Eli sanokaa jotakin hyviä kauhuleffoja. Kuolen tylsyyteen -.-.
( Ei zombi leffoja, mua kyllästyttää jo ne -.-)
Jotain hyvii kauhuelokuvii????
4
275
Vastaukset 4
Paranormal activity on ainakin mielestäni pelottava. Toisaalta on myös niitä, joita se ei pelota ollenkaan, mutta kannattaa silti kokeilla.
Toinen pelottava on Mörkö. Se on suomalainen pienellä budjetilla tehty kauhuelokuva, joka löytyy youtubesta.
Mikään muu elokuva ei sitten minun mielestäni olekkaan pelottava, mutta jos etsit muuten vaan hyviä kauhuelokuvia, niin kannattaa katsoa Creepshow, Jäärouva, Resident evil (joo tiedän, se on zombileffa), Naapurissa kummittelee, Wolfman (alkuperäinen), Drag me to hell, Cradle of fear ja Cabin fever.- pelkuutta vailla
Munkin mielestä paranormal activity on ihan ok (välillä jännittää ;o). Oon kattonu mörön ja jäärouvan mutta ne ei oo hirveen pelottavii (enää) koska oon kattonu ne useimman kerran. Oon kattonu kaikki muut paitsi Naapurissa kummittelee ja creepshow. Mutta kiitos ehdotuksista ;), aion katso ne kaksi.
- muutama ehdotus
Cannibal holocaust. Cannibal ferox. Saw-sarja.
- Tässä muutamia...
Morituris -Kuoleman Gladiaattorit tai Cold Sweet - tai vaikkapa Thou shalt not kill except?
Jälkimmäinen ehdotonta kulttikamaa Raimilta! Ensimmäinen, ehkä yksi julmimpien kauhuelokuvien joukossa kuunaan ja yllättää katsojan, toinen toistaan järkyttävimmin kohtauksin - kuin nyrkillä silmään. Ei herkille, jos kenellekään.
Cold sweet taasen aivan loistava selviytymiskauhu Espanjan mantereelta. Suosittelen kaikille laadukkaan kauhun ystäville!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3721204- 71768
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37716- 50622
- 44605
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri21544SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht337535- 63533
- 84498
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459