyteen!

• Dragon will solve it

Sitten tuli lohikäärme kapakkaan ja tilasi Absinttibatteryn ja pussillisen halpoja suolapähkinöitä ja lausui romantti runon Tukiaiselle joka oli makaamassa ketarat leväällään kulahtaneella biljardipöydällä.

http://tinyurl.com/Sexymasterdragonxxx

• Tiberius de Auditore

Katson hirttoköydessä roikkuvaa miestä "Hah! Taas yksi murhaajansaasta pois kaduilta tappamasta rehellisiä kansalaisia!"

• Pyörähdän puhujan puoleen.
        "Juu, mutta mistä lähtien teloituskin on pitänyt tehdä itse?"

• HeKeKee
        kurpizza kirjoitti:

Pyörähdän puhujan puoleen.
        "Juu, mutta mistä lähtien teloituskin on pitänyt tehdä itse?"

"Tyyppi on selvästi hullu" haltiapoika pistää väliin. "Mutta minusta hän ei näytä kovin kuolleelta."

• Tiberius de Auditore
        HeKeKee kirjoitti:

"Tyyppi on selvästi hullu" haltiapoika pistää väliin. "Mutta minusta hän ei näytä kovin kuolleelta."

Katson haltiaan päin. "Miten niin?" kysyn.

• HeKeKee

Katson haltiaan päin. "Miten niin?" kysyn.

"No katsos, minusta hän näyttää hihittävän." Vastaan vieressäni seisovalle hienosti pukeutuneelle miehelle. "Hengir Keleth Keelar" vastaan miehelle ja kättelen tätä. "Voit sanoa vain HeKeKee"

• Vilkaisen kannibaalia. Minusta hän näyttää aika kuolleelta. Sitten käännyn pojan suuntaan odottaen vastausta. Poika näyttää hämärästi tutulta, vaikken tajuakaan miten se voisi olla mahdollista. Mieleeni tulee jousiampuja....
      Juon pullostani vettä ties monenko kerran, mutta paha olo ei lähde.

• Tiberius de Auditore

" En ole tainnut esitellä itseäni. Nimeni on Tiberius de Auditore" Katson hirtettyä kohti. "ja voisin käydä tarkistamassa, että onko hän kuollut vaikka minusta hän näyttää kuolleelta"

• Thaerek

Häh, puhelin oli paskana muutaman päivän, joku on sillä aikaa mennyt ottamaan ohjat Nelothista. Anyway en ole ollut Neloth pitkään aikaan ja toi joka on kirjotellu tänne on feikki.

• Toljotan poikaa hetken ajan silmät pyöreinä. Tässä täytyy olla jokin virhe. Taisin kuulla väärin.
      "Anteeksi." sanon pojalle. "Et vain sattuisi olemaan haltija?"

• Andrei Ivanovitš

Nyt lavalla heilunut juoppo ilmeisesti luulee minua serkukseen. "Voinhan minä lähteä yksille heti tämän jälkeen," vastaan, jotta saisin hänet pois kimpustani. Itse asiassa voisin todellakin lähteä kapakkaan, myöhemmin.

Köyden jatkeena roikkuva mies ei ainakaan ole kuollut. Kuulen, miten hän nauraa itsekseen. Joku kapinen kulkukoira pureksii hänen suoliaan, ällöttävää. Olen tottunut lapsesta asti näkemään teloituksia, sillä pienet lapset vietiin katsomaan niitä, jotta he oppisivat, miten rikollisille käy. Eipä tainnut toimia, sillä puolesta minun kouluni oppilaista tuli aikanaan rikollisia, minustakin. Opimme lähinnä, ettei meille niin hartaasti saarnatun Raamatunkaan lakia ole mikään pakko noudattaa, kun valtiokin saa sitä rikkoa.

Huomaan taas keskittyväni epäolennaisiin asioihin, kuten minulla on usein tapana.

• Andrei Ivanovitš

Nyt lavalla heilunut juoppo ilmeisesti luulee minua serkukseen. "Voinhan minä lähteä yksille heti tämän jälkeen," vastaan, jotta saisin hänet pois kimpustani. Itse asiassa voisin todellakin lähteä kapakkaan, myöhemmin.

Köyden jatkeena roikkuva mies ei ainakaan ole kuollut. Kuulen, miten hän nauraa itsekseen. Joku kapinen kulkukoira pureksii hänen suoliaan, ällöttävää. Olen tottunut lapsesta asti näkemään teloituksia, sillä pienet lapset vietiin katsomaan niitä, jotta he oppisivat, miten rikollisille käy. Eipä tainnut toimia, sillä puolesta minun kouluni oppilaista tuli aikanaan rikollisia, minustakin. Opimme lähinnä, ettei meille niin hartaasti saarnatun Raamatunkaan lakia ole mikään pakko noudattaa, kun valtiokin saa sitä rikkoa.

Huomaan taas keskittyväni epäolennaisiin asioihin, kuten minulla on usein tapana.

• Eräs trotskilainen

Voi perse. Täällä Tallinnassa on pirun hidas netti, sori.

• Sergei++
        Eräs trotskilainen kirjoitti:

(Hehee, minäkin olen Tallinnassa.) Привет, двоюродный брат!

Otamme tämän herran (Efalin) mukaan. Minäpä vähän laitan näitä suolia kasaan ja jeesusteipillä kiinni ja sitten menoksi.

Ja jos jeesusteippiä ei muka ole, niin piru vie. Nyt on. Me olemme nyt Väsyneessä Vuohessa, Andrei, minä ja tämä Efal. Efal täytyi laittaa nojaamaan seinää vasten kun tämä ei muuten pysy, mutta eiköhän se tästä.

• Sergei++

Ja kappas mitä löytyy Väsyneestä Vuohesta! Niin lutkia kuin luteitakin. Eiköhän Efal tuosta jälleen piristy. Ja jossakinhan sen on oltava, ei ihminen (tai mikä onkaan) voi lojua loppuelämäänsä suolet pellolla jollakin lavalla.

• Sergei++

Minä kävin nyt vielä hakemassa oikein kunnon verimakkaran tuolle Efalille. Suoleen tehty aito verimakkara. Panin suuhun sille.

Töni vähän sitä, Andrei. Ja varo ettei pää kumahda pöytään, jos se taas kaatuu.

• roolipelle

on penskoilla jutut !

• Eräs trotskilainen

Myö osataan ainakin pitää hauskaa. Liity sinäkin mukaan!

//Minä voin ihan hyvin olla siellä kapakassa kanssasi, serkkuseni, mutta sinun pitää tiedustella jokutyypiltä, saatko viedä Efalinkin sinne.

• Sergei++

Myö osataan ainakin pitää hauskaa. Liity sinäkin mukaan!

//Minä voin ihan hyvin olla siellä kapakassa kanssasi, serkkuseni, mutta sinun pitää tiedustella jokutyypiltä, saatko viedä Efalinkin sinne.

(Minä mietin ihan samaa, että voiko sitä liikuttaa nyt kun se on kuollut. Osa väittää että on ja osa väittää että ei ole. Tyyppi itse ei puhu, mikä saattaa olla kuoleman sivuoire. Niin minä sitten ajattelin, että kun se on vähintään taju kankaalla, niin sinä kannat pääpuolesta ja minä jaloista ja nyt asetetaan se tähän pöytään.

Noin niin kuin pelastustoimena.
        Ja muuten, jos kaikki muut luulevat, että joku on kuollut ja ainoastaan henkilö itse salaa tietää ettei ole, niin saako silloin liikuttaa?

Meneehän porukkaa välillä ruumishuoneelle asti, ennen kuin ne alkavat valittaa että kylmä ja nälkä ja silleen.

Kyy-y-y-l-lä se näytti suostuneen siihen, että hänet oli kuolleena kannettu kapakkaan. Lutkia ja lutikoita tarjosin, eipä innostunut niistä ainakaan vielä.)

• Alexander lähtee kotiinsa. Kamala päivä. Ei muuta voi sanoa.

• Segei++

(Pahoittelen. Vähän hakemista tämä alkupelaaminen, mutta enköhän minä rauhoitu.)

• Segei++ kirjoitti:

(Pahoittelen. Vähän hakemista tämä alkupelaaminen, mutta enköhän minä rauhoitu.)

Jos käsitit väärin, niin HAHMONI on sitä mieltä että on kamala päivä.

• Sergei++
        siilio kirjoitti:

Jos käsitit väärin, niin HAHMONI on sitä mieltä että on kamala päivä.

(No, vaikka en kyllä ihmettelisi jos moni muukin kuin hahmosi on sitä mieltä. Tämän mun pelin alku oli vähän tämmönen... noh, eiköhän se siitä :P )

• Baarissa on vähän ihmisiä ja hekin ovat kännissä. Kukaan ei huomaa ruumista. Hullu ompeli vatsani kiinni, selittäen samalla jotain jeesusteipistä. Olen aika varma, että jeesusteippiä ei ole vielä keksitty. Mietiskeltyäni asiaa hetken, tulen siihen tulokseen, että hullu on tullut samasta maailmasta, kuin minä. Nyt hän on todennäköisesti ottanut yhden LSD-lapuistani ja hallusinoi siksi moderneista keksinnöistä, joita ei vielä edes ole tässä maailmassa.
      Ihmiset suhtautuvat minuun oudosti. Jotkut luulevat, että olen kuollut, mutta raahaavat minua silti mukanaan. Toiset taas huomaavat, että olen elossa, mutta eivvät silti yritä tehdä minua vaarattomaksi.
      Mikäköhän sen drinkin nimi olikaan...?
      "Tilaisin yhden... kaksi... viisi räiskylientä."
      Odotan mielenkiinnolla, mitä juomalle tapahtuu. Muistan nimittäin koiran syöneen mahalaukkuni...

• Sergei

He-he, ei se ole kuollut, tilaa jo viinaakin! Anteeksi kun roudasimme sinua ilman lupaa. Piditkö makkarasta?

(Yritän muistaa ensi kerralla ettei saa liikuttaa, mutta miten kuolleisiin pitää suhtautua?)

• Eräs trotskilainen
        Sergei kirjoitti:

He-he, ei se ole kuollut, tilaa jo viinaakin! Anteeksi kun roudasimme sinua ilman lupaa. Piditkö makkarasta?

(Yritän muistaa ensi kerralla ettei saa liikuttaa, mutta miten kuolleisiin pitää suhtautua?)

Kai niitä kuolleita saa sitten liikutella. Pelaaja voi sitten itse laittaa hahmoonsa eloa, jos ei halua muiden sitä kanniskelevan.

• Andrei Ivanovitš

Noh, kai minä voisin tilata jotakin, kun kerta täällä kapakassa ollaan. "Kuollut"kaan ei näytä kovin kuolleelta. Tilaan yhden räiskyliemen ihan vain mielenkiinnosta, sillä en nähtävästi oppinut mitään toissapäiväisestä.

• Sergei++

Minäkin tilaan räiskylientä.

• Ja niinpä tietysti, Alexander miettii tuijattaessaan tyhjää ruokakomeroa. Ei kun ostoksille. Perhana! Suunnitelmana oli olla koko päivä kotona.

• Siis tuijOttaessaan

• Eikö kukaan muu kommentoi? Kai minä sitten jatkan.

Alexander kävelee torilla. Kapakka näyttää NIIN houkuttelevalta. Alexander miettii kolmesti ja kävelee lopulta kapakkaan sisään. Hän kävelee pöytään ja tilaa Jäätuopin, joka on juoma kaukaata pohjoisesta, jossa elää jääpeikkoja ja kaikkea muuta, joka selviää kylmässä vuorilla. Hän alkaa hörppiä tätä jääkylmää melko vahvaa drinkkiään ja huomaa, että läheisessä pöydässä istuu myös se tänään teloitettu mies. Näyttäisi tilaavan juomaa. Vatsakin ommeltu kiinni. Mitä tämä on? Alexanderille hiipii mieleen ajatus juomisen lopettamisesta, mutta sitten hänelle tulee mieleen miehen puheet toisesta maailmasta, joka kuulosti melko ihmeelliseltä. Jonkinlainen pikaparantuminen tai kuolemattomuus? Mies oli aiemmin sanonut ettei ole kuolemantuomiota. Ehkä se johtuu siitä, etteivät sikäläiset kuole. Ehkä.

• Michem De Auditore

Michem tulee ja ampuu teloitettua tyyppiä(en muista sen nimeä)kaksi kertaa päähän ja hakkaa häntä hulluna tomahawkeilla

Michem tulee ja ampuu teloitettua tyyppiä(en muista sen nimeä)kaksi kertaa päähän ja hakkaa häntä hulluna tomahawkeilla

Ensimmäinen luoti irrottaa leukani ja kaataa minut lattialle. Toinen lentää ylitseni, tappaen jonkun random juopon. Mietin, mitä helvettiä tapahtuu. Ehkä olisi kannattanut vain karata, eikä jäädä juopottelemaan.
        Hyypiö yrittää hyökätä kimppuuni oudoilla kirveillä. Potkaisen häntä munille (?) ja viillän kynsilläni hänen kurkkunsa auki (?). Hyppään ikkunasta ulos ja syöksyn kujalle.

Hahmoni on jälleen kadonnut. Ette toisin sanoen voi löytää minua.

• Sergei++
        jokutyyppi19 kirjoitti:

Ensimmäinen luoti irrottaa leukani ja kaataa minut lattialle. Toinen lentää ylitseni, tappaen jonkun random juopon. Mietin, mitä helvettiä tapahtuu. Ehkä olisi kannattanut vain karata, eikä jäädä juopottelemaan.
        Hyypiö yrittää hyökätä kimppuuni oudoilla kirveillä. Potkaisen häntä munille (?) ja viillän kynsilläni hänen kurkkunsa auki (?). Hyppään ikkunasta ulos ja syöksyn kujalle.

Hahmoni on jälleen kadonnut. Ette toisin sanoen voi löytää minua.

Aijaa ja minä havahdun siihen kun tämä random juoppo putoaa päälleni. Minä kun makasin sammuneena pöydän alla.

Mitä hittoa täällä oikein tapahtuu?

• Alexander näkee taistelun ja vaikka Michem aloitti, Alexander juoksee silti yrittämään pelastaa tämän kuolemalta.

• Michem De Auditore

potku työnsi minua vain vähän koska assassin(.s creed:D)pansari
        Michem rimpuilee lattialla yrittäen sanoa ''Tiberius''

• Telotettava häipyi aukiolta, ja muutkin ihmiset alkavat palata koteihinsa. Mietin, olisinko niin röyhkeä, että nukkuisin tämän yön hotellissa. Jos lähden aamuyöllä liikkeelle...

Hotellihuone on hintaansa nähden köyhästi kalustettu. Lattialla on jokin mattoa muistuttava retale kangasta. Syötyäni kulhollisen keittoa, riisun viittani ja kömmin nukkumaan.
      Hetken päästä pomppaan ylös lukitsemaan oven. Kiilaan vielä varmuuden vuoksi tuolin rivan alle.
      "Uus yritys" mutisen ja laitan nukkumaan.

• Tiberius de Auditore

Kuulen pari aseen laukasta ja tappelun ääniä kapakasta. Muutun ihmissusimuotoon ja ryntään kapakkaan pistooli ojossa. "Mitä täällä tapahtuu?!" huudan.

• "Hän hyökkäsi Efalin kimppuun ja Efal viilsi häntä kurkkuun!" Alexander huudahtaa.

• Tiberius de Auditore

kävelen Alexanderin ja Michemin luokse ja vedän hupun pois Michemin päästä "Michem??" sanon ihmeissäni. "Kutsukaa lääkintämies!" huudan.

• Michem De Auditore

kävelen Alexanderin ja Michemin luokse ja vedän hupun pois Michemin päästä "Michem??" sanon ihmeissäni. "Kutsukaa lääkintämies!" huudan.

''Tiberius'' michem sanoo sylkien verta suustaan

• Tiberius de Auditore

''Tiberius'' michem sanoo sylkien verta suustaan

"Lääkintämies on luultavasti jo tulossa" Sanon michemille. nousen seisomaan "kuka päästi sen hullun vapaaksi? Ja missä se hullu on?" huudan.

• Michem De Auditore

"Lääkintämies on luultavasti jo tulossa" Sanon michemille. nousen seisomaan "kuka päästi sen hullun vapaaksi? Ja missä se hullu on?" huudan.

Michem sanoo Tiberiukselle ''hyvästi'' ja on sulkemassa silmiään

• Tiberius de Auditore

Michem sanoo Tiberiukselle ''hyvästi'' ja on sulkemassa silmiään

"Michem... Aikasi ei ole vielä"sanon Michemille rauhallisella äänellä. "Auttakaa nyt joku!" huudan niin, että puoli kaupunkia varmasti kuulee.

• Sergei++

"Michem... Aikasi ei ole vielä"sanon Michemille rauhallisella äänellä. "Auttakaa nyt joku!" huudan niin, että puoli kaupunkia varmasti kuulee.

Juu juu. Koko ajan autan. Mikä tämän tyypin laji, rotu ja veriryhmä on?

• Andrei Ivanovits

En ehtinyt edes kissaa sanoa, kun helvetti oli jo irti. Yhtäkkiä "teloitettu" ystävämme oli hypännyt ikkunasta, ja hänen kimppuunsa hyökännyt epämääräinen viittapelle makasi lattialla. En ole lääkäri, enkä osaa muutenkaan auttaa, joten istun vain jakkaralla kuin katselisin näytelmää.

(Nikki muuttui, koska uudessa luurissa ei saa sitä jännää ässää, joka vastaisi venäjän "tsie"tä.)

• Sergei++

Ei hätää, minä muistaakseni opiskelin lääketiedettä tai sitten tuotantoeläinfysiologiaa. Kyllä koulutukseni perusteella osaan sanoa esmes sen, että Väsyneen Vuohen vuohi ei ole väsynyt, vaan täytetty.

Ja missäs potilas on? Minä hoidan kyllä. Leikkauksetkaan eivät ole ongelma.

• Tiberius de Auditore
        Sergei++ kirjoitti:

Ei hätää, minä muistaakseni opiskelin lääketiedettä tai sitten tuotantoeläinfysiologiaa. Kyllä koulutukseni perusteella osaan sanoa esmes sen, että Väsyneen Vuohen vuohi ei ole väsynyt, vaan täytetty.

Ja missäs potilas on? Minä hoidan kyllä. Leikkauksetkaan eivät ole ongelma.

Osoitan lattialla makaavaa Michemiä. "Pystytkö parantamaan hänet?" kysyn Sergeiltä.

• Sergei++

Osoitan lattialla makaavaa Michemiä. "Pystytkö parantamaan hänet?" kysyn Sergeiltä.

Arvaapa mikä on ainut steriili aine, joka on nopeasti saatavilla? Virtsa. Virtsassa on haavoja parantavia aineita. Voisitteko näin lääkintätoimenpiteenä kusta ystävänne päälle?

Perinteisesti näitä on ommeltu kissan suolilla, mutta näköjään jäi eiliseltä taskuun tällaisia yleissuolia (Efalilta). Ompelen näiden avulla. Toivottavasti alkuperäisellä omistajalla ei ollut hepatiittia tai mitään muuta ikävää.

Lisäksi voisit poimia pihalta ratamonlehtiä, joita murskaamme ja laitamme kääreen päälle.

• Tiberius de Auditore
        Sergei++ kirjoitti:

Arvaapa mikä on ainut steriili aine, joka on nopeasti saatavilla? Virtsa. Virtsassa on haavoja parantavia aineita. Voisitteko näin lääkintätoimenpiteenä kusta ystävänne päälle?

Perinteisesti näitä on ommeltu kissan suolilla, mutta näköjään jäi eiliseltä taskuun tällaisia yleissuolia (Efalilta). Ompelen näiden avulla. Toivottavasti alkuperäisellä omistajalla ei ollut hepatiittia tai mitään muuta ikävää.

Lisäksi voisit poimia pihalta ratamonlehtiä, joita murskaamme ja laitamme kääreen päälle.

" Virtsa ei taida olla kovin steriiliä, mutta miten olisi alkoholi? "Ja jos hän kuolee sinun epäpätevyytesi seurauksena, niin siitä ei sinulle hyvää seuraa"

Epäilyttä hieman jättää Michem tuon miehen hoitoon, mutta ei taida olla vaihtoehtoja.

• Sergei++

" Virtsa ei taida olla kovin steriiliä, mutta miten olisi alkoholi? "Ja jos hän kuolee sinun epäpätevyytesi seurauksena, niin siitä ei sinulle hyvää seuraa"

Epäilyttä hieman jättää Michem tuon miehen hoitoon, mutta ei taida olla vaihtoehtoja.

Voi pentele! Viinaa tietysti, kun kerran kapakassa ollaan. (Virtsa kyllä oikeasti _on_ streliiliä, mutta jos on tislattua viinaa niin käytetään sitä. Paloviinaa, kuten ennen sanottiin. En muista varmaksi, mutta virtsa sisältää jotain parantavaa... olikohan se muriini.)

No hoidetaan paloviinalla. Minusta tämä näyttää ihan hyvältä. Tiedä vaikka nämä suolet olivat jotenkin parantavia. Sitten jos on päässyt käymään niin, että nämä olisivat olleet sanotaan vaikkapa vampyyrin suolia niin herra paratkoon.

Sitten en osaa sanoa mitä siitä seuraa.

Hengittääkö tämä sinusta?

• Michem De Auditore
        Sergei++ kirjoitti:

Voi pentele! Viinaa tietysti, kun kerran kapakassa ollaan. (Virtsa kyllä oikeasti _on_ streliiliä, mutta jos on tislattua viinaa niin käytetään sitä. Paloviinaa, kuten ennen sanottiin. En muista varmaksi, mutta virtsa sisältää jotain parantavaa... olikohan se muriini.)

No hoidetaan paloviinalla. Minusta tämä näyttää ihan hyvältä. Tiedä vaikka nämä suolet olivat jotenkin parantavia. Sitten jos on päässyt käymään niin, että nämä olisivat olleet sanotaan vaikkapa vampyyrin suolia niin herra paratkoon.

Sitten en osaa sanoa mitä siitä seuraa.

Hengittääkö tämä sinusta?

Michem sanoo Tiberiukselle ''kuolenko minä''

• Sergei++

Michem sanoo Tiberiukselle ''kuolenko minä''

Eikä pelkästään hengitä, vaan puhuukin.

• Tiberius de Auditore
        Sergei++ kirjoitti:

Eikä pelkästään hengitä, vaan puhuukin.

Osoitan Sergeitä "Henkesi on tämän miehen varassa"

• Sergei++

Osoitan Sergeitä "Henkesi on tämän miehen varassa"

*nielaisen*

• Tiberius de Auditore
        Sergei++ kirjoitti:

*nielaisen*

"Olisikohan liian myöhäistä lähteä jäljittämään sitä hullua? Hajuaistini on kyllä niin hyvä, että haistaisin hänet vaikka 10 kilometrin päästä"

• Michem De Auditore

"Olisikohan liian myöhäistä lähteä jäljittämään sitä hullua? Hajuaistini on kyllä niin hyvä, että haistaisin hänet vaikka 10 kilometrin päästä"

Michem tokaisee''ikinä ei ole liian myöhäistä'' ja sylkee verta

• HeKeKee

Hengir on hiukan hämillään. Äsken teloitettujätkä hyppäsi äsken kapakan ikkunasta ulos. Ja se nainen vaikutti jotenkun tutulta. Ai niin, sehän tuli sedän mukana Metsäpalatsiin muutama kuukausi sitten. "Kaikki luulevat minua sedäkseni.." Hengir miettii kävellessään hotelliin. Aika rasittavaa että on samat lempinimet.

• Tiberius de Auditore

Varmistan että pistoolini on ladattu ja että veitseni on tallella "Nähdään myöhemmin" Sanon Michemille ja hyppään ikkunasta ulos. Lähden jäljittämään sitä hullua.

• Olen alkemistin talolla. Luulen olevani turvassa, sillä en ole koskaan kuullutkaan ihmissusista, enkä siksi tiedä, että minut voidaan jäljittää. Alkemisti on jossain myymässä LSD:tä, amfetamiinia ja ekstaasia.
      Mietin, miten sillä minua ampuneella hyypiöllä oli tuliase, vaikka sellaisia ei ole täällä keksitty.
      En voi puhua, koska leukani lojuu baarin lattialla. Täytynee tästä lähtien kommunikoida kirjoittamalla.

• Michem De Auditore

Michem ottaa leuan käteensä

• Trippien happokeisar
    • Tiberius de Auditore

Saavun alkemistin talolle. Haistelen taloa ja olen aika varma, että hän on sisällä. Tajuan kuitenkin, että se hullu on lähes kuolematon, joten tarvitsen paremmat aseet.
      Palkkaan pari ohikulkijaa vakoilemaan taloa samalla kuin minä lähden talolleni, joka sijaitsee vähän matkan päässä kaupungista. Haen talostani lisää pistooleja, musketin, väkipyssyn, lyhyen miekan ja paljon luoteja. Juoksen takaisin alkemistin talon edustalle.

• Michem De Auditore

Assassin(.s creed:D) varusteinen Michem on kadonnut kapakan lattialta ja on puskassa vakoilemassa Tiberiusta

• Olen aika varma, että tässä maailmassa ei ole ennen ollut vampyyreja. Nyt on. Kaksi miestä on kujalla odottamassa "ylösnousemustaan", joka tapahtunee ensi yönä. Heidät oli ilmeisesti käsketty vakoilemaan tätä taloa. Olen valmistautunut hyökkäykseen. Pitelen asetta ja olen toisessa kerroksessa ikkunan vieressä.

• Tiberius de Auditore

Kiipeän katolle ja hyppään ikkunasta sisään. Hiivin hiljaa talossa väkipyssy kädessä etsien sitä hullua.

• Michem De Auditore

Kiipeän katolle ja hyppään ikkunasta sisään. Hiivin hiljaa talossa väkipyssy kädessä etsien sitä hullua.

michem palkkaa pari ohikulkijaa ja antaa heille torvet ja sanoo''soittakaa tätä jos se hullu tulee ulos'' hän antoi ohikulkijoille tuntomerkit siitä ihmissyöjästä
        ja astui alkemisti taloon

• Tiberius de Auditore

Hiivin yläkertaan ja näen sen hullun ikkunan vieressä. Hetkeäkään epäröimättä Laukaisen väkipyssyn,jossa on normaalia isompi lataus ja enemmän kuulia sitä hullua kohti.
      (ja jos et tiedä mikä on väkipyssy, niin se on vähän kuin musketti, joka ampuu monia pieniä kuulia. Haulikon kantamuoto)

• korppi™

Michem kuulee laukauksen ja saapuu Tiberiuksen viereen hän ampuu ihmissyöjää kaksi kertaa pistoolilla

• Sergei++

Minä herään Väsyneen Vuohen uuninpankolta. Minut päästettiin sinne nukkumaan, kun olen kuulema vakioasiakas. (Itse en kykene muistamaan.)

Löysin kuin löysinkin uuninpankolta Tuotantoeläinfysiologian osa 3 ja Parasitologia. Himskatti, täällä puhutaan vampirismista. Näkisittepä nämä kuvat, joissa on vampirismiin sairastuneita!

Hyi hemmetti.

• Väkipyssyn luodit menevät selkäni läpi. Kaadun ikkunasta ulos ja tiputan lattialle lapun, jossa lukee: "Tehdään sopimus: te ette vahingoita minua, enkä minä tapa enää ketään."

• Michem De Auditore

Michem ampui ihmissyöjää väkipyssyllä päähän

• Tiberius de Auditore

Michem ampui ihmissyöjää väkipyssyllä päähän

Tosin nähdessäni luotien lentävän ohitseni luulen, että takanani oleva yrittää ampua minua. käännyn ja pimeässä en tietenkään näe miehen olevan Michem ja lyön häntä väkipyssyn tukilla leukaan.

• Sergei++

Könyän alas uuninpankolta ja alan sittenkin epäillä että eilen kursimaani tyyppiin taisi tulla käytettyä vampyyriperäisiä öö, lahjoituselimiä.

Kiipeän takaisin uuninpakolle ja luen Parasitologia-kirjasta, että vampirismi leviää kahden päivän itämisajan jälkeen aika herkästi. Keitetystä vampyyrista ei olisi levinnyt, mutta ei me mitään keittää ehditty.

Pahus.

• Sergei++

Ja koskapa olen mokannut ja vieläpä aika pahasti, niin paree lähtee litomaan. Sitä paitsi se tauti leviää.

Lähden kiireesti eikun ihan huomaamatta tästä satunnaiseen suuntaan. Eväät sentään ehdin varastaa. Ja aasin pihasta.

Huom. tämä on pika-aasi, eli pääsen aika kauas ennen kuin laitatte miliisit perään.

Jos miliisi saa minut kiinni, saan kuolemantuomion ja jos tauti leviää, saan kuolemattomuustuomion. Molempi pahempi.

• Michem De Auditore
        Sergei++ kirjoitti:

Ja koskapa olen mokannut ja vieläpä aika pahasti, niin paree lähtee litomaan. Sitä paitsi se tauti leviää.

Lähden kiireesti eikun ihan huomaamatta tästä satunnaiseen suuntaan. Eväät sentään ehdin varastaa. Ja aasin pihasta.

Huom. tämä on pika-aasi, eli pääsen aika kauas ennen kuin laitatte miliisit perään.

Jos miliisi saa minut kiinni, saan kuolemantuomion ja jos tauti leviää, saan kuolemattomuustuomion. Molempi pahempi.

Michem kaatuu verisenä maahan

• Tiberius de Auditore

Michem kaatuu verisenä maahan

Katson kaatamaani miestä "Michem? Mitä hemmettiä? Etkö osaa pysyä hetkeäkään poissa tieltä? Tiedät hyvin, ettei kenenkään kannata hiipiä taakseni!"

Tämän jälkeen hyppään ikkunasta ulos ja jatkan jäljittämistä. Lopulta saavun lammelle, jossa jäljet katoavat "Hemmetti! Minä kyllä nappaan sinut vielä!" karjun täyttä kurkkua.

• Olen kadonnut. Mikäli yritätte jäljittää minut, päädytte metsässä olevalle lammelle. Siellä jäljet katoavat.

Eli ette taaskaan voi löytää minua. :)

• Alexander kävelee pöytäänsä. Melkoinen päivä tosiaan. Jo toista kertaa peräkkäisinä päivinä, hän päättää juoda päänsä täyteen.

• Herään säpsähtäen siihen, että ulkoa kuuluu melua. Pukiessani luettelen pitkän rimpsun kirosanoja, ja lopulta ryntään huoneestani ulos. Nukuin aivan liian pitkään. Muut ihmiset tuijottavat minua kummastuneena, kun kompuroin unenpöpperössä takaovesta ulos.

• Michem De Auditore

michem kaatuu lampeen

• Tiberius de Auditore

michem kaatuu lampeen

Katson ihmeissäni Michemiä "Seurasitko minua tänne asti?" kysyn Michemiltä "ja nyt kun olet siellä lammessa, niin voit varmaan tutkia sen lammen, koska hän voi olla siellä."
        Kävelen vihaisena muristen kaupunkiin.

• Andrei Ivanovits

Lähden Väsyneestä Vuohesta kadulle aamun sarastaessa. En hämmästykseltäni ehtinyt juomaan edes tilaamaani räiskylientä, joten minulla ei ole krapulaa. Näyttäisi tulevan sateinen päivä.

(Selvitettyäni erinäisiä asioita olen huomannut, että Andrein taustatarina on historiallisesti erittäin epätarkka. Mutta väliäkö sillä. Ei kukaan Osmo Jussila muutenkaan tule lukemaan tätä.)

• Michem De Auditore

michem nousee hiljaisesti lammesta ja häipyy kapakkaan

• Tiberius de Auditore

Kävelen kapakalle, mutta huomaan, että on jo aamu ja se on kiinni. "Tämäkin vielä!" sanon vihaisena.

• Michem De Auditore

''Tämäkin vielä'' michem sanoo uupuneena

• Hei veljet~

Luon uuden hahmon vaikka toi nimimerkki on toi alice_dolly yhä. Koska en luonut sitä ropea varten, vaan siksi koska se on krooooh ihan sama.

Nimi: Miruka Haru Yoshikawâ
      Ikä: 17v
      Ulkonäkö: Mustat, pitkät hiukset. Käyttää punaista huulipunaa, hyvin lyhyt. Vaatetukseen kuuluu mitä hyvä ninja tarvitsee.
      Luonne: Miruka on hyvin rauhallinen ja salaperäinen nuori nainen.
      Taidot: Notkea, ninjapotkut onnistuvat. Voimakas, vaikkei ulkonäkö sitä kerrokkaan.

Joo.

• Sergei++

Olen ehtinyt varastamallani aasilla toiseen kaupunkiin ja löysin täältäkin kapakan. Tämän nimi on Virttynyt Vuohi (kuuluu samaan ketjuun Väsyneen Vuohen kanssa, kanta-asiakaskortti käy).

Mietin, että milloinkakohan se tauti kunnolla puhkeaa ja millaisen hysterian se aiheuttaa kaupungissa josta pakenin. Lisäksi olen ihastunut omaan nerokkaaseen pakenemiseeni, kukaan ei koskaan voi jäljittää minua.

Minua piristää uusi leimakorttisysteemi: keräämällä kolme leimaa samasta ketjusta saan ylimääräisen litran PaloWiinaa. Nyt minulla on kaksi leimaa ja seuraavaksi aion suunnata Uhkeaan Uuheen. (Se on se kolmas samaan ketjuun kuuluva kapakka.)

• Tiberius de Auditore

Olen kuolemanväsynyt liiasta juoksemisesta enkä jaksa muuta, kuin kävellä läheiselle penkille ja käydä nukkumaan.

• Sergei++

(Oletko ihan varma, ettei sinulla ole mitään kummallisia oireita?)

• Tiberius de Auditore
        Sergei++ kirjoitti:

(Oletko ihan varma, ettei sinulla ole mitään kummallisia oireita?)

(oletko varma, että olet turvassa? Jos satumme etsintäkuuluttamaan sinut, niin etsintäkuulutus on voimassa KOKO valtakunnassa. Etsintäkuulutettujen on mahdoton päästä kaupunkeihin tai poistua niistä jäämättä kiinni)

• Sergei++

(oletko varma, että olet turvassa? Jos satumme etsintäkuuluttamaan sinut, niin etsintäkuulutus on voimassa KOKO valtakunnassa. Etsintäkuulutettujen on mahdoton päästä kaupunkeihin tai poistua niistä jäämättä kiinni)

(Olen, koska olen aika tyhmä. Touhuan joka paikassa ja saan lähinnä sotkua aikaan. Olen kuitenkin iloinen luojan luoma jumalan hullu, joten olen ihan autuaana siinä uskossa, että voin todellakin keskittyä kanta-asiakastarjousten keräilyyn, vaikka olenkin mokannut ja levittänyt huolimattomuuttani karmean taudin erääseen kaupunkiin. Huomenna olen todennäköisesti jo unohtanut, että näin kävi.)

• Sergei++

Ööörrrh, onpa hyvää wiinaa! Ostinkin useamman kannun ja muutaman korttelin päälle. Aamista haaveilen. Pohdiskelen, että jaksaisiko aasini kantaa koko aamin, koska jos ostaa aamin, saa kaksikymmentä leimaa kanta-asiakaskorttiin.

Istun Virttyneessä Vuohessa, isken naisia ja laulan.

• Michem De Auditore

Michem kuulee jotain väärin ja ottaa sergein kuristusotteeseen ja sanoo''tästä saan kunnon palkkion''

• Tiberius de Auditore

Michem kuulee jotain väärin ja ottaa sergein kuristusotteeseen ja sanoo''tästä saan kunnon palkkion''

Otitko huomioon, että Sergei on vaihtanut paikkaa?

• Michem De Auditore

otin huomioon

• Michem De Auditore

otin huomioon

kapakkaan astuu mies joka huutaa''tunnin päästä rosvo teloitetaan!'' michem havahtuu ja päästää sergein vapaaksi hän(michem) tilaa räiskyliemen

• Tiberius de Auditore

otin huomioon

Ja ota myös se huomioon, että et ole samassa paikassa, et tiedä missä hän on.

• Michem De Auditore

Ja ota myös se huomioon, että et ole samassa paikassa, et tiedä missä hän on.

mutta kuulin sen ilmoitus taululta

• Sergei++

(Juu, siis minä en ole siinä samassa kapakassa kuin missä eilen olin. Minä karkasin sanomatta kenellekään mihin menin.)

• Tiberius de Auditore

Muista myös, että alat jonkin ajan päästä sairastaa Vampirismia, mutta tarkoittaako se, että muutut vampyyriksi tai jotain muuta sellaista?

• Sergei++

(No et kyllä varmasti kuullut ilmoitustaululta. Olet voinut lukea jotakin ilmoitustaululta tai sitten olet kuullut kun joku sanoo jotakin. Mutta hetkinen, synestesia eli aistien sekoittuminen on merkki sairauden (tässä siis vampirismin) pahenemista ja kuolonkouristus on odotettavissa viiden minuutin sisään. Viidessä minuutissa et todellakaan ennätä toiseen kaupunkiin. Lääkäriin korkeintaan.)

(Minähän olen kotoisin kylästä jossa kaikki ovat samannäköisiä. Olemme viidensadan vuoden ajan vain ristiinnaineet ja siksi olemme koko porukka tyhmiä kuin käkikello. Ja kuten sanoin, aivan samannäköisiä.)

(Äitimmekin erottivat meidät pieninä vain hajun perusteella.)

(Sinä olet nyt käynyt syyttömän kimppuun,oijoi.)

• Sergei++

Sain kuin sainkin lastattua aasiini kokonaisen aamin. Lähden nyt taluttamaan tätä kohti Uhkeaa Uuhta, jossa saan kaksikymmentä leimaa.

Iskin yhden naisen mukaani. Panin hänet kantamaan reppuani, kun itse olen väsynyt.

• Näin aikaisin aamulla aukiolla ei ole vielä kovin paljon ihmisiä. Hiljennän juoksuni kävelyksi ja alan kertaamaan eilisen tapahtumia.

• Michem De Auditore

teloitus tilaisuus alkaa
        aukiolla on ihmisiä

• Sergei++

teloitus tilaisuus alkaa
        aukiolla on ihmisiä

(tuota, ketä tai mitä siellä nyt teloitetaan?)

• Tiberius de Auditore

Penkki on yllättävän epämukava ja hyvää asentoa etsiessäni putoan. "Ei taida olla hyvä idea nukkua penkilla" sanon noustessani ylös.

• Michem De Auditore

Michem saapuu Tiberiuksen luokse ja huudahtaa ''tule katsomaan teloitus alkaa kohta''

• Tiberius de Auditore

Katson teloituspaikalle päin "Onko täällä pakko teloittaa joku joka päivä?"

• Michem De Auditore

Michem kertoo''olin kuninkaan puheilla ja saan toimka teloittajana'' hän hyppää teloituspaikalle

• Sergei++

Saavun siihen kaupunkiin jossa Uhkea Uuhi sijaitsee. En ole pitkään aikaan katsellut telkkar, eikun teloitusta. Ihan pakko saada katsella teloituksia edes pari tuntia päivässä.

Kyselen vastaantulijoita, että missä on tämän kaupungin teloituslava ja mitä mahtaa olla ohjelmassa. Kuulen, että tunnin päästä teloitetaan haltia, joka oli ollut töissä kuninkaanlinnan keittiössä ja siellä touhutessaan polttanut pyttipannun pohjaan. Muutenkin hän oli sössinyt asioita ja esiintynyt juopuneena työpaikalla, mutta pyttipannu on kuninkaan lempiruoka, joten kyseessä on majesteettirikos. JA TÄMÄ LAVALLA 2 KLO 17.00 MUISTA KATSOA JA KATKOLLA VUOHIKAPAKKAKETJUN KUSTANTAMA VARIETEE-SHOW, JOSSA ESIINTYY PUOLIALASTOMIA NYMFEJÄ!

Haltian jälkeen teloitetaan kuninkaanlinnan keittiön pääkokki, koska ruoka oli tiistaina pahaa. TAUOLLA YLEISÖ SAA ÄÄNESTÄÄ KUKA TELOITETAAN SEURAAVAKSI JA KUKA SAA KOSKEMATTOMUUDEN!

Lopuksi teloitetaan ihmissusi, joka on kussut kuninkaan katedraalin pihalla suihkulähteeseen. JA TÄMÄ SIIS KLO 18.30 LAVALLA 3! SOPII PERHEEN PIENIMMILLEKIN!

Vietän rattoisan illan tele... teloituksia katsellen.

• Michem De Auditore

haltija tuodaan teloitus lavalle
        michem odottaa milloin saa toimia yhtenä teloittajana

• Tiberius de Auditore

haltija tuodaan teloitus lavalle
        michem odottaa milloin saa toimia yhtenä teloittajana

Katselen Michemiä, joka toimii nykyään useimmiten pyövelinä. "Miksi ihmeessä haluat toimia pyövelinä?" kysyn

• Sergei++

Katselen Michemiä, joka toimii nykyään useimmiten pyövelinä. "Miksi ihmeessä haluat toimia pyövelinä?" kysyn

(missä kaupungissa te olette?)

• Tiberius de Auditore
        Sergei++ kirjoitti:

(missä kaupungissa te olette?)

(Varmaan Trenkassa?)

• Michem De Auditore

(Varmaan Trenkassa?)

''toimin pyövelinä koska saan siitä hyvää palkkaa'' Michem vastasi

• Sergei++

(Varmaan Trenkassa?)

(Minä taas en yhtään tiedä missä kaupungissa itse olen. Olen liian päissäni selvittämään tätä asiaa. Luulen, että Väsynyt Vuohi on Trenkassa. Minä olin siellä kaksi kaupunkia sitten.)

(Ja teillä on vampirismi. Koko lössillä siinä kaupungissa, koska käytin vampyyrinsuolia Michemin ompelemiseen ja sen jälkeen tauti leviää muihinkin.)

• Tiberius de Auditore
        Sergei++ kirjoitti:

(Minä taas en yhtään tiedä missä kaupungissa itse olen. Olen liian päissäni selvittämään tätä asiaa. Luulen, että Väsynyt Vuohi on Trenkassa. Minä olin siellä kaksi kaupunkia sitten.)

(Ja teillä on vampirismi. Koko lössillä siinä kaupungissa, koska käytin vampyyrinsuolia Michemin ompelemiseen ja sen jälkeen tauti leviää muihinkin.)

( Oletko varma, ettei sinulla ole vampirismia? Ja kaikilla tässä kaupungissa ihan kuningasta myöten?)
        ( Eikä muuten ole vampirismia minulla, koska en usko sen tarttuvan kaikkiin rotuihin. Etenkään Ihmissusiin)

• Sergei++

( Oletko varma, ettei sinulla ole vampirismia? Ja kaikilla tässä kaupungissa ihan kuningasta myöten?)
        ( Eikä muuten ole vampirismia minulla, koska en usko sen tarttuvan kaikkiin rotuihin. Etenkään Ihmissusiin)

(Minullako? Ei. Vampirismi tarttui Efalista Michemiin, kun käytin Efalin suolia ompeluun. Se tarttuu ykkösvaiheessa ainoastaan veri- ja limakalvokontakteissa, joka Michemin tapauksessa valitettavasti syntyi. Minulla oli puhtaat ja ehjät kädet toimenpidettä tehdessäni.

Sen sijaan kakkosvaiheessa kun tauti on itänyt kaksi päivää, se tarttuu pisaratartuntana. Tässä vaiheessa olen jo korjannut luuni Trenkan kaupungista. Mitäs luulette, että miksi karkasin?)

• kurpizza

(Miten se voi levitä noin nopeasti? Siis jos ei ole edes missään tekemisissä tartunnan saaneiden kanssa? Varsinkaan kun Michem ei ole oireillut mitenkään... Muuten en kyllä kitise vastaan.)

• Sergei++

(Michemin olisi pitänyt oireilla koko tämä päivä, mutta kun se ei suostu. Sen sijaan hän on kirmaillut kaiken maailman turnajaisissa ja kissanristäisissä ja teloitustapahtumissa ja levittänyt tautia edelleen.)

(Sitä paitsi vaikuttaa siltä, ettei Michem ole lainkaan ihminen, koska kuolema ei vaikuta häneen. Varsin epäkuollutta toimintaa. Edes lääkäriin ei ole vaivautunut.)

• Michem De Auditore
        Sergei++ kirjoitti:

(Michemin olisi pitänyt oireilla koko tämä päivä, mutta kun se ei suostu. Sen sijaan hän on kirmaillut kaiken maailman turnajaisissa ja kissanristäisissä ja teloitustapahtumissa ja levittänyt tautia edelleen.)

(Sitä paitsi vaikuttaa siltä, ettei Michem ole lainkaan ihminen, koska kuolema ei vaikuta häneen. Varsin epäkuollutta toimintaa. Edes lääkäriin ei ole vaivautunut.)

nyt michemin on tapettava haltija
        hän(michem) hakkaa tomahawkin haltijan päähän michemin päälle lentää verta

• Tiberius de Auditore

(Ei taida olla virallinen teloitusmenetelmä. Saa aika nopeasti potkut koko hommasta tuollaisella menolla.)

• HeKeKee

Samassa HeKeKee Jr syöksähtää paikalle. Hän huomaa että Michem on kohottamassa kirvestä haltian pään yläpuolelle. "Eeeeeeiii! Älä tee sitä!"

• Tiberius de Auditore
        HeKeKee kirjoitti:

Samassa HeKeKee Jr syöksähtää paikalle. Hän huomaa että Michem on kohottamassa kirvestä haltian pään yläpuolelle. "Eeeeeeiii! Älä tee sitä!"

"Hei sinä! Pois häiritsemästä pyövelin työtä!" huudan katsomosta

• Andrei Ivanovits

(En ehtinyt saada tartuntaa, sillä vietin viimeisen vuorokauden erään mukavan naisihmisen seurassa. Poistuin hänen asunnostaan pettyneenä, sillä en saanut haluamaani.)

"Penteleen muija!" ajattelen lampsiessani katuja pitkin. "Сука," kiroan ääneen, ja joukko ihmisiä kääntyy katsomaan. Tekisi mieli vetää pää täyteen, mutta minua ei huvita istua kapakassa, siispä ostan pullon epämääräistä alkoholijuomaa ja suuntaan kohti kaupungin portteja. Kirkonkellot kertovat, että kello on 16:00 iltapäivällä.

• Michem De Auditore

Michem iskee puolivahingossa piilotetulla terällä(assassin.s creed varuste)
        HeKeKee jr:ää kaulaan

• Sergei++

(Siis missä kaupungissa sinä olet? Et ole kertonut siirtymisestä toiseen kaupunkiin. Seuraat kuinka haltiaa teloitetaan (no voidaanhan haltia teloittaa useammassa kaupungissa yhtä aikaa), mutta voisitko oikeasti täsmentää missä olet tai missä et ole.)

• HeKeKee

Hengir väistää Michemin iskun ja potkaisee tätä naamaan

• Sergei++

Minä olen tietenkin humalassa, mutta minä olen _eri_ humalassa kuin ennen! Löysin yrttiviinaa, jolla on lääkinnällisiä ominaisuuksia.

Herään Uhkean Uuhen tallista heinäkasasta. Kusen ränniin ja menen takaisin kapakkaan. Tilaan Melmettiä.

Kapakkaan tulee sisään Elämäni Nainen! Tunnistan hänet eilisen varietee-esityksen nymfiksi: hänellä on lähes karvattomat sääret ja (törkeän) lyhyt sarkahame. Sitä paitsi hän näyttää varakkaalta. Kori, jota hän kantaa käsivarrellaan, on punottu ohuimmasta pajusta mitä ikinä olen nähnyt. Jaloissaan hänellä on pitkäkärkiset samettisaapikkaat, jotka näillä kaduilla ovat uhkarohkea valinta.

Hänen hipiänsä on kuulaan kellertävä ja hänellä on mukanaan oma kähertäjä, joka on joutunut uurastamaan jo tänään useamman tunnin: tukka on käherretty suureksi kolossaaliseksi keoksi, jonka laella on huolellisesti sommiteltu täytetty kyyhkynen.

Leukani putoaa varmaan tiskiin asti ja tuijotan ilmestystä ihan liian pitkään. Päätän tehdä hyvän vaikutelman.

"Mitä teidänlaisenne nainen tekee tällaisessa paikassa", kysyn.
      "Juon pääni täyteen", nymfi vastaa tympeästi.
      "Antakaa minun kustantaa", sanon kiireesti ja tilaan nymfille kirsikalla koristellun Melmetin.

Nymfi juo Melmettiä ruohonkorrella ja silmäilee minua päästä jalkoihin.

"Mistäs sää tänne tulit", nymfi kysyy.
      "En saata muistaa, neiti", joudun vastaamaan.
      "Minä tulin Trenkasta. Karsee kutina. Siellä on hirvee lutikkaongelma ja muutenkin sairas meininki", nymfi valittaa.
      "Ai", minä totean.
      "Edellisen majatalon ruuassa oli varmasi jokin vika, koska koko Väsyneen Vuohen henkilökunta ja asukkaat ovat ihan sekaisin. He valittavat näkevänsä kaiken kahtena ja heillä on syyhy. Pelkäsin sen tarttuvan ja tulin tänne", nymfi selittää.

"Minä huolehdin teistä", vastaan uljaasti. Nymfi silmäilee minua ynseästi ja raapii reittään. En ole koskaan nähnyt niin lumoavaa näkyä.

• "Nymfi" Nymphicus hollandicus
        Sori, ei liittynyt mitenkään aiheeseen. XD

• (Jos puolivampyyrin suoli koskettaa ihmisen verta, niin uskon että siitä ei tule kunnon vampyyriä, vaan jonkinlainen hyypiö, joka on verenhimoinen, hullu ja ei pidä valosta ja lämmöstä.)

Alexander herää kapakan lattialta ja päättää, ettei enää juo päätään täyteen pieneen aikaan.

• Sergei++

(Olen yrittänyt välttää sitä, että kertoisin liikaa, miten tauti leviää ja millaisia oireita se aiheuttaa. Michem kuitenkin oli minun operoitavanani (hän oli koneen ääreessä ja toimenpiteestä neuvoteltiin). Olen halunnut antaa pallon muille pelaajille, että mitä te sen taudin kanssa teette, kun minä tosiaan en voi päättää.

Kiitos Siiliö, juuri tuota odotin, että joku REAGOI tähän tautiin. Että tapahtuisi jotain juonellisesti loogista, ihan sama että mitä se tauti aiheuttaa tai ei aiheuta, mutta TORJUKAA SE PERHANAN TAUTI EDES YHDELLÄ MANAUKSELLA ennen kuin hyökkäilette kimppuuni ilman mitään mainintoja matkustamisesta varsinkin, kun ette tiedä missä olen ettekä ole reagoineet siihen, että olen siirtynyt paikasta toiseen.)

• (MILLÄ HELVETIN LOGIIKALLA VAMPIRISMI LEVIÄÄ PISARATARTUNTANA?
      Vampyyriksi muuttuu vain, jos joutuu vampyyrin tai puolivampyyrin puremaksi. Michemille suoritettu kirurginen toimenpide todennäköisesti muuttaa hänet puolivampyyriksi. HUOM. TODENNÄKÖISESTI. Antaa hänen itse päättää...)

• Sergei++

(Tähän on kolme vastausta.

a) Ihan sillä samalla logiikalla, kuin täällä on vampyyreita yleensäkään, saati temppeliritareita ja maagisia loitsuja

b) Onkos tuo mikään ongelma, kun maagisia loitsuja voi ottaa käyttöön ja voi itse kertoa, miten tautiin sairastuu tai ei sairastu

c) Nimenomaan odotan, että pelaajat reagoivat loogisesti. Loogista on kertoa, miten tauti vaikuttaa ja mitä sille tehdään. Sen sijaan on epäloogista olla piittaamatta koko taudista ja olla mainitsematta sitä sanallakaan (ja siirtyä toiseen kaupunkiin kertomatta matkasta mitään)

Nimenomaan antaa itse päättää. Kunhan vain päättäisi eli reagoisi.

• Sergei++

Ja ennen kaikkea sillä logiikalla, että HAHMONI ON TYHMÄ. Lue se sen esittelystä. Ei pitäisi olla enää kenellekään epäselvää. Voi jukolauta että ottaa päähän: minähän kuvailin yksityiskohtaisesti, etten muista EDES sitä opiskelinko lääketiedettä vai tuotantoeläinfysiologiaa. Lisäksi kuvailin, kuinka satunnaisesti hahmoni muisti ja päättelykyky toimivat.

Se antaa muille aika paljon pelivaraa. Luuhatkaa ne perseenne tänne kapakkaan niin keskustellaan. Selitätte että senkin torvi Sergei, olet aivan väärässä, vampirismi ei ole sitä. Seuraatte vaan aasinpaskavanaa ja löydätte minut.

Mutta ei, pakko vaan katkoa kauloja ja riehua.

• Tuijotan pyövelin touhuja jonkin aikaa ja lähden pois aukiolta. Mistä lähtien ihmisiä on teloitettu kirveillä?
      Vilkaisen ranteessani olevaa naulasta tullutta arpea ja alan juosta kauemmaksi aukiolta.

• *siis aukiosta (sori, äidinkieli vähän unohtunut...)

• Michem De Auditore
        kurpizza kirjoitti:

*siis aukiosta (sori, äidinkieli vähän unohtunut...)

Thrax(lue RoPen zombi suo episodi) tulee paikalle ja mäjäyttää kahdenkäden kirveellään sen haltijan muutanan metrin päähän torikojun katolle
        ''haltija on halki'' thrax tokaisee

• (kuvailenpa nyt vampyyrejä)

Leviää vain pureman kautta.
      Puolivampyyriksi muuttuu, jos saa verenkiertoonsa vampyyrin verta.
      Jos saa verenkiertoonsa puolivampyyrin verta... en tiedä. Michem on ennakkotapaus, joten hän voi päättää. :)

Vampyyrien heikkoudet:
      Ei voi tulla taloon kutsumatta.
      Kuolee auringossa.
      Ei voi ylittää suolasta tehtyä rinkiä.
      Saa krapulan, jos haistaa valkosipulia.
      Ei voi tulla alueelle, jonka jokin jumala on pyhittänyt. (mikäli on siellä jo, voi viipyä kuinka kauan vain, mutta ei voi enää palata lähdettyään)
      Kuolee, jos ei juo verta kolmeen vuorokauteen.

Vampyyrien erikoiskyvyt:
      Voi muuttua lepakoksi.
      Voi muuttua sudeksi.
      Kuolematon. (voi kuolla aurinkoon, tai "janoon")
      Voi ottaa haltuunsa henkilön, jota katsoo silmiin. (voi hallita vain yhtä henkilöä kerrallaan ja häntäkin vain pari tuntia)
      Äärimmäisen voimakas.
      Ei tarvitse ruokaa tai lepoa.

Puolivampyyrien tiedot löytyvät hahmoni tiedoista.

Tässä maailmassa ei ole ennen ollut vampyyrejä. Täkäläiset eivät siis voi tietää niistä mitään.

• Michem De Auditore

Michem katsoo lavalle astunutta parrakasta soturia(Thraxia) ihmeissään

• Sergei++

(Onko mahdotonta, että luen parasitologian oppikirjasta vampirismista? Sehän on tauti, ja kirjassa kerrotaan taudeista. Ei vampyyreista.)

(Miten määritellään, mitä asioita tässä maailmassa on tai ei ole olemassa? Esimerkiksi henkilöllisyystodistus oli olemassa sen jälkeen, kun joku käytti tätä sanaa. Miksi minä en voi löytää kirjaa, jossa puhutaan vampirismista?

- Minähän en ota kantaa siihen, että mistä kirja on tullut, pitävätkö sen tiedot paikkansa, onko vampyyreita ylipäätään olemassa tai onko koko tautia olemassa. Minä vain luen kirjaa. Kyllä sen nyt pitäisi olla mahdollista. Miten täällä sitten mikään on mahdollista?

Tässähän on kyse siitä, että haluatte olla uskollisia tietyille genreille. On tarkkaa, mikä on haltia ja mikä on vampyyri ja mitä örkkejä ja kykyjä mistäkin kirjoista ja peleistä olettekaan niille kaivaneet. Sen sijaan historiallis-"loogisesti" ajateltuna koko pelin kulku on aika hajanainen, ja tätä hajanaisuutta myös siedetään. Mutta annas olla kun on kyse tolkienkamasta: kaiken pitää olla justiinsa.

• korppi™
        Sergei++ kirjoitti:

(Onko mahdotonta, että luen parasitologian oppikirjasta vampirismista? Sehän on tauti, ja kirjassa kerrotaan taudeista. Ei vampyyreista.)

(Miten määritellään, mitä asioita tässä maailmassa on tai ei ole olemassa? Esimerkiksi henkilöllisyystodistus oli olemassa sen jälkeen, kun joku käytti tätä sanaa. Miksi minä en voi löytää kirjaa, jossa puhutaan vampirismista?

- Minähän en ota kantaa siihen, että mistä kirja on tullut, pitävätkö sen tiedot paikkansa, onko vampyyreita ylipäätään olemassa tai onko koko tautia olemassa. Minä vain luen kirjaa. Kyllä sen nyt pitäisi olla mahdollista. Miten täällä sitten mikään on mahdollista?

Tässähän on kyse siitä, että haluatte olla uskollisia tietyille genreille. On tarkkaa, mikä on haltia ja mikä on vampyyri ja mitä örkkejä ja kykyjä mistäkin kirjoista ja peleistä olettekaan niille kaivaneet. Sen sijaan historiallis-"loogisesti" ajateltuna koko pelin kulku on aika hajanainen, ja tätä hajanaisuutta myös siedetään. Mutta annas olla kun on kyse tolkienkamasta: kaiken pitää olla justiinsa.

roolipeliin vaikutteita otettu
        1.taru sormusten herrasta(suurinosa paikoista)
        2.skyrimista(suurinosa hahmoista)
        3.assassin.s creedista(Michemin puku varusteet ja muut)
        4.Temppeliritarit otettu ???

olisi kiva jos RoPe osaisi olla ilman deathknighteja sun muuta

• Sergei++
        korppi™ kirjoitti:

roolipeliin vaikutteita otettu
        1.taru sormusten herrasta(suurinosa paikoista)
        2.skyrimista(suurinosa hahmoista)
        3.assassin.s creedista(Michemin puku varusteet ja muut)
        4.Temppeliritarit otettu ???

olisi kiva jos RoPe osaisi olla ilman deathknighteja sun muuta

No saanko minä ottaa vaikutteita Terry Pratchettin Naamiohuveista? Ja kai minä saan pukeutumiseeni ottaa vaikutteita vaikka Star Warsista?

Ja jos en, niin miksen?

• HeKeKee
        Sergei++ kirjoitti:

No saanko minä ottaa vaikutteita Terry Pratchettin Naamiohuveista? Ja kai minä saan pukeutumiseeni ottaa vaikutteita vaikka Star Warsista?

Ja jos en, niin miksen?

Tää on mielestäni myöhäiskeskiaikaista fantasiaa, mieti sen mukaisesti. Ite oon aika Tolkienhörhö ja tosi tarkka haltioista. HALTIOILLA EI OLE SIIPIÄ.

• Sergei++
        HeKeKee kirjoitti:

Tää on mielestäni myöhäiskeskiaikaista fantasiaa, mieti sen mukaisesti. Ite oon aika Tolkienhörhö ja tosi tarkka haltioista. HALTIOILLA EI OLE SIIPIÄ.

(No, ehkä se oli. Osalla oli, osalla ei. Lukeeko jossain että tämä on myöhäiskeskiajalta? Tomahowkit, LSD ja henkilöllisyystodistukset eivät ole keskiaikaisia.

Ketjun alussa sanottiin, että maailmaa saa sitten keksiä itse lisää. Kukaan ei väittänyt tuohon asiaan vastaan, joten arvelin ettei olisi niin nuukaa. Asioiden olemassaolo on perusteltu sillä, että jokin mainittu ketjussa aiemmin.

Ihan sama. Katkoin jo pääni.)

• Tiberius de Auditore
        Sergei++ kirjoitti:

(No, ehkä se oli. Osalla oli, osalla ei. Lukeeko jossain että tämä on myöhäiskeskiajalta? Tomahowkit, LSD ja henkilöllisyystodistukset eivät ole keskiaikaisia.

Ketjun alussa sanottiin, että maailmaa saa sitten keksiä itse lisää. Kukaan ei väittänyt tuohon asiaan vastaan, joten arvelin ettei olisi niin nuukaa. Asioiden olemassaolo on perusteltu sillä, että jokin mainittu ketjussa aiemmin.

Ihan sama. Katkoin jo pääni.)

Ja auditore on assassin's creedistä

• Andrei Ivanovits

Kompuroin tietä pitkin jo selvästi humalassa ja valitan samalla itsekseni, että täkäinen viina on pahaa. Satunnainen vastaantulija katsoi minua kuin halpaa makkaraa.

Yhtäkkiä huomaan makaavani ojan pohjalla. Pitikin sattua. En pääse ojasta ylös, mutta onhan minulla sentään ylpeyteni... Ja näköjään viinaakin on jäljellä vielä puoli pulloa. Kyllähän tähän voisi tottua.

"Hei, tarvitsetko kenties apua? Olen menossa Birkaan, haluatko kyydin?" Joku tuntematon tarjoaa minulle kyytiä kaupunkiin, josta en ole ikinä kuullutkaan. "No totta helvetissä," sanon ja vääntäydyn ylös ojasta. Onnistun jotenkin pääsemään hevoskärryjen lavalle. Kyytiä tarjonnut muukalainen, jonka sukupuolesta sen paremmin kuin iästäkään minulla ei ole tietoa, komentaa hevoset liikkeelle. Niin se käy.

• Sergei++

(selvästi humalassa xD)

• Michem De Auditore
        Sergei++ kirjoitti:

(selvästi humalassa xD)

@Sergei

saat ottaa pukeutumisesi naamiohuiveista ja starwarsisra jos huvittaa(mut ei sit mitää klooni tai darthvader juttuja)

• Andrei Ivanovits
        Sergei++ kirjoitti:

(selvästi humalassa xD)

(En tullutkaan ajatelleeksi tuota :D)

Kärryt keinuvat kuin mikäkin kehto. Tässähän muistuu kultainen lapsuus mieleen ja äidin sadut keisarin vaatteista. Tähänhän voisi melkein nukahtaa. Kuski näyttää naukkailevan viinaa minun pullostani, mutta menkööt nyt tämän kerran, menkööt vaikka maksuna matkasta.

• Sergei++

(Kyllä minä sitten luen kirjaakin, jossa puhutaan vampirismista. En käsitä miksen voisi lukea sellaista.)

• Andrei Ivanovits

(Ja minun vaatteeni ovat peräisin ihan oikeasta elämästä, hui kamala!)

(Joku voisi määritellä vampirismin ja vampyyriuden eron, sillä jos vampirismiin sairastuneet muuttuvat vamppyreiksi, mehän olemme kohta koko kööri sellsaisia.)

• Sergei++

(Kohta minun hahmoni tekee näin:

Istun Uhkeassa Uuhessa. Päälläni on varusteet, jotka ovat peräisin HM:n viimeisimmästä katalogista. Jaloissani on Lacosten kengät. Varsinaiset varusteet sen sijaan ovat Varustelekasta.

Lacoste-merkkisessä putkikassissani ovat seuraavat varusteet:

- CCCP AK-47 viiden lippaan tasku, käytetty
        - CCCP GP-5 kaasunaamari, musta, letkulla
        - Ruotsalainen lumipuku, käytetty
        - Ruotsalainen telttakamiina, uusi
        - Mil-Tec kipinärauta
        - MSI F-100 hätämuonapakkaus, 500 g / 2685 kcal
        - M/44 "Peltiheikki", deaktivoitu
        - Wehrmacht St.Hgr24 varsikäsikranaatti, puuta, repro

(viittauksia HM:ään, Lacosteen ja Varustelekaan - siltä varalta, että joku keksii, ettei näitä kamppeita muka "ole tässä maailmassa")

Ja nyt sitten tatatarartatatatarararara--ta-ta-ta-tam sytytän skalaariaseen, joka synnyttää kaiken tuhoavan aallon ja koko kapakan tiski on mennyttä saman tien.

Ja silleen. Lopuilta vaan pää poikki. Vittuuks tässä asioita hankaliksi tekemään, kun tarkoituksena ei ole mitään muuta kuin katkoa päitä. Koska on kiellettyä katkoa muiden päitä, minulle ei jää muuta vaihtoehtoa kuin katkoa oma pääni.

Näin olen täyttänyt ropeen kuuluvan tarinan ja valmista tuli.)

Ja autohittaukseen en syyllistynyt, koska nimenomaan kuolin. Hehe.

• Eräs trotskilainen
        Sergei++ kirjoitti:

(Kohta minun hahmoni tekee näin:

Istun Uhkeassa Uuhessa. Päälläni on varusteet, jotka ovat peräisin HM:n viimeisimmästä katalogista. Jaloissani on Lacosten kengät. Varsinaiset varusteet sen sijaan ovat Varustelekasta.

Lacoste-merkkisessä putkikassissani ovat seuraavat varusteet:

- CCCP AK-47 viiden lippaan tasku, käytetty
        - CCCP GP-5 kaasunaamari, musta, letkulla
        - Ruotsalainen lumipuku, käytetty
        - Ruotsalainen telttakamiina, uusi
        - Mil-Tec kipinärauta
        - MSI F-100 hätämuonapakkaus, 500 g / 2685 kcal
        - M/44 "Peltiheikki", deaktivoitu
        - Wehrmacht St.Hgr24 varsikäsikranaatti, puuta, repro

(viittauksia HM:ään, Lacosteen ja Varustelekaan - siltä varalta, että joku keksii, ettei näitä kamppeita muka "ole tässä maailmassa")

Ja nyt sitten tatatarartatatatarararara--ta-ta-ta-tam sytytän skalaariaseen, joka synnyttää kaiken tuhoavan aallon ja koko kapakan tiski on mennyttä saman tien.

Ja silleen. Lopuilta vaan pää poikki. Vittuuks tässä asioita hankaliksi tekemään, kun tarkoituksena ei ole mitään muuta kuin katkoa päitä. Koska on kiellettyä katkoa muiden päitä, minulle ei jää muuta vaihtoehtoa kuin katkoa oma pääni.

Näin olen täyttänyt ropeen kuuluvan tarinan ja valmista tuli.)

Ja autohittaukseen en syyllistynyt, koska nimenomaan kuolin. Hehe.

(Hetkinen, minulle jäi yksi juttu vähän epäselväksi. Teitkö sinä oikeasti noin? Sori, en välttämättä ymmärrä sarkasmia.)

• Sergei++

(Hetkinen, minulle jäi yksi juttu vähän epäselväksi. Teitkö sinä oikeasti noin? Sori, en välttämättä ymmärrä sarkasmia.)

Hmmm... joo. Tein.

• Michem De Auditore
        Sergei++ kirjoitti:

Hmmm... joo. Tein.

Michem teloittaa pääkokki haltijan ampumalla hänet

seuraavaksi kuninkaan katedraalin pihalle kussut susi hänet michem tappaa ristiinnaulitsemalla

• Sergein.haamu

Michem teloittaa pääkokki haltijan ampumalla hänet

seuraavaksi kuninkaan katedraalin pihalle kussut susi hänet michem tappaa ristiinnaulitsemalla

Et voi tehdä kumpaakaan. Et nimittäin tiedä missä kaupungissa tämä tapahtuu etkä ole liikkunut Trenkasta.

• Eräs trotskilainen
        Sergei++ kirjoitti:

Hmmm... joo. Tein.

Eli Sergei kuoli? Etkai sie lopeta roolipelaamista?

• Sergein.haamu

No vittu kun suurimmaksi osaksi "larppaan yksinäni kotona" ja silloin kun jotakin tapahtuu, niin lähinnä se, että joltakin katkaistaan pää enkä saa edes selkoa siitä, että olenko muiden pelaajien kanssa samassa kaupungissa vai enkö ole.

Minun kuvailemiani asioita "ei ole tässä maailmassa" mutta minun kyllä kuuluu noudattaa jotakin tolkienhommaa tai assassin.s.creediä ja kaikenmaailman mätkintäpelejä. Ne kyllä ovat olemassa "tässä maailmassa".

Eli mites pelaan, kun en tiedä sääntöjä enkä saa niistä mitään selvää.

Korkeintaan suostun pelaamaan enää Barbeilla >:-I

"Et voi kumauttaa minua silitysraudalla, koska olet omassa asunnossasi meikkaamassa etkä voi juosta noilla korkokengillä noin lyhyessä ajassa tänne, Sitä paitsi vartalosi on ihan liian täydellinen, sinulla on pakko olla edes bulimia kun kerran Ken saa palkkaa 10 000 e/kk ja penskanne osaavat käyttäytyä ja teillä on aina siistiä ja sulla on vaatekaappi täynnä lyhyitä glittermekkoja!!!!"

:-)

• HeKeKee
        Sergein.haamu kirjoitti:

No vittu kun suurimmaksi osaksi "larppaan yksinäni kotona" ja silloin kun jotakin tapahtuu, niin lähinnä se, että joltakin katkaistaan pää enkä saa edes selkoa siitä, että olenko muiden pelaajien kanssa samassa kaupungissa vai enkö ole.

Minun kuvailemiani asioita "ei ole tässä maailmassa" mutta minun kyllä kuuluu noudattaa jotakin tolkienhommaa tai assassin.s.creediä ja kaikenmaailman mätkintäpelejä. Ne kyllä ovat olemassa "tässä maailmassa".

Eli mites pelaan, kun en tiedä sääntöjä enkä saa niistä mitään selvää.

Korkeintaan suostun pelaamaan enää Barbeilla >:-I

"Et voi kumauttaa minua silitysraudalla, koska olet omassa asunnossasi meikkaamassa etkä voi juosta noilla korkokengillä noin lyhyessä ajassa tänne, Sitä paitsi vartalosi on ihan liian täydellinen, sinulla on pakko olla edes bulimia kun kerran Ken saa palkkaa 10 000 e/kk ja penskanne osaavat käyttäytyä ja teillä on aina siistiä ja sulla on vaatekaappi täynnä lyhyitä glittermekkoja!!!!"

:-)

No itseasiassa mä en oo saanu mitään selvää sun touhuista tän roolipelin aikana :D
        Höpöttäny Pasilasta sun muusta ihmeellisestä. Täähän tapahtuu klassisessa fantasiamaailmassa, kyllä siitä osaa päätellä minkälainen tää peli suurinpiirtein on.

• Karolin ++

(Jos suostut siihen että minä saan olla barbi ja minulla on barbien tavarat, niin sinä saat olla neuvostoliittolainen mies. Voidaan olla vaikka aviopari tai sitten tavataan Tseljabinskyn traktoritehtaan viisivuotissuunnitelman seurantakokouksessa. Tosin taidan olla liian kapitalistinen sinne.)

xD

• Karolin ++
        HeKeKee kirjoitti:

No itseasiassa mä en oo saanu mitään selvää sun touhuista tän roolipelin aikana :D
        Höpöttäny Pasilasta sun muusta ihmeellisestä. Täähän tapahtuu klassisessa fantasiamaailmassa, kyllä siitä osaa päätellä minkälainen tää peli suurinpiirtein on.

Luin aiempaa peliä, mutten puolestani saanut siitä kunnolla selvää. Mielestäni aloin mukautua kuitenkin jossain määrin ja korjasin hahmoni toimintaa sellaiseksi, että se sopisi tähän maailmaan. Lisäksi olen sitä mieltä, etten ole ainoa joka pelaa epäloogisesti ja ennen kaikkea: kun ei ole selkeästi sovittuja yhteisiä sääntöjä, niin mitä voi odottaa? Tämän ei pitänyt olla keskiaikapeli vaan keksitty maailma. Siitä puhuttiin toisessa ketjussa.

Minähän selitin miksi hourin Pasilasta. Torajyvämyrkytys.

Kumpi on helpompaa, katsoa wikipediasta mikä on torajyvämyrkytys vai ruveta silmät ristissä penkomaan assass whatever greediä ja tolkienia ja kaikenmaailman hilavitkutinta?

Parilla pelaajalla oli suht´eheää keskiaikaan eläytymistä, kyllä. Sitten oli pari, jotka yrittivät elää keskiajalla mutta... noh. Ja lisäksi oli meitä, jotka emme olleet oikein millään ajalla.

Eikös Siiliö ole tästä kirjoittanut?

Ja hitto soikoon kyllä siitä nyt on saatava selvä, että onko joku jossakin kaupungissa vai eikö ole.

• Karolin ++ kirjoitti:

(Jos suostut siihen että minä saan olla barbi ja minulla on barbien tavarat, niin sinä saat olla neuvostoliittolainen mies. Voidaan olla vaikka aviopari tai sitten tavataan Tseljabinskyn traktoritehtaan viisivuotissuunnitelman seurantakokouksessa. Tosin taidan olla liian kapitalistinen sinne.)

xD

Tähän roolipeliin saa keksiä uusia asioita, mutta pitää muistaa ettei tekniikka ole kovin kehittynyttä... Tokihan sulla voi olla joku kirja, tai jostain taskusta voi löytyä kännykkä jne. Mutta tietokone ja Youtube on vähän liikaa....
        Ja jos sun hahmo on toisessa kaupungissa, ja joku toinen ilmestyy sinne sekunnissa ilman mitään matkustamista tms. ei sun tarvi siihen reagoida.

Toivottavasti selvensi vähän... Harmi jos lopetat.

• HeKeKee
        Karolin ++ kirjoitti:

Luin aiempaa peliä, mutten puolestani saanut siitä kunnolla selvää. Mielestäni aloin mukautua kuitenkin jossain määrin ja korjasin hahmoni toimintaa sellaiseksi, että se sopisi tähän maailmaan. Lisäksi olen sitä mieltä, etten ole ainoa joka pelaa epäloogisesti ja ennen kaikkea: kun ei ole selkeästi sovittuja yhteisiä sääntöjä, niin mitä voi odottaa? Tämän ei pitänyt olla keskiaikapeli vaan keksitty maailma. Siitä puhuttiin toisessa ketjussa.

Minähän selitin miksi hourin Pasilasta. Torajyvämyrkytys.

Kumpi on helpompaa, katsoa wikipediasta mikä on torajyvämyrkytys vai ruveta silmät ristissä penkomaan assass whatever greediä ja tolkienia ja kaikenmaailman hilavitkutinta?

Parilla pelaajalla oli suht´eheää keskiaikaan eläytymistä, kyllä. Sitten oli pari, jotka yrittivät elää keskiajalla mutta... noh. Ja lisäksi oli meitä, jotka emme olleet oikein millään ajalla.

Eikös Siiliö ole tästä kirjoittanut?

Ja hitto soikoon kyllä siitä nyt on saatava selvä, että onko joku jossakin kaupungissa vai eikö ole.

Mun mielestä on ollu koko ajan aika selvää että ollaan aika perinteisessä fantasiamaailmassa, kun kaikenmaailman sankarit hilluu kaduilla ja pakenee jääpeikkoja sun muuta. Tästä RoPesta oli tarkotus tulla vähemmän sotaisa mutta.... mun mielestä tässä ei ole enää mitään juonta, kaikki juoksentelee ympäriinsä, tekee mitä lystää ja kinastelee kaikesta. Nytkin on vääntö menossa millä aikakaudella kun ollaan, ite pyrin pelaamaan mahdollisimman.. hyvin? Kai? Itse tykkäsin kyllä Keski-Maasta, mut muut ei siellä oikein viihtyny....

• Karolin++

Päättäkää ensin keskenänne onko myöhäsikeskiaika vai kuviteltu maailma vai keskimaa ja miten määritellään se, että mitä on "tässä maailmassa".

Minähän otin youtuben pois heti kun ilmeni ettei se sovi.

Nyt vaan oon sit yksinäni kotona larpannut, hiton tylsää. Ihan yhtä hyvin voin kirjoittaa wordpadille kun kukaan ei reagoi mitenkään (paitsi katkomalla päitä).

• Michem De Auditore

mitä jos lopetettaisiin tää roolipeli ja jatkettais keski-maata
        tai tehtäis roolipeli jossa pitäisi olla hahmo joka on otettu jostaan ei itse keksitty

tai vaikka renesanssi aikaiseen vatikaaniin sijoittuva

• Eräs trotskilainen

Ehkä olisi pitänyt sopia, mitä kaikkea tässä roolipelimaailmassa on mahdollista olla olemassa. Minun puolestani saa olla juutuubit sun muut kunhan on jokin järkevä selitys niille. (tässä tapauksessa torejyvämyrkytys) Ettei se vaan menis semmoseks, että joku ajattelee elävänsä keskiajalla, ja sitten joku toinen kaivaakin upouuden Lumian taskustaan.

Mie haluaisin pelata mieluummin itse keksityssä maailmassa tai vaikka tässä maailmassa joko menneisyydessä tai tulevaisuudessa (joku scifijuttu tai sitten 1700-luvun alku vois olla ihan jees) kun mie en ole niitä Tolkieneja lukenut. Muutenkin muiden keksimät hahmot kyllästyttää.

Sovitaanko, että kun ei kerta ole määritelty tämän maailman kronologisen kehityksen tasoa, niin saa olla vaikka mitkä härpäkkeet, kunhan peli vain toimii loogisesti? Korppi muuten, teleporttaaminen ei ole mahdollista, ellei hahmosi osaa teleportata, ja silloinkin täytyy ilmoittaa teleportanneensa paikasta A paikkaan B.

(Minä asuisin mieluusti paikassa C, joka olisi lähellä paikkaa D, jossa sijaitsisi kapakka, kunhan molemmat olisivat mahdollisimman kaukana paikoista A ja B. Linnunradan käsikirjaa liftareille mukaillen.)

Seuraavaan roolipeliin voitaisiin määritellä aikakausi ja teema, (esim. renessanssi) jotta tällaisia sekaannuksia ei sattuisi.

• korppi™

Renesanssi-aikainen vatikaani roolipeli ois ihan kiva

• Pena-örkki tänne
        korppi™ kirjoitti:

Renesanssi-aikainen vatikaani roolipeli ois ihan kiva

Pena örkki esittäytyi RoPen alkupuolella

• Karolin ++

"Muutenkin muiden keksimät hahmot kyllästyttää."

Iso komppaus. Täysin mielikuvituksetonta. Miksi edes kutsua sitä peliksi, jos vain toistaa saman mikä jossain kirjassa jo lukee?

• Karolin ++
    • kurpizza_

En tiedä miksi, mutta minua hirvittää ajatus scifi-ropesta. Siitä tulisi kuitenkin joku avaruus-sekoilu tms... . .. .

• Eräs trotskilainen

Mua kiinnostaa scifit Doctor Who:n takia. Ja 1200-1700 -lukujen Venetsia, koska naamiot on siistejä. Toisaalta "tosimaailmassa" pelaaminen on tylsää, koska silloin ei voi olla örkkejä tai loitsuja tms.

Ja kuten sanoin, näistä aikajutuista on sovittava tarkemmin seuraavassa ropessa, jos/kun sellainen tehdään.

• kurpizza_

Mua kiinnostaa scifit Doctor Who:n takia. Ja 1200-1700 -lukujen Venetsia, koska naamiot on siistejä. Toisaalta "tosimaailmassa" pelaaminen on tylsää, koska silloin ei voi olla örkkejä tai loitsuja tms.

Ja kuten sanoin, näistä aikajutuista on sovittava tarkemmin seuraavassa ropessa, jos/kun sellainen tehdään.

Aika- ja ulottuvuusmatkustus kyllä kelpaa :) Mutta jos tehdään scifi-rope, se ei saa olla mitään avaruusalus hommelia... Sori, olen tylsä ihminen...

• Ihan sama mulle. Tehkää mitä teette. En oo vielä ropettanu yhtään tähän uuteen joten minulle sopii kaikki. Sanokaa jos tä vaihtuu.

-

Hiivin varjoissa pimeän metsän reunalla. Sipaisen hiussuortuvan korvani taakse ja asetun säpsähtäen puun taakse, koska kuulen rapinaa edestä. Painaudun tiiviisti runkoon kiinni ja toivon ettei minua nähdä. Olen melko hoikka ja pieni muutenkin, mutta jahtaajani ovat tarkkasilmäisiä. Aiemmat piiloni ovat paljastuneet, nyt laho majakin oli osoittautunut huonoksi valinnaksi. Miksi aina, kun minulle on annettu tehtävä, minua aletaan vainota? Tietysti "vihollisten" piti löytää minut juuri kun tehtävä on kiireinen...

• Kaksi ninjaa tarkkailee minua juuri metsän ja pellon välisellä rajalla. He nyökkäävät toisilleen, ja lähtevät nopeaan kiitoon. Pinkaisen risukkoon ja jalkani tarraavat oksiin kiinni. Kiskaisen itseni irti, ja potkaisen takaatani tulleen ninjan kumoon. Tasapainoni horjuu potkun jälkeen, ja loikin kömpelösti eteenpäin. Säikähdän risukkoon syöksyvää toista ninjaa, ja sen ansiosta kiidän uskomattoman nopeasti pakoon. Kun olen n. 10m päässä jahtaajasta, kännyn ympäri. Vedän syvään henkeä ja heitän heittotähden häntä päin. Hän syöksyy maahan turvaan, ja toinen ninja juoksee vahingossa hänen päältään (*facepalm) kompastuen. Onneksi kyseiset ninjat olivat aloittelijoita, ajattelen katsoessani kiemurtelevaa kasaa. Hölkkään metsän halki nauttien yöilmasta. Minulla on hyvä kunto. Metsän toisella laidalla pysähdyn vetämään henkeä. Näen kaupungin/kylän/whatever/enmuista/ ja alan matkata sinne.

• Entä semmonen maailma, jossa tyyliin on joskus kauan sitten ollut äärimmäisen kehittynyt teknologia, mutta joka on ikään kuin... Romahtanut. Tarkoitan siis, että ihmiset olisi valtaosa just semmoisia keskiaikaisia tai vielä kehittymättömämpiä ja sitten olisi niitä harvoja joilla olisi jotain teknologiaa eikä sitäkään paljon. Sitten siellä olisi hajonneita koneita joissain paikoissa. Jos ette tajunneet, niin lukekaa Stephen Kingin Mustat tornit. Eli melko samalla tavalla rakentuva maailma, muttei todellakaan sama.

• Eräs trotskilainen

Tai sellainen kuin Andy Mulliganin Roskaa -romaanissa? Eli teollisuusmaa, joka on taantunut kehitysmaaksi.

Köyhät elävät länsimaisen yhteiskunnan raunioissa, ja rikkaat käyttävät älyttömiä summia peitelläkseen ympärillä olevaa kurjuutta. Eli tavallaan äätimmäinen luokkajako-dystopia.

• Andrei Ivanovits

(Minäkin jatkan pelaamista. Sovitaanko, että vampirismillä ei ole mitään tekemistä vampyyreiden kanssa, ja tartunta alkoi likaisista instrumenteistä, joilla Sergei ompeli Michemin haavan? Jos sana vampirismi aiheuttaa sieluntuskia, niin sen nimi voidaan muuttaa vaikka supertappotaudiksi tai tsuppanduikaksi, kunhan tämä ristiriita selviää.)

Makaan kadulla. Minulla on hirveä krapula, ja rahatkin on näköjään viety, samoinkuin paperit. Olen siis köyhä lainsuojaton, joka makaa keskellä katua tyhjä viinapullo kourassa. Minun kannattaisi varmaankin hankkiutua muualle ennen kuin poliisit huomaavat minut.

Nousen ylös hiukan vaivalloisesti, ja lähden kävelemään katua. En tiedä, mikä kaupunki tämä on, mutta muistan kuskin puhuneen jostakin epidemiasta, joka leviää Trenkassa. Kolme sairastunutta on tullut hulluksi ja osa on kuollut kuulemma verenmyrkytykseen. Onneksi lähdin Trenkasta ajoissa.

• (Eräs trotskilainen ja siiliö// Mulle ainakin kävisi...)

"Siis mitä?" kysyn jo neljännen kerran. Kaupungista pois muuttava mies alkaa näyttää jo aika ärsyyntyneeltä.
      "Hulluutta aiheuttava kulkutauti leviää Trenkassa. Ymmärsitkö?" nyökkään ymmärtäneeni. "Vartijat eivät ole julkistaneet tietoa, jottei ihmiset alkaisi liikaa panikoida. Tosin, vanhemmille on annettu epävirallinen kehoitus lähettää lapset muualle. Sinuna lähtisin myös kaupungista." Mies nousee perheensä kanssa rattaille ja he lähtevät.
      Varmistan, että juomapulloni on täysi ja lähden hölkkäämään tietä pitkin johonkin suuntaan. Kaikki tuttuni olivat ilmeisesti myös paenneet kaupungista tai ainakaan heitä ei ole näkynyt. Aiheutttiko ne vihreät laput kulkutaudin, mietin ja kovennan epäviisaasti vauhtiani. (Hahmoni ei ole kuullut LSD:stä tms.)
      Lopulta juokseminen kostautuu, ja joudun kävelemään.

• Lammen pohjamudassa on tylsää, joten tulin pois. Ihmiset puhuvat jostain hulluksi tekevästä kulkutaudista. En ole varma, aiheuttaako tauti oikeasti hulluutta, vai sekoittavatko ihmiset taudin ja huumeet toisiinsa, koska ne tulivat samaan aikaan. Huhuja on niin paljon, että en tiedä, mitä uskoa.
      Väkeä poistuu kaupungista. Tänne jäävät saavat todennäköisesti tartunnan. Kaupunki autioitunee parissa viikossa.

• Karolin ++

Minua vähän riepoo se, että tietyt taustalla olevat teokset "pätevät ilman muuta", vaikka missään ei ole sanottu, että taustalla sitten on juuri Tolkienin teos tai tämä ja tämä vampyyreihin liittyvä fakta. Oletetaan, että tällaiset pätevät ja "ovat kaikkien tiedossa", vaikka ne todellakaan eivät ole kaikkien tiedossa.

Saahan sitä tuoda tuollaistakin (ja nimenomaan tuollaista, kun melkoinen osa kuitenkin tykkää "perinteisestä fantasiasta"), mutta voiko olettaa, että KAIKKI TOISET PELAAJAT ovat tutustuneet tiettyihin kirjoihin ja tiettyihin peleihin?

Senkus laitatte hahmonne toimimaan jonkin tietyn raamin mukaan, mutta minä ainakaan en opiskele kahta viikkoa Tolkienia, assasss assia ja mätkintäpelejä.

Miksei mangahahmo sopisi. Sen pitää vain selittää, miksi se tekee niin kuin tekee.

On turhaa vaihtaa kaupunkia ja maailmaa, jos edelleenkään ei useasta kysymyksestä huolimatta suostu kertomaan, missä kaupungissa pelaaja on. Korppi! On pelin kannalta ihan samantekevää oletko keskiajalla vai et, mutta voisitko antaa ne hahmoosi liittyvät tiedot, joita sinulta kysytään ja jotka vaikuttavat muiden peliin?

• (Kaupunki josta minä lähdin, oli näköjään Trenka, Korppi ei ole kirjoittanut lähtevänsä, joten hän varmaankin edelleen Trenkassa. Minun puolestani saa olla manga-hahmoja...)

Tiellä kulkee yllättävän paljon ihmisiä. Kaikilla näyttää olevan oma käsitys tapahtuneesta; yksi epäilee vartijoiden salaliittoa, toinen syyttää ufoja, kolmas selittää jostain uudesta sukupuolitaudista.
      Eräs vanhempi nainen nykii minua hihasta, ja kertoo kuulleensa että hänen kaverin-kaverin-kaverinsa serkun kummin kaima oli nähnyt, kuinka baaritappelussa eräältä mieheltä oli pudonnut leuka.
      Eräs kauppias väittää käyneensä ennustajalla, joka oli kuulemma nähnyt korteistaan ihmissusisia ja vampyyreja. Puistan huvittuneena päätäni ja hölkkään edemmäs.
      "Ihmissiilit ovat kaiken takana!" joku julistaa. Tuijotan puhujaa silmät suurina. Hän on ihan tavallisen näköinen mies, jolla on temppeliritarien tunnus viitassaan. Hän paasaa sodasta ja "urheasta päälliköstään." Ryntään hermostuneena kauemmas kuuntelemaan oudosti pukeutunutta naista, joka syyttää jotain Greenpeace nimistä järjestöä.
      (Sori, en tiedä mitä järkeä tällä viestillä oli.)

• Sergein.haamu

(Siinä oli hyvin paljon järkeä, koska se antaa toisille paljon mahdollisuuksia ja vaihtoehtoja a) jatkaa omaa peliään b) selittää samalla, miten maailma rakentuu yhtenäiseksi. Minä pidän tuollaisesta pelistä.)

• Sergein.haamu kirjoitti:

(Siinä oli hyvin paljon järkeä, koska se antaa toisille paljon mahdollisuuksia ja vaihtoehtoja a) jatkaa omaa peliään b) selittää samalla, miten maailma rakentuu yhtenäiseksi. Minä pidän tuollaisesta pelistä.)

??

• Sergein.haamu
        kurpizza kirjoitti:

??

(Mikä oli epäselvää? Minusta se oli hyvä. Sanoit, ettet tiedä mitä järkeä tuossa oli. Ja minä vastasin että minusta siinä oli järkeä.)

• Sergein.haamu kirjoitti:

(Mikä oli epäselvää? Minusta se oli hyvä. Sanoit, ettet tiedä mitä järkeä tuossa oli. Ja minä vastasin että minusta siinä oli järkeä.)

(Viesti ei vienyt yhtään tarinaa eteenpäin... Ja miten se antaa toisille mahdollisuuksia...?)

• Sergei.haamu
        kurpizza kirjoitti:

(Viesti ei vienyt yhtään tarinaa eteenpäin... Ja miten se antaa toisille mahdollisuuksia...?)

(Juuri siten, että tarjoat eri mahdollisuuksia sitoa pelaajien tarinoita yhteen. Silloin hahmot eivät sooloile kukin yksinään kuka missäkin. Tuossa on monta kohtaa, josta voi ottaa kopin.

Viittaat muiden pelaajien kirjoituksiin eli reagoit, eli otat kopin siitä mitä muut ovat antaneet. Kun kerrot irronneesta leuasta, tarina yhtenäistyy.

Et kuitenkaan pakota liikaa, vaan annat vapaat kädet jatkaa tuosta.

Muut voivat jatkaa temppeliritareista, sukupuolitaudista, salaliitosta. Minusta on fiksua sanoa "eräs kauppias" ja "eräs vanhempi nainen", koska näin et määrittelee liikaa ja joku muu voi jatkaa helposti. Lisäksi on fiksua tehdä niin, että kertoo kuulevansa huhuja - silloin ei vielä ota kantaa siihen, missä määrin asia on totta.

Minä uskon, että tällaisella pelityylillä ja muiden teksteihin viittamalla saadaan yhtenäisyyttä. Sitten taas pelin ulkopuolisiin asioihin (liikaa) viittaamalla saadaan hajotettua. Kun se mikä päti jossain muussa pelissä, ei välttämättä sovi juuri tähän.)

• Minun mielestäni tässä ei ole juurikaan mitään Tolkienin kirjoista otettua. Lisäksi vampyyrit ovat juuri tuollaisia, koska jos jokutyyppi19 tuo jotain maailmaamme ja päättää sen olevan jotain niin kyllä kai se sitten sitä on. Ei voi olla kahta eri faktaa, jotka sulkevat toisensa pois. Se olisi epäloogista. Ja tuo Assassins creed-juttu on jotain korpin oikkuja. Skyrimistä matkittujen hahmojen taustoja ei tarvitse selvittää, koska jos niitä on, niin niiden pelaajien täytyy kertoa kaikki roolipelin kannalta merkittävä hahmoistaan. Paikkoja ei ole tällä hetkellä otettu yhtään Tolkienilta, koska ainoat nimetyt paikat ovat lähinnä Trenka ja pari jotain muuta mestaa.

• Sergein.haamu

(Minä en kritisoi sitä, että vampyyrit noudattavat prikulleen jotakin mallia, vaan sitä, että oletetaan kaikkien tuntevan kyseinen teos tai peli ja pelaavan saman kirjan mukaan.

Vapise Tero!)

• Mitähän helvettiä? Tarkoittaen siis tietenkin tuota vapise Teroa. Siis kyllä minä tiedän mutta siltikin mitä helvettiä. Minun mielestäni ainoat viat tässä ovat sekavuus ja se, ettei kukaan ole keksinyt muuta, kuin sen että juoksee teloituslavan ja baarin väliä. Täytynee hoitaa asia kuntoon. Jos muutat mielesi jossain vaiheessa ja haluat liittyä uudestaan, niin minun puolestani: tervetuloa.

Alexander huomaa postilaatikossaan kirjeen. Se on hänen vanhalta sedältään, joka asuu lännessä. Sedän nimi on Mike. Mike kertoo, siitä kuinka vaaralliset demonit ovat alkaneet terrorisoida sikäläisiä alueita ja pyytää Alexanderia apuun. Alexander tietää, että demonit ovat mahtavia olioita. Siispä Alexander tarvitsee apua. Hän vie Trenkan ilmoitustaululle viestin, jossa hän lupaa 50 hopeakolikkoa jokaiselle, joka tulee hänen kanssaan huomenna matkalle länteen kukistamaan demoneita.

• Sergein.haamu

(Yksin larppaan kotona ja vapise Tero ovat Putoksen Janipetteriltä. Vitsi.)

• Tiesin, että vapise Tero on Jani Petterin läppä, mutten muistanut kommenttia yksin larppaan kotona. Paras hahmo sillä kaudella oli muuten Luttinen.

• Sergein.haamu

(No sehän tässä nimenomaan oli ongelma, että "yksin larppasin kotona". Kuulehan - luetko sinäkään kaikkia viestejä? Minä valitin yksin larppaamisesta jo kahdessa viestissä.

Viiiitsi viitsi. Ehkä mä teen uuden hahmon, mutta ensin haluan nähdä tuleeko tästä muutenkaan mitään. Ne jotka kertovat miten peli menee ja mitä siihen kuuluu... hmm, ehkä... pitäisi jaksaa lukea koko ketju?)

• HeKeKee
        Sergein.haamu kirjoitti:

(No sehän tässä nimenomaan oli ongelma, että "yksin larppasin kotona". Kuulehan - luetko sinäkään kaikkia viestejä? Minä valitin yksin larppaamisesta jo kahdessa viestissä.

Viiiitsi viitsi. Ehkä mä teen uuden hahmon, mutta ensin haluan nähdä tuleeko tästä muutenkaan mitään. Ne jotka kertovat miten peli menee ja mitä siihen kuuluu... hmm, ehkä... pitäisi jaksaa lukea koko ketju?)

Mitä jos tehtäisiin kokonaan uusi roolipeli ja päätettäisiin säännöt, tää menee niin sekavaksi ja ei tapahdu mitään...

• Olen lukenut kaikki viestit takuuvarmasti. En vain kiinnittänyt tuohhon yksin larppasin kotona-juttuun huomiota. Haluaisiko joku tulla taas vaihteeksi sanomaan jotain, joka vie tarinaa eteen päin?

• (Karolin // Aa.. okei.)

(HeKeKee// Tämä on vähän sekavaa... Mutta varmaan selkeytyy sitten kun tulee muitakin pelaajia...)

• Tehdään sitten roolipeli kunnon säännöillä. Sopii minulle, vaikka tämä onkin jo toinen vaihto. Kokonaan uusi maailma. Sovitaan säännöistä. Minkä niminen keskustelu se tulee olemaan? Sopiihan se kaikille. Tä näyttäis jo muutenkin olevan suunnilleen täynnä.

• Mun mielestä tämä roolipeli sujui ihan hyvin. Noh... inttämistä vähän liikaa jne. Mutta autohittailu on vähentynyt...

Jos nyt luodaan se uusirope, käytetään tästä tämä loppu tila sääntöjen ja aikakauden sopimiseen? Jotku voi sitten lisätä ne siihen alkuun tms. Ettei kenelläkään olisi epäselvyyttä eikä niitä tarvitsisi kesken kaiken sitten selvitellä...

• No RoPen perussäännöt tietty. Siis ne munchaus ja autohittaus ja metapelaus jos jollekulle jäi epäselväksi mitä meinaan. Ei nyt tuu mitään muuta mieleen. Riippuen siitä, mitä jengi haluu tältä uudelta roolipeliltä.

• Kannatan siiliön ehdottamaa maailmaa. (koska olen Musta torni- fani) Huipputeknologiaa oli... eipä ole enää. Ainakaan kovin paljon. Silloin kaikilla olisi mahdollisuus määrätä, kuinka kehittyneitä ovat.
      Onko uudessa roolipelissä magiaa? Entä voiko hahmo olla joku muu, kuin ihminen?

Tai mitä jos RoPe tapahtuisi "oikeassa maailmassa" ja alkaisi siten, että zombie-epidemia romauttaisi yhteiskunnan?
      Vai sijoittuisiko tarina sittenkin muinaista Japania muistuttavaan maahan, jossa olisi valtataistelu meneillään ja saisi käyttää hieman magiaa?

• Miksei scifissäkin voisi olla magiaa? Kuka kieltää??

• Eräs trotskilainen
        kurpizza kirjoitti:

Miksei scifissäkin voisi olla magiaa? Kuka kieltää??

Varmaankin sana 'tieteis'kirjallisuus kieltää perinteisen magian, mutta muutenhan scfissä kaikki on mahdollista selittää tulevaisuuden ihmeillä.

//Minuakin kiehtoo ajatus muinaisen Japanin kaltaisesta valtiosta, keisarit, samurait, valtataistelu, esi-isien henget ym.

Eihän sen maailman tarvitse olla kuitenkaan tietystä muotista, mutta joku kehys olisi hyvä olla.

• Hyviä idiksiä... Japanijuttu oli tosiaan myös tosi hyvä. Omaa ideaani tietysti kannatan myös. Zombi-apocalypse olisi muuten, mutta kun sitten on joku, joka ei tajua ettei voi vaan raivata tietään kuuden ammuksen käsiaseella ja puukolla miljoonan zombin läpi tms. Olisi kiva voida toteuttaa ainakin nä Japanijuttu ja mun idea, mutta kumpaakin ei voi toteuttaa heti ainakaan. Olisi hyvin toivottavaa, että uusia ideoita tulisi. Älkää kiitos raiskatko tätä ehdotuksista Keskimaahan palaamisesta, koska se ei enää toimi eikä kiinnosta.

• korppi™

eiks kiina-juttu olisi japania kivempi ku japani jutut on jo pilattu kaikella populaarikulttuurilla
        ja kuitenkin monien hahmo olisi joku ninja

• No siis Kiina ja Japani. Kuinka paljon ne oikeesti poikkee toisistaan? Ja jos se ei ole kuitenkaan täsmälleen samanlainen, niin sillä ei oikeesti ole väliä onko se Kiina vai Japani. Kuitenkin se ois semmonen, jossa ihmiset on hulluja ja pelottavia... Eikunsiis... Taistelulajit ja semmosta oman hengen voimaa. Itämaistyylistä kulttuuria. Osaan jo kuvitella. Ainoa ongelma minnulle olisi se, että minkälaisen hahmon luon.

• Jos jokainen jättää mielipiteensä siitä, minkälainen seuraavan roolipelin pitäisi maailmaltaan olla. Sitten katsotaan.

• korppi™

RoPe jatkuu vielä ripauksen

• Tiberius de Auditore
        korppi™ kirjoitti:

RoPe jatkuu vielä ripauksen

En usko, että muuta haluavat jatkaa. Itse kyllä pidin tästä Roolipelistä.

• korppi™

En usko, että muuta haluavat jatkaa. Itse kyllä pidin tästä Roolipelistä.

minäkon pidin tästä):

• Minun mielestä tämä oli paras rope tähän mennessä... Mutta aika sekava kylläkin...

• Tiberius de Auditore

Miksi me sitten lopetamme? Ja sekavaksi tämä alkoi mennä Sergein tulon jälken.

• korppi™

no oli kyllä mahtava tulkaa jatkamaan roolipeli II keskusteluun

• Sergein.haamu

Minä voin lopettaa ihan hyvin.

• Sergeille ei ollut kaikki säännöt selvillä jne.

Lopetuksen syy: Muu poppoo taisi kyllästyä... (?)

• korppi™

jatkettaisiinko me sitä vielä pikkuisen

• Sergei ++

Se on ihan totta, etteivät kaikki säännöt olleet mulle selviä. Toisaalta nekin, jotka olivat pelanneet kauan ja joille kaikki oli "ihan selvää", olivat kuitenkin eri mieltä toistensa kanssa. Säännöt eivät voi tulla selväksi uudelle pelaajalle, jos ne ovat jo lähtökohtaisesti epäselvät.

Jos yksi sanoo että voidaan pelata monessa ajassa ja toinen sanoo että tämä on nimenomaan myöhäiskeskiaika, niin onko oikeastaan kukaan selvillä säännöistä?

- Ja vaikka säännöt olisivat kuinka selvät, niin mitenkäs niiden noudattaminen? Ihan takuulla en pelaa ennen kuin olen saanut korpilta jonkin reaktion siihen, että siirsit hahmoasi ilmoittamatta sen siirtämisestä. Kysyttiin monta kertaa, ja olet yhä täysin piittaamaton tästä.

En voi reagoida toiseen pelaajaan, jos en saa selvää, onko hän kanssani samassa kaupungissa vai ei ja onko hän hyökännyt kimppuuni vai ei! Nimenomaan reagoimattomuus toisiin kuitenkin hajottaa pelin yhtenäisyyden.

Mielestäni säännöissä tulisi määritellä:

1) hahmon nimi
        2) onko ihminen vai jokin muu (jos jokin muu, niin kerrottava tarkasti mikä muu ja mitä ominaisuuksia sillä on - olettamatta, että kaikki automaattisesti tietävät,että tämä on skyrimistä. Jos hahmon taustaa pitää selittää, selitys ei sa kuitenkaan vaatia toisilta pelaajilta kohtuuttoman pitkää tutustumista)
        3) millainen maailma on
        4) mikä aika on
        5) voivatko ajat ja maailmat mennä limittäin vai eivät
        6) jos jokin hahmo ei käy, siitä on muiden ilmoitettava HETI pelin alussa. Jos neuvostoliittolainen agentti on huono, älkää sitten antako sen pelata kolmea päivää ennen kuin vihjaatte, että tota, toi ei oikeen oo nyt perinteinen
        7) kysymys siitä, mitä johonkin maailmaan kuuluu ja miten se määritellään (jälleen ei voida odottaa, että osa ihmisistä alkaisi lukea nelisataasivuista järkälettä)
        8) voiko hahmoja olla eri genreistä, eli voiko manga-hahmo olla sanotaan nyt Roomassa
        9) onko olemassa tekstin minimipituus ("katkaisen kaulan" on vähän lyhyt ilmoitus - muut eivät tiedä, että kenen kaulan, missä katkaistaan, millä katkaistaan, miksi katkaistaan)
        10) mitä tapahtuu, jos pelaaja rikkoo sääntöjä

• Tiberius de Auditore

Minä jatkaisin, mutta muut eivät halua.

• korppi™

Oon homo ja aiont imee munaa koska paska on huono syödä haista vittu

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4170
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2343
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      31
      2238
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      95
      2058
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1867
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1850
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1557
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1521
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1330
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      72
      1142
    Aihe