Tiedän mitä ajattelet: taas yksi neropatti kiusaaja, mutta minua ei kiinnosta. Tässä on opas tosikiusaajille, jotka haluavat tulla paremmaksi.
1. Moikkaa uhriasi sarkastisesti usein, tämä saa uhrin ärsyyntymään.
2. Tuntejen aikana, muista aina tehdä pientä pilaa kuten, koskettaa sormella uhria selkään ja kääntyä ennen kuin hän katsoo, heitellä kumin palasia hiuksiin ja vain mielikuvitus on rajana.
3. Välitunneilla "vakoile" häntä, niin että hän tietää sen, stalkkaa, matki sitä ,kysy siltä miks se ei ikinä hengaa kenenkään kaa, pyydä se esim pelaamaan korista, mutta kukaan ei koskaan sitten syötä sille.
4.Ruokatunneilla mene istumaan samaan pöytään normaalisti, sillon kun se hakee esim. näkkileipää, kaada maitoa sen ruokaan. Tai jos ei pysty salaa, kaada kylmän viileesti maito sen nähden.
5. Ei sitten unohdeta selän takaa nauramista ja puhumista, ja tässä tilanteessa sen pitää kuulla sivukorvalle sen.
SIINÄ OLI PERUSVAIHEET TULLAKSESI MAHTAVAKSI KIUSAAJAKSI.
Kiusaajan opas.
296
1372
Vastaukset
- true story bro
Jatkuu:
6. Sen jälkeen kiusattu tekee ehkä itsemurhan, jos se osaa tehdä asioille jotain se nostaa ehkä syytteen. Joudut kunnianloukkaksesta oikeuteen ja maksat sille muutamia tonneja korvauksia henkisistä ja mahd. fyysisistä vahingoista. Joudut lisäksi maksamaan sakkoja valtiolle tai joudut ehdonalaiseen ja yhdyskuntapalveluun. Tästä voi mahdollisesti lähteä rikollisen/rappionuoren polku. Vietät loppu elämäsi joko linnassa tai juot rahasi ja nukut oksennuksessasi puiston penkillä siihen asti kunnes saat sydän/aivoinfraktin liiallisesta alkomahoolin käytöstä.
The end:)- Mestarisikiusaaja
Blaa blaa. En jaksanu lukea. HAA-HAA!
- true story bro
Mestarisikiusaaja kirjoitti:
Blaa blaa. En jaksanu lukea. HAA-HAA!
Et jaksanu vai osannut?
- Mestarisikiusaaja
true story bro kirjoitti:
Et jaksanu vai osannut?
Tiesin että tämä päivä koittaisi, joten mestaroin brasilian ju jutsu. Ryömi päälleni ja tapaa kohtalosi!
- ime kassejas
Tiesin että tämä päivä koittaisi, joten mestaroin brasilian ju jutsu. Ryömi päälleni ja tapaa kohtalosi!
ime kassejas!
- affdfdf
Pah neuvoja muka, alarvoista. Koin noi kaikki melkein 10 vuotta sitten ja voin sanoa että oot ajastas ihan tajuttomasti jäljessä. Ryömi takas kiven koloos mistä tulit ja pysy siellä.
- 2121
Ei noista oo mihinkään! Paskat neuvot. :)
Ei vaan, ei kenenkään pitäisi antaa minkäänlaisia vinkkejä KIUSAAMISEEN vaan siihen, miten kiusaaminen saataisiin poistettua koulumaailmasta täysin. Ongelmahan tämä on lähinnä ala- ja yläluokilla, kun ei uskalleta vielä puolustaa itseään.
Sanon tämän kaikille kiusatuille: Älkää lannistuko, kyllä kiusaaja joskus lopettaa/laitatte hänet lopettamaan.
Kannattaa yrittää saada kiusaaja käymään sinuun käsiksi jossain, voit näin tehdä hänestä rikosilmoituksen paremmin kuin vain henkisten kärsimysten pohjalta.- kiusattu:(
Noista voi olla hyötyäkin...
- pahhh
No helvetti ei se kiusaaminen mihkään katoa, aina sitä on. Sitä on niin kauan kuin kusipäisiä ihmisiäkin, eli niin kauan kuin me paska-aivoisimmat kädelliset täällä ollaan
- Mestarisikiusaaja
Ei noista oo mihinkään! Paskat neuvot. :)
Ei vaan, ei kenenkään pitäisi antaa minkäänlaisia vinkkejä KIUSAAMISEEN vaan siihen, miten kiusaaminen saataisiin poistettua koulumaailmasta täysin. Ongelmahan tämä on lähinnä ala- ja yläluokilla, kun ei uskalleta vielä puolustaa itseään.
Sanon tämän kaikille kiusatuille: Älkää lannistuko, kyllä kiusaaja joskus lopettaa/laitatte hänet lopettamaan.
Kannattaa yrittää saada kiusaaja käymään sinuun käsiksi jossain, voit näin tehdä hänestä rikosilmoituksen paremmin kuin vain henkisten kärsimysten pohjalta. (HELIUM ÄÄNI)- palahelvetissä
Tämän perusteella voin vain sanoa, että olet lapsellinen ääliö. Teitkö keksustelun siksi tällaisesta aiheesta, jossa tiedät ihmisten moraalin olevan kiusattujen puolella, vain siksi että on viikonloppu, etkä pääse kouluun kiusaamaan ketään??? Päätit siis jatkaa täällä. No, jos kiusaaminen tuottaa sinulle kiksejä, se on oma vikasi, järkevintä olisi lopettaa, sillä tosipaikan tullen tuskin pystyt itseäsi puolustamaan henkisesti tai fyysisestikään.
Jos tuntisin sinut, ja kadulla tulisit vastaan, saattaisi olla niin että tulisi ihan omasta takaa tunti turpaan tollaselle pellelle! :)
Päivän jatkot - Mestarisikiusaaja
palahelvetissä kirjoitti:
Tämän perusteella voin vain sanoa, että olet lapsellinen ääliö. Teitkö keksustelun siksi tällaisesta aiheesta, jossa tiedät ihmisten moraalin olevan kiusattujen puolella, vain siksi että on viikonloppu, etkä pääse kouluun kiusaamaan ketään??? Päätit siis jatkaa täällä. No, jos kiusaaminen tuottaa sinulle kiksejä, se on oma vikasi, järkevintä olisi lopettaa, sillä tosipaikan tullen tuskin pystyt itseäsi puolustamaan henkisesti tai fyysisestikään.
Jos tuntisin sinut, ja kadulla tulisit vastaan, saattaisi olla niin että tulisi ihan omasta takaa tunti turpaan tollaselle pellelle! :)
Päivän jatkotMilloin tahansa!!! Voisin pistää bussin poikki iskulla, ja voisin aivan helposti pistää TÄMÄN TIETOKONEEN NÄYTÖN PALOIKSI! Olen jo visualisoinut näytön poikki ja nyt se menee poikki... 1..2..2 HAIJAA! Voi ei meni pieleen, minun nimetön ja peukaloni meni väärin., joudun kirjottamaan nytten okyymerpäilåå.
- affdfdf
2121 on oikeassa kiusatut älkää lannistuko, ruokittu vain kiusaajien intoa kiusata. Minä en lannistunut, vaan revin itseni sieltä pohjamudista ylös ja näytin kiusaajille pitkät.
- mints1
Miten ?
Kyllä saa olla ihmisellä päässä pahasti vikaa, jos toisia tarvii kiusata :P Keskittyisitte ennemmin sen oman keskenkasvuisen nuppinne kasvattamiseen kuin muiden mollaamiseen ja toisten asioista huolehtimiseen.
- mestarisikiusaaja
Varoitan sinua. Älä tee minua vihaiseksi, älä pakota minua menemään lohikäärmetaisteluasentoon...
mestarisikiusaaja kirjoitti:
Varoitan sinua. Älä tee minua vihaiseksi, älä pakota minua menemään lohikäärmetaisteluasentoon...
- toi on totta..
Asiaa :)
- minä vaan
Toivon sydämestäni että haet ammattiapua...sillä voit vielä saada apua terveseen ja onnelliseen elämään .
- Mestarisikiusaaja
Olen täydellisin kiusaaja koskaan. Olen kuin komeetta, vaikka en tiennyt ,että naiset tykkää meteorisuihkun alla olemisesta.
- 121211
http://data.whicdn.com/images/23505056/2824244_700b_large.jpg
Nykymaailmassa ei voi enää kenestäkään pitää, kun lopulta hän paljastuu kuitenkin olevan tällainen aivoton apina, kuten tämän ketjun aloittaja. - lazzzzzzzzzzzz
Kaikessa on aina tasapaino, ja sen tulee varmasti saamaan mitä antaa.. Ennemin tai myöhemmin, joten turha tässä möykätä aloittajalle. On paska ja kivinen tie edessä kaverilla. Ihmiset muuttuu, mutta toiset jää jälkeen opettelemaan miten kohdella muita. Mutta se on hyvä jos on ikuisuus aikaa ottaa paskaa vastaan. Aloittaja, oon pahoillani sun puolesta. Ymmärrän että sua on kohdellu huonosti ja olet epävarma. Paljon voimia ja tsemppiä valitsemallesi tielle.. Koskaan ei ole myöhästä kasvaa. Much love!
- kyllä kyllä
Jos tietäisin kuka olisit taikka mulla olis jonkin sortin mahdollisuus löytää sut voit olla varma, että se oot sää joka tulee kiusatuks. Taikka muuten vaan hakkaisin sut.
Vituttaa tollatteet ala/ylä aste kusipäät jokka luulee olevansan vitun kovia äijjiä.
On varmasti hienoa, kun ei oo yhtäkään oikeeta kaveria. Venaas vaan, kun saan sut käsiini niin sun ''kaveriskin'' jää kuule paskaan seisomaan.- JepJepJepaa
Vielä jatkan tuota...
Missä asut? jos tulisin morjestaan vai etkö viitti kertoa jännittääkö? - Mestarisikiusaaja
JepJepJepaa kirjoitti:
Vielä jatkan tuota...
Missä asut? jos tulisin morjestaan vai etkö viitti kertoa jännittääkö?Asuinpaikkani ei ole tärkeä, se on todella merkityksetön. Jos haluat jatkaa neropatin esittämistä, tulet kyllä löytämään miten merkityksetön se on. Niinkuin minua juuri ammuttiin päähän merkityksetön... Teenkö asian selväksi?
- Mestarisikiusaaja
JepJepJepaa kirjoitti:
Vielä jatkan tuota...
Missä asut? jos tulisin morjestaan vai etkö viitti kertoa jännittääkö?Jatkan vielä. Missäs sinä asut? Et uskalla kertoa? Kerro missä asut niin voit todistaa, että et ole keinotekoinen tai nynny.
- se auttoi
Kiusaajani menetti kyvyn syödä kiinteää ruokaa hetkeksi kun pinnani paloi. Siitä ilosta elää jokainen luokallani paremmin ja kiusaus loppui. Minusta tuli sankari ja koulussa pärjääminen koheni huomattavasti. Kiusaajastani tuli lammas, bhää.
Taisin nähdä vain unta, hyvää unta. - kiusaajatvittuun
Aloittaja on vitun kisipää natsi apina homo es redtube noob!!!
- Mestarisikiusaaja
Varoitus. Jos saat minut vihaiseksi, se olisi huonoksi karmalleni ja varsinkin huonoksi sinun karmallesi.
- Mestarisikiusaaja
Varoitus. Jos saat minut vihaiseksi, se olisi huonoksi karmalleni ja varsinkin huonoksi sinun karmallesi.
Tykkäsittekö oppaastani? Jos tykkäsitte, tulette varmasti tykkäämään OSA2: kiusatun oppaasta. Sisältää vinkkejä kuuluisilta henkilöiltä kuten Gandhilta, Nelson Mandelalta, Abraham Lincolnilta jne... TULOSSA PIAN!
- Non-mulgero
Mikäs mahtava kawabunga-ninja täältä löytyikään XD ? Kovasti se isottelee kaikille tääl netissä, mut netissä tää onkin :D katotaan milloin ylläpito poistaa tänkin XD sä jätkä pelastit mun kuumeisen inttipäivän mitä naurettavimmalla viestilläs!!! Kiitos siitä v*tun urpo! Kuitenkin joku naurettava apina joka ekalla luokalla piti oksaa suussa ja esitti polttavansa röökiä XDDD! Joka kuitenkin taidettiin nolata jossain vaiheessa kun kerran jotain näin naurettavaa luettavaa piti laittaa :D. Herääppä kaveri elämääs ;)
- Non-Mulgero
Ja muistappa viel sellanen ett tää ei ole mitään WoWia vaan tosielämää ;D joku naurettava lohikäärmeasento ?? Hei älä viitti kaikkihan nauraa sulle jos meet tollasii puhuu kylillä! Mä käytän lohikäärmeasentoa kun panen muijaas, jota sulla ei tuu koskaan olemaan !!!! XDDD koska naiset ei kattele tollasia pelimaailmassa eläviä skinipäitä (vai onko sulla oikein heviletti josta voi nykiä ihan kiusaks?) xDD kukaan ei tuu ottaa sua tosissaan, ei edes oma kullis XXDDDD!!!!!
- Mestarisikiusaaja
Non-Mulgero kirjoitti:
Ja muistappa viel sellanen ett tää ei ole mitään WoWia vaan tosielämää ;D joku naurettava lohikäärmeasento ?? Hei älä viitti kaikkihan nauraa sulle jos meet tollasii puhuu kylillä! Mä käytän lohikäärmeasentoa kun panen muijaas, jota sulla ei tuu koskaan olemaan !!!! XDDD koska naiset ei kattele tollasia pelimaailmassa eläviä skinipäitä (vai onko sulla oikein heviletti josta voi nykiä ihan kiusaks?) xDD kukaan ei tuu ottaa sua tosissaan, ei edes oma kullis XXDDDD!!!!!
Skini? Mistä tiesit että olen skini? Jäljitätkö minua? Sillä jos olet, tulet hyvin läheisesti tutustumaan siihen MILTÄ SINUN AIVOSI NÄYTTÄVÄT! EN OLE SKINI... OKEI?!?
- Non-mulgero
Skini? Mistä tiesit että olen skini? Jäljitätkö minua? Sillä jos olet, tulet hyvin läheisesti tutustumaan siihen MILTÄ SINUN AIVOSI NÄYTTÄVÄT! EN OLE SKINI... OKEI?!?
Noooh älä ny menetä hermojas vaikket ole skini ;DD heviletti sitten xd mut tosiasia on se ett sä et edes teksties perusteella oo mitään sen ihmeempää ku pelimaailmassa elävä hönö :D varmaa näät jotain noita-akkoja ja kuvittelet heittäväs näkymättömyysloitsua ja sen semmosta lasten leikkejä, aikuistu jo XD
- mestarisikiusaaja
Non-mulgero kirjoitti:
Noooh älä ny menetä hermojas vaikket ole skini ;DD heviletti sitten xd mut tosiasia on se ett sä et edes teksties perusteella oo mitään sen ihmeempää ku pelimaailmassa elävä hönö :D varmaa näät jotain noita-akkoja ja kuvittelet heittäväs näkymättömyysloitsua ja sen semmosta lasten leikkejä, aikuistu jo XD
Älä esitä neropattia. Tosielämässä elän, ja helposti pistäisin sut maahan 900asteen hyppypotkulla. Olen harrastanut monia kamppailulajeja ja mulla on monta mustaavyötä.
- Non-mulgero
Älä esitä neropattia. Tosielämässä elän, ja helposti pistäisin sut maahan 900asteen hyppypotkulla. Olen harrastanut monia kamppailulajeja ja mulla on monta mustaavyötä.
"Olen harrastanu monia lajeja..." Tosiasias et varmaan mitään xd tää ei oo 80-luvun karate kid vaan 2013 :p kantsis oikeesti vaik tehä itsemurha nii pääsee sustakin eroon :)
- mestarisikiusaaja
Non-mulgero kirjoitti:
"Olen harrastanu monia lajeja..." Tosiasias et varmaan mitään xd tää ei oo 80-luvun karate kid vaan 2013 :p kantsis oikeesti vaik tehä itsemurha nii pääsee sustakin eroon :)
Itsemurha? Kyllä kamikaze-potku non-mulgeroon olisi hyvä tapa tehdä se.
- IhanVaanMielenkiinno
Ei saatana. Aikas naurettavaa mun mielestä, mutta saatko sää jonkinsortin nautintoo jos sää jotakuta kiusaat? Vai miks sää kiusaat?
- JepJepJepaa
Huoh.. Voisin melkein vannoa, että oot 1-9 luokalla luulet olevas helmi ja kova äijjä.
Todellisuudessa kaikki kekkä on sun ''kavereita'' on sun kanssas koulussa ainoastaan sen takia ettet sää niitä kiusais. Vapaa ajalla ei taida sulla paljoa kavereita olla :D
Huoh välillä mua oikein hävettää asua muitten ihmistel lähellä... - Locoenelcoco
TYYPIT HEI! Ettekö ymmärrä, että tämä on trolli. Jos vastaajia kiusataan/on kiusattu, voin ymmärtää sen koska olette hieman tyhmiä.
- sadgw4etgw4tgda
Se että mua vituttaa kun jotakuta kiusataan ei tarkota että minua kiusataan
- mestarikiusaaja
haluaisin lopuksi paljastaa että minä olen kiusattu... aina joku 11v poika tulee haukkumaan ja tönimään ja uittamaan lumessa ja polkemaanpäälle. sitte kotona mun isäni hyväksi käyttää minua ja sulkee minut kellariin koska olen homoseksuaalinen. ja minulla ei ole elämää koska kirjoitan tallaisia about10vuotta jäljessä olevia kliseitä... 24/7
- säälittäväääääääääääää!
mestarikiusaaja kirjoitti:
haluaisin lopuksi paljastaa että minä olen kiusattu... aina joku 11v poika tulee haukkumaan ja tönimään ja uittamaan lumessa ja polkemaanpäälle. sitte kotona mun isäni hyväksi käyttää minua ja sulkee minut kellariin koska olen homoseksuaalinen. ja minulla ei ole elämää koska kirjoitan tallaisia about10vuotta jäljessä olevia kliseitä... 24/7
sääälittäväääääää. 100% varmasti joku 12 v syrjitty ja kiusattu anime datis siellå kirjotteleee...
- mestarisikiusaaja
mestarikiusaaja kirjoitti:
HÄHÄHÄHÄHÄHÄ. Vitun huono yritys varastaa mun nimeni. Huomaa, että nimimerkkisi on mestarikiusaaja, ja minä käytän : mestarisikiusaaja. Tuleppas make myöhemmin tänne yrittämään uudelleen. Muista viettää laatuaikaa amerikkalaises poikaystävän kanssa, se tulee olemaan hänen viimeinen.
- såääälittäväääää...
HÄHÄHÄHÄHÄHÄ. Vitun huono yritys varastaa mun nimeni. Huomaa, että nimimerkkisi on mestarikiusaaja, ja minä käytän : mestarisikiusaaja. Tuleppas make myöhemmin tänne yrittämään uudelleen. Muista viettää laatuaikaa amerikkalaises poikaystävän kanssa, se tulee olemaan hänen viimeinen.
siis tarkoitat että sinulla on amerikkalainen poikaystävä... en olisi halunnut tietää fantasioitasi...
- mestarisikiusaaja
såääälittäväääää... kirjoitti:
siis tarkoitat että sinulla on amerikkalainen poikaystävä... en olisi halunnut tietää fantasioitasi...
HÄHÄHÄHÄÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄ!!! OOTKO VITUN TYHMÄ XD?
- hahahaaaas
HÄHÄHÄHÄÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄ!!! OOTKO VITUN TYHMÄ XD?
moi, ;) mitä tyhmä!? ;D
- mestarisikiusaaja
hahahaaaas kirjoitti:
moi, ;) mitä tyhmä!? ;D
tykkäätkö kaloista?
- hjkbjjfh
tykkäätkö kaloista?
tietysti. :) entä sinä siitä sun naapurin hevosesta ;)?
- mestarisikiusaaja
Olen säälittävä sadistinen luuseri
- JOkoKOKko
MESTAR(_SI_)KIUSAAJA.Säälin sinua. Mieti itseäsi. Jos et lue tätä myönnät pelkääväsi viestiä. Sinä pelkäät sitä. Olet nyt ehkä luokkasi kingi ja myös samalla se jonka numerot keikkuvat 6,7,4,5 tienoilla. Jos annamme luokkatasoksesi 7. Niin kolmen vuoden kuluttua olet erikoisessa tilanteessa. Sinun on aika valita joko A. Lukio. EI mitään mahdollisuuksia. B.Amis. Siinä ja siinä pääsetkö. C.10 Luokka tuskin valitset koska olet kiusaaja ja tahdot eroon koulusta et jumittaa siellä. D. kotisi mutta silloin saat mammanpoika maineen. Kiusattusi pääsevät lukioon. Istut katkrana kotonasi miettien tilaisuuttasi- Mitä teet?
- mestarisikiusaaja
haha kirjotan tän koulusta mutta... OLEN KIUSAAJIEN KUMMISETÄ.
- Non-mulgero
haha kirjotan tän koulusta mutta... OLEN KIUSAAJIEN KUMMISETÄ.
Ootsä oikeesti niin tyhmä skini että sekoilet jopa käyttäjänimes kanssa? Xdd ei vittu sä oot kans yks...
- mestarisikiusaaja
Minä olenkin ykkönen!
- JepJepJepaa
Ittes mielestä. Et muiden.
Vituttaako kuulla totuus? Mua vituttas, mutta ei vituta kun en oo tollanen kusipää :D - boom!!!
JepJepJepaa kirjoitti:
Vituttaako kuulla totuus? Mua vituttas, mutta ei vituta kun en oo tollanen kusipää :Dserved!
- Mestarisikiusaaja
JepJepJepaa kirjoitti:
Vituttaako kuulla totuus? Mua vituttas, mutta ei vituta kun en oo tollanen kusipää :DHaha ei kiinnosta muitten mielipide. Oon koulun kuningas ja kaikki pelkää mua. Uskallatte vaan sanoa täällä... JONI! Huomenna tavataan...
- Ihailija!
Haha ei kiinnosta muitten mielipide. Oon koulun kuningas ja kaikki pelkää mua. Uskallatte vaan sanoa täällä... JONI! Huomenna tavataan...
Missä koulussa sää oot?
- mestarisikiusaaja
Ihailija! kirjoitti:
Missä koulussa sää oot?
HÄÄHHÄHÄHÄ!!! Jonin apujoukot saapuivat. Tomi ja Joni. Teitä odottaa mukava yllätys huomenna koulussa. Suosittelen, että haette täältä: kuinka tulla kipeäksi, sillä tarvitsette sitä.
- dsdsaadaa
Ahahahahahahahahahahahahah säälittävä pentu. Luulet olevasi kova ja paras, mutta silti niin pieni ja mitätön,
- mestarisikiusaaja
Minä olen paras ja kovis. Liian monet typerät hiilipohjaiset narrit eivät ole tajunneet tätä ja ovat kärsineet.
- HEH HEH
KÄYKÄÄHÄN KATSOMASSA KUN MESTARISIKIUSAAJA SAA KYLMÄÄ KYYTIÄ TÄMÄN PALSTAN KETJUSSA
"KIUSAAJA EI OSAA OTTAA HUOMIOON....."- mestarisikiusaaja
Kylmää kyytiÄ? HÄÄHÄHÄHÄHÄHHÄHÄHÄ!!! SIIMAPELLET LUULEE OLEVANSA NEROKKAITA. MESTARISIKIUSAAJA ON AINA JA TULEE OLEMAAN TÄYDELLISIN KIUSAAJA. ON YRITETTY BANNEJA ANTAA MUTTA EI TULLA KOSKAAN ANTAA.
- HUUTONAURUA
Kylmää kyytiÄ? HÄÄHÄHÄHÄHÄHHÄHÄHÄ!!! SIIMAPELLET LUULEE OLEVANSA NEROKKAITA. MESTARISIKIUSAAJA ON AINA JA TULEE OLEMAAN TÄYDELLISIN KIUSAAJA. ON YRITETTY BANNEJA ANTAA MUTTA EI TULLA KOSKAAN ANTAA.
Sehän tässä onkin kaikkein hauskinta että sinä mestarikiusaaja joudut päivystämään vähän väliä täällä palstalla mitä sinusta on sanottu, et saa hetken rauhaa kun jo polttelee päästä katsomaan mitä on nyt kirjoitettu!
MEILLÄ MUILLA ON ELÄMÄ!
Adios Sucker! - ...
hae hyvä lhminen ammattiapua ja äkkiä!
- paskamuna
trollia koko paska miks se pittää ottaa niin tosissaan....
- Taikakalu
Kokeilkaa
Kiinalainen juttu: Tämä on aika merkillistä, mutta
kannattaa kokeilla, jos on uhrata 3 minuuttia aikaa.
Lohikäärmeen vuosi, joka toivottaa sinulle menestystä
ja onnea!
NOUDATA TARKASTI SÄÄNTÖJA - JOS FUSKAAT, TÄMÄ EI TOIMI
JA TOIVOT ETTÄ ET OLISI KOSKAAN TEHNYT SITÄ!!!
Vain 3 minuuttia ja tulet
hämmästymään! Henkilö, joka lähetti minulle tämän
kertoi,että hänen
toiveensa toteutui jo 10 minuutin kuluttua. MUTTA ÄLÄ
FUSKAA!!!
Älä lue etukäteen, noudata vain sääntöjä järjestyksessä.
Ota esille kynä ja paperia:
Kun sinua pyydetään valitsemaan nimi,
valitse sellaisten henkilöiden nimiä, jota oikeasti tunnet
ja laita mitä tulee ensimmäisenä mieleen!
1. Kirjoita ensin numerot 1-11 allekkain.
2. Kirjoita numeroiden 1 ja 2 viereen ihan mitkä
tahansa luvut mitä päähän pälkähtää.
3. Kirjoita numeroiden 3 ja 7 viereen kahden
vastakkaisen sukupuolen henkilön nimeä.
4. Kirjoita numeroiden 4, 5 ja 6 viereen kenen tahansa
nimet(esim.ystävät, perhe jne.).
5. Kirjoita neljän musiikkikappaleen nimet numeroiden
8, 9,10 ja 11viereen.
6. Ja nyt, toivo jotain.
Tulokset tulossa!
Tässä avain tähän kaikkeen:
1. Sinun pitää kertoa tästä viestistä niin monelle
henkilölle kuin kohdassa 2 lukee.
2. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 3, on se jota
rakastat.
3. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 7 on joku josta
pidät kovasti mutta et
oikein ota hänestä selvää
4. Se kenestä välität eniten on kohdassa 4.
5. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 5 tuntee sinut
erittäin hyvin.
6. Henkilö, jonka nimi on kohdassa! 6 tuo sinulle
onnea.
7. Kohdan 8 melodia kuuluu yhteen kohdan 3 henkilön
kanssa.
8. Kohdan 9 melodia taas on henkilölle kohdassa 7.
9. Melodia kohdassa 10 kertoo luonteestasi ja
ajatuksistasi.
10. Ja kohdan 11 melodia on se joka kertoo asenteestasi
elämään.
Lähetä tämä viesti eteenpäin 10 henkilölle tunnin
kuluessa siitä, kun
olet sen itse lukenut. Silloin toiveesi toteutuu. Ellet
lähetä käy päinvastoin kuin mitä toivoit.
Erittäin merkillistä,
mutta se tuntuu
toimivan!!! - SHAMEFULTEENBASTARDS
HYVIN HÄVYTÖNTÄ!
- Sara. ll
Lainaus
Mestarisikiusaaja 31.1.2013 13:59"
"Tiedän mitä ajattelet: taas yksi neropatti kiusaaja, mutta minua ei kiinnosta. Tässä on opas tosikiusaajille, jotka haluavat tulla paremmaksi."
- RAUKKIS! NERO. Hah, hah...SINUSTA EI OLE MESTARIKSI MISSÄÄN ASIASSA! -- mestarisikiusaaja
Sara, sinä osaat kiusata hyvin! Mennäänkö naimisiin?
- kissing your ass
Kiinalainen juttu: Tämä on aika merkillistä, mutta kannattaa kokeilla, jos on uhrata aikaa 3 min aikaa. Lohikäärmeen vuosi, joka toivottaa sinulle menestystä ja onnea. NOUDATA TARKASTI SÄÄNTÖJÄ - JOS FUSKAAT, TÄMÄ EI TOIMI
JA TOIVOT, ETTÄ ET OLISI KOSKAAN TEHNYT SITÄ!!! Vain 3 minuuttia ja tulet hämmästymään! Henkilö, joka lähetti minulle tämän kertoi, että hänen toiveensa toteutui ja 10 minuutin kuluttua. MUTTA ÄLÄ FUSKAA!!! Älä lue etu käteen, noudata vain sääntöjä järjestyksessä. Ota esille kynä ja paperi: kun sinua pyydetään valitsemaan nimi, valitse sellaisten henkilöiden nimiä, joita oikeasti tunnet ja mitä tulee ensimmäisenä mieleen.
1. Kirjoita ensin numerot 1-11 allekkain.
2. kirjoita numeroiden 1-2 viereen ihan mitkä tahansa luvut mitä päähän pälkähtää
3. kirjoita 3-7 kahden vastakkaisen sukupuolen nimet
4. kirjoita 4,5 ja 6 viereen kenen tahansa nimi.esim. perheen ystävän.jne ninmi.
5. kirjoita neljän kappaleen nimiloppujen viereen
6. toivo jotain
tulokset tulossa!
tässä avain kaikkeen:
sinun pitää kertoa viestistä 10 henkilölle tunnin kulutta sen lukemisestasi. sinun pitääkertoa vististä niin monelle henkilölle, kuin kohdassa 2 lukee
2. henkilön nimi kohdassa 3 lukee on rakkaasi
3. 7, joku josta pidät, muttet ota selvää
4. 4 kenestä välität eniten
5. 6 tuo sinulle onnea
6. 8 melodia kuuluu yhteen 3 kans
7. 9 henkilölle 7
8. 10 luonteesi ja ajatuksesi
9. 11 asenteesi elämään- mestarisikiusaaja
SAIN TULOKSEKSI YHH. YHTÄ HYVIN HAALEA
- joij11
Kiusaajia on kaikissa ikäryhmissä. Varsinkin aikuisissa. Eikä kaikki kiusaajat jää ilman opintoja, esim. entinen ulkoministeri Stubb oli tunnettu kiusaaja koulussa. Kiusaaminen on ihanaa :) kun huomaa kuinka pienillä teoilla voi toista hallita juuri siinä määrin miten Itse haluaa..
- mestarisikiusaaja
Stubb on kova jätkä voittaa soinin 6-1
- ÄHÄHÄÄHAA
MESTARISIKIUSAAJA ON SÄÄLITTÄVÄ VEGAANIPASKA! VITUN SOIJANUSSIJA
- mestarisikiusaaja
HILJAA SINÄ TYPERÄ KARNIVORI! EKA VEDÄN KOLMEN PAVUN SALAATIN JA SITTEN KIUSAAN SUA.
- vtu pelle
HILJAA SINÄ TYPERÄ KARNIVORI! EKA VEDÄN KOLMEN PAVUN SALAATIN JA SITTEN KIUSAAN SUA.
anteeks mitä? haha, ja muuten eiks sun nukkumaan meno aikas oo jo yheksältä? ainiin muista pestä hampaat! (=
- mestarisikiusaaja
vtu pelle kirjoitti:
anteeks mitä? haha, ja muuten eiks sun nukkumaan meno aikas oo jo yheksältä? ainiin muista pestä hampaat! (=
Nukkuminen on tärkeätä sinä suvaitsematon karnivori. Ja sinun pitäisi oppia pesemään hampaat, koska jos jollain haisee suu lihalle, niin se on takuu varma että aijon polttaa röökii ja kiusata sua samalla.
- etkö parempaan pysty
Voi vittu ei toi oo mitään TOSIKIUSAAJAMAISTA kaataa maitoa toisen ruokaan siis lol...toi on pikkupilaa, tosi kiusaaminen on hakkaamista ja juoruumista, toi on ekaluokkalaisten pierukakka vitsien tasoo:D en usko et kellekkään tulee ees paha mieli jos heitän sen hiuksiin kumin palan.
Cmoon yritä ees.- mestarisikiusaaja
Kyllä sillä tulee pahamieli. Monet "pienet" pilat päivittäin aiheuttaa ylikuormituksen, joka muuttaa siitä emoskidin. Ja hakkaaminen? Uskon väkivallattomaan kiusaamiseen, paitsi jos ne yrittää viedä mun valtaistuimen (Koulun sohva on valtaistuin), niin minulla ei ole muuta vaihtoehtoa, kuin mennä lohikäärmetaisteluasentoon.
- GGGG
"2. Tuntejen aikana, muista aina tehdä pientä pilaa kuten, koskettaa sormella uhria selkään ja kääntyä ennen kuin hän katsoo, heitellä kumin palasia hiuksiin ja vain mielikuvitus on rajana."
"Tuntien aikana" ois oikein kirjoitettu. Kasva aikuiseksi ja käytä aika tunneilla opiskeluun.- mestarisikiusaaja
Minä olenkin kiusaaja. En ole mikään saatanan kynishikkerillipäänörttiharrypottersiimavalkonaama kuten sinä! Kiusaan myös koulun kokkeja, koska ne ei osaa tehdä kolmenpavun-salaattia.
- ErNuGirl4ever
Minä olenkin kiusaaja. En ole mikään saatanan kynishikkerillipäänörttiharrypottersiimavalkonaama kuten sinä! Kiusaan myös koulun kokkeja, koska ne ei osaa tehdä kolmenpavun-salaattia.
No hyvä että tollasista kyrpänaamoista on johkin... Ravintola-ala... Sepä kiehtovaa^^ pääset poitsu kuorimaan perunoita. Oh mikä talentti
- mestarisikiusaaja
Siinä oli kyllä aika kovaa settii annan 4/5. Voisit harkita että liittyisit minun joukkoon, pääsisit ainakin mun bitchiksi.
- ErNuGirl4ever
4/5 vai? Sulla on kovat luulot ittestäs mut oot aika hauska xD... Vittu mä sulle rupee horoilee... Saat kuoria perunas ihan itte!!! miten selität tän sun ihanalle Saralle... Se tekee itsarin... Voi voi... No aina voit mennä sun äidin haudalle itkeen paskaa elämääs ;___; joo kiitti tiiän että mussa on kiusaaja ainesta muru mutta enpä taija tarvita siihen sun apua my dear sensei
- mestarisikiusaaja
ErNuGirl4ever kirjoitti:
4/5 vai? Sulla on kovat luulot ittestäs mut oot aika hauska xD... Vittu mä sulle rupee horoilee... Saat kuoria perunas ihan itte!!! miten selität tän sun ihanalle Saralle... Se tekee itsarin... Voi voi... No aina voit mennä sun äidin haudalle itkeen paskaa elämääs ;___; joo kiitti tiiän että mussa on kiusaaja ainesta muru mutta enpä taija tarvita siihen sun apua my dear sensei
Siinä olikin vähän parempaa pilkaa. Mutta tosiasia on, että en todellakaan ole missään ravintolassa töissä, sillä suurimmaksi osaksi ravintolat on täynnä likaisia karnivooreja. Hankin rahat opettelemalla kamppailulajeja, kiusaamista ja ottamalla harrypottereiden välipalarahat.
Mutta on huono juttu että et liity kiusaajajoukkoon, olisi ollut hyvä tulevaisuus. On huono tulevaisuus niillä jotka on harrypotter joukoissa. - ErNuGirl4ever
Siinä olikin vähän parempaa pilkaa. Mutta tosiasia on, että en todellakaan ole missään ravintolassa töissä, sillä suurimmaksi osaksi ravintolat on täynnä likaisia karnivooreja. Hankin rahat opettelemalla kamppailulajeja, kiusaamista ja ottamalla harrypottereiden välipalarahat.
Mutta on huono juttu että et liity kiusaajajoukkoon, olisi ollut hyvä tulevaisuus. On huono tulevaisuus niillä jotka on harrypotter joukoissa.Kiitti taas muru^^
Joo mä arvasin että et oo ravintolassa töis mut kerro ihmeessä jos muutat mieles... Sulla on selvästi kutsumusta alalle... Vakuuttaisit työnantajan helposti sillä sun lohikäärmeliikkeellä xD *kaunista*... Ota videoo ku teet sen ni sulla on hallussa YouTuben tuleva ykköshitti.... C;< lollipop... Ootko muuten ylä-asteella vai lukiossa vai valloitatko yhä "koulun sohvaa" alaluokilla??
Mun Nimimerkki pitäs vaihtaa: "MiksiSaatanassaYhäKommaanTäällä¿¿"
ja ai niin... Onx SUL jotain emoja ja ernuja vastaan?^^ - mestarisikiusaaja
ErNuGirl4ever kirjoitti:
Kiitti taas muru^^
Joo mä arvasin että et oo ravintolassa töis mut kerro ihmeessä jos muutat mieles... Sulla on selvästi kutsumusta alalle... Vakuuttaisit työnantajan helposti sillä sun lohikäärmeliikkeellä xD *kaunista*... Ota videoo ku teet sen ni sulla on hallussa YouTuben tuleva ykköshitti.... C;< lollipop... Ootko muuten ylä-asteella vai lukiossa vai valloitatko yhä "koulun sohvaa" alaluokilla??
Mun Nimimerkki pitäs vaihtaa: "MiksiSaatanassaYhäKommaanTäällä¿¿"
ja ai niin... Onx SUL jotain emoja ja ernuja vastaan?^^Voisin tehdä videon, mutta minun pitää pitää salassa liikkeeni. Ja oon yläasteella... JUVASSA! Mutta on sinne joskus tullu asburgereitten isovelit lukiosta, mutta kääntyipäs ne nopeasti pois sieltä. Ja emot ja ernut ei oo normaaleja, kuuntelee jotain saatanan itsemurhamusiikkia ja ovat huonoksi karmalle. Mutta en pysty kauaan täällä enään kommentoimaan, pitää mennä kanadaan opettamaan kiusaamista ja tappelua. Kunpa vain zamorak voisi antaa minulle anteeksi!
- ErNuGirl4ever
Voisin tehdä videon, mutta minun pitää pitää salassa liikkeeni. Ja oon yläasteella... JUVASSA! Mutta on sinne joskus tullu asburgereitten isovelit lukiosta, mutta kääntyipäs ne nopeasti pois sieltä. Ja emot ja ernut ei oo normaaleja, kuuntelee jotain saatanan itsemurhamusiikkia ja ovat huonoksi karmalle. Mutta en pysty kauaan täällä enään kommentoimaan, pitää mennä kanadaan opettamaan kiusaamista ja tappelua. Kunpa vain zamorak voisi antaa minulle anteeksi!
Mitä pahaa sä oot tehny Zamorakille?? Pelaat siis RuneScapee^^ oikeen jumala... Jaa no se varmaa muistuttaaki sua
- mestarisikiusaaja
ErNuGirl4ever kirjoitti:
Mitä pahaa sä oot tehny Zamorakille?? Pelaat siis RuneScapee^^ oikeen jumala... Jaa no se varmaa muistuttaaki sua
Luulen että rakastan sinua.
- Noloo XD
"Lohikäärme taisteluasento" XD Mestarisikiusaaja kuvittelee vissiin olevasa isoki kovis ja loppupäässä turvautuu "lohikäärme taisteluasentoon". Hahhahhaa XD
- mestarisikiusaaja
Keksin tän lohikäärmeliikkeen lego ninjagosta joka on ihan best:D
- Homoragepornoo
Mestarisikiusaaja tuuks panee tänää munhomopornoluolaani saat munaaperseeseenjakovaa. Asuthan Juvalla vitu kid?
- mestarisikiusaaja
Homoragepornoo kirjoitti:
Mestarisikiusaaja tuuks panee tänää munhomopornoluolaani saat munaaperseeseenjakovaa. Asuthan Juvalla vitu kid?
Kyllä asun. Tuu kirjastoon kello 18.00 vitu kid. Saat nähdä lohikäärmetyylin voiman...
- mestarisikiusaaja
Miksi matkit minun nimeäni? Nytten minä aion syödä parsa-kukkakaali sekoitusta, ja sitten tulen pistämään lego ninjasi rikki.
- mestariaonkivakiusata
Miksi matkit minun nimeäni? Nytten minä aion syödä parsa-kukkakaali sekoitusta, ja sitten tulen pistämään lego ninjasi rikki.
Nyt kaikki alkaa kiusaamaan mestaria:D
- kysymys
Juoks jonne es?
- ErNuGirl4ever
kysymys kirjoitti:
Juoks jonne es?
Ömmm... No sulle mister "Kysymys" kuka nyt ei ois IKINÄ juonut..? Sä? Ja kyllä, jonnet juovat ES:ssää mut niin juo muutkin jos et tiennyt...
Toisekseen miksi helvetissä te lapset yritätte nyt alkaa "kiusaamaan" (en lainkaan usko kykyihinne ^^) mestarisikiusaajaa...??? Kullannuput eikö äiti ole opettanut ettei kiusaaminen ole ratkaisu¿ xDDD
Sitten se että teitä juvalaisii on jonki verran täällä kommaamassa... Tunnettexte toisenne?? Ja tän "kids turpaan juva" kommenttityyli kuulostaa aikas samalle ku "homorageporno" mm haukutte toisiinne samal taval :3 iihquuu samixii;3 - mestarisikiusaaja
kysymys kirjoitti:
Juoks jonne es?
En edes juo. Saan kaikki nesteeni ruokavaliostani. Kamppailulajit kertovat itsekurista, ei mistään roskaruoan syömisestä ja jalkapallon katsomisesta.
- mestarisikiusaaja
mestariaonkivakiusata kirjoitti:
Nyt kaikki alkaa kiusaamaan mestaria:D
Haluat tulla kiusaajaksi kuin minä? Ensimmäiseksi sinun pitää lopettaa negatiivinen ajattelu. Ajattelin ennen kuin sinä, kunnes 300-vuotias mestarini otti minut siipien alle ja opetti minulle soijan ja oregamin kauneuden. Ja kun yrität tulla kiusaajaksi, monet yrittävät hyökätä kimppuusi. Paras hyökkäys on yksinkertaisesti juosta pakoon, silloin vastustajasi pelkää sinua, se ei koskaan tiedä milloin saatat laskeutua lautalta kuten lepakko!
- mestarisikiusaaja
ErNuGirl4ever kirjoitti:
Ömmm... No sulle mister "Kysymys" kuka nyt ei ois IKINÄ juonut..? Sä? Ja kyllä, jonnet juovat ES:ssää mut niin juo muutkin jos et tiennyt...
Toisekseen miksi helvetissä te lapset yritätte nyt alkaa "kiusaamaan" (en lainkaan usko kykyihinne ^^) mestarisikiusaajaa...??? Kullannuput eikö äiti ole opettanut ettei kiusaaminen ole ratkaisu¿ xDDD
Sitten se että teitä juvalaisii on jonki verran täällä kommaamassa... Tunnettexte toisenne?? Ja tän "kids turpaan juva" kommenttityyli kuulostaa aikas samalle ku "homorageporno" mm haukutte toisiinne samal taval :3 iihquuu samixii;3Oikeastaan sinun pitää rukoilla armoa Aphroditelta. Sinun pitää tutkia mieltäsi ja ruoansulatuselimistöä. Se mikä menee sisään, tulee ulos. Jos lukisit kirjani, jota en pysty mainostamaan täällä (Olen yrittänyt), oppisit miten luomuvegaani-ravinto ja taistelulajit virkistäisi henkeäsi ja sieluasi.
Taisteltuani suomi24:ää vastaan, voitin ja sain itselleni tunnuksen. Mutta Ernu, miksi olet niin kiintynyt minuun? Tiedän kyllä että kiusaajat viehdättää naisia ja harrypotterit jää ilman.
- ErNuGirl4ever
Mä en kyllä muista missään vaiheessa sanoneeni että oon kiintyny suhun... Muistan kyl kehuneeni sitä että oot mestari ÄRSYTTÄJÄ ainaskin... Ja että varmaan näytätki jo sille Zamorakille eli mistä oot moisen käsityksen saanut? O__o
Sun harrypotter-teoriaas en osaa vastata mitään, mutta myönnän että kiltit ei mua niin hirveesti kiinnosta... So what? Kyl niille pottereillekkin tytöt löytyy...MIKS SUA KIINNOSTAA SE MISTÄ MÄ TYKKÄÄN???!!!
Ja nykyään sä jakelet aikas paljon ruuansulatusvinkkejä.... Kannattais muru TODELLA alkaa harkitsee jotai kiinalaisravintolaa...
-.-" ErNuGirl4ever kirjoitti:
Mä en kyllä muista missään vaiheessa sanoneeni että oon kiintyny suhun... Muistan kyl kehuneeni sitä että oot mestari ÄRSYTTÄJÄ ainaskin... Ja että varmaan näytätki jo sille Zamorakille eli mistä oot moisen käsityksen saanut? O__o
Sun harrypotter-teoriaas en osaa vastata mitään, mutta myönnän että kiltit ei mua niin hirveesti kiinnosta... So what? Kyl niille pottereillekkin tytöt löytyy...MIKS SUA KIINNOSTAA SE MISTÄ MÄ TYKKÄÄN???!!!
Ja nykyään sä jakelet aikas paljon ruuansulatusvinkkejä.... Kannattais muru TODELLA alkaa harkitsee jotai kiinalaisravintolaa...
-.-"Olet kiintynyt, kommentoit täällä todella usein. Jopa juva-äijä ei kommentoi noin paljon samaan ketjuun. Ja mitä ärsyttämiseen tulee, ärsyttäminen on kiusaamisen juuret.
Ja harrypotter jutusta.. En usko evoluutioon, mutta tiedän, että naiset eivät halua heikkoa miestä. Mestarisikiusaaja karsii heikot pois. Ravintolaan en voi mennä töihin, monesti ravintolat tuhoavat luontoa kaiken mailman frankenruoka geenimuutoksilla... Kunpa vain gaia antaisi heille anteeksi...- ItseMurhaMusiikinYstävä
Olet kiintynyt, kommentoit täällä todella usein. Jopa juva-äijä ei kommentoi noin paljon samaan ketjuun. Ja mitä ärsyttämiseen tulee, ärsyttäminen on kiusaamisen juuret.
Ja harrypotter jutusta.. En usko evoluutioon, mutta tiedän, että naiset eivät halua heikkoa miestä. Mestarisikiusaaja karsii heikot pois. Ravintolaan en voi mennä töihin, monesti ravintolat tuhoavat luontoa kaiken mailman frankenruoka geenimuutoksilla... Kunpa vain gaia antaisi heille anteeksi...Ootko ihan varma ettet oo missää ravintolas tunnut tiätävä jonku verra näist jutuist ja btw voit painuu helvettii jos sul o jotai mun musa makuu vastaan
- Optimistiiko2
Mikäs tossa luomuvegaaniruoissa ja kamppailulajeissa on? Se on kuin pizza ja jäätelö, kummatkin ovat hyviä, mutta en usko että niitä pitäisi laittaa yhteen.
Oikeastaan se ei ole yhtään kuin pizza ja jäätelö. Me kaikki tiedämme, että jäätelö on maitopohjaista. Ja minä olen laktoosi-intolerantti.
- Homoragepornoo
Oikeastaan se ei ole yhtään kuin pizza ja jäätelö. Me kaikki tiedämme, että jäätelö on maitopohjaista. Ja minä olen laktoosi-intolerantti.
Tule nyt sinne luolaani vai etkö uskalla
- Neea
Aika raukkis!!! muka mestari kiusaamisessa. Osaan mäkin kiusata! Mut en oo mikään mestari, etkä sinäkään
- Neea
JA. Pottereilleccin varmee en tiiä löytyyx mitää tytsyi? Mul on Zekava texti. Rrrrraukkis
- Neea
Neea kirjoitti:
JA. Pottereilleccin varmee en tiiä löytyyx mitää tytsyi? Mul on Zekava texti. Rrrrraukkis
Homoragepornoo: ei se uskalla
- äly kunniaan
Neea kirjoitti:
Homoragepornoo: ei se uskalla
Kiusaajat saa naisia.Voihan kiusus.Olen lempannut heti jätkän, jos on kertonut kiusaavansa jotain.
Sehän on pellejen puuhaa, joilla ei ole parempaa tekemistä.
Kyllä tosi nainen arvostaa fiksua ja itseään kehittävää miestä enemmän kuin muita kiusaavaa ääliötä.
Kuka kusipään kanssa haluaa olla paitsi tietenkin toinen kiusaaja eli portto.
Opiskelkaa pojat kunnon ammatti.Hankkikaa työpaikka niin jo naiset tykkää.
Lopetan trollaamisen... Uskoitteko? Ette uskonu, se on syy miksi te epäonnistutte.
Ja muut trollit, jatkatkaa vaan trollaamista niin kauan kuin halutte, kunhan vain tiedätte että minä olen kummisetä.- Neea
Yeeaaaaboring pellejen puuhaa koko kiusaus niinku toiki sano
Neea kirjoitti:
Yeeaaaaboring pellejen puuhaa koko kiusaus niinku toiki sano
Liity kiusaaja-joukkooni. Opit miten luomuvegaaniruokavalio, kamppailulajit ja kiusaaminen on elämän kauneus.
- liityn:P
Liity kiusaaja-joukkooni. Opit miten luomuvegaaniruokavalio, kamppailulajit ja kiusaaminen on elämän kauneus.
LIITYN!!!:DDDDD Mut mistä saa tota ruokaa??;)
- laizalove
liityn:P kirjoitti:
LIITYN!!!:DDDDD Mut mistä saa tota ruokaa??;)
Ai minä vai?
- Neea
laizalove kirjoitti:
Ai minä vai?
Nii siis toi "laizalove" oon mä
- Homoragepornoo
Mestari otetan uusiks oot ihana.
- Neea
Uskalsix se? O_o
Tämä on sinun viimeinen varoitus Homoragepornoo. Älä pistä minua menemään lohikäärmetaisteluasentoon...
- Gabriellalollol
Tämä on sinun viimeinen varoitus Homoragepornoo. Älä pistä minua menemään lohikäärmetaisteluasentoon...
Vähäx noloo piristit mun kuumepäivää IHQusti oot NOLO ja naurettava I jump on my bed ku nauran Heheheheee!! Wai lohikäärmetaisteluasento!!! Lollol kuin noin lapsellinen voi olla kerros mulle onko ihanaa ku ei oo yhtään kaveria, Sohvanvaltaaja?? Perslättyyn vois antaa, mitäs tuumit?
- Homoragepornoo
Odotan inolla :) Millainen se liike on? Toivottavasti pystyt tyydyttämään minut sillä.
Odotan inolla :) Millainen se liike on? Toivottavasti pystyt tyydyttämään minut sillä.
Tule bujinkan dojoon. Saat nähdä mikä liike se on, muista pistää sparrauskypärä päähän... Tulet tarvitsemaan sitä.
Gabriellalollol kirjoitti:
Vähäx noloo piristit mun kuumepäivää IHQusti oot NOLO ja naurettava I jump on my bed ku nauran Heheheheee!! Wai lohikäärmetaisteluasento!!! Lollol kuin noin lapsellinen voi olla kerros mulle onko ihanaa ku ei oo yhtään kaveria, Sohvanvaltaaja?? Perslättyyn vois antaa, mitäs tuumit?
Terve pissaliisa. Puhetyylisi kuvoittaa minua, sinulta puuttu itsekuri ja kunnioitus! Olenhan minä vallanut koulunsohvan itselleni. Kaikki tietävät että se on minun valtaistuin. Perslätty? Voishan sitä persikkalättyä tehdäkin, todella hyvää vegaaniruokaa.
Jokatapauksessa opettele ärsyttämään, et osaa sitä. Suosittelen että kysyt apua ärsyttämiseen Ernutytöltä, se osaa edes jotain.mestarisikiusaaja kirjoitti:
Terve pissaliisa. Puhetyylisi kuvoittaa minua, sinulta puuttu itsekuri ja kunnioitus! Olenhan minä vallanut koulunsohvan itselleni. Kaikki tietävät että se on minun valtaistuin. Perslätty? Voishan sitä persikkalättyä tehdäkin, todella hyvää vegaaniruokaa.
Jokatapauksessa opettele ärsyttämään, et osaa sitä. Suosittelen että kysyt apua ärsyttämiseen Ernutytöltä, se osaa edes jotain.Terve persereikä. Olematon kirjoitustaitosi ja lapsellisuutesi kuvottaa minua.
Tollaset ongelmakakarat pitäis palotella kilon kimpaleiksi ja anaaliraiskata vuoden suljetussa tilassa homehtumisen jälkeen. Sanompa vaan, että sun kannattais pikkusen miettiä tota arvomaailmaas alusta, koska vaikka sun hyödyttömät aivot ei sitä ikinä pysty käsittelemään aiheuttaa kiusaaminen helvetisti vaikeuksia sellaisille ihmisille, jotka eivät ole tehneet mitään pahaa. Ilmeisesti sulla on sen verran heikko itsetunto, että sitä pitää pönkittää alistamalla muita. Surullistahan se on sun kannalta, ettet kykene käyttäytymään niinkuin ajatteleva olento. Saatanan keskenkasvuinen pelle.mulku kirjoitti:
Terve persereikä. Olematon kirjoitustaitosi ja lapsellisuutesi kuvottaa minua.
Tollaset ongelmakakarat pitäis palotella kilon kimpaleiksi ja anaaliraiskata vuoden suljetussa tilassa homehtumisen jälkeen. Sanompa vaan, että sun kannattais pikkusen miettiä tota arvomaailmaas alusta, koska vaikka sun hyödyttömät aivot ei sitä ikinä pysty käsittelemään aiheuttaa kiusaaminen helvetisti vaikeuksia sellaisille ihmisille, jotka eivät ole tehneet mitään pahaa. Ilmeisesti sulla on sen verran heikko itsetunto, että sitä pitää pönkittää alistamalla muita. Surullistahan se on sun kannalta, ettet kykene käyttäytymään niinkuin ajatteleva olento. Saatanan keskenkasvuinen pelle.Olen ylpeä itsestäni. Onnistuin suututtamaan mulkun. Tuu dojoon vitu kid saat turpaan.
Olen ylpeä itsestäni. Onnistuin suututtamaan mulkun. Tuu dojoon vitu kid saat turpaan.
Tuu sää pikkuhinuri tänne ni katotaan kuin ylpeä oot sen jälkeen.
mulku kirjoitti:
Tuu sää pikkuhinuri tänne ni katotaan kuin ylpeä oot sen jälkeen.
Toki. Kerro tarkka sijaintisi ja maksa mun matkaliput jos olet kaukana, niin olen pian siellä.
Toki. Kerro tarkka sijaintisi ja maksa mun matkaliput jos olet kaukana, niin olen pian siellä.
Turun kauppatorilla huomenna klo 22. Ja minähän en sun lippujas maksa, lasten liput saa puoleen hintaan eli ei pitäis olla iso ongelma.
mulku kirjoitti:
Turun kauppatorilla huomenna klo 22. Ja minähän en sun lippujas maksa, lasten liput saa puoleen hintaan eli ei pitäis olla iso ongelma.
Se on sovittu. Minkä näköinen olet? Ethän vain ole mikään harrypotter XD
Kato kuvaa pässi..
Kuten arvattu, et näemmä osaa tulkita kalenteria etkä kelloa, torilla ei ollu ketään niin typerän näköistä kuin sinun uskon olevan
mulku kirjoitti:
Kuten arvattu, et näemmä osaa tulkita kalenteria etkä kelloa, torilla ei ollu ketään niin typerän näköistä kuin sinun uskon olevan
Kun ensimmäisen kerran kuulin mulkusta, internetin kovimmasta äijästi. Luulin että hänen täytyy olla todella vaarallinen, mutta sitten hän hävisi... Hän hylkäsi mestarisikiusaajan haasteen. He sanovat että mulku on nytten kaatunut sotilas... Hän on hävijöiden mestari... Muista viettää laatuaikaa turussa, ne tulevet olemaan viimeiset.
Kun ensimmäisen kerran kuulin mulkusta, internetin kovimmasta äijästi. Luulin että hänen täytyy olla todella vaarallinen, mutta sitten hän hävisi... Hän hylkäsi mestarisikiusaajan haasteen. He sanovat että mulku on nytten kaatunut sotilas... Hän on hävijöiden mestari... Muista viettää laatuaikaa turussa, ne tulevet olemaan viimeiset.
Eiköhän hylkääjä ole se, joka ei sopimuksesta huolimatta ilmaannu paikalle. :) Ja voi niin vietänkin, kerranhan täällä vain eletään! Sulle sellanen pikku idea, että voisit tota suomen kieltä pikkusen opetella. Ei se ole enää edes säälittävää että tommonen munavati kuvittelee itestään liikoja eikä edes osaa puhua. Se on surullista.
mulku kirjoitti:
Eiköhän hylkääjä ole se, joka ei sopimuksesta huolimatta ilmaannu paikalle. :) Ja voi niin vietänkin, kerranhan täällä vain eletään! Sulle sellanen pikku idea, että voisit tota suomen kieltä pikkusen opetella. Ei se ole enää edes säälittävää että tommonen munavati kuvittelee itestään liikoja eikä edes osaa puhua. Se on surullista.
ÄHÄHÄHÄ. Minä osaankin puhua kymmenellä kielellä yhteensä. Ja oisiko aika vaihtaa profiilikuvasi? Näyttää kuten toi kuvasi olisi otettu viides päivä kesäkuuta vuonna 1985. Kenellä on edes tuollainen tyyli nykypäivänä? Jyrki Katainen hoitaa kyllä tommoiset sirkuspellet.
ÄHÄHÄHÄ. Minä osaankin puhua kymmenellä kielellä yhteensä. Ja oisiko aika vaihtaa profiilikuvasi? Näyttää kuten toi kuvasi olisi otettu viides päivä kesäkuuta vuonna 1985. Kenellä on edes tuollainen tyyli nykypäivänä? Jyrki Katainen hoitaa kyllä tommoiset sirkuspellet.
No siinä tapauksessa suosittelisin opettelemaan edes yhden kielen kunnolla :P Ja ei tosiaan ole aika vaihtaa profiilikuvaa. Näemmä olet tuossakin suhteessa säälittävä massapaska, joka pukee päälleen vaatteita joista suurin osa tykkää :) Ite en moisia pellejä voi sietää. Pukeudun niin kuin tahdon ja jos sun kaltaisella hopparipellellä on siihen jotain sanottavaa niin ei kiinnosta :)
mulku kirjoitti:
No siinä tapauksessa suosittelisin opettelemaan edes yhden kielen kunnolla :P Ja ei tosiaan ole aika vaihtaa profiilikuvaa. Näemmä olet tuossakin suhteessa säälittävä massapaska, joka pukee päälleen vaatteita joista suurin osa tykkää :) Ite en moisia pellejä voi sietää. Pukeudun niin kuin tahdon ja jos sun kaltaisella hopparipellellä on siihen jotain sanottavaa niin ei kiinnosta :)
Sinun tyylisihän on massatyyli, mutta vain 30vuotta vanha. Ja minä pukeudun suurimmaksi osaksi ajasta vain karate pukuun.
Sinun tyylisihän on massatyyli, mutta vain 30vuotta vanha. Ja minä pukeudun suurimmaksi osaksi ajasta vain karate pukuun.
Pukeudu mun puolesta vaikka pullataikinaan, ei oo multa pois. Alkaa tää sun kanssa vänkääminen muutenki pikkuhiljaa kyllästyttää. Onko sulla puhelinta?
mulku kirjoitti:
Pukeudu mun puolesta vaikka pullataikinaan, ei oo multa pois. Alkaa tää sun kanssa vänkääminen muutenki pikkuhiljaa kyllästyttää. Onko sulla puhelinta?
Puhelinta ei ole, mutta kännykkä on. Kyllästyminen on negatiivista energiaa... Suosittelen että meditoit.
Puhelinta ei ole, mutta kännykkä on. Kyllästyminen on negatiivista energiaa... Suosittelen että meditoit.
Soita jollekki jota sun juttus kiinnostaa.
mulku kirjoitti:
Soita jollekki jota sun juttus kiinnostaa.
- Non-mulgero
Kuule skini luulitsä olevas sit niin mitä tahansa ni turpiin saisit vaikka Robinilta :D yoi sun jutun taso on niin outoo jo :D tiiän ett tulee jotain kawabunga-asento -kommentteja mut anna tulla vaan :D tosielämässä juokset kuitenkin mua karkuun äitis haudalle xd
Anteeks toi viimeinen....Whoa whoa? Kuka sanoi että minulla on äiti? Ja viestisi täytti uhkailun kriteerit, poliisit ovat pian ovellasi... HAA-HAA!
- SäälinSua
Whoa whoa? Kuka sanoi että minulla on äiti? Ja viestisi täytti uhkailun kriteerit, poliisit ovat pian ovellasi... HAA-HAA!
Terve terve. täältä löytyi tämmönen "mestarikiusaaja", joka ilmeisesti kaatelee maitoa toisten ruokaan, haukkuu likkoja pissaliisoiksi, leikkii lohikäärmettä ja naurattaa iha helvetisti kaikkia täällä. Naurettavaa. Kuule mestarikiusaaja, mä säälin sua. Kuulostaa, että oot tehnyt ittestäs jo kotikulmillas pellen, ja sitten vielä klovneilet täällä netissä. Älä kuule viitsi! Kohtaha kaikki suomen nuoret nauraa sulle! Jos vaa esität vammasta oot aika hyvä näyttelijä nostan hattuu mut luulen et oot normi paskapääkiusaaja tai et sitäkää vaa pelkkä paskapää! Ja yritit täällä kerätä tolla "oppaallas" aploodeja tai yhtyjiä! Vessaan meni, kuule! Ok, oisko jo aika häippästä oot treenannu mun vatsalihaksia naurusta jo jonku aikaa!
- Non-mulgero
Siinähän soittelet niitä :D mutta minne? Siinäpä sulle kysymys...
Oisko tässä kuule kysymys sellasesta ett sä et vaan saa naista??:D onks kuultu liikaa "hommaa muija!" ? Ilmeisesti xd
Semmonen viel ett jos sä lietsoisit tätä kadulla ni ai että sä sit saisit niin pahasti turpiis :D taidatkin tietää sen ja siks uhkailet vaan netin kautta eiks ni ;)- Homoragepornoo
Miten niin naista? Miestähän se saa. Annan mestarille kovaa perseesee
Odotappas... Odotappas hetkinen neiti. Mestarisikiusaaja on oikea asia, jos et vain huomannut kaikki perkeleen ajat. Avaruusolit ovat tulossa, näyttää kuten he olisivat jo laskeutuneet... Sinun pääsi sisälle! Onko ne kaapannut aivosi?
- Gabriellalollol
Odotappas... Odotappas hetkinen neiti. Mestarisikiusaaja on oikea asia, jos et vain huomannut kaikki perkeleen ajat. Avaruusolit ovat tulossa, näyttää kuten he olisivat jo laskeutuneet... Sinun pääsi sisälle! Onko ne kaapannut aivosi?
Terve paskapää. Sano kulleilles pissaliisa ja ime isoo tissiis! Ja kyllähän sulle voi sitä persikkalättyä antaa, jos sä sitä niin kovasti toivot. Taitaa sellatteet vegaanipornoruuat olla ihan sun lemppareitas. Asutko juvalla? Tänään kirjastossa klo 18 nii saat sitä persikkalättyä oikein isolla kauhalla! IME KULLIIS XD
(Lol) - Fanisi
Terve paskapää. Sano kulleilles pissaliisa ja ime isoo tissiis! Ja kyllähän sulle voi sitä persikkalättyä antaa, jos sä sitä niin kovasti toivot. Taitaa sellatteet vegaanipornoruuat olla ihan sun lemppareitas. Asutko juvalla? Tänään kirjastossa klo 18 nii saat sitä persikkalättyä oikein isolla kauhalla! IME KULLIIS XD
(Lol)Mestarikiusaaja ootko tyttö vai poika???
- Jokuvää
Fanisi kirjoitti:
Mestarikiusaaja ootko tyttö vai poika???
Mestarikiusaaja on tyttö.
- Mestariapulas
Mestarisikiusaaja. Kuulitko mitä ne äsken sanoi sinusta?
- Mestariapulas
Siis näitkö mitä ne sanoi susta`?
Minä näen paljon asioita.
- Fanisi
Siis ootko tyttö vai poika? (oikeesti!!)
- Fanisi
Fanisi kirjoitti:
Siis ootko tyttö vai poika? (oikeesti!!)
Ilmeisesti poika.
- ErNuGirl4ever
Fanisi kirjoitti:
Ilmeisesti poika.
Mua ei kiinnosta kumpi se on, mut homoragepornoo ei digaa jos se on tyttö^^
ja totean että ihmiset saa hirveet raget siis vittu TROLLISTA¿¿¿¡¡¡ Get a life
- Non-mulgero
Soittakaas pojat valkotakkiset hakemaan tätä sekopäätä ennen ku se kuvittelee lentävänsä xd kuvittelee jo avaruusolioita voi perkele xdd
- piece&love
Gabriellalollol kuulostat pissikseltä!! Onks persikkalätty ja muut vegaanipornoruuat sit SUN lemppareitas?
Ernugirl kirjotat kivasti :-)
Veikkaisin et mestarikiusaaja (se vittuilija siis) on poika. - ItseMurhaMusiikinYstävä
piece&love kirjoitti:
Gabriellalollol kuulostat pissikseltä!! Onks persikkalätty ja muut vegaanipornoruuat sit SUN lemppareitas?
Ernugirl kirjotat kivasti :-)
Veikkaisin et mestarikiusaaja (se vittuilija siis) on poika.Siis oikeesti mitä vittua jos kaikki tyypit tääl o tälläsii (paitsi ErNu sil o hyvät jutut ja mestarisikiusaajalla) ni en tiiä miks roikun tääl ootte täysii PASKOJA!!!!!!
- Gabriellalollol
ItseMurhaMusiikinYstävä kirjoitti:
Siis oikeesti mitä vittua jos kaikki tyypit tääl o tälläsii (paitsi ErNu sil o hyvät jutut ja mestarisikiusaajalla) ni en tiiä miks roikun tääl ootte täysii PASKOJA!!!!!!
Ok jos oon täys paska ja pissis nii lähtekää porukat kiitää täältä vitust jos mun seura on nii helevetin huonoa!!
Ok jos oon täys paska ja pissis nii lähtekää porukat kiitää täältä vitust jos mun seura on nii helevetin huonoa!!
Ja tehän ette mene minnekkään!
- ErNuGirl4ever
Ja tehän ette mene minnekkään!
Ja mähän menen minne huvittaa!!! !!! >:3
Ei mulla oo mitään Gabriellaa vastaan että jatka vain... Toi sun haukkumatyyli on vaan tutun kuulosta että sorry vaan^^ mut ei haittaa mitn. Ja sul o kans muuten hieno nimimerkki murunen C: - Neea
ErNuGirl4ever kirjoitti:
Ja mähän menen minne huvittaa!!! !!! >:3
Ei mulla oo mitään Gabriellaa vastaan että jatka vain... Toi sun haukkumatyyli on vaan tutun kuulosta että sorry vaan^^ mut ei haittaa mitn. Ja sul o kans muuten hieno nimimerkki murunen C:Ernugirl, sul on kivat jutut :) ja mestarisikiusaajan jutut piristää kummasti mun päivää. Se on varmaan poju.
- RandomLiqqa
Neea kirjoitti:
Ernugirl, sul on kivat jutut :) ja mestarisikiusaajan jutut piristää kummasti mun päivää. Se on varmaan poju.
....poju.... xD
- piece&love
RandomLiqqa kirjoitti:
....poju.... xD
Mestarikiusaaja kui vanha oot?? Veikkaisin et oot 11w siideripissispoikaaa.
- piece&love
piece&love kirjoitti:
Ja ernutyttö kui wanha oot????? o_O
piece&love kirjoitti:
Ehkä minä olenkin 11vuotias siideripissispoikaaa. Onko sinulla ongelma? Minulla on ongelman ratkaisin ja sen nimi on katkaisin.
- piece&love
Ehkä minä olenkin 11vuotias siideripissispoikaaa. Onko sinulla ongelma? Minulla on ongelman ratkaisin ja sen nimi on katkaisin.
On mulla ongelma. Se ongelma olet sinä!! Ernutyttöä lainatakseni oot kuule Ihqu Kultsimurunen
- ErNuGirl4ever
piece&love kirjoitti:
On mulla ongelma. Se ongelma olet sinä!! Ernutyttöä lainatakseni oot kuule Ihqu Kultsimurunen
piece&love kui vanha sä oot?
Mä oon 15... Miten niin kultaseni?^^ Ja eikö Sensei viitti kertoo ikäänsä..¿ taitaa kummiskin se koulun sohva sijaita alaluokalla... o_____O ja kyllä Sensei on ihqu tästä ikuisuuteen :3
Kiitti niille jotka sanoo et kirjotan kivasti ja toodellakin tää nettipoppoo saa mut nauramaan. aina. - piece&love
ErNuGirl4ever kirjoitti:
Mä oon 15... Miten niin kultaseni?^^ Ja eikö Sensei viitti kertoo ikäänsä..¿ taitaa kummiskin se koulun sohva sijaita alaluokalla... o_____O ja kyllä Sensei on ihqu tästä ikuisuuteen :3
Kiitti niille jotka sanoo et kirjotan kivasti ja toodellakin tää nettipoppoo saa mut nauramaan. aina.Oon 13 :-)
piece&love kirjoitti:
Paina katkaisinta ja ongelma on poissa.
ErNuGirl4ever kirjoitti:
Kiitti niille jotka sanoo et kirjotan kivasti ja toodellakin tää nettipoppoo saa mut nauramaan. aina.Ihqu? Mitä he tekivät sinulle? Eikai he vain käännyttänyt sinua? Ja minä sanoin jo aikoja sitten ,että se sohva on yläasteella. Etkö sinä kiinnitä huomiota sanoihini :( ?
- ErNuGirl4ever
Ihqu? Mitä he tekivät sinulle? Eikai he vain käännyttänyt sinua? Ja minä sanoin jo aikoja sitten ,että se sohva on yläasteella. Etkö sinä kiinnitä huomiota sanoihini :( ?
Ei mua oo käännytetty mihinkään!!!
Se ihqu tuli vaan ton piece&loven edellisestä viestistä. MIKS VITUS SUA HÄIRITSEE YKSITTÄINEN SANA??!!
--->Mä EN oo mikään perus ihkupihku lissu. Sensei... Etkö sä ole sitä vieläkään tajunnut....? :{ ja kyllä mä olen huomannut että sanoit olevasi yläasteella... Ja mihin mut muka ees ois käännytetty¿ ;____; - ErNuGirl4ever
Paina katkaisinta ja ongelma on poissa.
Ja ei. Ei ongelma ole poissa jos oot ihQupihku siideripissiskundi >:C
- new sensei
ErNuGirl4ever kirjoitti:
oot aika kakka kiusaamaan elikkä sen takia otan ohjat käsiini. osaan kaikki mahdolliset ninjaliikket paitsi koirankatse kolmosta en hallitse. olen teidän kaikkien kiusaaja, poro
- Mörkö
new sensei kirjoitti:
oot aika kakka kiusaamaan elikkä sen takia otan ohjat käsiini. osaan kaikki mahdolliset ninjaliikket paitsi koirankatse kolmosta en hallitse. olen teidän kaikkien kiusaaja, poro
Mestari taitaa pitää ernusta :P (Olen homoragepornoo ja eheytynyt :DD)
- repe sorsa
Mestarikiusaaja on hauska tyyppu. Ei se oo tosissaan :D näi meil hämees.
ErNuGirl4ever kirjoitti:
Kummisetä ei voi olla ihQupihku siideripissiskundi.
ErNuGirl4ever kirjoitti:
Ei mua oo käännytetty mihinkään!!!
Se ihqu tuli vaan ton piece&loven edellisestä viestistä. MIKS VITUS SUA HÄIRITSEE YKSITTÄINEN SANA??!!
--->Mä EN oo mikään perus ihkupihku lissu. Sensei... Etkö sä ole sitä vieläkään tajunnut....? :{ ja kyllä mä olen huomannut että sanoit olevasi yläasteella... Ja mihin mut muka ees ois käännytetty¿ ;____;Älä huuda! Mutta kaikki tiedämme kyllä kielletyt sanat : Ihq, daa, swag, yolo. Jouduin valitettavasti sanomaan ne sanat. Antakaa anteeksi! Tarkotin vain että eikai vain piece love ole yrittänyt käännyttää sinua "Lissu" puolelle.
repe sorsa kirjoitti:
Mestarikiusaaja on hauska tyyppu. Ei se oo tosissaan :D näi meil hämees.
Sinä et tiedä mitään tosissaan olemisesta.
new sensei kirjoitti:
Onnea yritykseen, new sensei. Ares olkoon armoillinen sinulle.
- repe sorsa
Tosi hauska tyyppi. Näi.meillä hämerssä.
- piece&love
En oo lissu en oo yrittäny "käännyttää" ernugirliä mihinkään! Älkää sotkeko mua Gabriellalolloliin jooko???! o_O
piece&love kirjoitti:
En oo lissu en oo yrittäny "käännyttää" ernugirliä mihinkään! Älkää sotkeko mua Gabriellalolloliin jooko???! o_O
Valehteli valehtelija housut tulessa!
- ErNuGirl4ever
Valehteli valehtelija housut tulessa!
Ò__ó en pidä pieceä lissuna...
Sensei väitäksä että et kestä lissuja ollenkaan...?? Nimittäin muru jos oot koulun kovin kundi nii yleensä kaikenmaailman takertuja-Lillit pyöris jatkuvasti sun ympärillä!!! Jaa jaa mä en usko... -.-" - Gabriellalollol
ErNuGirl4ever kirjoitti:
Sensei väitäksä että et kestä lissuja ollenkaan...?? Nimittäin muru jos oot koulun kovin kundi nii yleensä kaikenmaailman takertuja-Lillit pyöris jatkuvasti sun ympärillä!!! Jaa jaa mä en usko... -.-"Joojoo myönnän et oon vähän lissuhtava ja muuta blablatiblaata mut en pidä piece&lovea tai muita lissuina... Mestarikiusaajan bokserit palaa syö persikkalättyä se lohduttaa
ErNuGirl4ever kirjoitti:
Sensei väitäksä että et kestä lissuja ollenkaan...?? Nimittäin muru jos oot koulun kovin kundi nii yleensä kaikenmaailman takertuja-Lillit pyöris jatkuvasti sun ympärillä!!! Jaa jaa mä en usko... -.-"Olet mustasukkainen... Meidän pitää keskustella tämmöisistä asioista, jos haluat suhteemme toimivan.
Joojoo myönnän et oon vähän lissuhtava ja muuta blablatiblaata mut en pidä piece&lovea tai muita lissuina... Mestarikiusaajan bokserit palaa syö persikkalättyä se lohduttaa
Toisin kuin sinä, minä en syö lohduksi. Syön vain vahvistaakseni itseäni, ja vahvat syövät vihanneksia. Ainiin, tosimiehet eivät käytä boxereita!
- Gabriellalollol
Olet mustasukkainen... Meidän pitää keskustella tämmöisistä asioista, jos haluat suhteemme toimivan.
Mikä vitun suhde
- ErNuGirl4ever
Mikä vitun suhde
Repesin
- ErNuGirl4ever
ErNuGirl4ever kirjoitti:
Repesin
"Tosimiehet eivät käytä boksereita. Olet kateellinen. Meidän pitää keskustella tällaisesta jos haluat suhteemme toimivan"!!!! mestarisikiusaaja oot ihana
ErNuGirl4ever kirjoitti:
"Tosimiehet eivät käytä boksereita. Olet kateellinen. Meidän pitää keskustella tällaisesta jos haluat suhteemme toimivan"!!!! mestarisikiusaaja oot ihana
Jätätkö sinä minut?!?
- ErNuGirl4ever
Jätätkö sinä minut?!?
Oonko sanonu niin? ^^ mulle vaan selvis just että sulla on suhde Gabriellan kaa... En tiedä kestääkö suhteemme sen -.-" (xD)
Ja mistä lähtien me ollaan muqa oltu yhes? :3 - piece&love
ErNuGirl4ever kirjoitti:
Oonko sanonu niin? ^^ mulle vaan selvis just että sulla on suhde Gabriellan kaa... En tiedä kestääkö suhteemme sen -.-" (xD)
Ja mistä lähtien me ollaan muqa oltu yhes? :3Ai jaha kolmiodraamaa gabriella vs ernugirl kumpi mahtaa voittaa? Se selviää ensi jaksossa!!
- piece&love
piece&love kirjoitti:
Ai jaha kolmiodraamaa gabriella vs ernugirl kumpi mahtaa voittaa? Se selviää ensi jaksossa!!
Siis tarkotan häviäjä joutuu mestarikiusaajan pihtien väliin joten älkää tytöt loukkaantuko XD
ErNuGirl4ever kirjoitti:
Ja mistä lähtien me ollaan muqa oltu yhes? :3Toi ei ole totta! Anna anteeksi, tule takaisin. Omistan tämän laulun sinulle.
http://www.youtube.com/watch?v=bo9riZYUpTw
- Non-mulgero
Huomaaksä ett kukaan ei ota sua tosissaan?:D turha ees vaivautua tämmösiin oppaisiin..
Kuuleppas mulgero! Mestarisikiusaaja ei tee mitä mestarisikiusaaja tekee mestarisikiusaajalle. Mestarisikiusaaja tekee mitä mestarisikiusaaja tekee, koska mestarisikiusaaja on... Mestarisikiusaaja.
- ErNuGirl4ever
Kuuleppas mulgero! Mestarisikiusaaja ei tee mitä mestarisikiusaaja tekee mestarisikiusaajalle. Mestarisikiusaaja tekee mitä mestarisikiusaaja tekee, koska mestarisikiusaaja on... Mestarisikiusaaja.
Ensinäkin Piece: hajosin täysin sun selostukselle x33 susta tulee Mertaranta kakkonen ;3 YLE kiittää eiku...
Sitten joo en taaskaan tiiä Sensei että kenelle sä ton biisin omistit... Jos mulle niin - piece&love
ErNuGirl4ever kirjoitti:
Ensinäkin Piece: hajosin täysin sun selostukselle x33 susta tulee Mertaranta kakkonen ;3 YLE kiittää eiku...
Sitten joo en taaskaan tiiä Sensei että kenelle sä ton biisin omistit... Jos mulle niinMä sanoin että älkää loukkaantuko ernugirl!!
- ErNuGirl4ever
piece&love kirjoitti:
Mä sanoin että älkää loukkaantuko ernugirl!!
Mitä VITTUA??? xDDDD en kestä ääähhähähhää.... Oot pro tiesitkö kultaseni Piece?!! xDD siis oikeesti yritätte tappaa mut nauruun... Perintö menee sitte kai Sensein vegeruokiin vai oottexte jo keksiny paremman investoinnin kohteen? ;3 ja en loukkaannu... Tai no ellen tapa itteeni nauruun ni en xD
ErNuGirl4ever kirjoitti:
Sitten joo en taaskaan tiiä Sensei että kenelle sä ton biisin omistit... Jos mulle niinSinullehhan sen omistin, mutta loppujen lopuksi me kaikki olemme apinoita (ainakin tiederunkkareiden mukaan). Pistä vaan tänne sitä saatanamusiikkia, sillä minä en tunne pelkoa enkä varsinkaan kipua. Ja onkos mansikkapoika harrypotter?
- ErNuGirl4ever
Sinullehhan sen omistin, mutta loppujen lopuksi me kaikki olemme apinoita (ainakin tiederunkkareiden mukaan). Pistä vaan tänne sitä saatanamusiikkia, sillä minä en tunne pelkoa enkä varsinkaan kipua. Ja onkos mansikkapoika harrypotter?
Mansikkapoitsu on selvä potteri^^
Se tunne kun joku pyytää laittamaan musiikkilinkin. No en ny laittanut mitään itsemurhamusaa mutta mansikkalapset sekoo myös tästä^^ katotaa kui sulle käy Sensei...
http://www.youtube.com/watch?v=4AYJZvHeKFo&feature=youtube_gdata_player
Arvaa minkä maalaista musaa? Ja mua ei kiinnosta ihmisten mielipiteet vittuakaan mun musamausta että thanks vaan:3 kaikki kuunnelkoon mistä tykkää - piece&love
ErNuGirl4ever kirjoitti:
Se tunne kun joku pyytää laittamaan musiikkilinkin. No en ny laittanut mitään itsemurhamusaa mutta mansikkalapset sekoo myös tästä^^ katotaa kui sulle käy Sensei...
Arvaa minkä maalaista musaa? Ja mua ei kiinnosta ihmisten mielipiteet vittuakaan mun musamausta että thanks vaan:3 kaikki kuunnelkoon mistä tykkääTarkotatko mulle osottamiasi kunnioituksia oikeesti vai läpällä??
P.S. En oikeesti oo mikää Antero Mertaranta!! - ErNuGirl4ever
piece&love kirjoitti:
Tarkotatko mulle osottamiasi kunnioituksia oikeesti vai läpällä??
P.S. En oikeesti oo mikää Antero Mertaranta!!Ois joo vähän outoo jos Antero roikkuis tääl nuortenpalstalla xD
Tarkotan oikeesti Piece että oot pro ja sulla on kans hauskat läpät ja ain välil kuolen nauruun ku luen niitä ;3 etkö oo itte ikinä revennyt ku luet jotain randomia täältä??
._____. ErNuGirl4ever kirjoitti:
Arvaa minkä maalaista musaa? Ja mua ei kiinnosta ihmisten mielipiteet vittuakaan mun musamausta että thanks vaan:3 kaikki kuunnelkoon mistä tykkääMenin shokkiin, mutta haudoin shokin myöhemmäksi käytöksi.
piece&love kirjoitti:
Tarkotatko mulle osottamiasi kunnioituksia oikeesti vai läpällä??
P.S. En oikeesti oo mikää Antero Mertaranta!!Jos uskot itseesi, sinusta voi tulla selostajien kummitäti.
Menin shokkiin, mutta haudoin shokin myöhemmäksi käytöksi.
Suoli24 sekoilee taas.
- ErNuGirl4ever
Menin shokkiin, mutta haudoin shokin myöhemmäksi käytöksi.
Mihin muru sä sitä säästät? O__o joo pojat ei kestä mun musamakua xD se on todettu... Kertoisitko miksi?^^
Suoli24... Aik hyvä~ - piece&love
ErNuGirl4ever kirjoitti:
Mihin muru sä sitä säästät? O__o joo pojat ei kestä mun musamakua xD se on todettu... Kertoisitko miksi?^^
Suoli24... Aik hyvä~Nostan hattua. Mut mitä vittuu suoli24 mestari opettele kirjottamaan!! Luin jostain et mestarikiusaaja ois juvalla antanu yhelle tyypille turpaa ku se ei suostunu polttaa...
"Tupakka pilaa kurkun ja keuhkot, älä siis ikinä pilaa sillä elämääsi..."
Joudun säästämään shokin taistelutilanteisiin. Kun olen shokissa, pystyn puhaltamaan auton nurin. Tykkään vain meditointimusiikista.
Ja hippityyppi. Et taida ymmärtää röökin polttamisen hienoutta. Tosimiehet polttaa! Cowboyt aikoinaan poltti valtavasti röökiä. Ja käytä sanaa rööki, kuulostaa paljon kivemmalta kuin joku tupakka. Ja en koskaan opettele kirjoittamaan (Jupe Laamanen kuittaa)!- piece&love
Kuolen nauruun ahahahahaa!!! XD
Siis sun mielestä tosimiehet polttaa, ok, mut entäs tositytöt?? Ite en koskis "röökiin" vaikka joku juvalainen lohikäärmesiideripissispoikaaa vetäis turpaa... Ja se kaveri älys sen hienouden, kun säästyy pilaamasta keuhkojaan, mut ok, ollaanpa rehellisiä: pilasi ehkä naamansa siinä turpasaunassa.
Mutta: En myöskään antais kenellekkää mitään turpaa. Oikeesti hyvät tyypit turvautuu korkeintaan sanalliseen löylytykseen... Ja itse vielä mainostit ylempänä, että uskot väkivallattomaan kiusaamiseen... Vitun trolli!!! - ErNuGirl4ever
piece&love kirjoitti:
Kuolen nauruun ahahahahaa!!! XD
Siis sun mielestä tosimiehet polttaa, ok, mut entäs tositytöt?? Ite en koskis "röökiin" vaikka joku juvalainen lohikäärmesiideripissispoikaaa vetäis turpaa... Ja se kaveri älys sen hienouden, kun säästyy pilaamasta keuhkojaan, mut ok, ollaanpa rehellisiä: pilasi ehkä naamansa siinä turpasaunassa.
Mutta: En myöskään antais kenellekkää mitään turpaa. Oikeesti hyvät tyypit turvautuu korkeintaan sanalliseen löylytykseen... Ja itse vielä mainostit ylempänä, että uskot väkivallattomaan kiusaamiseen... Vitun trolli!!!Shok every day!!! :3
Mun mielestä se on jokasen oma asia polttaako vai ei ja se ei vittuakaan kuulu muille... Ja rööki on parempi sana kun tupakka.
Mä voisin vetää jotain turpaan jos tarve vaatii, mutta kyl mä pärjään puhumisellakin... Ja henkinen kiusaaminen on melkein pahempaa ku fyysinen eli emt.
Ja kirjota Sensei miten haluut... En oo pilkunnussia ja johan sä myönsit kerran että oot trolli... So? Oot silti mun päivän piristys.
Jos se niin saatanasti haittaa et mä yhä oon tääl ni voit sanoo mulle että painu vittuun... Kyl mä voin lopettaa ei mun elämä riipu tästä~ - ErNuGirl4ever
ErNuGirl4ever kirjoitti:
Shok every day!!! :3
Mun mielestä se on jokasen oma asia polttaako vai ei ja se ei vittuakaan kuulu muille... Ja rööki on parempi sana kun tupakka.
Mä voisin vetää jotain turpaan jos tarve vaatii, mutta kyl mä pärjään puhumisellakin... Ja henkinen kiusaaminen on melkein pahempaa ku fyysinen eli emt.
Ja kirjota Sensei miten haluut... En oo pilkunnussia ja johan sä myönsit kerran että oot trolli... So? Oot silti mun päivän piristys.
Jos se niin saatanasti haittaa et mä yhä oon tääl ni voit sanoo mulle että painu vittuun... Kyl mä voin lopettaa ei mun elämä riipu tästä~Sensei muuten... Jos sä "Et venyttele koskaan" niin mites sillon hyppypotkut onnistuu muru? ^^ eix haittaa yhtään?
ErNuGirl4ever kirjoitti:
Sensei muuten... Jos sä "Et venyttele koskaan" niin mites sillon hyppypotkut onnistuu muru? ^^ eix haittaa yhtään?
En oo sanonu niin! Jupe vain kuittaa asiat mitä en koskaan tee tai ole tehnyt.
Kas piece&love uskon että sanoin aikasemmin että uskon väkivallattomaan kiusaamiseen, MUTTA sanoin että se että joku ei suostu polttamaan röökiä on liikaa minullekkin. Ja olenko vai trolli?
Sanotaanpa suoraan, täällä ei ole kilpailua joten ihmisten ei tarvitse arvailla.
En ole trollaamisen kuningas, en herra, en prinssi.
Olin vain nuori kiusaaja joka on kiusannut siitä lähtien.
Olin vain nuori tyyppi jota ei kiinnostanut mitä trollit teki ennen? Koska olen kummisetä.
Ja ernu sähän et mene :(. Sinun kohtalosi on olla täällä.- piece&love
Ja mun kohtalo on häipyä. Oli kiva joo (JOO) kommaa tääl vähä aikaa mut kyllästyin tohon kummisetään... Eli moikka. Se ois moroooooo!!!
piece&love kirjoitti:
Ja mun kohtalo on häipyä. Oli kiva joo (JOO) kommaa tääl vähä aikaa mut kyllästyin tohon kummisetään... Eli moikka. Se ois moroooooo!!!
Hän palaa vielä (Arnold ääni).
- Love?
Hän palaa vielä (Arnold ääni).
Tää mestarisikiusaaja taitaa tosiaankin tykätä ernusta.
- Love?
Love? kirjoitti:
Tää mestarisikiusaaja taitaa tosiaankin tykätä ernusta.
Tai jos hän olisi ruma ja läski? :DD
Love? kirjoitti:
Tiedän vain että mahani sanoo ehkä.
- ErNuGirl4ever
Love? kirjoitti:
O____o . . . Mä en oo lissu... Eikö se oo vieläkään selvä....
Ja en tod oo läski!!! Kauneus nyt on katsojan silmissä, mutta en juuri nyt jaksaisi kertoa mitä mieltä oon nettiparittajista eli jos ei haittaa...
- sihisisihississä
mestarisikiusaaja: saanko kysyä, että kun vastustat lihansyöntiä mutta pidät röökinpoltosta, niin mikä on kantasi alkoholiin ja huumeisiin? Ihan mielenkiinnosta kysyn.
Ja röökinpoltto ei kai tee kovin hyvää fyysiselle kunnolle?Alkoholi on saatanasta. Miten kukaan edes pystyy juomaan sitä? Ja omasta mielestäni huumeet on pahasta, koska jos käytät huumeita, olet hippi, ja hipit on perseestä.
Röökin poltto on oikeastaan hyväksi kunnolle. Nikotiini on oikeastaan eräänlainen steroidi. Se auttaa kehoa rentoutumaan joka auttaa palautumaan nopeammin kurinalaisesta harjoituksesta.- Gabriellalollol
Piece&lovea tulee ikävä (hahahahhaa joo) mut mist vetoo et se tulee viel takasin se IHGkultsimurunen (ernua lainatakseni) tykkäs notkuu tääl läpättämässä kukaan muu paitsi ernu ei kommentoinu yhtä usein vaikee uskoo et se ois lopullisesti jättäny meiät LoL XD
Piece&lovea tulee ikävä (hahahahhaa joo) mut mist vetoo et se tulee viel takasin se IHGkultsimurunen (ernua lainatakseni) tykkäs notkuu tääl läpättämässä kukaan muu paitsi ernu ei kommentoinu yhtä usein vaikee uskoo et se ois lopullisesti jättäny meiät LoL XD
Ei hän voisi tehdä semmoista. Eihän?
- kuvglöikäg
tyhmä riita pelle alottaja
- 17w
Luin kommentteja ja sä ihme ErnuGirl4ever oot kyllä aika himmee tapaus... Sanonpahan vaa, että mestarikiusaaja ja ernu ootte aika säälittäviä simapellejä, jotka esittää coolia. Oikeesti ootte siellä ruudun takana istuvia typeriä pikku mällihuulia. Trollausta koko homma, mutta MIKSI perkeleessä tämmönen opas on tänne tehty..? Ootte kaikki pikkuisia paskanaamatrollaajia, kasvakaa jo! Ja sinä ernu kultsimussukka, jos et nää sitä oikeesti, kielenkäyttös on aika kuvottavaa.
17w kirjoitti:
Luin kommentteja ja sä ihme ErnuGirl4ever oot kyllä aika himmee tapaus... Sanonpahan vaa, että mestarikiusaaja ja ernu ootte aika säälittäviä simapellejä, jotka esittää coolia. Oikeesti ootte siellä ruudun takana istuvia typeriä pikku mällihuulia. Trollausta koko homma, mutta MIKSI perkeleessä tämmönen opas on tänne tehty..? Ootte kaikki pikkuisia paskanaamatrollaajia, kasvakaa jo! Ja sinä ernu kultsimussukka, jos et nää sitä oikeesti, kielenkäyttös on aika kuvottavaa.
17w? TIIIIIIÄÄÄÄTKÖ MIKÄÄ SINÄÄÄÄÄ OLEEET?!? VAIN YKSI LIKAINEN HUOR.... AYAYAYAAAA http://www.youtube.com/watch?v=AFa1-kciCb4
- ErNuGirl4ever
17w kirjoitti:
Sinä 17w. . . -.-" Jos etsit asiallista keskustelua, niin miksi ees vaivaudut suomi24-chattifoorumille ja ku oot kerran niin vanha ja fiksu ni en ees sinuna vaivautus kommentoimaan tänne... Jonkunnäkönen mälliaivo tarvii joo olla.
Kiva että ajattelet musta noin^^ se on mulle täysin yhdentekevää mitä yks massakusipää kaks vuosimallia vanhempi ku mä tuumii... Ja kiva että kehut et oon cool... Se ei oo kylläkään ollut mun pointtina ikinä. Ja joo kielenkäyttöni ei ole täällä ihan huipussaan (onko ihme, suoli24?) mutta pitää myöntää ettei oo sunkaan... Haukut viattomia pikkupaskiaisia netissä... Oon varma että jopa sinä kykenet tosielämässä vähän asiallisempaan kommunikointiin. Vai?
Sä et kestä trollaamista?? Vaari parka. . . Onko ihan vitun ikävää että pikkulapset täällä keskustelee..¿¿ jos sulla on ikävää ni ei ole pakko kertoa sitä meille tälle palstalle sillä ei vittuakaan kiinnosta^^ himmee ukkeli:3
ja tosta ruudun takaa istumisesta... Tiiätkö että on semmonen näppärä laite kuin matkapuhelin? Ei tarvii tuhlata elämää koneella (niinkun sä selvästi oletat kaikkien tekevän) ja aika harvoin oon koneella muutenkaan kommannut...
- psykopaatti nero
Nuo ohjeet ovat itsestäänselviä. Kuka tahansa joka haluaa kiusata, voi keksiä nuo itse ja jos ei keksi, on niin säälittävä, ettei kyllä kannata kiusaajaksi ruveta. Ja unohdit vieläpä tärkeimmän vaiheen: uhri pitää valita tarkkaan, ellei halua ongelmia.
Kyllä uhri valitaan oikeastaan tarkkaan. Kun näen henkilöitä, aivoni lukee heistä tietoja ja se joka on harrypotter, hänestä tulee kohde kiusaajatorille.
Mielenkiintoinen keskustelu. Pidän mestarisikiusaajan filosofiasta ja se, että se on oletettavasti pelkkää trollausta, tekee siitä vain paremman. Ja ErNuGirl4ever: in kannattaisi hankkia sille käyttäjänimelle tunnus, ennen kuin joku varastaa hänen nimensä. Aloituksen kiusaamisohjeet olivat hyviä ja psykopaatti nero teki niihin hyvän lisäyksen. Ja itse en vastusta enkä kannata kiusaamista (tämä tuskin kiinnosti ketään...).
p.s. Shipperinä (jotka teoriani mukaan hakevat muitten elämästä tyydytystä omalle vähäiseksi jääneelle rakkauselämälleen) kannatan mestarisikiusaajan ja ErNuGirl4ever: in paritusta...Mestarisikiusaaja ei kommentoi täällä vähään aikaan, sillä hän menee kung fu leirille.
http://www.youtube.com/watch?v=M1ypn0y32Ac- vitun idiootti
voi helvetti mitä paskaa
- Neea
Mestarisikiusaaja taitaa toden totta olla rakastunut ernuun! Se on kyl huomattu! ;D Mäkin oon 13!
- Love?
Neea kirjoitti:
Mestarisikiusaaja taitaa toden totta olla rakastunut ernuun! Se on kyl huomattu! ;D Mäkin oon 13!
Milloin mestarisikiusaaja on tulossa takaisin? Ja mihin Ernutyttö on kadonnut? D:
- piece&love
Love? kirjoitti:
Milloin mestarisikiusaaja on tulossa takaisin? Ja mihin Ernutyttö on kadonnut? D:
Tulin takas :-D No joo poltteli kattoo mitä ootte kirjottanu. Uusia ukkoja tullu kuvioon.. Mukavaa Gabriellalollol et toivoit mua takas... Siis oikeesti on... Ja ernu tais ottaa sen "sydämmeensä" näistä mestarisikiusaajan ja sen "romanssihuhuista" :O Kyl se viel tulee takas, niiku mestarisikiusaajaki (tai sitte ei.. Ei ernu ollu niiku mä, ku mun oli pakko tulla
takas XD) Joo palataan.. Mut mestarisikiusaaja: ernu saatto myös lähtee koska väitit sen olevan aina täällä, KOHTALONSA mukaan X ) - Love?
piece&love kirjoitti:
Tulin takas :-D No joo poltteli kattoo mitä ootte kirjottanu. Uusia ukkoja tullu kuvioon.. Mukavaa Gabriellalollol et toivoit mua takas... Siis oikeesti on... Ja ernu tais ottaa sen "sydämmeensä" näistä mestarisikiusaajan ja sen "romanssihuhuista" :O Kyl se viel tulee takas, niiku mestarisikiusaajaki (tai sitte ei.. Ei ernu ollu niiku mä, ku mun oli pakko tulla
takas XD) Joo palataan.. Mut mestarisikiusaaja: ernu saatto myös lähtee koska väitit sen olevan aina täällä, KOHTALONSA mukaan X )Mestari milloin tulet takaisin??! D: vai tuutko ollenkaan...
Mitä mieltä olette muuten nettiparituksesta? - ErNuGirl4ever
Love? kirjoitti:
Mestari milloin tulet takaisin??! D: vai tuutko ollenkaan...
Mitä mieltä olette muuten nettiparituksesta?Arvaa mitä mieltä olen SINUSTA???!!! 3:<
Ja mestarisikiusaaja tulee jos tulee. . .
Ja oox mä ainoo jota ketuttaa nää "yksi ynnä yksi" laskut aina ku vastaan. . ?
- dghdsfhsfhgasdgadgad
SuurinosakokomaailmanjuutalaisistaeivätpolveuduPalestiinanjuutalaisista,vaanmahtavastakasaarikansasta,jokakäännytettiinjuutalaisuuteennoinvuonna740 j.Kr.(joidenkintutkijoidenmielestähiemanmyöhemmin)
Juutalaisentietosanakirjanmukaankasaaritolivatryöstelyyntaipuvainenjahyvinkostonhimoinenkansa.Juutalainentietosanakirja myöntäämyösns.itäjuutalaisten(askeNAZI) polveutuvankasaareista.JuutalaisenhistoriantutkijanArthurKoestlerinmukaankasaaritolivatraakojajalikaisia
JuutalaistenjohtajaYITZHAKSHAMIRkirjoittaaartikkelinTerrorjossatoteaamm.-Juutalainen moraalijajuutalaisettavateivätsaaollaesteenäterrorinkäytölle
JuutalaiseträjäyttivätpilvenpiirtäjiäjaautopommejaUsassa
9/11Finnishtelevision.AcarbombexplodedoutsidetheStateDepartment
SeuraavinapäivinäjuutalainennazionistiDr.PhilipZackmurhasiasiastaliiantotuudenmukaisestikirjoittaneitatoimittajiajapoliitikkojatyöpaikaltaanaselaboratoriostavarastamallaanpernarutolla
NewYorkinpoliisionpidättänytviisiisraelilaistamoSSadinagenttia(S I V A NjaP A U L.K U R Z B E R GO D E D.E L L N E RO M E R.M A R M A R IjaY A R O N.S H M U E L)jotkayrittiväträjäyttääautopommillaGeorgeWassingtoninsillan
AikaisemminheolivaträjäyttäneenautopomminjonkakyljessäoliollutkuvalentokoneestasyöksymässäNewYorkiin.
Heidänpakettiautostaanlöytyiräjähteitäporukkapidädettiin71päiväksimutta laskettiinsittenvähinääninvapauteen
911terroriiskuakuvanneetjatorniensortumistajuhlineetpidätetytviisiisraelilaistaonvapautettujatoimitettuIsraeliin.
JoidenkinmiestennimetlöytyivätUsankansallisentiedustelupalveluntiedoistoistajaFBI:nmukaanainakinkaksimiehistäonmoSSadinagentteja.
KuitenkinFBIväittääetteinäilläisraelilaisillaollutetukäteistietoa911iskuistajamiehetvapautettiinUsanjaIsraelintekemänsopimuksenperusteella(Vakoilijoiden/agenttienkoskemattomuusjavaihtosopimus)
Vapautuksenjälkeenmiehetväittivätkokeneensakidutustavankeusaikana
ThefiveIsraelisarrestedon9/11forvideotapingtheWTCattackandthencheeringaboutit (see3:56p.m.September11,2001)arereleasedanddeportedtoIsrael
SomeofthemensnameshadappearedinaUSnationalintelligencedatabase,andtheFBIhasconcludedthatatleasttwoofthemenwereworkingforthemoSSad,accordingtoABCNews
However,theFBIsaysthatnoneoftheIsraelishadanyadvancedknowledgeofthe9/11attacks,andtheywerereleasedaspartofadealbetweentheUSandtheIsraeligovernment
Aftertheirrelease,theyclaimtohavebeentortured
"Iknowtheexpression'losttribesofIsrael'appliedtothetribeswhichdisappeared-nottothetribeofJudahfromwhichthecurrentsonsofbitchesaredescended.However,itismypersonalopinionthatthistooisalosttribe-losttoalldecency"
Minätunnensanonnan"KadonneistaIsraelinheimoista"sovellettavanheimoihinjotkakatosi-eisiihenjuutalaistenheimoonmistänämänykyisethuoranpenikatovatkotoisin,seonkuitenkinminunhenkilökohtainenmielipiteeniettätämäonmyöskinkadonnutheimo-kadottanutkaikensäädyllisyytensä
KenraaliPattonSinä olet tämän kaiken takana... MYÖNNÄ SE!
Ja piece love tiesin että tulisit tänne vielä takaisin.
Ernu missäs olet? Ethän vain ole tapaamassa muita?
- Kiusaajasimestari 66
Mestarisikiusaaja taitaa olla ala-asteen pallipoika
- Liiiiilliiiii
Mestarisikiusaaja on hemmetin ällöttävä soijanussija ja paskainen virtahepo! Vitun afrikannorsu!!!!!
- ErNuGirl4ever
Liiiiilliiiii kirjoitti:
Mestarisikiusaaja on hemmetin ällöttävä soijanussija ja paskainen virtahepo! Vitun afrikannorsu!!!!!
Muruseni lilli (mua ei ees kiinnosta miten se pitää kirjottaa)... Really? Okei jätkät on eläimiä mutta ettet häpeä... Mitä pahaa afrikannorsut on sulle tehny vai vihaatko sä ylipäänsä kaikkea tässä paskaisessa maailmassa? Ymmärrän jos tunnet sensein ja pidät sitä jossain monkymagic-häkissä (naurattaa kun ajattelenkin x3). Siinä tapauksessa linkkaa ihmeessä kuva^^
Ja joo Bye guys, Hi Ladys!! Im back... Oliko ikävä? ;3
ja voi ei Sensei. . . JÄTÄXÄ MUT??!! ;____;
Ja jokutyyppi19 kiitti vinkeistä C; mä vaan en voi hankkii juuri nyt tunnusta kun ensinäkään sillon en ainakaan tällä mun paskakännyllä pääsisi tänne kommaamaan ja lisäksi mun kone on paskana eli se ei silläkään onnistuisi. . . Että tämmöstä kivaa... Jos joku nyt välttämättä haluu viiä mun nimimerkin niin siitä vaan^^ ja saat ajatella ihan mitä huvittaa mun ja Sensein "romanssista" (jolle tulee paskanen loppu jos se ei palaa leiriltä C: ErNuGirl4ever kirjoitti:
Muruseni lilli (mua ei ees kiinnosta miten se pitää kirjottaa)... Really? Okei jätkät on eläimiä mutta ettet häpeä... Mitä pahaa afrikannorsut on sulle tehny vai vihaatko sä ylipäänsä kaikkea tässä paskaisessa maailmassa? Ymmärrän jos tunnet sensein ja pidät sitä jossain monkymagic-häkissä (naurattaa kun ajattelenkin x3). Siinä tapauksessa linkkaa ihmeessä kuva^^
Ja joo Bye guys, Hi Ladys!! Im back... Oliko ikävä? ;3
ja voi ei Sensei. . . JÄTÄXÄ MUT??!! ;____;
Ja jokutyyppi19 kiitti vinkeistä C; mä vaan en voi hankkii juuri nyt tunnusta kun ensinäkään sillon en ainakaan tällä mun paskakännyllä pääsisi tänne kommaamaan ja lisäksi mun kone on paskana eli se ei silläkään onnistuisi. . . Että tämmöstä kivaa... Jos joku nyt välttämättä haluu viiä mun nimimerkin niin siitä vaan^^ ja saat ajatella ihan mitä huvittaa mun ja Sensein "romanssista" (jolle tulee paskanen loppu jos se ei palaa leiriltä C:Hei! En todellakaan ole eläin tai ole häkissä. En minä ole sinua jättämässä, kuka on huhunnut semmoista?
En vähän aikaan ole ollut täällä sillä olin leirillä ja tein oman dojon. Nyt ja zen dojo, kamppailulajejen ja luomuvegaaniruoan dojo. Me kaikki voimme muuttaa elämää kunnon harjoituksella ja ruokavaliolla joka koostuu pähkinöistä, marjoista ja lehtivihanneksista.
Jos haluat menestyä tässä sivussa: tarvitset käyttäjän, jota sinulla ei ole.
- mis-vitus?
MYYDÄÄKS TÄÄL SITÄ ASPIRIINIA?
Sinä lapseni tulet tarvitsemaan aspiriinia, sillä käytän psyykkisiä voimiani aiheuttamaan kovaa päänsärkyä sinulle (Kiitos luomuvegaaniruokavalion).
Olen leirin ja dojon perustamisen jälkeen vahvempi kuin koskaan! Minä pelotan jopa itseäni.- Love?
Sinä lapseni tulet tarvitsemaan aspiriinia, sillä käytän psyykkisiä voimiani aiheuttamaan kovaa päänsärkyä sinulle (Kiitos luomuvegaaniruokavalion).
Olen leirin ja dojon perustamisen jälkeen vahvempi kuin koskaan! Minä pelotan jopa itseäni.Mestarisikiusaaja ja Ernupimu yltää samalle erilaisuus_outous_randomius-asteelle. . . :D
Ehkä juuri sen takia he ovat niin hyvä pari - piece&love
Love? kirjoitti:
Mestarisikiusaaja ja Ernupimu yltää samalle erilaisuus_outous_randomius-asteelle. . . :D
Ehkä juuri sen takia he ovat niin hyvä pariErnugirl on saanut haastajan. Tilanne kenttälaidoilla erittäin jännittävä. Kännykkänsä takana piileskelevän ärsyyntyneen ernugirlin puoliskolta puhaltaa jäätävä tuuli. Mikä tuo liitävä eeetana kentän laidalla on? Se syöksyy kohti ernugirliä! Se on mestarisikiusaaja joka saapui puolustamaan ernugirlin joukkoja!! Ja Love joukkueineen perääntymässä irsevarmana takakautta omalle maalille! Tilanne 1-1. Kuinka käy??!! Mainoskatkon jälkeen jatketaan!! MTV Max kiittää!
piece&love kirjoitti:
Ernugirl on saanut haastajan. Tilanne kenttälaidoilla erittäin jännittävä. Kännykkänsä takana piileskelevän ärsyyntyneen ernugirlin puoliskolta puhaltaa jäätävä tuuli. Mikä tuo liitävä eeetana kentän laidalla on? Se syöksyy kohti ernugirliä! Se on mestarisikiusaaja joka saapui puolustamaan ernugirlin joukkoja!! Ja Love joukkueineen perääntymässä irsevarmana takakautta omalle maalille! Tilanne 1-1. Kuinka käy??!! Mainoskatkon jälkeen jatketaan!! MTV Max kiittää!
Mitä? En edes... Ootko sama henkilö kuin "Love?"? Alan epäilemään että oletko klooni vai avaruusolio. Mutta reaktioni sinun selostamiseen:
http://www.youtube.com/watch?v=p9zgmVz1n_k- ErNuGirl4ever
Mitä? En edes... Ootko sama henkilö kuin "Love?"? Alan epäilemään että oletko klooni vai avaruusolio. Mutta reaktioni sinun selostamiseen:
http://www.youtube.com/watch?v=p9zgmVz1n_k. . . -.-" ömmm... Love? mä otan ton "ollaan yhtä outoja Sensein kanssa"-jutun kehuna... Sillä mä en jaksa nyt olla sarkastinen.
Siis onx Sensei ollu Love?nkin kanssa? D: jaahas mua taidetaan pettää... 3:
Piece... Mä alan oikeesti uskoo että Antero on eksyny nuortenpalstalle xD ja ootko Love?
Ja ois hauskaa jos entinen homoragepornoo (nykyinen nimimerkki kai "Mörkö") tulis taas trollaamaan... Sä olit hauska^^ - ErNuGirl4ever
piece&love kirjoitti:
Ernugirl on saanut haastajan. Tilanne kenttälaidoilla erittäin jännittävä. Kännykkänsä takana piileskelevän ärsyyntyneen ernugirlin puoliskolta puhaltaa jäätävä tuuli. Mikä tuo liitävä eeetana kentän laidalla on? Se syöksyy kohti ernugirliä! Se on mestarisikiusaaja joka saapui puolustamaan ernugirlin joukkoja!! Ja Love joukkueineen perääntymässä irsevarmana takakautta omalle maalille! Tilanne 1-1. Kuinka käy??!! Mainoskatkon jälkeen jatketaan!! MTV Max kiittää!
Vihjaaksä et Sensei on liitoetana tai jotain??!!! Ja mä en ees tiiä onko toi Love? mies vai nainen...
- Homoragepornoo
ErNuGirl4ever kirjoitti:
Vihjaaksä et Sensei on liitoetana tai jotain??!!! Ja mä en ees tiiä onko toi Love? mies vai nainen...
Mun homoluola yritykseni meni konkkaan... :( Mestari vois lohduttaa mua.
Mun homoluola yritykseni meni konkkaan... :( Mestari vois lohduttaa mua.
Sydämmeni on omistettu ernulle.
Tuommoinen konkkaan menemineen sulkee mielen kuten suljettu nyrkki! Ja karate tarkoittaa avointa kämmentä, mutta se voisi yhtä hyvin tarkoittaa avointa mieltä.- Homoragepornoo
Sydämmeni on omistettu ernulle.
Tuommoinen konkkaan menemineen sulkee mielen kuten suljettu nyrkki! Ja karate tarkoittaa avointa kämmentä, mutta se voisi yhtä hyvin tarkoittaa avointa mieltä.Tarkoitit varmaan minulle. Voit varmaan lahjoittaa mulle vähän raha uuteen luolaan niin voitais ottaa uusiksi taas.
- Love?
Tarkoitit varmaan minulle. Voit varmaan lahjoittaa mulle vähän raha uuteen luolaan niin voitais ottaa uusiksi taas.
Ernulle?
- piece&love
Love? kirjoitti:
Ernulle?
Whata whata?? En TODELLAKAAN oo toi Lovehihhuli!! Törkeätä luulla niin!! Ja ernu:
Mä luulin että me ollaan.. no "kavereita" ja nyt sä väität että mä oon Love? tai Mertaranta XD hauskaa
Ja Love?:
Kuulostaa siltä et oot vähän ihastu mestariin.. Ehkä.. Mutta: sensei haikailee enempi ernua niin että.. Mut yritä vaan mestaria jos SYDÄMMESI niin sanoo - Homoragepornoo
piece&love kirjoitti:
Whata whata?? En TODELLAKAAN oo toi Lovehihhuli!! Törkeätä luulla niin!! Ja ernu:
Mä luulin että me ollaan.. no "kavereita" ja nyt sä väität että mä oon Love? tai Mertaranta XD hauskaa
Ja Love?:
Kuulostaa siltä et oot vähän ihastu mestariin.. Ehkä.. Mutta: sensei haikailee enempi ernua niin että.. Mut yritä vaan mestaria jos SYDÄMMESI niin sanooMinulla on eniten mahiksia mestariin.
- Entä jos.....
Entä jos se kiusattu onki salikarhu late, joka myöhemmi koulu jälkee paskoo sun luumus?
- Judohaa
Arvoisa mestari. Olen tähän asti kulkenut omia, salaisia polkujani, mutta olen alkanut seurata sinun valtatietäsi. Painosanalla VALTAtietä. Onko pimeä puoli (jota te, arvoisa mestari, johdatte) avoinna kaikille kiusaajille, jotka haluavat oppia kiusaamisen paremmin, kuulla uhrin itkun korvissaan musiikkina ja tuntea sielullaan kolmen pavun salaatin ja kamppailulajien kauneuden? Haluaisin liittyä
kiusaajajoukkoonne, arvoisa mestari. Arvostaisin, jos voisimme alkaa kiusata muutamia henkilöitä tääällä, tässä keskustelussa. Olkaa huoleti, neiti Ernu ei ole mustalla listalla, mutta muutamat muut kyllä.. Minulla on itku/pakenemis-takuu. Jos uhri ei viikon sisällä ala itkeä/pakene, Teillä on oikeus vaihtaa/palauttaa minut takaisin kiusaajatukkumyymälään. Mutta varoitus: sisällän paljon lisäaineita.
No, mestarini. Ottakaa minut joukkoihinne. Kunnioittavasti, Judohaa. - ErNuGirl4ever
Judohaa kirjoitti:
Arvoisa mestari. Olen tähän asti kulkenut omia, salaisia polkujani, mutta olen alkanut seurata sinun valtatietäsi. Painosanalla VALTAtietä. Onko pimeä puoli (jota te, arvoisa mestari, johdatte) avoinna kaikille kiusaajille, jotka haluavat oppia kiusaamisen paremmin, kuulla uhrin itkun korvissaan musiikkina ja tuntea sielullaan kolmen pavun salaatin ja kamppailulajien kauneuden? Haluaisin liittyä
kiusaajajoukkoonne, arvoisa mestari. Arvostaisin, jos voisimme alkaa kiusata muutamia henkilöitä tääällä, tässä keskustelussa. Olkaa huoleti, neiti Ernu ei ole mustalla listalla, mutta muutamat muut kyllä.. Minulla on itku/pakenemis-takuu. Jos uhri ei viikon sisällä ala itkeä/pakene, Teillä on oikeus vaihtaa/palauttaa minut takaisin kiusaajatukkumyymälään. Mutta varoitus: sisällän paljon lisäaineita.
No, mestarini. Ottakaa minut joukkoihinne. Kunnioittavasti, Judohaa.Arvoisa (sala)kiusaaja Judohaa. Saanko kysyy että mitä ne "lisäaineet" on? :3 kirjotit kivasti. Tykkään sun asiallisesta tyylistä näinkin randomissa keskustelussa!
Ja Love? sä oot niin selvä trolli... Luultavasti ootte jotain kaks pikkulikkaa (ainakin mieleltään pikkuriikkisiä) jotka on tullu tänne trollaamaan. En usko sun "suuriin tunteisiin" mestarisikiusaajaa kohtaan pätkääkään. Ei sillä et Senseissä ois jotain vikaa^^
Piece... Im sorry mut sulla vaan on potentiaalia selostus puolelle. Ja et todellakaan oo Love... Love on hörhö! - piece&love
ErNuGirl4ever kirjoitti:
Arvoisa (sala)kiusaaja Judohaa. Saanko kysyy että mitä ne "lisäaineet" on? :3 kirjotit kivasti. Tykkään sun asiallisesta tyylistä näinkin randomissa keskustelussa!
Ja Love? sä oot niin selvä trolli... Luultavasti ootte jotain kaks pikkulikkaa (ainakin mieleltään pikkuriikkisiä) jotka on tullu tänne trollaamaan. En usko sun "suuriin tunteisiin" mestarisikiusaajaa kohtaan pätkääkään. Ei sillä et Senseissä ois jotain vikaa^^
Piece... Im sorry mut sulla vaan on potentiaalia selostus puolelle. Ja et todellakaan oo Love... Love on hörhö!Hahhaa :-D Love kyl on HÖRHÖ. Sensei varo Judohaa haluu sun paikkas ;-) Ja Judohaa kuulostat hyvältä trollilta. Siis HYVÄLTÄ. Näin muuten viime sunnuntaina sensein rasvalettinsä kanssa Antero Mertarannan häissä. Kyseessä oli kuitenki eri Mertaranta ku mä XD Mut sensei sulla on hieno hevari
piece&love kirjoitti:
Hahhaa :-D Love kyl on HÖRHÖ. Sensei varo Judohaa haluu sun paikkas ;-) Ja Judohaa kuulostat hyvältä trollilta. Siis HYVÄLTÄ. Näin muuten viime sunnuntaina sensein rasvalettinsä kanssa Antero Mertarannan häissä. Kyseessä oli kuitenki eri Mertaranta ku mä XD Mut sensei sulla on hieno hevari
Judohaalla ei oikeasti ole mitään mustaa listaa. Se vain kerjää huomiota. Ja mistä muuten tiesit näkemäsi tyypin olleen mestarisikiusaaja? Juttelitko hänen kanssaan? Onko hän livenä yhtä hyvä tyyppi kuin täällä palstalla?
- Love?
jokutyyppi19 kirjoitti:
Judohaalla ei oikeasti ole mitään mustaa listaa. Se vain kerjää huomiota. Ja mistä muuten tiesit näkemäsi tyypin olleen mestarisikiusaaja? Juttelitko hänen kanssaan? Onko hän livenä yhtä hyvä tyyppi kuin täällä palstalla?
Miks minusta ei tykätä? No ok olen ihan normi tyttö 14v... Olenko liian nuori Mestarilleni?
- Love?
Love? kirjoitti:
Miks minusta ei tykätä? No ok olen ihan normi tyttö 14v... Olenko liian nuori Mestarilleni?
Mestari etkai sinä vain ole hevari? En voi sietää heitä... Ällöjä ihmisiä!! D:
- Judohaa
Love? kirjoitti:
Jokutyyppi19: myös sinä olet mustalla listallani. Ja piece&love, sinä söpöläinen myös
- ErNuGirl4ever
Love? kirjoitti:
Mestari etkai sinä vain ole hevari? En voi sietää heitä... Ällöjä ihmisiä!! D:
Love? Ai miks susta ei tykätä??!! Koska oot vitun säälittävä!! Ja ainakin henkisellä tasolla olet aivan liian nuori Senseille... (en väitä että oisin itte jotenki erityisviisas^^ ja sen ehkä huomaa myös kirjoitus- ja arvostelutyylistäni)
Piece... Sä teit sen taas... Totaallinen hajoaminen!! Kerro sitte ku meet naimisiin että minne voin lähettää onnittelut? ;333 ja onnea uusipari Mertaranta! - ErNuGirl4ever
Judohaa kirjoitti:
Jokutyyppi19: myös sinä olet mustalla listallani. Ja piece&love, sinä söpöläinen myös
Äääh mä kuolen
- piece&love
ErNuGirl4ever kirjoitti:
Äääh mä kuolen
Ööö.. Judohaa.. Oliks toi trolli?? Joo en aio liittyä mihinkään "pimeälle puolelle" et kiitti vaan kutsusta muru
- Aika paskaa!
Niin siis paremmaksi kiusaajaksi? Hah! No, voin kertoo et oon kiusattu ja kiusaaja. Ja noi on säälittävää paskapuhetta. Mä oon kokenu noissa hommissa. Aina oon kostanu väkivallalla, ja koskaa ei oo mitää tullu!
- Homoragepornoo
Mestari on jättänyt mut :( Ja ny aion kostaa! Mun mustat miehet tulee raiskaamaan sut huomenna. Sen jälkeen sun kiusaajaoppilaat raiskataan ja sitten valtaan koko Juvan ja kruunaan itseni kuninkaaksi. Sitten alkaa maailmanvalloitus.
- piece&love
Mestari on jättänyt mut :( Ja ny aion kostaa! Mun mustat miehet tulee raiskaamaan sut huomenna. Sen jälkeen sun kiusaajaoppilaat raiskataan ja sitten valtaan koko Juvan ja kruunaan itseni kuninkaaksi. Sitten alkaa maailmanvalloitus.
Heiheiheiiii!!! Missä Gabriellalollol on ?? Se on HÄIPPÄSSY kysymättä meiltä lupaa >:C Se ärsyttävä LISSU. Ja Judohaa voit rakastua Gabriellalolloliin, mua ei huvita kattela paskasta ninjapipoas >:C
- Mestarin_Ystävä
HUOMIO!!! Tulen ilmoittamaan huonoja uutisia teille, sillä mestarisikiusaaja on kuollut tai kadonnut.
8.4 noin kello 0.00 mestarisikiusaaja otti haasteen vastaan eräältä henkilöltä. Hän saapui paikalle 10-henkilön joukolla jolla oli konekiväärit. He alkoivat tulittaa, mutta mestarisikiusaaja kaatoi kolme henkilöä yhdellä potkulla. Tässä vaiheessa häntä oltiin ammuttu kaikilla lippailla. Mestarisikiusaaja vielä jatkoi kävelemistä ja onnistui lyömään yhtä heistä. Sitten mestarisikiusaaja kaatui ja hänen kehonsa vain katosi. Olkoon jumalat armollisia hänelle ja antaisi hänelle vielä mahdollisuuden. Missä hän on?- Homoragepornoo
Mun luolassani. Nyt kruunan itseni Juvan kuninkaaksi
Jos mestarisikiusaaja on todella kuollut, niin siitä ei pitäisi olla hänelle paljon haittaa, sillä kehittynyt sielu pärjää ehkä jopa paremmin kun ruumis ei ole tiellä. Toivokaamme kuitenkin, että hän on elossa, sillä ilman ruumista voi olla hankalaa kirjoitella tänne suomi24:seen.
Minä mustalla listalla? Kannattaisi valita uhrit paremmin...- ErNuGirl4ever
Homoragepornoo käyttää tilanteen heti hyväks... SENSEI PERKELE MISSÄ OLET??!!
Tääkö on sun tapa jättää mut? ;_____;
Jokutyyppi19: ton sielujutun kaa oot oikees. Mestarisikiusaajaa ei vaan voi koota ninja-armeijaa Homoragepornoon mustalaishomoarmeijaa vastaan jos se on delannu... Dojo soikoon!! Sekin tuhoutuu ja kaikki kuorimattomat perunat jaa syömättä!!! SENSEI! 3:
Tehtäiskö sinne Juvaan muistomerkki Senseille? Vaikka Homoragepornoon luolan katolle... Rukoilkaa kaikki Zamorakia että Sensei saa elämänsä takaisin.
- TR0LLI onnistui
Onko kukaan kuullut trolleista? Ei kukaan oikeesti... ainakaa tällä palstalla
- ErNuGirl4ever
Onko kukaan kuullut randomista keskustelusta?^^ Ei kukaan oikeesti... ainakaan tällä palstalla
Itse en voi rukoilla Zamorakia , mutta voin välittää viestin Kaaokselle , vaikken uskokkaan että Hän jaksaa tehdä asialle mitään.
Ja TROLLI onnistui ei taida olla valaistunut. Hänet pitäisi antaa uhrilahjaksi, jotta mestarisikiusaaja suostuttaisiin pitämään elossa/herättämään eloon.- Mestarin_Ystävä
Katsokaa taivaalle! Näette siellä lohikäärmeen muotoisen kuvion, hän on palannut! PALANNUT.
- Homoragepornoo
Mun mustat miehet on tehneet tehtävänsä. Raiskasivat sensein ja kunnolla. Nyt voin antaa hänelle anteeksi ja rakennuttaa sen muistomerkin sinne luolan katolle.
- Homoragepornoo
Vitun mestarisikiusaaja!!! Seurustelen nyt Bieberin kanssa. Oletko kateellinen? Menetkö lohikäärmetaisteluasentoon minun puolestani?
- ErNuGirl4ever
Mestarin_Ystävä missä Sensei on jos se on muka palannut¿? Eipä näy eikä kuulu.
Homoragepornoo onnea yhäkin uudesta suhteesta! Muista varjella Justinia niiltä mustalaisilta (kaikki ei varmaa lähteny Siperiaan);3 ootte varmasti söpö pari - Homoragepornoo
ErNuGirl4ever kirjoitti:
Mestarin_Ystävä missä Sensei on jos se on muka palannut¿? Eipä näy eikä kuulu.
Homoragepornoo onnea yhäkin uudesta suhteesta! Muista varjella Justinia niiltä mustalaisilta (kaikki ei varmaa lähteny Siperiaan);3 ootte varmasti söpö pariTuo äskeinen en ollut sitten minä. Bieberillä ei ole munaa.
- Homoragepornoo
Tuo äskeinen en ollut sitten minä. Bieberillä ei ole munaa.
Mutta ei se tarvikkaan sitä :)
- Burn him with fire
TÄÄ ON TATU KOLI !!! ALOTTAJA ON TATU KOLI
Jos kerran tunnet hänet, voisit varmaan kertoa, miksei hän ole kommentoinut pitkään aikaan.
- Tatukoli
jokutyyppi19 kirjoitti:
Jos kerran tunnet hänet, voisit varmaan kertoa, miksei hän ole kommentoinut pitkään aikaan.
En ole koska en aloittanut tätä!!!! Saatanan Matias juoruaa taas!!!
- ErNuGirl4ever
Tatukoli kirjoitti:
En ole koska en aloittanut tätä!!!! Saatanan Matias juoruaa taas!!!
Kuka on Tatu ja kuka vittu on Matias? Tatu_ja_Patu.com
Eli mestarisikiusaajii on useita? Kuka on mun Sensei x3
Sikeraa!! - Judohaa
ErNuGirl4ever kirjoitti:
Kuka on Tatu ja kuka vittu on Matias? Tatu_ja_Patu.com
Eli mestarisikiusaajii on useita? Kuka on mun Sensei x3
Sikeraa!!Piece särki sydämmeni kieltäytymisellään. Jääkää näkemiin. Lähden etsimään sensein. Sen jälkeen menen kihloihin... PIECEN KANSSA!!!!
Tämä sivusto on huonoksi karmalleni JA se on varsinkin huonoksi teidän karmalle!
Jos tää kommentti saa kunnolla plussaa, niin paljastan tärkeän asian itsestäni ja poistun suoli24:stä.- L-PoP_Lady
Kyllä Suoli24 on karmalle pahaksi. Mitä sitten? Eikö sinun karmasi ole kyllin kova kestämään. Ja onko se salaisuus ittestäsi että olet sama tyyppi kun Judohaa?
ErNuGirl4ever muistatko mut? :D keskusteltiin sillon joskus jossain random gallupissa...
Kehtaatko jättää jäähyväiset ja Suomi24 taaksesi mestari? Ernua lainatakseni Perunoista kaikki alkoi ja Perunoihin se kaikki päättyy..... Aamen! Ja kyllä, olet trolli mutta niin on moni muukin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563071Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472881Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242669Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3481746- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101071Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193947Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101802- 44799
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26790