Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jokutyyppi19
profiilit
jokutyyppi19
jokutyyppi19
Vapaa kuvaus
Aloituksia
91
Kommenttia
3402
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ajattelevat, mutta se ei estä heitä haluamasta myös sitä. Sama kuin kysyisi vaikka suklaata haluavalta, ajatteleeko se muuta kuin suklaata.
10.06.2013 19:14
Ilmoita raiskausuhkauksesta poliisille. Pääset ainakin eroon ahdistelijasta ja todennäköisesti sinutkin viedään pois. (vaikka uskonkin edelleen tämän olevan trolli)
09.06.2013 19:40
Todennäköisesti hän on väitellyt asiasta jonkun kanssa ja aloittanut tämän ketjun todistaaksen olevansa oikeassa. Ratkaisu: vastatkaa B, vaikka ette olisikaan sitä mieltä.
09.06.2013 13:32
Trolli? Todennäköisesti. (kiipeä verkkoaidan yli kun silmä välttää)
09.06.2013 13:13
Kiusaajat kiusaavat, koska se on heidän mielestään hauskaa, tai koska se vahvistaa heidän asemaansa. He eivät joko tajua aiheuttavansa kärsimystä, tai eivät vain välitä siitä. Lisätietoja löydät kiusatunvastaisku blogista. Sieltä löytyy myös ohjeita kiusatuille.
09.06.2013 13:05
Kirjoitappa hakuun mestarisikiusaaja, niin löydät hänet. Ja Ernunkin näin juuri tänään eräässä keskustelussa. (tai sitten joku on vain varastanut hänen nimimerkkinsä) Itse asiassa juuri sen takia minulle tuli mieleen etsiä mestarisikiusaajaa, ja samalla löysin myös tämän keskustelun, ja päätin kertoa täällä teillekin miten hänet löytää.
22.05.2013 13:50
Erittäin hyvä elokuva, vaikkei mielestäni pelottava. Ja mörkö taas on mielestäni maailman toiseksi pelottavin elokuva.
11.04.2013 12:00
Jos kerran tunnet hänet, voisit varmaan kertoa, miksei hän ole kommentoinut pitkään aikaan.
11.04.2013 11:54
Itse en voi rukoilla Zamorakia , mutta voin välittää viestin Kaaokselle , vaikken uskokkaan että Hän jaksaa tehdä asialle mitään.
Ja TROLLI onnistui ei taida olla valaistunut. Hänet pitäisi antaa uhrilahjaksi, jotta mestarisikiusaaja suostuttaisiin pitämään elossa/herättämään eloon.
09.04.2013 19:58
Jos mestarisikiusaaja on todella kuollut, niin siitä ei pitäisi olla hänelle paljon haittaa, sillä kehittynyt sielu pärjää ehkä jopa paremmin kun ruumis ei ole tiellä. Toivokaamme kuitenkin, että hän on elossa, sillä ilman ruumista voi olla hankalaa kirjoitella tänne suomi24:seen.
Minä mustalla listalla? Kannattaisi valita uhrit paremmin...
09.04.2013 16:54
Judohaalla ei oikeasti ole mitään mustaa listaa. Se vain kerjää huomiota. Ja mistä muuten tiesit näkemäsi tyypin olleen mestarisikiusaaja? Juttelitko hänen kanssaan? Onko hän livenä yhtä hyvä tyyppi kuin täällä palstalla?
08.04.2013 15:35
Mielenkiintoinen keskustelu. Pidän mestarisikiusaajan filosofiasta ja se, että se on oletettavasti pelkkää trollausta, tekee siitä vain paremman. Ja ErNuGirl4ever: in kannattaisi hankkia sille käyttäjänimelle tunnus, ennen kuin joku varastaa hänen nimensä. Aloituksen kiusaamisohjeet olivat hyviä ja psykopaatti nero teki niihin hyvän lisäyksen. Ja itse en vastusta enkä kannata kiusaamista (tämä tuskin kiinnosti ketään...).
p.s. Shipperinä (jotka teoriani mukaan hakevat muitten elämästä tyydytystä omalle vähäiseksi jääneelle rakkauselämälleen) kannatan mestarisikiusaajan ja ErNuGirl4ever: in paritusta...
29.03.2013 12:08
Jos se edes on aloittajan kirjoittama.
14.01.2013 17:14
Kaikki on mahdollista mutta älä lähtökohtaisesti usko mihinkään.
Suunnittele kaikki tarkasti etukäteen mutta tilanteen tullen improvisoi.
14.01.2013 16:55
Aikainen mato syödään...
R.I.P. Aikainen mato
14.01.2013 16:51
Kiitos vastauksesta. Tales from the darksiden olen jo nähnyt. Muut katson heti kun saan ne jostain käsiini. Tosin oikeastaan en tarkoittanut antalogiaa vaan sitä tyyliä, jolla Creepshow on tehty. Ne valaistukset ja musiikit ovat todella hienoja ja elokuva yhdisti kauhun ja komedian todella onnistuneesti.
02.01.2013 13:21
Kirjoista paras on Pimeä yö, tähdetön taivas. Elokuvista Creepshow.
29.12.2012 12:22
Feminismi ei ole mielisairaus vaan oman edun hakemista tai yksinkertaisesti tyhmyyttä. Toisaalta oman edun hakeminen muitten (tässä tapauksessa miesten) kustannuksella, vaikutta psykopatialta, joka taas on mielisairaus... Näitä on kuitenkin vain murto-osa feministeistä. Suurin osa oikeati kuvittelee (uskokaa tai älkää) edistävänsä tasa-arvoa.
26.12.2012 20:14
Yllättävää miten asiallisia vastauksia olet saanut. Olisin antanut neuvoja, mutta kaikki mitä keksin on oikeastaan sanottu täällä jo. Sanon siis vaan: suunnittele mahdollisimman paljon etukäteen ja käytä järkeäsi. Toivon kaikkea hyvää niille, jotka aikovat karata kotoa tai tehdä jotain muuta sellaista. Ja muistakaa miettiä mitä teette palattuanne (sillä luultavasti aiotte palata, vaikka mistäs minä sen muka voin tietää) tai jäätyänne kiinni (hyvinkin mahdollista etenkin jos aiotte olla poissa kauan).
26.12.2012 19:46
Minullakin on pimeänpelko, mutta en pelkää eläimiä tai ihmisiä, vaan pelkään että näen jonkin pelottavan näköisen puun tai pensaan ja joudun paniikkiin. Näin on pari kertaa käynyt ja sen jälkeen olen pimeää pelännyt. Kummallista on myös se, että pelkään vain välillä ja joskus taas voin olla ihan rauhassa pimeässä.
Taskulamppua tai muuta valoa ei kannata ottaa, sillä se heikentää näkökykyä muille alueille kuin valon kehään. Siitä seuraa se että joudut osoittelemaan taskulampulla ympäriinsä ja pelko luultavasti vain pahenee.
Ja laulaminen oikeasti auttaa. Kannattaa myös kokeilla omatekoista siedätyshoitoa, eli oleskella pimeässä, jos se ei pelota liikaa.
26.12.2012 19:32
170 / 171