Eli sanokaa jotakin hyviä kauhuleffoja. Kuolen tylsyyteen -.-.
( Ei zombi leffoja, mua kyllästyttää jo ne -.-)
Jotain hyvii kauhuelokuvii????
4
255
Vastaukset
Paranormal activity on ainakin mielestäni pelottava. Toisaalta on myös niitä, joita se ei pelota ollenkaan, mutta kannattaa silti kokeilla.
Toinen pelottava on Mörkö. Se on suomalainen pienellä budjetilla tehty kauhuelokuva, joka löytyy youtubesta.
Mikään muu elokuva ei sitten minun mielestäni olekkaan pelottava, mutta jos etsit muuten vaan hyviä kauhuelokuvia, niin kannattaa katsoa Creepshow, Jäärouva, Resident evil (joo tiedän, se on zombileffa), Naapurissa kummittelee, Wolfman (alkuperäinen), Drag me to hell, Cradle of fear ja Cabin fever.- pelkuutta vailla
Munkin mielestä paranormal activity on ihan ok (välillä jännittää ;o). Oon kattonu mörön ja jäärouvan mutta ne ei oo hirveen pelottavii (enää) koska oon kattonu ne useimman kerran. Oon kattonu kaikki muut paitsi Naapurissa kummittelee ja creepshow. Mutta kiitos ehdotuksista ;), aion katso ne kaksi.
- muutama ehdotus
Cannibal holocaust. Cannibal ferox. Saw-sarja.
- Tässä muutamia...
Morituris -Kuoleman Gladiaattorit tai Cold Sweet - tai vaikkapa Thou shalt not kill except?
Jälkimmäinen ehdotonta kulttikamaa Raimilta! Ensimmäinen, ehkä yksi julmimpien kauhuelokuvien joukossa kuunaan ja yllättää katsojan, toinen toistaan järkyttävimmin kohtauksin - kuin nyrkillä silmään. Ei herkille, jos kenellekään.
Cold sweet taasen aivan loistava selviytymiskauhu Espanjan mantereelta. Suosittelen kaikille laadukkaan kauhun ystäville!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o1541877Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o511477"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää1031436- 771358
Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.581276- 601165
Martina Aitolehdeltä kova tilitys podcastilla: "Kyllä mä turpaan vetäisin"!
Martina Aitolehti tilittää brutaalin rehellisesti Eskolle podcastilla syitä, miksi hän ei ole lähtenyt mukaan julkkisten218988- 68967
Siinäpä jäät
Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole78822- 29784