Otsikko ^^ Eli kertokaa mikä ottaa teitä nyt päähän, voi olla useampikin asia.
-Itseä vituttaa suuresti mun luonnonkiharat hiukset! :/
Voisin suoristaa ne, mutta ulkona ne menevät taas kiharalle...
Mikä ottaa päähän?
8
61
Vastaukset
- Onneton olo
Ihanin tyttö jonka olen koskaan tavannut rakastaa toista miestä :|
- Syrjäytynyt vanhemmista
Äiti ja isä on niin hemmetin rasittavia, kun ei voi hyväksyä sitä että en ole enää lapsi joka kiehnää koko ajan vieressä hakien huomiota..
Minua ei juuri kotona näy ja vaikka kotona olisin niin silloinkin vain omassa huoneessani. Kavereiden kanssa ja muualla viihtyy paljon paremmin kuin kotona vanhempien seurassa! Koulu alkaa huomenna.
Ei koulussa sinänsä mitään vikaa ole, mutta minulla sattuu olemaan sosiaalisten tilanteiden pelko. ihmiset siellä ovat idiootteja- Jihii^^
Meilläpäin alkaa koulu vasta 7. päivä :)
Jokutyyppi// Otan osaa. Meidän koulussa on enimmäkseen lissuja ja jonneja, jotka eivät osaa edes kiroilla...
Mikäkö vituttaa?
-tämä ihana "talvinen" sää
-iskä- ocean-
-Huono talvi
-Tuleva yhteishaku
-Epävarmuus ittestä
-Se etten mie oikeestaa välitä mun kaverista, mut se sit pittää mua tosi hyvänä kaverina :/
-Tää mun typerä pääkoppa jonka takia mie tahhon lissää kavereita (hyviä sellasia) mutta sitte että mie tahhon kuite olla paljo ittekseni (valtava ristiriita).
- (en keksi nim.merk)
Jaa että mikä ottaa päähän?
No monikin asia, mutta tässä muutama
-Äiti
-Isä
-Veli
-Sydänsurut
-Huono itsetunto
-Suomi24:n trollit - Tautinen
Mahatauti.. Oon oksentanu tänään jo 6 kertaa, hyi vittu kun on ällöttävää D:
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894250
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?372445Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1042416Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell992165Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281917- 321915
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881570- 291568
- 761351